We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great products, a really good website and wonderful customer service from start to finish. The team has fielded a lot of questions from us and provided great support. We were kept very well informed d... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Staff were very helpful in providing advice and samples as we had lots of questions before we bought. Cannot comment on the radiator yet as we are awaiting the fitter. The main gripe is delivery. If... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely exceptional service from Trads from start to finish! From ordering paint swatches at the start of the process to helping us source the valves that we wanted. We were kept well informed thro... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

After living in our renovated house for a couple of winters we noticed one of the rooms had a cold spot so we decided to add a small column radiator to match the two we had previously bought from tra... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Radiateurwinkel
  2. ook in
  3. Ketel- en verwarmingsdienst
  4. Verwarmingsapparatuur leverancier

Over Trads

Geschreven door het bedrijf

Trads Cast Iron Radiators has been established for over 20 years and has thousands of satisfied customers, as shown with our 5 Star Trustpilot reviews and customer gallery. Within our Lincolnshire-based factory and showroom, Trads highly skilled and experienced master-craftsmen assemble and hand-finish over 50 different styles and sizes of Cast Iron Radiators. The Cast Iron Radiators are built in sections and fully customisable up to 2 metres in length.

From traditional Victorian to ornate, Trads Cast Iron Radiators can be finished in over 10,000 colours from prestigious paint brands like Farrow & Ball, Little Greene and Roberson Liquid Metal. Alternatively, you can choose from specialist finishes including Hand Burnished (Polished), Satin Polish, Highlight, Verdigris, Vintage Copper, Hand Gilded and Pewter Lustre. Trads offer FREE colour swatches and a FREE colour match service; simply provide a wet sample

Whether renovating a period property, castle in Scotland, hotel in London or a chateau in France, Trads can facilitate. We offer Worldwide delivery and FREE UK Mainland Kerbside Delivery on radiator orders over £449 including VAT and accessories over £149 including VAT. Trads offers quality that is second-to-none, following a 60-step quality assurance process accredited by ISO9001. This gives us the confidence to provide a Lifetime Guarantee on ALL our Cast Iron Radiators. If you would like to see how your Cast Iron Radiators are made, please book a FREE Factory Tour.

VISIT OUR WEBSITE CONTACT US

Contactgegevens

4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

235 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,6

Alle reviews

(235)

18 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Staff were very helpful in providing…

Staff were very helpful in providing advice and samples as we had lots of questions before we bought. Cannot comment on the radiator yet as we are awaiting the fitter.
The main gripe is delivery. If it is unreasonable to expect a single driver to manoeuvre a heavy radiator (which we totally agree with), surely it is also unreasonable to expect 2 pensioners to do the same. We would have been happy to pay extra to have it brought into the hall but this was not an option.

28 augustus 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great products, great service

Great products, a really good website and wonderful customer service from start to finish. The team has fielded a lot of questions from us and provided great support. We were kept very well informed during the delivery process, and, when we found that our longest rad could not be brought in via a first-floor window as planned, quickly posted out the right tool to separate the radiator into shorter sections that could be carried safely up the narrow winding staircase. More British companies like this one, please!

15 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

first i didn't receive a refund for a…

first i didn't receive a refund for a product you never sent, second you shouldn't advertise in American markets if your not going to ship here

19 juni 2026
Logo Trads

Antwoord van Trads

Hi Douglas,

Thank you for your feedback, and I’m sorry for the frustration caused.

We contacted you on the same day your order was placed to advise that, unfortunately, we are currently unable to ship to the USA due to courier and logistics limitations.

At checkout, a UK delivery option was selected, as shipping to the USA is not currently available on our system, which is why we reached out promptly to clarify this.
Regarding your refund, this has now been processed. As we were waiting for confirmation on how you would like to proceed, there was a delay, and we apologise for any inconvenience this may have caused.

We appreciate your comments about advertising and will review how our shipping availability is communicated to help prevent similar situations in the future.

If you have any further questions or need assistance, please don’t hesitate to contact us directly.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fabulous radiators and great customer support

Fabulous radiators and great customer support. They really helped me with colours and finishes, and were particularly thoughtful about how to convert one of my two radiators to electric when it too short for their own electrical adapter. I found an alternative and they called the company to ensure everything would fit together. Really pleased and will use them again.

3 december 2025
Logo Trads

Antwoord van Trads

Thank you so much for your review. We're delighted to hear that you’re pleased with your radiators and that our team could support you in finding the right colours, finishes, and solution for your electric conversion.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic experience from initial…

Fantastic experience from initial enquiries to taking delivery of our Victorian 3 column 745mm Cast Radiator with the satin nickle Radiator valves and wall stays. Painted in Graphite grey was good match for existing furniture. Tried the radiator on for 1hr after installation was complete and was amazed at how long the radiator stayed very warm after CH was switched off. Very competitive pricing compared to some other companies. Radiator looks that good in our living room one for the Hallway entrance on the horizon. Thanks to Trads for excellent service and top quality products.

26 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Trads

Antwoord van Trads

Thank you so much for your review!

We’re delighted to hear that you had such a positive experience from your initial enquiry right through to delivery and installation.

It’s great to know that you’re impressed with its heat retention performance. We take real pride in offering both quality products and competitive pricing.

We’re especially pleased to hear you’re already considering another radiator for your hallway, we’d be more than happy to help when the time comes!

Thank you again for choosing Trads and for your kind words.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great website for choosing size with…

Great website for choosing size with heat output, colour etc. looks great. Thanks

2 mei 2026
Logo Trads

Antwoord van Trads

Thank you very much for your feedback. We’re delighted to hear that you found the website helpful in selecting the appropriate size, heat output, and colour.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Responsive and efficient

Responsive and efficient. Great product with clear instructions.

14 april 2026
Logo Trads

Antwoord van Trads

Thank-you for your review and recent purchase. We're glad to hear you are pleased with this purchase.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Speedy delivery and super happy with…

Speedy delivery and super happy with the end product. Thank you!

12 april 2026
Logo Trads

Antwoord van Trads

Thank you very much for taking the time to leave a review.

We're glad you’re happy with it and that this got to you quickly.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Always great service and products we…

Always great service and products we use Trads on all our interior design projects and love them

13 maart 2026
Logo Trads

Antwoord van Trads

Thank you so much for your kind words. We’re delighted to hear that you’re happy with both our service and products. We look forward to working with you again soon.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Company to work with

Great Company to work with

1 maart 2026
Logo Trads

Antwoord van Trads

Thank-you for leaving your review, we really appreciate the 5 stars.

If you need anything further then please let us know

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quality

Quick delivery, excellent products at a very competitive prices!
So far I have ordered 9 radiators with associated valves etc over three orders.

12 januari 2026
Logo Trads

Antwoord van Trads

Thank you for your fantastic review.

We’re delighted to hear you’re happy with the quick delivery, competitive pricing, and overall quality of your radiators and valves.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service.

Great customer service.
Fantastic product, well made and absolutely beautiful
Delivered on time

2 december 2025
Logo Trads

Antwoord van Trads

Thank you so much for your lovely review!

We’re thrilled to hear you were happy with the customer service, the quality of the product, and the delivery. Your kind words truly mean a lot to us — thank you for choosing us!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quality radiators

The ordering process was very easy. The colour choice is amazing. They keep you well informed with regards to shipment and delivery. They are expensive, but they are great radiators. This is the second one we’ve bought from this company. It won’t be the last, we’re going room to room and replacing all of our radiators. They really are very high quality. They sent the wrong sized connectors but after contacting them, they sent the correct ones the very same day and we received them the day after. Great after sales service. Overall really pleased with the service we have received.

30 november 2025
Logo Trads

Antwoord van Trads

Thank you so much for taking the time to leave such a detailed and thoughtful review. We’re delighted to hear how happy you are with the ordering process, colour options, product quality, and our communication. It’s especially lovely to know this is your second purchase, and that you’ll be coming back for more as you go room by room.

We also really appreciate your understanding regarding the connector issue and are glad we could resolve it quickly for you. Your kind words about our after-sales service mean a great deal to the whole team. Thank you again for choosing us.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Repeated purchaser for a reason

Repeated purchaser for a reason. Excellent product and outstanding service !

26 november 2025
Logo Trads

Antwoord van Trads

We’re delighted to hear you keep coming back, it really means a lot to us. We’re so pleased you’re happy with both the product and the service. Thanks again for choosing us!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Prompt delivery, great product

Prompt delivery, great product and the 4th radiator we have bought from them (not the cheapest but brilliant quality and looks.) We are slowly replacing all our radiators with their ones.

4 november 2025
Logo Trads

Antwoord van Trads

Thank you so much for your lovely review and for being a repeat customer.

We’re delighted to hear you’re happy with the prompt delivery, quality, and look of the radiators. It really means a lot that you’re choosing us as you replace them throughout your home. Thank you again for your continued business.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service

Great customer service. Timely and very informative. Products excellent.

31 oktober 2025
Logo Trads

Antwoord van Trads

Thank you very much for your kind review. We’re delighted to hear you were happy with our customer service and found the information helpful.

It’s great to know you’re pleased with the products as well.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Plumber lost a valve screw

Plumber lost a valve screw from one of our cast iron Radiators
Called Trads who couldn't have been more helpful and supplied us with a replacement in the post.
True mark of a quality product and company.

24 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Trads

Antwoord van Trads

Thank you for taking the time to leave such a positive review.

We're really pleased we could assist and get the replacement screw out to you quickly. It’s always our goal to offer not just high-quality products, but excellent service too, so it's great to hear your feedback.

If there's anything else we can help with in the future, please don't hesitate to reach out.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent

Excellent service. Neil was super helpful getting the paint match spot on. Two radiators arrived well packaged. Excellent products.

1 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Trads

Antwoord van Trads

Thank-you for leaving a review, we're delighted to hear you are pleased with the product and service received.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer