We purchased our second recent bed from the English Bed Company and were not disappointed. Even though this new bed was a clearance item it nevertheless came pristine and the quality shows. They deliv... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
We purchased our second recent bed from the English Bed Company and were not disappointed. Even though this new bed was a clearance item it nevertheless came pristine and the quality shows. They deliv... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Stunning quality product, and amazing customer service. Couldnt fault anything. Will definitely buy from them again
Bedrijf heeft geantwoord
A beautiful leather bed made for us which is great quality and looks fab ! Not many bed companies make bespoke leather beds so we were thrilled . Excellent service too
Bedrijf heeft geantwoord
The new bed has arrived and it is a piece of quality furniture. It looks good, and the mechanism of the ottoman is so smooth. I’ve given it 4 stars because it was 8 weeks in the makings, not the 4/6... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
At The English Bed Company, each one of our luxury upholstered beds are handmade from scratch in our Manchester Factory, where we have been manufacturing from for over 50 years. Each one of our premium beds are manufactured using the highest quality products available.
Newbury House, Ford Lane, M6 6PD, Salford, Verenigd Koninkrijk
Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews
Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord
Reageert doorgaans binnen 48 uur
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Fabulous fabrics and a super choice of beds. I love the winged buttoned bed that comes in two sizes and has storage underneath...

Antwoord van The English Bed Company
Purchased the Atwood King Size bed in the showroom, Kim was super helpful with fabric choice and had great product knowledge. The bed is very sturdy and looks very boutique/ expensive, received a lot of compliments since the bed arrived.
Order arrived within the quoted lead time with regular updates from both the company and the delivery team.

Antwoord van The English Bed Company
Wouldn’t recommend. I spent 1k on the bed. I was in work when it was delivered so a family member accepted it. Obviously you would not have time to immediately unwrap it to inspect it before the delivery drivers leave. Upon putting the bed together I noticed the fabric was worn in one area. I was told nothing could be done regarding this as it wasn’t mentioned upon delivery. The bars to hold the mattress on were bent.
Fours months on and I have black dirt on both sides of the bed frame, cream fabric, from the gas hydraulic mechanism from opening and closing the ottoman bed. When I rang customer service I found the manager to be quite rude and questioned whether the dirt was actually from the mechanism. The black dirt literally comes off the gas cylinder onto my fingers and with it being on both sides which I sent photos of I found this to be quite accusing. I would not spend the extra money due to the poor quality and customer service. I think I could have got a nicer bed cheaper else where.

Antwoord van The English Bed Company
I contacted Nathan to place my order with The English Bed Company as I am moving abroad next month and was nervous about having a delayed delivery.
I also ordered extra fabric to have my own ottoman re-upholstered to match my new bed.
My orders went through exactly as discussed on the phone, within the promised timeline and with regular email updates. Communication with the delivery service was also perfect.
10 out of 10 for customer service!
The bed itself is absolutely stunning, I love it. It feels sturdy & is made of quality materials. It has since been re-packed ready for the move so haven't slept in it yet but I am looking forward to it.
I wholeheartedly recommend this company.

Antwoord van The English Bed Company
The samples are large and gave me a very good idea of how the colours and textures would suit my room.

Antwoord van The English Bed Company
I ordered samples of the sofa covers and a brochure, both of which arrived quickly. Thank you, I will browse and decide.

Antwoord van The English Bed Company
Lovely quality product. Good selection of fabric but it did take a lot longer than advertised to come and then longer to be delivered after this.
Unfortunately there was no update on the order delay while we waiting.
When I did contact the company their communication was good although the initial email didn’t really explain why there had been a delay or that once the bed was ready for be dispatched it could take a further week before we got our delivery date.
The delivery company did communicate really well on the day of delivery however they were delayed and arrived a long time after we had initially expected them.

Antwoord van The English Bed Company
Fabric samples arrived really quickly following the order and were of great quality. Was really helpful in deciding which fabric to go for.

