University Of Options Reviews 

149
•
TrustScore 4 uit 5

3,9

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The automated trading bots are a joke. You'll see a lot of small profits and then very large losses. It's happened on both the 'Stable' and 'Pro' FX Trading Accounts. After reviewing the most recen... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Dan and his team are great teachers, innovators and leaders in the options trading world. They really care about their members. Dan's trading room is a great place to learn by following his live tra... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I worked for Dan in 90s, we grew up in the same town, he was few years older, in regards to the mortgage industry he has always been one of the top leaders in the nation. There is a reason for it, yo... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Dan is extremely knowledgeable and knows what he is doing!! If you are looking for trading education from someone who really cares about your success in the long run, then this is it. He is all about... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Alternatieve financiële diensten

Geschreven door het bedrijf

We teach members how to trade options and futures. We trade live with our members and this we now keep our live trading room open all day! Every single trade I take as the head trader is seen and copied by our members in real time. Last month my group made $2340 PER contract. So, ten contracts which require only $5k in capital earned our members $23,400 We also have Joe Parsons who leads our Spread trade group. He rarely has losing days. Joe guides our members through each trade every day. Last month Joe made $1890 PER CONTRACT. Last month our members trading ten contracts with Joe earned $18,900. We also have built successful Auto Trading strategy for Ninja Trader. The top strat is Flight Station which is also a propriatary indicator on Tradingview. Flight Station can change your trading game especially with live and real time guidance from me. Please take and hateful reviews with a grain of salt. We have 80% 5 star reviews and 20% haters that likely lost money with us by not following our very specific trading guidelines. The best way to know the truth is to join me in our live trade room. We will give a free no obligation pass to attend our trading room. This is where the truth can be found. Hope to see you there!


Contactgegevens

3,9

Goed

TrustScore 4 uit 5

149 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 80% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,9

Alle reviews

(149)

43 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not my cup of tea...

After watching the owner of this company achieve success in the mortgage world and following him for over 15 years it was easy to trust what I heard in his many social media posts about his company. While I believe the Options program at this company is successful I do believe the Futures program to be lacking and not what was advertised on social media nor in any presentation given by the owner. Along with myself many others invested in the Futures program along with a trade replication program called Flight Path.

While I invested in the program in the fall of 2024 the Flight Path replication program had many delays and did not officially launch until March when we were asked to sign contracts on the 14th to continue our participation in the program which we had purchased months earlier. It was was deemed a success and ready to go by the owner. In a zoom meeting on April 26, 2025 we were encouraged to scale our investments (increase the cash we trade) as the owner felt Flight Path was unbreakable and it was a good time to make money or more money. We were encouraged with rules, guidelines, and according to our own cash account margins. I followed all of the rules set before me, I crossed every T and dotted every I that I was told to follow. As I had at the time a few dollars to invest I scaled into the Flight Path program in several of its versions after testing in simulation but throughout that time there have been hiccups which caused losses.

Since purchasing Flight Path last fall until now I have lost over $3700 with the Flight Path program with the professional trader(s) responsible for the program unable to trade using the trade replicator known as Flight Path successfully.

I have not learned what I was promised I would learn by my sales person to successfully trade on my own yet so I had very high hopes in the Flight Path program and the Futures Flight School I invested in.

At this point I have invested over $10,000 and lost $3700 with this company's Flight Path program with very limited communication from the top people in the company. I have never heard from my sales person ever again despite numerous attempts and because I purchased in 2024 I am well beyond my refund period of 90 days as I waited for the program to launch. By patiently waiting and trusting for the Flight Path program to launch I unfortunately negated any opportunity for a refund.

While every investment is at risk it is disappointing to have had such very high hopes to have met with no success. While I do believe intentions for the Futures program and Flight Path were honorable they unfortunately have not achieved the success of other programs that this company offers.

I would be very much very aware before spending a dime on any bot, or trade replication product that this company offers as well as think twice before investing in the Futures Flight School in my opinion. But to be fair do your own due diligence and ask to speak to other students not staff members who have participated and perhaps they have had better results than I. Just be careful and decide for yourself if this is the right program for you.

4 juni 2025
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

BEWARE BEWARE BEWARE

I purchase a bot and option program from this company. Well about 40
Days into the option program I was not satisfied with the trading program. So I ask for a refund and was granted it …Then about 15 more day in the bot I purchased started to have huge draw down so I spoke with my rep Shawn Moore and said I wanted a refund. He said that Dan was offering a new program called the replicator because of the loss that a lot of the members had experienced. Shawn said that the only way to get the replicator at the discount price of 4K was to not get a refund on the bot. So I purchase the replicator 8/15/24. Now fast forward to 3-15-25 when the replicator was finally launched. Yea that is 7 months later. We went thru several changes and experienced several problems with the programming of the replicator. So at this point of waiting and disappointment I asked for a refund. I was told by my rep Shawn that will not be a problem. So when I called and ask for the refund he said that I would have to speak with Dan or Audry. So I sent a request and was asked to fill out a request. So I did. After I filled out the request… I was told it was past the 90 day period. Well at this point I was shocked and frustrated. Because when I purchased the replicator there was no agreement sent or sign for this program. The agreement wasn’t sent out until 3-25 when the program was finally launched. And I signed my agreement on 3/20/25. Which is with in the 90 days. I have all the info documented to prove my point.
Please stay away from this company
They do not honor their word!!!

30 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo University Of Options

Antwoord van University Of Options

We understand your frustration regarding your experience with our programs, and we appreciate you bringing these concerns to our attention. We aim for transparency and customer satisfaction, and we'd like to clarify the situation from our perspective, addressing what we believe may be misunderstandings regarding your bot and Replicator program journey.

You mentioned that you received a refund for the option program, and we're glad we could resolve that initial concern for you. Subsequently, when you expressed dissatisfaction with the bot program, our representative, Shawn Moore, discussed the new Replicator program with you. Our records indicate the Replicator was offered at a significant discount of $4,000, conditional on forgoing the refund for the bot, as an alternative solution to the issues you were experiencing. This was intended to provide you with a potentially more suitable product.

Delays in new product development can unfortunately occur as we strive to ensure the best possible performance and features, and we do apologize for the extended waiting period you experienced.

Regarding your refund request for the Replicator, our standard policy, which is typically communicated at the point of sale, states a 90-day period for refund eligibility from the date of purchase. In the case of the Replicator, this period would have commenced from the purchase date of August 15, 2024. This is clearly stated in our terms and conditions, refund and privacy policy. All of which you agreed to when you purchased our products.While we understand you signed an agreement related to the Replicator on March 20, 2025, the terms of purchase, including the refund window, are tied to the transaction date when the financial commitment was made. The subsequent agreement would formalize terms of use and service rather than retroactively alter the purchase date's refund eligibility window.

We also understand Shawn Moore may have indicated a refund would not be an issue. While our representatives strive to assist, final refund decisions, especially those outside standard policy timelines, must be processed and approved by designated personnel like Dan or Audry, as Shawn correctly advised. It's possible there was a miscommunication or misunderstanding regarding the conditions under which a refund for the Replicator could be issued after the standard 90-day period from its purchase had passed.

We value your business and would like to ensure all your concerns are properly reviewed. We encourage you to reach out to Dan or Audry directly, as previously suggested, to discuss your specific situation and documentation in detail. While we must adhere to company policies, we are open to reviewing the full history of your account to ensure all procedures were followed correctly and to see if any alternative resolution can be found.

