OPLICHTERS. Site is werkelijk shopify.com. Certificaat slechts 3 maanden geldig Rekening in Duitsland. Levert nooit. Reageert nooit. Geen telefoonnumer. Adverteren met hoge kortinge... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
14 december 2 jassen en een paar schoenen besteld voor 135€. Heb 2x mail geschreven en ze antwoorden 2x bijna identiek en dat vond ok verdacht. Daarna gemaild dat ik ondertussen aangifte had gedaan..... Toon meer
Firma list en bedrog. Doen alsof ze in amsterdam zitten maar ordinaire dropshipper met lelijke troep ipv wat zichtbaar is op foto’s van hun “website”. Zending was maand onderweg en kwaliteit was nog... Toon meer
Bij de bestelling geen bericht over de order ontvangen. Vermoeden van, hmm sinds 1962???? Gekeken bij Visa, geld stond gereserveerd, aanname dan zal de afschrijving wel per verzendmoment plaatsvin... Toon meer
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Ik ben bang dat ik er ook ingelopen…
Ik ben bang dat ik er ook ingelopen ben. Gereageerd op een opheffingsuitverkoop maar niets ontvangen De advertentie staat maanden lang op Facebook. Je mag toch aannemen dat zij weten van deze praktijken en maatregelen nemen, of hebben zij misschien belang bij deze oplichter?
Dit is pure oplichting
Dit is pure oplichting. Een jas besteld maar nooit gekregen. Meerdere mails gestuurd maar geen antwoord. Het lijkt erop dat ze nu verder gaan met vanlaarmode.nl
14 december jl
14 december jl. jas besteld, steeds niets binnen gekregen. Gemaild, geen reactie. In eens bedrijf van de site af. Beetje jammer. Ik had de recensies gelezen, zou een bedrijf zijn dat door opa en oma was opgezet en door kinderen overgenomen. Nou, dus niet. Wat een tuig.
bestelling 1 januari geplaatst en…
bestelling 1 januari geplaatst en sindsdien niets meer vernomen. Hun site is uit de lucht met de mededeling dat deze geblokkeerd is omdat het mogelijk een on line nep winkel blijkt te zijn.
Ik vrees dat ik hiermee opgelicht ben net als diverse andere klanten die een bestelling online hebben geplaatst.
Hier nog een slachtoffer
Hier nog een slachtoffer, blij dat ik er "maar" voor 59 euro ingestonken ben. Ik vertrouwde het al niet, en nog minder toen ik zag dat er geen verzendkosten in rekening werden gebracht. Te mooi om waar te zijn. Het risico genomen en verloren. Voortaan eerst Trustpilot bekijken!
Bestelling gedaan (jas)
Bestelling gedaan (jas). Bevestigd gekregen met een bestelnummer. Betaald maar niets meer gehoord. Ze zijn onbereikbaar en/of antwoorden niet.
Kon zien dat mijn geld naar een Duits bankrekeningnummer is overgemaakt.
Waarschijnlijk ben ik bewust opgelicht.
Jep genept.
Jep, ook ik ben genept. Jas gekocht op 13-12-2024 nooit gekregen. Ook 3x mail gestuurd waarop geen reactie gekregen.
04/01/ bestelling gedaan!
04/01/ bestelling gedaan!
Bestelling werd niet verzonden, gemaild en toen werd er gezegd dat de fabrikant het rechtstreeks zou verzenden met 8a10 werkdagen!
Nu is de site en alle andere gelijk oogende sites uit de lucht!
Geen gesponsorde Instagram advertenties meer!
Oplichters🤢🤮
van laar mode via insta NEP!
helaas, had ik dit maar eerder gelezen... een hele leuke jas gekocht, van lucht blijkt nu..
opgelicht!
Parka besteld maar niks meer van…
Parka besteld maar niks meer van gehoord...geen reactie, de recensies waren goed... anders had ik nooit besteld. Nu lees ik alleen maar dat het om oplichters zou gaan...
Scam bedrijf
Scam bedrijf
Bestelde artikelen worden niet geleverd. De hoge score van trustpilot is dus ook niet meer te vertrouwen.
Helaas
Helaas, ook ik ben genept!
Wachtte op mijn jas, probeerde bestelling te volgen zonder succes en besloot reviews te checken....en toen...las ik allerlei soortgelijke berichten..balen!!!!
Bestelling niet gekregen
Bestelling geplaatst op 7/12/2024
Ondanks hun mooie beloftes.
Tot op vandaag nog altijd niets gekregen,3 E mails gestuurd en krijg geen reactie.
Winkel zeker niet aanbevelen aan vrienden.
Volgens mij is het een fake winkel.
Bestelling gedaan begin januari 2025 en…
Bestelling gedaan begin januari 2025 en jammer genoeg ook niets meer van gehoord en niets gekregen. Ik ben dus ook bedonderd vrees ik😞 erg en frustrerend. Ik had nochtans eerst de reviews gelezen en die waren toch veelbelovend. Als ik die nu lees alleen maar bedrog blijkbaar 😡
Van Laar mode, Fake bedrijf ?
Ja hoor, ik diegene die altijd alles checkt, ben er dus blijkbaar ook ingetrapt bij vanLaar Mode.
Jas besteld op 28-12-24. E-Mail gestuurd wat de Status is van de bestelling, geen reactie dus. Nu ik alle reviews lees maak ik mij ernstige zorgen dat dit een fake bedrijf is, en dus ook naar mijn geld kan fluiten. Kan hier niet collectief iets aangedaan worden.
Een herenjack gekocht op 20 december
Een herenjack gekocht op 20 december. Nu wordt de website van dit bedrijf geblokkeerd door
Mijn beveiliging. Er gebeurt verder niets met mijn bestelling en ik ben mijn geld kwijt. Oplichters!
Wel of niet opgelicht?
Vrees dat ook ik erin gestonken ben, 5 januari besteld maar inderdaad geen reactie op mijn mail. Wacht vandaag nog af of ik een reactie krijg. Maar ik vrees ook dat ik opgelicht ben tenzij het tegendeel vandaag bewezen wordt. Dan zal ik dit ook via de review laten weten.
Pot vol bloemen( netjes gezegd)
Pot vol bloemen. Heb er ook voor €80,00 besteld, maar hier begrijp ik dus dat het geld is weggegooid. En dat van twee gepensioneerde met alleen AOW. Kan dat niet aangepakt worden? Kan dat tegenwoordig allemaal maar!! Moeten we geen aangifte doen?
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.








