We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

The Today Card program assisted me tremendously in reestablishing my credit. All of these bad reviews I'm seeing have me shaking my head. It's pretty simple. Use your card responsibility, make your pa... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I would strongly advise against applying for this card. They constantly charge you late fees. Even though you make your payment on time. When you try to get ahold of customer service, you're on the p... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible horrible experience. Activated new card. Tip out didn't transfer. Was told 24hrz to fix. On day four of waiting was told that isn't the case, three business days, those days didn't count cuz... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I just received my Today Mastercard credit card a few days ago but so far, everything has been excellent. Activation was simple, no problems using the card and the online website/app are easy to use... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

2,9

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

613 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

It works great

22 juli 2022
Logo Today Card

Antwoord van Today Card

Congratulations on your new Today Card! We’re so happy to hear that your Today Card has been useful! Thanks for sharing the wonderful feedback, Nicole!

Your Today Card Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy to use

Easy to use. Loved the fact that I got email and text confirmation about my transactions and really love the daily balances updates.

21 juli 2022
Logo Today Card

Antwoord van Today Card

Hi Camille. We’re so happy that you’re enjoying the smart controls on your card to help you stay on top of things! We appreciate the feedback.

Your Today Card Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Smooth experience

Smooth experience, easy application

21 juli 2022
Logo Today Card

Antwoord van Today Card

Anthony, we’re so happy to hear that the application process was easy and want to welcome you to the Today Card family! Thanks for sharing your experience. If we can assist with anything in the future, please reach out to us.

Your Today Card Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Your app needs serious updating

Your app needs serious updating. It never recognizes my username, i can nwver check my balance, it is so aggravating

21 juli 2022
Logo Today Card

Antwoord van Today Card

Hi Krista. We’re sorry to hear about your experience with the Today Card app. Please give us a call at 866-686-2123 so we can help.

Your Today Card Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good experience

Good experience. did not put me through a lot of stress. Thank you.

20 juli 2022
Logo Today Card

Antwoord van Today Card

Hi Betty. Thanks for sharing your experience with us and for choosing Today Card!

Your Today Card Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not Impressed

Never received first card. Called for a second and didn't get that one either. Called for a third and they sent via FedEx. Received that one but they started charging monthly fees from date they sent first one. Then tacked ok a $30 late fee. Had a balance of $60 before I ever received a card. Was supposed to hear back from upper management but never did

20 juli 2022
Logo Today Card

Antwoord van Today Card

T Nelson, we’re very sorry to hear that your card was never received. Please call us at 1-866-686-2123 as soon as possible so we can take care of this for you!
Your Today Card Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

New customer

I am fairly new so far so good I haven't had any problems

19 juli 2022
Logo Today Card

Antwoord van Today Card

Congratulations on your new Today Card! We’re so happy to hear that your Today Card has been useful! Thanks for sharing the wonderful feedback, Lulu!

Your Today Card Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I like all the notifications I am able…

I like all the notifications I am able to receive. This is a great card!

19 juli 2022
Logo Today Card

Antwoord van Today Card

Hi Theresa. Thanks so much for the glowing feedback about the Today Card app! We worked hard to get it just right so our customers would have a great experience.
Your Today Card Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Unable to change terms

I did not have any problems with my Today Card card until I asked for a lower interest rate. Mine was 33%. I was told that was my only option. If I close this account, I can never open it again.

16 juli 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Today Card

Antwoord van Today Card

Hi Gigi. Thanks for sharing your thoughts with us! We love receiving feedback, whether positive or negative because feedback is what helps us make the Today Card even better for customers. We’ll forward this info along to the appropriate team for consideration. Thanks again for the feedback.
Your Today Card Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A great card for people reestablishing credit

A great card for people looking to establish credit with a generous credit limit. Easy application process and quick approvals. Love my Today card and all its benefits. Thank you for giving me the opportunity to rebuild my credit when others wouldn’t.

14 juli 2022
Logo Today Card

Antwoord van Today Card

Cheers to new beginnings, Joanne! We appreciate you choosing us to help you on your journey to a better financial future. We’re happy that we were able to lend a hand and look forward to a great relationship with you!

Your Today Card Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Application was easy

Application was easy, received card promptly, No rpoblem at all.

14 juli 2022
Logo Today Card

Antwoord van Today Card

Moises, we’re so happy to hear that the application process was easy and want to welcome you to the Today Card family! Thanks for sharing your experience. If we can assist with anything in the future, please reach out to us.

Your Today Card Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

received card as I was told

received card as I was told. Easy to activate and access the page to manage my card.

14 juli 2022
Logo Today Card

Antwoord van Today Card

Congratulations on your new Today Card! We’re so happy to hear that your Today Card has been useful! Thanks for sharing the wonderful feedback, Kenneth!

Your Today Card Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have only been aber for a very short…

I have only been aber for a very short time, but as of today I have had nothing bad to report. All my experiences have been pleasant.

12 juli 2022
Logo Today Card

Antwoord van Today Card

Hi Joshua. Thanks for sharing your experience with us and for choosing Today Card!

Your Today Card Team

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I WAS OUT OF TOWN AND STOPPED TO GAS UP…

I WAS OUT OF TOWN AND STOPPED TO GAS UP AT HEB IN MARBLE FALLS,TX.THE TEMP WAS OVER 100 AND MY NEW CARD WITH A $2000 LIMIT WAS DECLINED 3 TIMES.I HAD TO CALL THE COMPANY TO SEE WHAT TO DO AND HAD TO GO THROUGH THE OFFICE TO GET THE AUTHORIZATION TO PUMP MY GAS.IT WAS A HASSLE IN THE HEAT AND MADE ME TO THINK NOT TO USE THE CARD AGAIN.

12 juli 2022
Logo Today Card

Antwoord van Today Card

Hi Gary. We’d love the opportunity to review your concerns. Please give us a call at 866-686-2123 so we can figure this out together. We look forward to hearing from you.

Your Today Card Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Never received the card

Never received the card. Emails not responded too. The 888 customer service number is not valid. What is this company doing?

11 juli 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Today Card

Antwoord van Today Card

Josie, we’re very sorry to hear that your card was never received. Please call us at 1-866-686-2123 as soon as possible so we can take care of this for you!
Your Today Card Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My experience was fine but you never…

My experience was fine but you never replied to me
I Want My Bill By Mail Please

11 juli 2022
Logo Today Card

Antwoord van Today Card

We’re happy to hear that you’re loving your Today Card. To assist with your account, just give us a call at 866-686-2123. We look forward to hearing from you soon!
Your Today Card Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

No problems

No problems, user-friendly online account management. Simple banking

10 juli 2022
Logo Today Card

Antwoord van Today Card

Hi Kevin. Happy customers make us happy! Thanks so much for taking the time to share with us and for choosing Today Card for your credit card needs! We’re here if you ever need assistance.

Your Today Card Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

The process was so simple

The process was so simple! I’m not tech savvy so I really appreciate that! I needed a credit card for an emergency this card came the day before. I really was so glad I just had my Today Card!

9 juli 2022
Logo Today Card

Antwoord van Today Card

Connie, we’re so happy to hear that the application process was (simple/easy/fast) and want to welcome you to the Today Card family! Thanks for sharing your experience. If we can assist with anything in the future, please reach out to us.

Your Today Card Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Great just a couple small issues

The only issue is no cash advances and the app. I shouldn’t have to log in every single time on the app. Add face ID to easier login and it will be great. Everything else has been a pleasant experience. Thank you

8 juli 2022
Logo Today Card

Antwoord van Today Card

Hi Aaron. Thanks for sharing your thoughts with us! We love receiving feedback, whether positive or negative because feedback is what helps us make the Today Card even better for customers. We’ll forward this info along to the appropriate team for consideration. Thanks again for the feedback.
Your Today Card Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

It's been an easy and pleasant…

It's been an easy and pleasant experience

8 juli 2022
Logo Today Card

Antwoord van Today Card

Hi Leonidas. Happy customers make us happy! Thanks so much for taking the time to share with us and for choosing Today Card for your credit card needs! We’re here if you ever need assistance.

Your Today Card Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer