Stelletje oplichters! Niets kopen! Moet idd direct verwijderd worden als webshop. Heel erg. Kreeg ondeugdelijk artikel en ze bode. 30% korting bij volgende aankoop. Ging hiermee niet akkoord maar krij... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Reviewsamenvatting
Gemaakt met AI, op basis van recente reviews
Waar mensen het meest over praten
Reviews die deze samenvatting vormgeven
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
100% oplichters
100% oplichters! Schandalig!! Reeds een maand geleden een tweetal truien besteld maar nog steeds niets ontvangen echter wel betaald! Geen reactie op mail en mobiele nr. niet bereikbaar!! Koop hier niets!!
Koop hier nooit iets
Koop hier nooit iets, Normaal check ik altijd eerst maar druk druk en besteld Ralph Lauren trui besteld na 3 weken wel trui gehad maar geen Ralph Lauren trui maar goedkope andere trui
Oplichters
Oplichters. Bestelling al begin december en ik heb nog steeds niets ontvangen en helaas wel betaald. Er worden data afgegeven van bezorging die niet kloppen en er kan niet geannuleerd worden. Koop hier niets want je bent je geld kwijt en ontvangt niets!!!!!!!
Oplicterij ik heb mijn laatste geld…
Oplicterij ik heb mijn laatste geld uitgeven bij deze winkel en ik heb het nooit gekregen. Ik kan wel janken
Oplichters
Oplichters
Bestelling en betaald maar de verzending blijft al maanden onderweg. Geen reactie op mails.
Dit bedrijf is niet te verbeteren.
Dit bedrijf is niet te verbeteren.
Dit is er op uit om de mensen optelichten.
Telefoonnummer werkt niet, mail wordt niet beantwoord.
Geld zie je nooit meer terug.
Weer een japans bedrijf.
Bar slecht
Bar slecht! Geen contact mee te krijgen. Hier een jas gekocht, het ding valt bijna uit elkaar. Retour sturen gaat niet, naar je geld kun je ook fluiten. Hopeloos!
Duidelijke oplichters!!
Duidelijke oplichters!!! Product komt uit China. Op 19 december besteld en nog steeds geen update ontvangen. Onmogelijk om contact te krijgen met de verkoper. Weggegooid geld…
Minder dan 1 ster waard, OPLICHTERS
Minder dan 1 ster waard. Echte oplichters. Hier niet kopen. Retourformulier (vest te klein) krijg ik ook na 2 weken dagelijks mailen niet. Hoe kan het dat zo'n bedrijf ermee weg komt? Houden zich niet aan de wettelijke regels. Ik ga verder aktie ondernemen, voelt zo onrechtvaardig.
Geen contact mogelijk met dit bedrijf
Na de bestelling (voor ik het wist had ik een tweede artikel ook nog eens besteld terwijl ik met creditcard betaalde en hiervoor niet eens accoord hoefde te geven) begon ik te twijfelen omdat ik een buitenlandse rekening zag en na googelen kreeg ik gelijk spijt (doe ik normaalgesproken altijd vooraf) dus ik had gelezen dat je binnen een half uur na bestellen het kon annuleren. Telefonisch niet bereikbaar, app gestuurd en mailtjes maar na een week nog steeds geen antwoord. Als ik het retourneer (als het al aankomt vanuit China…. dan kost het mij de verzendkosten, schandalig! Gelukkig wel met creditcard betaald dus als het niet aankomt ben ik waarschijnlijk niet m’n geld kwijt
Een ster teveel
Een ster teveel.
Oplichterij.
China rommel.
Slechte kwaliteit. Geen retour.
Geen ster waard
Geen ster waard, ik wacht al even en schrik van alles wat ik lees
1 ster is nog teveel
1 ster is nog teveel, ik wacht al bijna 2 maanden op mijn bestelling, track & trace werkt niet en ik krijg op geen enkele manier contact. Jammer dat ik de recensies nu pas lees.
Chinese oplichters. Oplichters!!!!!
Het telefoonnummer functioneert niet.
Mails worden alleen automatisch beantwoord, maw: geen antwoord.
Men houdt zich niet aan de wet op herroeping.
Het retourformulier wordt niet verstrekt en het aankoopbedrag wordt niet gerestitueerd.
Slechte levering en service
Ander product ontvangen dan besteld; ik wacht nu op een retourformulier, waarschijnlijk tevergeefs; telefoonnummer is niet in gebruik.
zeer waarschijnlijk een oplichterij
1 ster is te veel maar kon ik geen review schrijven zonder, dus...
ik heb een orderbevestiging ontvangen, maar tracking - met een chinese naam - werkt niet ("error"), geen reactie op mijn e-mail en de 06-telefoon werkt niet/is niet in gebruik. Dit is dus oplichterij. bestel niets!
Nog steeds sturen ze je mail dat ze het…
Nog steeds sturen ze je mail dat ze het jammer vinden zonder op het probleem in te gaan en steeds weer het voorstel de spullen terug te sturen naar China ga niet in zee met deze bedriegers want je wordt genept waar je bij staat
Ongelofelijk slecht. Barslecht.
Jammer dat je een ster moet geven. Wat een verschrikkelijk bedrijf. Doen zich voor als een Utrechtse kledingwinkel, maar verkoopt gewoon troep uit China. En echte troep. Heel lang wachten op bestellingen, en vervolgens iets heel anders krijgen van hele hele hele slechte kwaliteit. Alsjeblieft: koop hier nooit iets.
1 ster is zelfs nog te veel het is…
1 ster is zelfs nog te veel het is aliexpress rotzooi het zijn oplichters.
Koop hier niets!!!
fake bedrijf
fake bedrijf. niet bestellen. ben er zelf ingetrapt. dom
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.