Antwoord van The English Bed Company
Do NOT order from this company without reading all the one star reviews complaining about this company. The worst customer service I have experienced. The beds themselves were not as bad as some people here have had, although the frame is too large and there is far too much space around the king size mattresses. However both beds arrived with dirty marks and scuffs on the expensive fabric I provided. TEBC sent someone out to clean the beds and the liquid they used bleached the fabric badly in all the areas the liquid was used and it is now in far worse condition than it was with the marks. TEBC denied that any cleaner had been used, (even though I saw it myself) and said that it was only a steamer used despite me sending images of all the damage. There's a small chance you could be fine if there are no issues or you need assistance prior to them receiving your payment, but as soon as you've paid if there are any problems, forget it. My advice is to take your business elsewhere.

Antwoord van The English Bed Company
Your company response on Trustpilot is a lie. To say you cannot verify the mattress when I have sent you photos. You have not even tried to help me when the bed you made is unusable. My son has also really hurt his foot in the huge gap trying to get off the bed. Pls can you refund me as it is dangerous and I cannot have it in my house

Antwoord van The English Bed Company
Top notch and very professional service from Diane. I received my custom made pillow cases very swiftly and they were gorgeous. Diane promptly supported me with dealing with a measurement issue (that was my own fault) at no extra cost! Superb service, and quality items. Thank you!

Antwoord van The English Bed Company
I am so so happy with this purchase! The bed is absolutely gorgeous! It's even more special than we thought it might be, we love it! We got a super king harper studded in a light blue colour after a lot of procastrination over whether to get the emperor then learning it was even bigger than expected. Very happy with our choice. The frame is really sturdy and solid (and heavy!). The colour matches our room perfectly and is a beautiful fabric.
The delivery was very professional too. They were in and out in 30mins tops. Had to take apart the headboard to fit up the stairs but that was no trouble and they were careful of everything, and made sure I was happy before leaving.
I was a bit unsure about whether to go for this, as a bed is a big investment and English Company are cheaper than many other retailers so I worried about the quality. But it’s really top quality material and design, and for the price is amazing! We got an Emma mattress in the sale which is also great and so comfy.

Antwoord van The English Bed Company
Beautiful well made bed. The head board and base look lovely, but most importantly the mattress is soooo comfy its like being in a top hotel. Only downside is I keep wanting to get in there early every night and not get back out in the morning!!

Antwoord van The English Bed Company
The Bloomfield bed is lovely apart from the joins from the legs to the beds are poor quality and not substantial enough. The bed moves when you turn in bed as the legs are only held on with a thin bracket.

Antwoord van The English Bed Company
Nathan was very helpful and answered my questions via email very promptly. Luke and Richard were great at delivering our bed - they exercised great care and were very quick. They even helped me put on the mattress too. Highly recommend from start to end.

Antwoord van The English Bed Company
The delivery guys Luke and Richard were fantastic. Clear communication from the beginning. The bed was delivered on time with care and both guys were friendly and helpful in getting the bed and mattress into the house. Nice to have some delivery guys who actually care about the job they do.

Antwoord van The English Bed Company
The English Sofa Co. is the side I delt with, and I have to say the guy who took my order was great. Very patient and understanding after being both knowledgeable and informative, as when it came to payment I found that I couldn't find my debit card, which obviously caused me a little bit of mild panic, He talked to me very patiently as I searched. When I realised where I'd left it we agreed I'd call the following day. Again he was polite and very kind. I am now looking forward to receiving my furniture in a few weeks, not a couple of months if you're lucky when buying furniture from more often than not China.

Antwoord van The English Bed Company
Easy to order, responsive team when I cashed to check for updates, delivery was smooth and the bed is great!

Antwoord van The English Bed Company
After 18 months our Emperor Bed is buckling. All four legs are bending outwards and the metal brackets are broken on two legs. It is going to cost us a fortune to try to repair it. Such an expensive bed for such poor quality. There is clearly a design fault that they are not willing to resolve.

Antwoord van The English Bed Company
Fantastic company to deal with!
Product quality is second-to-none and the customer care is exceptional.
I have purchased several times and been impressed every time.
Highly recommended!

Antwoord van The English Bed Company
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.