We are committed to learning from every customer experience and regret that yours has led to such frustration.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I purchased the Algo Bot after telling…

I purchased the Algo Bot after telling Rep I did not want anything with a Martingale strategy, but a few weeks later I noticed repeated and increasing trades that were losing money, I informed Rep that I wasn't happy with it and I asked to stop the trading Bot immediately. I incurred a $4200.00 loss, Rep Joel then mentioned another program called the Replicator, where professional trader would trade and it would duplicate in my account. He said nobody at U of O ever was dissatisfied and he would work with me until I was happy, leading me to believe that I could cancel anytime. After a few months in this new Trading system (Replicator), the losses continued, about $50 to $100 every day. I finally stopped the trading and asked for a refund but was told there's no refunds after 90 days. Something that was never mentioned before. I have a total of $4700 loss in trading and the fee was $4900. Stay away from them!!!

30 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

UOO is a SCAM

As did many others, I spent 10K to be taught by a "wall street broker". There was no teaching at all from Dan, that was a 6K purchase. Additionally he said he was "developing" a automated trading bot and that profits would pay for the additional 4K cost to purchase that part of his program. Nothing! He was not involved in any of the training or trading. Paid for the automated bot in September of 2024 and by May 2025, it still was having software issues and when it was working it lost money continuously. He kept asking us to be patient to the point of going way past his return policy and has not responded to any of my efforts to get my money back.
STAY FAR AWAY from this company. Law suits are coming his way

25 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo University Of Options

Antwoord van University Of Options

We are very concerned to read about your experience and appreciate you bringing these issues to our attention. First and foremost, we want to state clearly that UOO is not a scam. We are a company that has been operating for 7 years, with a community of over 1100 paid members, many of whom actively participate in our live trading sessions twice every day. We are proud of the community we've built and the services we offer.


We are truly sorry that your experience did not meet your expectations, particularly regarding the teaching involvement from Dan and the performance of the automated trading bot.


Regarding Dan's involvement: While Dan provides the overarching strategy and vision for UOO, our educational programs are delivered by a team of experienced traders and educators. We aim to be transparent about how our programs are structured, and we regret any misunderstanding regarding the level of direct, individual teaching from Dan for the 6K component you mentioned.


Concerning the automated trading bot: We understand your frustration with the software issues and its performance. Developing, testing, and refining trading algorithms is a complex and ongoing process. We sincerely apologize for the delays and that the bot did not perform as you had hoped during the period you used it. We also want to clarify that while we aim for profitability, any trading tool, automated or manual, carries inherent risks, and consistent profits can never be guaranteed.


We are particularly troubled to hear that you feel your concerns about the refund policy were not adequately addressed and that you've had difficulty getting a response. This is not the standard of service we strive for. You simply need to read the refund policy as well as the terms and conditions you agreed to when you enrolled with us. There is no ambiguity in our policy and it was fully dislosed as were the risks you decided to take when you purchased your bots. The company in their written policy and disclosures strongly suggests that you should run your bots on a demo account prior to risking your own money.

We value all our members and are committed to providing a valuable service. We hope to connect with you soon to address your concerns personally. (Assuming you are a real person) We struggle with anonymous reviews because often they come from competitors.


Sincerely,


The UOO Team"

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Place to Learn Options Trading the Right Way

There are tons of trading resources out there, but Dan Rawitch and UOO really stand out. Options trading can be scary... and honestly…it should be until you know what you’re doing. That’s where Dan and the UOO crew come in. They break things down, coach you through strategies, and trade live as a team every day. If you’re thinking about adding trading as a side income or want to go pro, this is a solid place to start. Highly recommend!

22 april 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely the Best Day Trading Program Out There — Period.

I joined University of Options after losing money trying to figure it out on my own — and it’s been a game-changer. From day one, their white-glove setup on TradingView made me feel supported and confident. You don’t just get a login and fend for yourself; they walk you through it, answer your questions in live Zooms, and actually get to know you as a trader. You’re not a number here — you’re part of a real community.

Their Flight Station platform is completely custom-built and includes Bull and Bear signals, so there’s no guessing about direction. Want to know if it's time to go long or short? It’s right there. And if something isn’t working — even if it’s just a small TradingView setting — they’ll fix it with you. No brushing you off.

What’s incredible is this isn’t just theory. You get to watch a 40-year trading veteran trade LIVE twice a day with an over 80% win rate, in real time. It’s not fake, it’s not a gimmick, and it’s not a “get rich quick” pitch. This is about becoming a skilled, confident, and profitable trader — one setup at a time.

We mostly trade SPY 0DTE, but there’s also futures and iron condors. I’m currently focused on mastering one strategy before I move on, and they fully support that.

No monthly fees, no pressure to use prop firms (though you can if you want), and the best part? Once you’re in, you’re in for life — and my husband gets access too!

So to anyone calling this a scam: stop. It’s not only disrespectful, it’s flat-out wrong. If you want to stop spinning your wheels and start learning from real pros, this is the place. My motto? Find the best and learn from them — and I did.

17 april 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Stay away! But I honestly wish the best for them, too many things going wrong at once

I honestly wish the best for them. I’m not sure where to even start. I will say of the many things wrong, Their system was entirely oversold and underperforming, and later on, it became something of which many of us not even imagined, it became political. I won’t give further details, but I will just say many of us are glad to be out. And for those whose money that UOO is not refunding, i truly pray that UOO is eventually one day successful. Theirs some great people part of the program.

13 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo University Of Options

Antwoord van University Of Options

Anonymous reviews do not help anyone and lack credibility. We would love to know if this is real and who you are so we can address your concerns. One need only look in our channels to see the amazing number of wins posted. If I could I could post here I would show you that we have had one loss in the last 6 weeks. As for refunding we have never denied a refund to someone within the refund period. Please provide details as to who you are and we will gladly help you become successful. For anyone reading this review please reach out to me directly so we can show you are results. I sure you they are real. We have been in business over 7 years and have a consistent track record of success. Thank you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Robot

I bought into their robot. for $4000. I put in $10k because they told me that "it wouldn't really work" with less. I swiftly lost half of it. Reached out over and over. Was gaslight often and told to just keep watching it. I was offered a "replicator" program for free but you guessed it, you must put up more money. You can only use it to get back money you lost, not including the $4k I paid for a scam. At any rate gold continued to declined until my account went to zero. DO NOT GIVE THEM YOUR MONEY!!!! I did every single thing they said. I lost $14,000 and they simply don't care. I am going to put reviews everywhere to save anyone from making this mistake.

3 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo University Of Options

Antwoord van University Of Options

Hi Jessica... I am sorry you had a bad experience. You have made a number of defamatory and untrue statements. To begin with you say you swiftly lost half your money. I must take this that you did not run on a simulator as you contractually agreed to.

Also, if you lost half your money why didnt shut off the bot? Regarding the replicator it is absolutely false that "You can only get back what you lost". The replicator was offered to you because we DO care. We did not have to do this.

Why you chose to ignore our offers to help is beyond comprehension. I would kindly caution you to be tread lightly about posting defamatory and untrue reviews "Everywhere".

It is true that the FX bot industry as a whole underwent unprecedented volatility. Any company in that business struggled. After a decade of positive results (you saw these) the bots took losses. We kept our clients in the loop and then spent countless thousands of dollars building our replicator and we GAVE it to anyone that lost on the bots.

I have dozens of thank you notes from people stating that we went above and beyond to help them. You seem to have ignored our advice (which is in writing and signed by you) and instead chose to write an untrue review. I will be flagging this review because making defamatory comments that are untrue are agains Trust Pilots guidelines

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid this company at all costs

Avoid this company at all costs. I paid nearly $10,000 and was never given access to the material they promised. I tried in good faith for months to get a refund and was told it was too late. Very unprofessional company with little regard for their clients.

5 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo University Of Options

Antwoord van University Of Options

Patricia... first of all, I am sorry this did not work for you. That said.. you and I both know you are not being truthful. We worked with you extensively on your tech issue. It was not our tech that was the problem. It was on your side and we still helped you.

Again, something you know as well. We had you fixed and ready to go, and you never said another word until many months past the refund period.

To anyone reading this, please feel free to ask us for the facts. We make money with our members every day. But Patricia never applied herself; she just gave up for no reason.

For 6 1/2 years, we have worked with over one thousand members.

Reach out, and we will give you a free pass to sit in on our trading sessions, and you will see how great it works. You can observe as many days as it takes you to get comfortable.

Lastly, Patricia received a refund for over 40% of her purchase..

Patricia... if you are still interested in making money then I suggest you re-enage and use our fantastic tools. You are always welcome

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Dan is the man

I traded with Dan for nearly 2 years in the options trading room and can tell you first hand that he lives to trade! His company is awesome, he is always doing his best to improve things and is available way beyond what I expected. I think his insight and experience is unmatched. When you hear Dan's life story, how he came up, and who taught him, you will realize Dan's teaching is priceless. Very funny, great communicator and blessed with a genius mind. I promise he knows more than you about trading.
As for the the platforms, Dan's setup is super cool, you learn those in a week or so. You can ask even the most basic indicator or broker questions in the live room or to the group. Dan is the tutorial. He is sort of a geek squad type computer guy as well.
In the trading room and classes you will hear a stream of consciousness from Dan that will teach you all the terminology, reasoning, mindset and charting with value I can't imagine finding anywhere else. I could go on and on but lets just say, if you fail with Dan as your mentor it's all you.
I left the group last year during a big life change and have traded alone now with a great win rate. I owe it to Dan and his ability to inspire and teach, I am beyond hooked. There is not 1 person out there that knows more about live options scalping IMHO.

Thank you Dan for giving me the skills to trade solo daily. I do miss you all though! Lee included=)

(I saw a random bot review of Dan so I had to chime in as a past member)

Rob McTevia

24 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I lost the Bot and money I invested in it, I don't recommend to use this company

I lost the Bot and my $10K investment they suggested to start the Bot with. This company has a poor customer's support, misleading instructions and lack of experienced tech support members.
1. It took them a week to start my Bot-they simply didn't have licenses- this was a response to my message questioning delay.
2. After 10 days or so Bot has finally started working with my $10K recommended investment, but didn't take any trades right away. I asked Tech Support why and the answer was "Bot has a warm up period". This was not what Sale rep Joel mentioned during our initial call. I particularly asked Joel when I can see Bot bringing profits and how soon and the he said " Right away"
3. After waiting for 2-3 weeks and seeing Bot has no any profits, but just negative trades - I gave up and decided to switch to Demo account, submitted the ticket. Vanessa from tech support reached out to me and ask the reason for switching instead of implementing the change. I said the reason for switching was Bot is very slow and not profitable. Instead of switching she suggested to increase lot sizes to aggressive level and 2-3 days after Bot went to heavy drawdown and collapsed.
4. In the very beginning I received a manual clearly stating 1:200 leverage accounts are recommended to use. After my Bot went to heavy drawdown and collapsed- I sent e-mails requesting refund for my purchase , after 5 days Joel finally called me and asked why I used 1:200 account? You see the issue, I hope.
I would not recommend to invest and lose your hard earned money into University Of Options Bots. There are much better products out there from more experienced Algo companies for sure. I'm currently using 5 different Bots from different companies and University Of Options Bot was the worst from them.

29 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo University Of Options

Antwoord van University Of Options

Hi Alex... I am very sorry that you are not happy with the service we provide. Rather than get into a "he said", she said. I feel compelled to bring forward some critical information.

Yes, it is true that our Pro bot suffered a TEMPORARY DRAWDOWN. Drawdowns are not losses, and in fact, the most recent drawdown has been fully recouped, and our members are in profit. So, why did you take a loss? Simple. For whatever reason You chose to ignore our messages wherein we advised our members to turn off their bots while in drawdown. Almost all members followed our direction, and their drawdown has been replaced with a profit.

I have messages I can show to anyone concerned by this review guiding our members to turn off their bots as well as recent messages from members telling me their trades are now profitable

To go further, I began providing daily videos updating our members on the USDGBP situation the day the USD lost significant ground to the British pound. As it turned out, my updates were 100% correct when I forecasted that the USD would recover. As mentioned above, the dollar recovered the drawdown, and the trades became profitable.

While I see things differently than you, I agree that installing your bot took us longer than normal. When you signed up, we experienced a record amount of bot sales. We can't forecast such a huge upsurge in business, making it impossible to staff.

As an update to my reply. Despite offering this person our newest product which not only cost more than he “claims” to have lost but also has shown the ability to generate steady income for him, he will not take down his fallacious review.

Of course bad reviews are bad for a business. Thankfully we have only a couple of them. This is because we deliver world class service and constantly look for new ways to help our members. Reviews should not be used as a form of extortion which is what is happening here. Below is a recent message from Alex.

“ Thanks, Dan. I'm patiently waiting for the moment to be part of the group and start the program.
Yes, I will be more than happy to remove negative feedback I left once I recoup or receive my $10K lost capital.
Sincerely,”. So, if we pay him the review goes down? Wow.

To anyone reading this, does a company deserve a bad review while doing everything in its power work with the reviewer? We offered the potential for an amazing solution. He excitedly reached out to me the same day and expressed interest.

I think it’s reasonable to ask that the review be taken down to give us a chance to make him happy.

Alex was given clear instructions that would have avoided his losses entirely. The USD crashed against the British pound and this caused the bot to go into a drawdown. Just as I told our members (I can prove everything I am saying) the bot would come back, it did. 100% of the drawdown was recouped and the bot is in profit. Sadly Alex chose to ignore our advice thus creating a 100% self inflicted loss. Still we were willing to help. Past tense.

Below is one of 4 messages that we sent to members. All 4 Alex ignored.

## Understanding the ProBot Drawdown Holders Update

1. Reminder of Options

- Turn off the bot if you don't want trades closed.
- Failure to turn off the bot led to trades being closed.

2. Monitoring and Manual Intervention

- Monitoring prices until trades are profitable.
- Manual closure of trades when profitable.
- Possibility of turning the bot back on if market stabilizes.

3. Historical Data

- Examples of past drawdowns and recoveries.
- Instances where significant drops were recouped.

4. Current Situation

- Recent small percentage increase causing panic.
- Reassurance of minor percentage change.
- Emphasis on historical recovery trends.

5. Advice and Encouragement

- Encouragement to stay calm and patient.
- Highlighting potential for significant gains.


6. Handling Stress

- Suggestion to turn off the bot!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Unsung Hero

I read so many of these reviews before taking this leap into the world of options trading. There seemed to be endless raves about how positive the UOO experience has been for so many people! I could not agree more with what has been said about the entire program. The live trading is a masterclass in how to do this conservatively and correctly. Dan and Lee make you feel as though you have a mentor/partner on this journey. A price cannot be placed on their combined knowledge and years of experience.
However, for those of you who are still considering or new, I am here to make mention of another person. If you haven't met her yet, you will and you must! Debbie Farrer.
So, I came to UOO without a shred of understanding for the stock market or trading, much less options. I honestly didn't know what an "option" was. My brother had recently started the program and thought perhaps I'd find some interest in learning a skill that could potentially provide me with a little more financial independence. Fast forward- now I'm doing this, which again, was a huge leap for me. But I'm struggling. Really struggling. Despite the thorough videos and the step-by-step format of the modules, I was lost. Failure was not an option (no pun intended), but despite all that was available to me, I was too overwhelmed and embarrassed to reach out and get clarification. No matter how redundant or stupid my questions were, I knew I needed help if I was going to stick with it.
That's when I found out that I could have a one-on-one session to ask my questions and go through anything I was struggling with.
Debbie spent an hour talking and walking me through every single issue I was having. But more than that, she helped me understand how emotions play such a huge role in the success or failure of this venture. Both, while learning and later while trading. I was already allowing emotions- pride, shame, ego, whatever, get in the way of my learning. She gets that this can be intimidating for those of us who might just need a tiny bit more handholding than others. Not forever- but just until we have our epiphany, late as it may be. We all learn differently after all.
I know I am not the only one. And for anyone who is coming into this without a shred of experience but still wants to learn something completely new, you should know that there is someone who is dedicated to helping you find your rightful place.
Don't hesitate to spend an hour with Debbie in a one-on-one. She's warm and funny and totally puts you at ease. She makes learning fun and approachable with the ultimate goal of elevating you to the next level. I think the entire team is absolutely incredible. I just wanted to shed a light on this particular person because of what a difference she made for me.

6 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo University Of Options

Antwoord van University Of Options

Hi Heather.. thank you so much for the great review and for acknowledging Debbie. She is a gem and we are so lucky to have her. Debbie is also a long-term member of University of Options which is where her passion comes from. We are here for you!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Always going forward!

University of Options wants to help you make money. They trade live every morning and afternoon. It's not like they are just wanting you to sign up and leave it up to you to figure it out. Upon signing up the have over 30 modules for you to go through. They REALLY encourage, almost demand you go through each module and complete the course, just so you have an understanding of what's going on. That's what a true professional mentor with heart does. Dan and Lee are both well experienced traders and are both VERY successful. They really want EVERYONE to succeed. Dan is always looking for new ways to help the novice to the well seasoned trader make money in the market. Dan's system works, you just need to follow it diligently. Not only can you follow Dan and Lee into trades, they go over why it's good to go in or stay out. They really teach you how to trade. Dan and his whole team are so nice and helpful. I'm beyond happy!

1 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beware, someone falsely used my name!

I want to start off by saying that someone posted a bad review using my name. They did not share the last name, only my first name and my last name initial. It was posted as Steve G and the date of experience was May 25, but posted yesterday. This person used a false email and used my name. That said, I am a proud member of UOO and have been since 11/23. This is by far one of the best training programs available. Dan Rawitch is an outstanding trainer but more importantly, a person who cares about your success and has a big heart. Regarding the bots that this impersonator said, this is obviously a disgruntled individual who doesn't have the balls to state their real name. I have participated in the bots and will state that one of the bots did not perform as I expected, the other has done exceptionally well. I am extremely happy with my experience regarding the bots and would highly recommend speaking to Dan's team to learn more. Again, I cannot say enough great things regarding Dan Rawitch and the team at UOO. If you truly want to find a way out of the 9 to 5, speak to his team. It will be the best decision you make!

Steve Goodin (The real Steve Goodin)

24 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Innovative products

Innovative products. Cutting edge support. Live trade streaming. Full transparency with links to myfxbook.com. With my current schedule I find their "bot" trading vehicles absolutely fascinating. Their training courses are always evolving. In the initial stages they encourage paper trading. Their moto is "slow is fast." This is a class outfit.

24 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo University Of Options

Antwoord van University Of Options

Thank you so much Jeff! Please reach out anytime if you need anything!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I almost never write a review but I…

I almost never write a review but I thought people like me should know about this. I am getting close to retirement age and started investing in the stock market about 3 1/2 years ago, mostly options and some directional trades. I was flipping through Facebook and came across this guy talking about a bot making some insane returns and how he had set up a couple of these bots for his daughters. The fact that I am thinking about retirement, and I have two daughters that I would like to help, caused the ad to appealed to me. I made the appointment, talked to one of their team, nice guy, no pressure whatsoever, decided to sign up later that same day. Now, I’m skeptical, I’m old and patient. I decided to try it out with “paper money“ to see if it was worth putting real money into it. Plus, with a 30 day money back guarantee, if it didn’t work, I could always return it. At the time, I had a $50,000 CD making minuscule interest sitting in the bank. It has been sitting there for about 10 years. I decided that if I was going to do this, I would start out with that CD. So, I put in $50,000 of paper money and started with the Precision bot. I am no longer at the age that I like high risk so I set the bot to the moderate risk level. Three weeks later the bot had made more money on that $50,000 than I had made in the 10 years of interest that I had received on my CD in the bank (almost 5,000). I cashed out the CD, added more to it, purchased two more bots and took off. The results have been amazing. This thing got up to .25% per day (go amortize that over three years and see the result, insane). Then, like in any market, the price dropped dramatically one day due to some news. The team immediately sent out instructions suggesting that we turn off our bots and wait. I did exactly that but my account still took a 16% draw. That’s a pretty big hit. However, as I said before, I have been investing for a few years. Markets fluctuate and sometimes you take a big hit. It’s ok, you don’t panic, you watch the market and when the time is right, you get back in there and you can patiently make it back. I have done this multiple times in my investment experience. Well the awesome team gave the go ahead to turn the bots back on. Although my account was down, I have been there before. Sure enough, without any additional effort on my part, the bot did its job and my account is now back up to the original amount plus all of my profit. I am so please with these bots that I am going to put a substantial amount into each one with the idea of creating an extremely comfortable retirement income. My observations on these bots are that the team is there to help and they do an incredible job of supporting you any time you need them. Their guidance is timely and reassuring, since I can’t keep my eye on everything. But this is investing, the same as any investment. All of the same rules apply. It is going to have ups and downs. Assess your risk tolerance and stay within those parameters. DO NOT put money in any investment that you can not afford to lose. Be patient, weather the storms and in the end, I believe these bots are going to the best investment that I have made in years.

23 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo University Of Options

Antwoord van University Of Options

Hi Denvil.... we so appreciate the kind words. We will continue to live up to your praise!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

5 Star + experience.. Beyond expectations

I followed along with UOO as it was developing for quite some time. I had worked with Dan and knew if he was involved it was going to be something that would be worth being a part of at some point when the time aligned for me. In reality when I got inside the program I was blown away. What they have developed, the commmunity, coaches and teaching far exceeded my high expectations. If you do the work and approach it as learning an incredible life long skill you can get through the learning curve and really start to have an incredible business. I am beyond grateful and blessed to be part of the UOO community now and have several friends experiencing high levels of success. In addition the teaching on mindset and wisdom that is taught has raised my game in levels I didnt expect. Thanks Dan and the UOO team!! Absolute legends.

1 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo University Of Options

Antwoord van University Of Options

Paul...my man! You and I go back a whole lot of years. It is so great to have you as a member and be able to work with you again!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The guess work has been taken off the table!…

I've only been in a month and a half but I am very impressed! I thought it was too good to be true, so glad I was wrong. I tell everybody about it without hesitation. The staff has been honest and patient and super helpful! Can't wait for another month to go by!

23 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo University Of Options

Antwoord van University Of Options

Hi Jeff.... The team and I appreciate your kind words. I love our support team and I so glad you do too! Please let me know if I can help you in anyway

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have followed Dan in the mortgage…

I have followed Dan in the mortgage industry for many many years. With the downturn of mortgages I decided it was time for a side hustle and I'd always wanted to learn how to trade.. but with absolutely zero knowledge it was daunting to know even where or how to start. There are so many programs, services and influencers, and unfortunately even scams.
I went ahead and took the plunge and signed up with Dan in October of 2022 and have been eternally grateful ever since! Life changing is an understatement!
Though mastering trading the stock market is a lifetime skill and certainly will take time, this program can assist you in putting all the pieces together in a fraction of that time, and in my opinion, better than most programs available. After less than a year and a half trading with Dan & Lee, I believed in the program so much I now assist with teaching the program, with the hope of helping many more become profitable as well.
There are many programs, many gurus, many indicators, many services that can give you stock picks and levels but out of every program I've looked at, this is the only one that does it ALL, and for all styles and experience levels of trading.
In addition, provides multiple weekly group trainings, one-on-one help, and most importantly, live Zoom trading sessions twice per day. Out of all of the tools available to assist people in mastering the stock market, this program has them all!

21 juni 2024
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer