OPLICHTERS. Site is werkelijk shopify.com. Certificaat slechts 3 maanden geldig Rekening in Duitsland. Levert nooit. Reageert nooit. Geen telefoonnumer. Adverteren met hoge kortinge... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
14 december 2 jassen en een paar schoenen besteld voor 135€. Heb 2x mail geschreven en ze antwoorden 2x bijna identiek en dat vond ok verdacht. Daarna gemaild dat ik ondertussen aangifte had gedaan..... Toon meer
Firma list en bedrog. Doen alsof ze in amsterdam zitten maar ordinaire dropshipper met lelijke troep ipv wat zichtbaar is op foto’s van hun “website”. Zending was maand onderweg en kwaliteit was nog... Toon meer
Bij de bestelling geen bericht over de order ontvangen. Vermoeden van, hmm sinds 1962???? Gekeken bij Visa, geld stond gereserveerd, aanname dan zal de afschrijving wel per verzendmoment plaatsvin... Toon meer
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Zeer onbeschofte dame die de telefoon…
Zeer onbeschofte dame die de telefoon opneemt bij dit bedrijf.
Geld betaald voor een onderdeel dat nooit geleverd is, er valt geen gesprek mee te voeren want deze dame geeft enkel als oplossing om de deur terug te sturen zodat men het geld kan retourneren.
Dat is lastig retourneren, geen geld terug, geen deur, geen fatsoenlijk gesprek.
Onbetrouwbaar bedrijf.
Bende oplichters leveren toch niet
Bende oplichters leveren toch niet
Oplichterij let op ze communiceren…
Oplichterij let op ze communiceren onder verschillende namen. Jassen Paleis, Van Laar.
Koop er niets!!
5 dec bestelling gedaan met nummer #…
5 dec 2024 bestelling gedaan met nummer # 1691, tot op heden nog niets binnen. Dit ruikt naar oplichting.
Verdienen geen sterren maar verdienen…oplichting
Verdienen geen sterren maar verdienen volledig opgedoekt te worden en de mensen hun geld terug te geven. Karma zal zijn werk wel doen 🙏
Ook ik ben erin getrapt
Ook ik ben erin getrapt. In december een jas besteld en betaald en nog steeds niet ontvangen. Het bedrag is zelfs 2 keer van mijn creditcard gegaan. Ik ga het bij mijn bank melden en hopelijk kan ik mijn geld nog terugkrijgen.
Oplichters.
Oplichters.
Colbert geleverd maarclijkt totaal niet op het colbert welke op de site stond. Compleet ander model en kleur geleverd.
De foto van het colbert op de website laat een mooie dikke stof zien. Als je het geleverde colbert tegen het licht houdt kan je er gewoon doorheen kijken. Onvoorstelbaar slechte kwaliteit en pasvorm. Advies aan iedereen om hier nooit iets te bestellen.
Ook opgelicht maar via iDeal geld terug
Ook opgelicht door deze -inmiddels off-line gehaalde- malafide website. Ook geen reacties op vragen via mailtjes over levering(sdatum). Maar na klacht bij iDeal nog geen twee weken geld teruggestort. Je moet wel ff zoeken op hun webpagina. Maar op de subpagina Contact kan je aangeven dat je bent opgelicht. En als zoals bij deze oplichters het geval was, de eyaling is gelopen via een (internationale) betaaldienstverlener -in dit geval Strip PPRO- handelen zij per ommegaande zodra iDeal jouw klacht doorstuurt.
Opgelicht zoals zovelen
Ik ben één van de mensen die half december opgelicht zijn, in mijn geval voor ongeveer 300€. Geen reactie op mijn berichten... tot vandaag... grote verbazing .... !?!? . Ik maak me jammer genoeg toch maar geen illusies.
" Hallo P,
Bedankt voor je bericht, en mijn excuses voor de vertraagde reactie vanwege een groter aantal vragen in deze periode.
Ik heb een follow-up gestuurd naar de verzendafdeling met betrekking tot de status. Zodra ik een update ontvang, zal ik je onmiddellijk informeren.
We zijn momenteel bezig met het oplossen van een logistiek probleem met het magazijn, en ik waardeer je geduld en begrip zeer. Wees gerust, ik houd je op de hoogte zodra we meer informatie hebben.
We waarderen je geduld in deze kwestie zeer. Als je nog verdere vragen of zorgen hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen. We zijn hier om je te helpen.
Met vriendelijke groet,
Oliva
NOOIT IETS OP BESTELLEN !!!!!
NOOIT IETS OP BESTELLEN !!!!!
Mijn broer en ik hebben op 16 december 2024 2 jassen besteld en het geld is van de rekening gegaan en kregen een bevestigingsmail van 1 jas.
Na lang wachten eindelijk een mail gestuurd, maar kregen geen antwoord .
Gisteren heb ik ze officieel in gebreken gesteld wegens niet nakomen van verkoopscontract en nu is de website niet meer te bereiken.
Dit is fraude, spijtig dat mensen van de goedheid van goede mensen gebruik maken om deze op te lichten.
Wij zijn altijd heel voorzichtig, maar zijn nu ook opgelicht, dus wees gewaarschuwd en bestel niets bij deze firma
oplichting!
oplichting!
Door PostCovid niet in staat fysiek te gaan winkelen. Daarom online een grote bestelling geplaatst helaas. Ik roep iedereen op aangifte te doen. Hoe meer aangiftes tegen hetzelfde bedrijf hoe meer kans dat er iets gaan gedaan wordt!!
Heb in december spullen besteld maar…
Heb in december spullen besteld maar nooit ontvangen. Hierna aangifte gedaan bij politie . Met als resultaat de de site uit de lucht gehaald is .
Ook ik ben er ingetrapt
Ook ik ben er ingetrapt. Een damesjack van 60 euro besteld en betaald en alleen een bestelbevestiging ontvangen. Twee keer een mail gestuurd waar geen reactie op komt. Ik ga een klacht indienen via mijn rechtsbijstandverzekering en aangifte doen van oplichting bij de politie.
Heb op 9 januari een trui besteld via…
Heb op 9 januari een trui besteld via een advertentie op Instagram, e-mail ontvangen met ontvangstbevestiging en ordernummer. Betaald via bankkoppeling € 34,95.
Geen trui ontvangen tot nu toe en geen reactie op mail.
OPLICHTERS, waarom grijpt Instagram hier niet in ??!??!
Op Facebook een hele mooie advertentie…
Op Facebook een hele mooie advertentie te mooi om waar te zijn nouja ik dacht ik probeer evengoed een mooie waterdichte jas te kopen van een hoop geld ging gelukkig nog wel een hoop korting vanaf dus ik was uiteindelijk maar €56,00 kwijt zoiets helaas hebben andere mensen meer geld uitgegeven LEES EERST EVEN DE REVIEWS
Zie dat veel mensen opgelicht zijn via een zogenaamde Van Laar webshop met een "opheffingsverkoop"
Ik lees hier dat veel mensen opgelicht zijn via dezelfde oplichter als ik, die zich voordeed als de echte Van Laar webwinkel op Instagram (of Facebook), met een zogenaamde opheffingsverkoop.
OOk ik wilde het jaar beginnen met een mooie nieuwe jas. Helaas, liep dit anders...
Deze fraudeur heeft dit handig gespeelt door een Shopify webshop te genereren en via een duits IBAN rekening nummer zich als Van Laar voor te doen, zodat je eigen Nederlandse bank niks terug kan vorderen. Trap er niet in mensen. Bestel niks meer via Shopify, Instagram of Facebook. Want daar begint het alllemaal, daar wordt niks gedaan aan checks op frauduleuse handelingen. Mark Zuckerberg zouden we met z'n allen een dikke rekening moeten presenteren en ook Shopify! Betere factchecks op dit soort frauduleuze webshops kunnen zij eerst wel eens mee beginnen i.p.v. op andere zaken. De website en het email adres zijn net even anders dan de echte Van Laar website. Check zelf maar. De fraude website is inmiddels off line. Ik denk dat er iemand bang is geworden...
De echte Van Laar heb ik ook een mail gestuurd, maar die reageren ook helemaal niet. Vind ik ook erg slecht, je kan in elk geval even iets van je laten horen, iets van gezamenlijk leed, of zo, door daar begripvol op te antwoorden. Het gaat wel om hun merknaam die door zo'n frauduleus figuur te grabbel wordt gegooid. Van Laar staat in elk geval niet meer in een goed boekje bij mij.
Vier slechte zaken die ik wil benoemen in deze:
1. Mark Zuckerberg en zijn "social" media platformen Facebook en Instagram. Daar zijn veel betere checks benodigd op fraudeurs!
2. Shopify door hun slechte check op echte criminaliteit, waar hetzelfde als voor Facebook en Instagram geldt. Betere checks benodigd!
3. Van Laar (de echte) die niet reageren en slachtoffers van deze fraude begripvol beantwoord.
4. Als laatste deze ***hole die dit gedaan heeft, wens ik hem een redelijk snelle karma actie geretourneerd! Die zal hem/haar zeker niet ontgaan...
Doe er uw voordeel mee. Wees op uw hoede.
14 december 2 jassen en een paar…
14 december 2 jassen en een paar schoenen besteld voor 135€.
Heb 2x mail geschreven en ze antwoorden 2x bijna identiek en dat vond ok verdacht. Daarna gemaild dat ik ondertussen aangifte had gedaan....resultaat...ze zijn offline nu. Mijn kaart is gelukkig verzekerd tegen dergelijke maffia praktijken . Hopelijk komt hun karma...
Een mooie jas maar…
Heb begin december een mooie jas besteld bij van Laar mode, zelfs bestelnummer gekregen. Ik heb een paar mails gestuurd
1 antwoord gekregen dat mijn bestelling op 7-12-2024 was verzonden. Ik heb niets ontvangen en nooit nog een reactie gekregen. Oplichters.
Zijn oplichters
Zijn oplichters, maken mooi verhaal dat uitverkoop is met extra korting. 1x email terug gekregen. Daarna niets meer. Ook de website is er niet meer. Ik ga sowieso aangifte doen. De hufters!!
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.








