Toolshouse Reviews 

411
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Rather frustrating experience with tools house due to their dispatch time. Delivery was booked but item kept without dispatch for days. I had to chase them to get it dispatched. Then once dispatche... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Purchased an item, money taken then received an email saying that the product is not in stock and that a refund will be issued. No refund, chased up and told it should take between 24 and 48 hours.... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

WOW! Got in touch with this company yesterday morning for some product advice, got a speedy response and the guy (Lio) did a price match for me which I really appreciated. I placed the order Saturda... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I bought a some plumbing tools from Toolhouse to help me in my own house. Their communication was amazing throughout and the whole process was effortless! There was a small mistake, what was sorted th... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Gereedschapwinkel
  2. ook in
  3. Bouwmachine- en gereedschapswinkel

Geschreven door het bedrijf

We guarantee the cheaper price of hand tools, power tools, painting and decorating, Workshops equipment, DIY and Gardening


Contactgegevens

3,6

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

411 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,6

Alle reviews

(411)

81 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Wrong item sent. No customer service.

Bought Corefix screws as price good.
Wrong size sent.
No response to my several attempts to contact company.
You're still welcome to make good Toolshouse.
Order #17417

27 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Toolshouse

Antwoord van Toolshouse

Hi, could you please share your orde number, we can not find any communication about this issue.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

brush cutter was fatly after 2 month of…

brush cutter was fatly after 2 month of use unable to contact anyone in relation to repair and left e-mail messages . No response. Have been chasing them for one month still no joy. The operators appear to be allusive

3 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Toolshouse

Antwoord van Toolshouse

Hi Gyan, we are sorry about your experience this time, we investigated your case and found that we arranged the collection with Parcelforce and they attempted the collection a couple of times and you were not at home. I can see on our end that we answered all your emails but I understand that you are looking for a
replacement without return which is out of our policy. We are still happy to collect the parcel and repair/ replace it for you but we need the faulty unit back to us.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid

Ordered a product - said Evri waiting on product but after 2 weeks never updated. Chased on webchat and never got a response. Called a told would get a call back - 5mins later an email to say refund started. No courtesy call to update me on situation or explain why my order wasn’t being processed

17 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scammers!

They sent me the wrong item, I had to message them multiple times to get a response back when they’d sent me something much cheaper than I’d paid for. Finally, I got a reply which was “we are all human and make mistakes” no apology!
Then instead of getting the toolbag I wanted, they just automatically sent me a refund. At this point I didn’t question it and took my business elsewhere.
However, I have asked numerous times for the £15 postage fee I paid to return the item and NEVER received it from them.
AVOID AT ALL COSTS!!!

14 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Toolshouse

Antwoord van Toolshouse

Hi Gemma, we are sorry to hear that. we investigated your case and found that we provided a prepaid return label, not sure why you were asking for £15 postage. unfortunately, our staff are humans and sometimes make mistakes. we refunded you because you asked for it. Apologies for any inconvenience caused

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered wire stripper (CK) which I…

I ordered wire stripper (CK) which I needed it to do my practice in the college....I waited around two weeks then I emailed Toolhouse.. I been told my item is on the way back to me, but that wasn't the case! Eventually I've an email saying that they will refund me!! Not happy at all!!!

25 mei 2024
Logo Toolshouse

Antwoord van Toolshouse

Hi Valentin, we are sorry about that, I can see we refunded you already as you didn't receive your item. apologies for any inconvenience caused

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Having ordered from this company, try getting anywhere with their customer service. Totally unimpressed. Will never use again

Having ordered from this company, I kept waiting for the delivery. Kept going onto the tracking link provided. After a week, it still said waiting for the courier to pick up. Unbenown to me, the courier had put it in the bottom of the green bin and put the tray back over the top. No note through door. It got thrown away. Toolshouse now not responding to my e mails. I'm finding it discurteous and unprofessional. I had spoken on the phone and they simply said the e mail link does work. I assured the lady it didn't. Said she would contact the couriers. Still no word back. Last 3 e mails unanswered.

4 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Toolshouse

Antwoord van Toolshouse

Hi Chris, we do apologies, I can see that the tracking number shows that it was delivered to your door.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer