THATS SO FETCH Reviews 

1.151
•
TrustScore 2.5 uit 5

2,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I ordered a dress for my daughter's year 11 social and it arrived months after the advertised pre-order date. It arrived well after the event, and when I asked for a refund, they wouldn't budge. C... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Been waiting for my package since the second of September being told it would arrive before the 5th of October. It is now the 21st of October and still hasn’t been shipped, customer service is appalli... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Never had an issue at all Orders so many hoodies & joggers/sweatpants from this brand. Never had an issue. Item always arrives as described and quick delivery

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order#AU1052536. Never buying from this company ever again and I highly recommend not wasting your time or money. I brought 2 dresses for over $150+ per dress and I could get better quality from shein... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

Verified business

Trustpilot has verified this business is registered with its local government. We’ve confirmed it maintains an online presence and shows no matches on warning or sanction lists.

Government registration: 621513157

  1. Kledingwinkel

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Melbourne based boutique clothing store with free express shipping Australia wide for all girls and womens clothing and fashion items. Fast delivery, best price


Contactgegevens

2,3

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

1K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 36% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,3

Alle reviews

(1.151)

123 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT ORDER FROM HERE

DO NOT ORDER FROM HERE. Complete scam. Placed a £158 order in February and returned within time frame- it is now May and I have still not received a refund after sending several emails and being lied to by the customer service team that I will get a refund back to my original payment method.

16 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

My daughter found the perfect dress for…

My daughter found the perfect dress for her school ball, unfortunately it was out of stock but she ticked the box to say “notify me when available”. On 5th March she got an email saying it was now available so we ordered it that same day. It’s now 15th May and still no dress. Her ball is next weekend. I have obviously tried to contact - no phone number! Through the chat they just keep saying it will be arriving in the next two weeks. And guess what, they also said no refunds! Not a happy customer.

5 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do NOT buy from this company!

Do NOT buy from this company!! Absolute scam artists, been waiting weeks for a dress to arrive that was purchased on 2-3 day express delivery. No sign of it and I’ve tried to contact them MULTIPLE times and got absolutely nothing in response. Ridiculous, will be going through the bank to get my money back.

5 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Never buy anything from this site!

What a terrible company NEVER buy anything from them!!!
The dress that turned up was cheap, poorly made and didn't fit.
Then I find out that they DON'T give you a refund which is against your UK statutory rights when you buy online, they give you a credit note. I wouldn't buy anything from them again.
When I contacted their customer service they took 5 days to get back to me, not the 24hrs they state on their website.
RUBBISH, RUBBISH, RUBBISH!!!!! Just like their clothes.

14 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Pre-order is a scam

Do NOT buy anything “pre-order”!!!

The estimated arrival dates are a scam. It is two months past the estimate estimated arrival time, and mine hasn’t even shipped. I tried to cancel it, but they said they will only exchange or return it for store credit. So if it comes at all, my prom dress will come months after graduation. Adding: Their response to this is a lie. It was never delivered.

12 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo THATS SO FETCH

Antwoord van THATS SO FETCH

Hey Brooklyn,

We’re so sorry to hear you were disappointed with your experience. Your order did contain a pre-order item that was originally estimated to arrive at the end of April. Unfortunately, there was a small unexpected delay with the shipment which was outside of our control, and we completely understand how frustrating delays can be.

After reviewing your order, I can see your parcel was delivered to you on the 9th of May.

We always aim to be as transparent as possible with pre-order estimates, however these dates can occasionally shift due to production and freight delays. We truly apologise again for the inconvenience caused and appreciate your patience throughout the process

TSF X

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a gown for my daughter’s…

I ordered a gown for my daughter’s Cotillion, checkout said 2-3 weeks. The event came week 4 and I emailed to say where is the dress and that I am requesting a refund. They said sorry no refunds only returns. Now keep in mind, the dress has not shipped out yet. I emailed 2 more times requesting a refund, they keep saying credit only. Week 6 I received an email saying they are shipping the dress. I emailed again but they are insisting no refunds. This is a scammy site, stay away.

16 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo THATS SO FETCH

Antwoord van THATS SO FETCH

Hi lovely,

We are truly sorry to hear about your experience and completely understand how disappointing and frustrating this must have been, especially with such an important event for your daughter.

Unfortunately, we’re unable to locate your order or review the full situation further as no order details were provided alongside your review. We would genuinely love the opportunity to look into this properly for you and provide more clarity around the delays and communication you received.

If you are able to reach out to our Customer Care team with your order number or email address, we would be more than happy to investigate this further for you.

Again, we sincerely apologise for the frustration caused and appreciate you taking the time to share your feedback.
TSF X

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Bad communication

I’ve gotten two dresses from them. One for me and one for my sister. My sister’s arrived fine and it’s nice. However, the communication has been appalling on my second dress!! I’ve emailed twice and no response as to when my dress will be shipped for pre order.

2 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo THATS SO FETCH

Antwoord van THATS SO FETCH

Hi lovely,

Thank you so much for your feedback, and we are truly sorry for the delay in communication regarding your second dress order.

We completely understand how frustrating it would have been waiting on a response after reaching out to our team, and we sincerely apologise that this was your experience with us.

However, we can see that this has since been resolved for you, and we’re so glad we were able to assist further with your order. We truly appreciate your patience and understanding throughout the process.

TSF X

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Krystal had great customer service

Krystal had great customer service

8 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo THATS SO FETCH

Antwoord van THATS SO FETCH

Hi Jeremy :)

Thanks so much for your kind review.
We are so happy you have had a great experience with us.

We look forward to helping again in the future.
TSF x

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Worst company to deal with

Worst company to deal with. Have been waiting for a dress for 2 months now. No returns just exchange. Do not buy from them. Feels very much like a scam.

7 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

***"""Do not order from this company…

***"""Do not order from this company *****"

I order 2 dresses spent £150. one arrived as stated but didn't sit right. I returned weeks ago and they have received back within return time frame and tracking states they have received back - they are basically delaying refunds. the second dress was also a pre order shipping date was April l. I've still not received and the event has passed and the refusing to cancel order and refund even though they have not shipped me the product and they are well over the date they stated on order. customer service basically don't respond or when they do they are no help at all they just say thanks for waiting or sorry we cnt refund not what they state on refund policy, or buy something else from us. absolutely disgusting.

4 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo THATS SO FETCH

Antwoord van THATS SO FETCH

Hi Chevelle,

We are truly sorry to hear about your experience and completely understand your frustration regarding both your return and delayed pre-order item.

Unfortunately, there were unexpected delays affecting this pre-order style, and we sincerely apologise that this impacted your order and experience with us. We also apologise for any frustration caused while waiting for updates from our Customer Care team.

However, we can see that a chargeback has now been opened on this order through your bank/payment provider. As this process is now being handled externally, any refund outcome will be settled directly through your bank once their investigation has been completed.

Again, we sincerely apologise for the inconvenience and disappointment caused throughout this process and appreciate you taking the time to share your feedback.
TSF X

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Their returns policy is atrocious

Their returns policy is atrocious. If you pay for express shipping and it doesn’t arrive on time they like to use their “estimated shipping” verbiage on the website as their safety net. Given that the return policy is already limited to store credit, requiring a customer to pay for a late 'Express' delivery and a subsequent return fee is poor service.

3 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Worst customer service- refusing to honor cancellation policy when order was placed

Worst customer service, they updated their policy and refuse to cancel the order based on the policy in effect I placed my order. When I purchased a prom dress, their policy read as follows : 5. Delayed Pre-Orders

If your pre-order item has not been dispatched within 21 days after the original estimated dispatch date, you may request cancellation of the affected pre-order item for a full refund to your original payment method.

This right applies only to the delayed pre-order item and does not apply to any in-stock items purchased in the same order, unless otherwise required by law.

The initial order said the dress would ship in mid April, in time for Prom. The dress online now displayed a mid May ship date (although I never received notification) so I contacted them to cancel the preorder based on their policy. I took 5 days for them to reply only to send me their updated policy and still refuse to cancel the order. They’re still refusing to cancel my order although I’ve provided all the details and now I’ll get the prom dress after prom! DO NOT BUY FROM THIS COMPANY.

3 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo THATS SO FETCH

Antwoord van THATS SO FETCH

Hi lovely,

We are truly sorry to hear about your experience and completely understand how upsetting and frustrating this situation has been, especially with such an important event like prom.

We sincerely apologise for the delays affecting your pre-order item, as well as the frustration caused by the communication and policy concerns raised. Unfortunately, as no order details were included alongside your review, we’re unable to look into the specifics of your case further or review the correspondence referenced.

We would genuinely appreciate the opportunity to investigate this properly for you and review your concerns in more detail. Please feel free to reach out to our Customer Care team with your order number or email address so we can assist further.

Again, we are very sorry for the disappointment caused and appreciate you taking the time to share your feedback.
TSF X

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

bad quality and the shipping got pushed back a whole month.

i ordered a dress a couple months ago, got it and returned it straight away because the quality was horrible. I then ordered a dress one month ago on pre order for my formal that’s coming up in a month and now it’s getting pushed back an extra month so i will receive my formal dress after my formal. very disappointed and a waste of money for the quality and the shipping time.

16 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo THATS SO FETCH

Antwoord van THATS SO FETCH

Hi lovely,

We are truly sorry to hear about your experience and completely understand how disappointing and frustrating this must have been, especially with your formal coming up so soon.

Unfortunately, there were unexpected delays affecting some of our pre-order styles, and we sincerely apologise that this impacted the estimated timeframe provided for your order. We completely understand how upsetting it is to plan for an important event and not receive your item in time.

We’re also sorry to hear the previous item you received did not meet your expectations in terms of quality.

As no order details were included with your review, we’re unable to look further into the specifics of your order or provide an update at this stage. However, we would genuinely appreciate the opportunity to investigate this further for you if you reach out to our Customer Care team with your order details.

Again, we sincerely apologise for the frustration and disappointment caused.
TSF X

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Difficult Returns Process

Ordered two items but didn't find them particularly flattering and found the quality didn't match the price so I returned them both. Obtaining a store credit voucher is quick and easy but you have to specifically request a cash refund. Customer service were very friendly and responded efficiently however it took over 2 months for me to get my money back having returned the items. Emailed back and forth regularly asking about my refund, have now allegedly been issued it but the money takes up to 10 days to hit your account so still no refund yet!! Avoid unless you are willing to retain store credit refunds as the return process is long and difficult.

28 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo THATS SO FETCH

Antwoord van THATS SO FETCH

Hi Charlotte,

Thank you so much for your feedback, we really appreciate you taking the time to share your experience.

We’re so sorry to hear the items weren’t the right fit for you and that the refund process felt longer than expected. While we’re glad our team was able to assist you along the way, we completely understand how frustrating delays can be.

I can confirm that your refund has now been processed. As mentioned, it can take up to 5–10 business days for the funds to appear back in your account depending on your bank, but it should be with you very shortly.

We truly appreciate your patience and your kind words about our customer service team. If there’s anything further we can help with in the meantime, please don’t hesitate to reach out.

TSF X

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered a dress that unfortunately…

I ordered a dress that unfortunately didn’t fit, but customer service was excellent. They made the return process simple and helped me get store credit quickly. The whole experience was easy and friendly.

27 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo THATS SO FETCH

Antwoord van THATS SO FETCH

Hi Jana,

Thank you so much for your kind words! We’re so glad to hear our team was able to make the return process easy and get your store credit sorted quickly.

While we’re sorry the dress wasn’t the perfect fit this time, we can’t wait to help you find something you absolutely love. If you ever need sizing advice or styling help, we’re always here!

Thanks again for your support!
TSF X

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered a dress on March 4

Ordered a dress on March 4. Had not received it as of April 10. specifically said it would be shipping in 5 to 7 business days the day I ordered it. Reached out to customer service and they said the dress was on backorder. When I ordered the dress they never advised me this would be backorder and take longer. Terrible customer service, not offering a refund and the dress was never even shipped due to backorder which I was never aware of, but they charged my card on March 4 the day I ordered the dress that wasn't even available.

4 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo THATS SO FETCH

Antwoord van THATS SO FETCH

Hi Chandelle,

We’re really sorry to hear you’re feeling this way, we completely understand how frustrating delays can be, especially when you’re expecting your order within a certain timeframe.

After looking into this for you, I can see that the dress you purchased was listed as a pre-order item at the time of purchase. Pre-order pieces are made available so customers can secure popular styles before they arrive, and the estimated dispatch time frame is shown on the product page :)

I can also see your order was placed on April 5th, and the stock is due to arrive within the next week. As soon as it lands at our warehouse, your order will be packed and shipped out as a priority.

We truly appreciate your patience and understanding while we wait for this delivery to arrive. If you have any other questions in the meantime, please don’t hesitate to reach out.

TSF x

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered 3 dresses sent them back over a…

Ordered 3 dresses sent them back over a month ago asked to be refunded to original payment and still waiting absolute joke DO NOT BUY FROM THIS COMPANY you will be constantly emailing them and they come back with the same stupid response they need to wait till it’s been scanned in what even after a month really the quality of the clothes are terrible if someone wants to respond to this email feel free

23 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo THATS SO FETCH

Antwoord van THATS SO FETCH

Hi Danielle,

We’re really sorry to hear about your experience and understand how frustrating this delay has been.

Unfortunately, we did experience a backlog with returns recently, which delayed some returns being processed as quickly as normal, and we sincerely apologise for the inconvenience caused.

As outlined in our returns policy, returns are automatically approved for store credit once they are scanned in transit. If a customer requests a refund to their original payment method instead, we do need to wait until the return has physically arrived back at our warehouse and been processed by our team before a refund can be issued. This information is detailed in our returns policy.

I’ve checked your order and can confirm that your refund has now been processed. Please allow a few business days for the funds to appear back in your account, depending on your bank.

Again, we’re sorry for the frustration this caused and appreciate your patience.

Kind regards,
TSF X

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

So disappointed with TSF

So disappointed with TSF. Communication is appalling; it's honestly like a bunch of kids have set up shop and CBF with the actual real side of running a business. Trying to get any form of resolution or a clear way forward is a bit like finding a needle in a haystack. Total shitshow. Quality of the item is a bit 'Shein'.

17 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

It’s shipped from Australia

We read the review here first and seems it’s safe to shop from them. We purchased two dresses and paid for express shipping with 2-4 business days. But the parcel didn’t arrive until the 6th day, which was too late. So be careful with last minute buy. We requested to return but it’s not free either. I have wasted nearly £20 now for nothing. For return, they issue store credit automatically, you have to email to request refund, and the refund will take two extra weeks. I have requested refund and see how it goes, will come back and revise my experience after the refund is complete.

14 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Customer Service

A dress that I had on pre order was not going to come in time (my fault, not there’s) and the customer service following was exceptional. They responded almost immediately, on a Saturday, walked me through store polices, and let me decide how I wanted to move forward.

18 april 2026
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer