We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Ordered the cigarettes March 18 2025 received less than half the order.Was told the missing cigarettes would be reshipped its now May 21 still no cigarettes. Truly awful experience. I would have orde... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Всем привет. Заказывал туалетную воду в данном магазине, были опасения нарваться на подделку, но вроде все оригинальное! доставка быстрая, пришло за 12 дней до Челябинска, отправка на следующий после... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Добрый день, хочу поделиться своими впечатлениями о товаре. Во-первых, очень большой ассортимент сигарет, есть из чего выбрать на любой вкус. Во-вторых продукция высококачественная, что очень меня пор... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

ordered in good faith, but only 2 packages arrived of 160 cigarettes nightmare communication not interested in helping only saying seized by customs. I would avoid at all cost as its clearly a scam/co... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Tabakswinkel

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

UKcigs.co store offers cheap cigarettes online, fast UK delivery. We sell brands made in Europe and Asia. Marlboro, Winston, Camel, Parliament, Davidoff, etc.


Contactgegevens

3,4

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

88 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,4

Alle reviews

(88)

0 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

very good

Great communication, unfortunately I did not receive my order, but a full refund has been issued

Thank you

8 november 2019
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very Good Service!

Very Good Service!. The company dealt with my order on the highest professional level that is worth mentioning here. I have made my purchase but was unlucky with Customs this time and didn't receive it. Called the company and explained. Lady that I spoke to was very helpful and apologetic, she checked my order and issued the refund immediately which I already received. In my opinion the company is looking after their customers the way it should be and I will be ordering again.
Thank you!

30 oktober 2019
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great company Great product Great service !

Great company to deal with my first order did not arrive.So they quickly sent another order to replace.Unfortunately only 2 out of 3 came but they issued a credit for the undelivered carton.Great service Great quality cigarettes and great price.Would definitely buy from UK Cigs again great job guys thank you!

Paul Birsahin

11 oktober 2019
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

So much hassle I’d rather buy from UK after all.

NOT RECOMMENDED!!
I ordered 4 packs around £200 worth of cigarettes from this company. I asked whereabouts in the world they come from - and was told “Europe”, although it was not required I stated that there is a specific country which is not in Europe, but of which I will never buy items from, and I stated I do not want them from this country.
I received one pack so far from the order over 2 months ago, and also found out that the whole lot came from/israelly due from this one specific country. I am very annoyed TBH - its the mis-selling with the lies2sell that I am more furious about. And I can’t see anything British about this company at all. That is all so disrespectful.

Two months on and there’s a big disagreement about the refund I should receive. I’ve no idea how long it will take to get my refund, and possibly compensation for what they've done, but I will make sure I do get it and never use this company again. It’s nasty, And no doubt there will be a response by the company underneath this comment very shortly with another huge amount of lies.

10 oktober 2019
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

WHAT A SCAM!!ORDER NEVER RECEIVED AND NO REFUND!

WHAT A SCAM!!! ORDER NEVER RECEIVED AND NO REFUND!

Placed order on 4th July, no package received by the date they provided. Called and explained, they offered for the order to be resent, I accepted and everything seemed rather easy. This was until the 2nd order did not arrive by the date provided.
Since then I have been trying in vain to get my money back. Countless emails saying the same thing over and over again and still no money.
This company uses delay tactics to stop you getting your money back when they know that the order will never be received. I am now very concerned with how my card and personal details will be handled as they have no care after receiving the order.
Please save yourself the stress and money you will never get back. DON'T USE THIS COMPANY!!!!

Update:

As other reviewers have mentioned this company is very selective with the information that they use when replying to reviews that have been left! They state that I confirmed my account was closed after I asked for the refund, WRONG, I confirmed my account was closed and provided new details for the refund to be made, they didn't use these details and took it upon themselves to use the previous details. It would also seem that they get reviews removed from this site although they have been confirmed!!
STILL NO REFUND BUT THEY HAVE BEEN REPORTED TO ACTION FRAUD.
Unable to take to small claims court as they will not disclose their postal address or name that can be used. I have asked for this more than once....

4 oktober 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Ukcigs

Antwoord van Ukcigs

Dear customer,

Our business is based on a good relationship with our customers. We've
been shipping to your country for a very long time and our loyal
customers know that shipments may get lost, that the delivery rate may
suddenly decrease, but we always do the right thing. We cannot guarantee
100% successful delivery, but we guarantee 100% money back for what's
not received.

According to the records in our database, our customer support
representative offered you a refund. Your answer from September 19 was
that Visa on file was no longer active.

September 20 - we asked you if your new Visa was linked to the same bank
account as the Visa on file.

Your reply was:

*****************************************
Yes, I have again already confirmed this.
Please action the refund.
On Friday, September 20, 2019, 10:42:00 AM GMT+1, ukcigs.co wrote:
*****************************************

September 23 - we initiated the refund, which should have been posted
back to your Bank account by October 1st at the latest.

October 4 - you stated that you no longer have this bank account.

To sum it up: You did not receive your order, we sent you a replacement,
which unfortunately also did not make it to you. We offered you a full
refund. You've confirmed that we can proceed with it. On the next
business day, which was September 23 we initiated the refund procedure.
We were in touch with you every day and only in your last e-mail you
suddenly informed us that the Bank account is closed, which means that
right from the beginning we shouldn't have made the refund to a non
existing bank account. We offer alternative ways of refunding the money
in situations where accounts are no longer active.

Good communication is the key to success and we are truly sorry that it
was the miscommunication between you and the Company that led to this
issue.

P.S. please check the latest e-mail. Our representatives will assist you
further with the refund.

Regards,

Tracey Scott

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good Service

Pleasure to deal with and if there is a problem they will refund or send again.
Works out at £3.50 per pack of 20 Marlbros (in Asda they are more like £11.50)

28 september 2019
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT USE THIS COMPANY

Have sent this company numerous emails, all which have been ignored, after receiving a letter from the UK Border force stating that items were seized and I am now liable for prosecution, this company isn't transparent, and do not state that this may well happen on their website, my very elderly mother is worrying herself sick, as I bought the items on her behalf, shes now convinced she will be facing a spell in prison and a hefty fine. But shes also out of pocket, because goods had been paid for, and now this company are ignoring my requests for a refund.

25 juli 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Ukcigs

Antwoord van Ukcigs

Dear Clare,

We are very sorry that our Company is not up t your standards, but we've
been shipping to your country for a long time and different situations
happened. However we strive to make all customer satisfied and all
issues related to the orders submitted on our website are resolved in a
timely fashion.

Your mother, e-mailed us on July 25 and reported the
problem with her cigarettes order. There was no other e-mails before
this date. We replied on the next day, which was July 26 and asked about
the second part of her order. After she has informed us that none of the
products arrived, we've offered her a full reimbursement. The refund was
issued and the problem was closed. She did not complain any further.

When she asked about the seized package, we explained that this is not a
problem she should worry about. It happens every once in a while with
most customers, but we offer refund/reship option and our customers are
not left at loss. There is no prosecution and our customers are not held
liable for purchasing these products on-line. Customs just may seize the
package, but no other consequences. We provide a lot of useful
information in FAQ and in our first e-mail before accepting the first
order.

We are a reliable Company and we are very transparent. Please just don't
hesitate to contact our customer support service by e-mail or phone. We
usually reply within 24-48 hours, from Monday till Friday. We have a
friendly customer support team and we are open for any questions you may
have.

We are sorry for any misunderstanding this situation has caused and wish
you all the best.

Sincerely,

Tracey Scott

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service from this website

Excellent service from this website.
First time using them. I ordered 3 cartons of cigarettes but 2 were seized by customs. They sent me 2 replacements - which I've now received - straight away.
I'll certainly use them again.

24 juli 2019
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Useless

Getting the same email over and over again asking if I agree with the terms, regardless of my reply, they keep sending the same message :(

7 mei 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Ukcigs

Antwoord van Ukcigs

Dear Vlad Stefan Munteanu,

We are sorry to hear that you were not satisfied with our services. You
state that we kept sending you the same e-mail. We looked into our
e-mail correspondence with you. We sent you an e-mail on April 30th
because you were a first-time customer and we needed to give you some
information and re-confirm some of the details before we could accept
your order. You replied providing the requested information. Thank you
for taking the time to answer our e-mail. In your reply you mentioned
that you will cancel the order if customs apply a high tax. We replied
explaining that if the tax is too high and you refuse to accept our
shipment, we will issue a refund for the product, but we will not be
able to refund the shipping costs. We asked you if you accept this
condition. You replied that you understand and agree and want to
proceed. Then, we tried to process your transaction, but we were not
able to apply the charge to the card. This can happen for different
reasons and we explained them in an e-mail. We did not receive a reply
from you to this most recent e-mail, but instead received an e-mail from
you quoting our April 30th e-mail letting us know that you have already
replied. We replied informing you that there was e-mail correspondence
after the April 30th e-mail and explained again that your transaction is
pending and there are steps that you need to take on your end.

We are sorry you left such a bad review about our website. We do our
best to keep our customers happy. We are sorry you felt our customer
support was not up to your standard. However, after looking into the
situation, we must say that our Customer Support Team did not make any
mistakes. We replied to all of your questions, our e-mails were
informative, and we did not send same e-mails several times no matter
what your reply was. We are sorry that you think that our Support Team
did not do their job properly. But we looked into the situation and we
can see that they did a good job.

We wish you all the best.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service provided.

Excellent service provided.Cartons I ordered came quicker than I expected and were well packed.I will definitely order from them again.

23 augustus 2018
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Company

Was looking for a good store that could deliver and UKCIGS, has done that customer support is excellent with dealing my inquires. Only one thing that could use improvement is delivery speed. They offer very good prices and would be happy to recommend them to anyone.

19 april 2018
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Best ever

Best ever. Polite, absolutely THE service for customers. There was no issue when made deal with Them. since a while the payment-panel doesnt work at all. Cant wait:) Highly recommended Team. ZsK UK

6 februari 2018
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent website

Excellent website. If your order gets stoped by customs or goes missing they will send you out replacement or give you a full refund. Been using for a year now and haven't had a problem with them.

21 januari 2018
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent customer service

Excellent customer service.You get a replacement or a refund on everything that doesn't get delivered and they also have the best prices.I bought 40 cartons from them.Keep up the good work guys

28 november 2017
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I've been using these guys for over a …

I've been using these guys for over a year. I have had the odd carton seized by customs, but ukcigs replace them straight away, they also give you the choice of a refund. I'm VERY surprised at the negative review below, as they are very prompt in replying when I've needed to email them.

21 juni 2017
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Honest and helpful

My first order was not received ,I got a letter from customs, emailed the letter to these guys and was issued with a full refund which I was not expecting

6 juni 2017
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer