Stelletje oplichters! Niets kopen! Moet idd direct verwijderd worden als webshop. Heel erg. Kreeg ondeugdelijk artikel en ze bode. 30% korting bij volgende aankoop. Ging hiermee niet akkoord maar krij... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Reviewsamenvatting
Gemaakt met AI, op basis van recente reviews
Waar mensen het meest over praten
Reviews die deze samenvatting vormgeven
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Een ster verdienen ze zelfs niet
Een ster verdienen ze zelfs niet!
Ruim een maand verder na mijn bestelling, al zeker 20 keer per mail geschreven dat ik mijn geld terug wil, omdat ze (Utrechtse Mode) de bestelde jas niet kan leveren... Voorraadprobleem zeggen ze, maar de jas wordt nog altijd aangeboden op hun website!! Dat geld krijg ik niet meer terug. Pech, stom, jammer. Voor wie éérst de reviews leest; TRAP ER NIET IN! KOOP HIER NIETS!
Heb inmiddels wel wat meldingen gedaan:
- oplichting gemeld bij Airwallex
- oplichting gemeld bij Consuwijzer
- oplichting gemeld bij Radar
- aangifte bij de politie gedaan
Misschien een idee voor mensen die ook opgelicht zijn?
Niet intrappen
Niet intrappen, deze mensen doen aan dropshipping.
Oplichters van de bovenste plank
Oplichters van de bovenste plank!
Andere kleding gekregen dan wat ik besteld heb. Maat komt niet overeen met Europese maat, en als je wilt retouren zijn de kosten ongeveer 50-60% van je aankoop bedrag. Dus laat maar zitten! Geld weg!
Bestel hier nooit iets!!!!
100 % misleiding en oplichting
100 % misleiding en oplichting ! Ralph polo besteld maar merkloze truitjes ontvangen, andere kleur, andere vorm, andere rits, veel te groot. Telefoonnummer bestaat niet, openingstijden suggereren een winkel, maar het is een adres op een industrieterrein. Retour sturen kan, maar dan naar China en dient men rekening te houden met zo veel kosten (verzenden, uit-/inklaring, invoerrechten) zodat dit ontmoedigd wordt. Je moet ook maar zien welke kosten het uiteindelijk zijn. Verder wordt ook nog aangeraden fraude te plegen door de waarde zeer laag aan te geven op het douane formulier. Dit is misleiding in de puurste vorm van zijn soort !
Geen zuivere zaak
Geen zuivere zaak. Schimmige handelswijze. Zeker bij het retourproces. Alles verloopt via China. Helemaal niks 'Utrechts' aan of Nederlands. Het adres in Nederland op de website is een opslagbox in Haarlem. Bestel hier niet, want je bent je geld echt kwijt als je iets wilt retourneren.
BESTEL HIER NIET !!!
Op 27 november heb ik een jas besteld maar tot op heden niks ontvangen.
Vandaag besloot ik het nummer te bellen van Utrechtse Mode 06 22312142 maar dit nummer is niet in gebruik...????!!!!!
Helaas lees ik vandaag pas de recensies over dit bedrijf dat niet hoger scoort dan cijfer 1.
Ik ben zeer benieuwd of ik ooit mijn jas nog ga ontvangen ........zo niet dan zal ik aangifte van oplichting doen bij de politie.
************************OPLICHTERS******…
************************OPLICHTERS***************************Dit bedrijf is pure oplichting. Zij stelen mooie plaatjes van modewebsites en doen alsof zij dit verkopen. Als je op hun website kijkt zie je een nederlands adres, een nederlands telefoonnummer etc.etc. Niets wijst erop dat het pure chinese oplichters zijn. Het artikel wat je bestelt lijkt in de verste verte niet op hetgeen er op hun website staat. Als je vervolgens wilt retourneren moet dat - en daar komt de aap uit de mouw - naar een adres in China. Echter dit adres bestaat helemaal niet, het is een adres midden op een brug over een groot water. Als je kijkt naar het Nederlandse adres blijkt dit midden op straat ergens op een industrieterrein te zijn. De telefoon wordt niet opgenomen en de mail wordt door een antwoordautomaat gegenereerd. Ze bieden je 10% van de aankoopsom aan als je alsjeblieft hun rotzooi niet naar hun wilt retourneren. Daar bovenop vragen ze je ook nog om valsheid in geschrifte te plegen door op het retourformulier een lager bedrag in te vullen dan de werkelijke waarde. De verzendkosten zijn heel hoog en komen gewoon weer retour omdat het adres niet bestaat. Had ik maar van te voren reviews kunnen zien. Helaas waren ze er op dat moment nog niet. Nu zijn er inmiddels heel veel klachten. Ik heb aangifte gedaan van oplichting zowel bij de politie alsook bij de bank. Koop hier dus niet. Het zijn grote oplichters
Oplichters
Oplichters, bestelling geannuleerd. Reageren niet op mail. Staat een telefoonnummer op de site die niet in gebruik is. Geen geld terug gehad.
Nepbedrijf
17 november een bestelling gedaan van twee vesten, maar nog niets ontvangen. Als ik alle reviews lees heb ik geen vertrouwen meer in dit bedrijf. Ik heb het gemeld bij consuwijzer.nl. Op de website kun je voorbeeld brieven vinden om ze aan te schrijven en de koop te ontbinden. De vraag is of het adres juist is, want op mails reageren ze niet en telefoonnummer is niet in gebruik. Je kunt ook een melding doen bij consuwijzer. Tel. 088 0707070. Ik hoop dat veel mensen dit doen, want zo`n nepbedrijf moet gestopt worden!
Oplochterij
Een jas besteld op 7 november, verzending duurt lang; moest uit china komen. Retourneren kan je vergeten.
Ze doen heel schiftig over het retourproces. Wat blijkt, je moet het zelf retourneren naar een chinese fabriek, op eigen kosten. Hier zou je rond de 60€ voor moeten opdraaien.
Claudia (klantenservice) is ook niet behulpzaam, ontwijkt vragen en blijft aandringen het te sturen naar china, terwijl er op de website een nederlands adres staat. Ik geloof dat meerendeel van de antwoorden gekopieerd en geplakt zijn.
Naast het feit dat ze oplichters zijn, overtreden ze ook nog eens de wet, dat komt doordat ze niks laten weten over het retourproces voor of na je bestelling. Dit doen ze pas zodra je werkelijk wilt retourneren.
Al met al, niet van bestellen, het is oplichterij en je kunt beter naar een fysieke winkel gaan, of eerst een site zoals trustpilot checken.
Een ster is nog teveel Let op niet bestellen; Oplichters!
Een ster is nog teveel Oplichters!! Na 4 weken verkeerde bestelling ontvangen. Na 3 dagen voelde ik al aan dat het uit China moest komen dus geannuleerd maar dat ging natuurlijk niet hé Claudia (klantenservice) die nooit antwoord gaf op mn vraag waar ik het retour moest sturen dus toen wist ik het al: Temu of Alie werk.
Kasjmier trui besteld> synthetisch polyester vest ontvangen. Andere jurk ontvangen dan besteld, lijkt er niet eens op. Houd je geld in je zak:
NOOIT bestellen, Chinees bedrijf wat zich voordoet als Utrechts bedrijf en Claudia die je blijft voor liegen. Jammer zulke lui verknallen je vertrouwen in online bedrijven
Jammer dat je nog een ster moet geven
Jammer dat je nog een ster moet geven. Want het is geen 1 ster waard. Wollen vestje besteld. Wat krijg ik een supersynthetisch vestje waarvan de maat ook niet klopt.
Vestje wordt geleverd zonder materiaallabel of maatlabel.
Hier absoluut niks bestellen.
Boeven…
Op 23 november een bestelling gedaan die nu nog op processing staat. Geen reactie op emails en het telefoonnummer is nep.
Aangifte gedaan bij de politie, geld terug laten storten kan helaas niet. Echte oplichters die zich voordoen als een betrouwbare Nederlandse webshop.
Erg frustrerend om zo vakkundig opgelicht te worden.
Ook ik ben er ingetrapt
Ook ik ben er ingetrapt. Het zijn oplichters. Site is fake, niets utrechts aan, maar alles komt uit China en t retourbeleid is pet. Nooit iets kopen!!
Schandalig!!
Schandalig!!
Alles wat hieronder geschreven is klopt helaas. Na 2 weken kwamen 2 bijna plastic truien binnen. De afbeeldingen zijn waarschijnlijk van andere sites afgehaald. Koop niets.
Of een zeer dubieuze retourzending of je krijgt ( zeggen ze) 10% van je aankoop terug. Dat is dan waarschijnlijk de echte waarde van wat je gekocht hebt.
Ze noemen zich utrechtse mode en zouden…
Ze noemen zich utrechtse mode en zouden in Haarlem zitten. Ik heb daar 50 euro betaald voor een jurk die vervolgens uit China bleek te komen en niet eens past. Je komt zelf voor retourkosten naar China te staan. Dus absoluut een afrader. Koop daar niet!
TRAP ER NIET IN!!
TRAP ER NIET IN!!! De artikelen die ik besteld had waren er niet, wilde t bedrag terug maar nee hoor
Nu lees ik de andere reviews ,had ik dat maar eerder gedaan!!
Alles is nep aan deze site
Alles is nep aan deze site. Foto’s, website, informatie wat er staat. IK HEB AANGIFTE GEDAAN. !!!!!!
Pure oplichterij,
Pure oplichterij,
Verkeerde kleur, verkeerde maat, artikel op de foto heel anders dan wat je ontvangt, website vermeldt niet retour naar China. ( met track & trac) ook nog, wat meer dan de prijs van 't artikel kost.
En dan vragen ze je om fraude te plegen om een lager bedrag te vermelden bij retour.
Emails worden door charbots beantwoord....
Kortom Utrechtse Mode is een Oplichtersbende.
Ook ik ben erin getrapt
Ook ik ben erin getrapt. Shit! Ik wacht nog steeds op een bestelling va 3 weken geleden. Krijg geen contact via mails en de telefoon doet het niet...Kortom lekker opgelicht en geld kwijt. Heb gemeld bij de ACM. Hoop dat zij de website van het web af kunnen halen...
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.








