OPLICHTERS. Site is werkelijk shopify.com. Certificaat slechts 3 maanden geldig Rekening in Duitsland. Levert nooit. Reageert nooit. Geen telefoonnumer. Adverteren met hoge kortinge... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
14 december 2 jassen en een paar schoenen besteld voor 135€. Heb 2x mail geschreven en ze antwoorden 2x bijna identiek en dat vond ok verdacht. Daarna gemaild dat ik ondertussen aangifte had gedaan..... Toon meer
Firma list en bedrog. Doen alsof ze in amsterdam zitten maar ordinaire dropshipper met lelijke troep ipv wat zichtbaar is op foto’s van hun “website”. Zending was maand onderweg en kwaliteit was nog... Toon meer
Bij de bestelling geen bericht over de order ontvangen. Vermoeden van, hmm sinds 1962???? Gekeken bij Visa, geld stond gereserveerd, aanname dan zal de afschrijving wel per verzendmoment plaatsvin... Toon meer
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
2 jassen besteld maar niets ontvangen..
2 jassen besteld maar niets ontvangen..
er is ook geen communicatie mogelijk: pure oplichterij!!
Jas besteld en betaald
Jas besteld en betaald, maar vrees dat ik de jas nooit in het echt ga zien.
De site ziet er levensecht uit.
Let op is al voor de zoveelste maal dat…
Let op is al voor de zoveelste maal dat deze nep webshop adverteerder op Facebook en internet vorig jaar een red bull jasje gekocht maar nooit ontvangen aangifte gedaan bij politie maar nooit meer iets van gehoord, tijdens aangifte gesprek gaven ze al aan dat dit tot de categorie flessentrekkerij valt, wat dat ook mag wezen. Dus koop nix je zult ook nooit nix ontvangen let goed op. Pure oplichters. Als je goed oplet is de naam binnen een maand weer vervangen voor een andere zo roeleren ze continue op Facebook en andere sociale media
Het allerergste is dat ze Facebook…
Het allerergste is dat ze Facebook accounts van anderen gebruiken om reclame te maken. Geen enkele positieve review, accounts misbruiken en geld verdienen over de ruggen van anderen.
als aanvulling op mijn eerdere review.
als aanvulling op mijn eerdere review.
we zitten net voor de kerst meerder keren gemaild. jas betaald.
maar ben duidleijk opgelicht.
is hier op een of andere manier je geld terug te halen?
Jas besteld en betaald nooit ontvangen
Jas besteld en betaald nooit ontvangen. Helaas had ik eerst de reviewers moeten lezen. Politie doet niks, ook de sites zoals facebook werkt mee aan deze manier van oplichterij. Wees op je hoede en als je dit nu ook hebt meegemaakt plaats een reactie.
ik heb besteld en betaald en nooit iets…
ik heb besteld en betaald en nooit iets gekregen. op emails en online formulieren word niet gereageerd. het telefoonnummer is constant in gesprek. weet hier iemand hoe ik mijn geld terug kan krijgen? via de bank lukt dit niet omdat ik met ideal heb betaald. het is nu 2 januari en nog steeds heb ik geen bestelde en betaalde jas ook geen geld terug.
to mijn verbazing lees ik hier dat iemand zijn geld van ideal heeft terug ontvangen. mij werd gezegd dat de bank niets voor mij kan doen omdat ik het zelf betaald heb met ideal. heb aangifte gedaan, gemeld bij fraudehelpdesk, nij tv programmaas. maar nog steeds mijn geld niet terug
bij van laar mode een jas gekocht die…
bij van laar mode een jas gekocht die niet geleverd wordt.als je de bestelling wilt volgen krijg je spam.
Dus niets kopen daar.
Ik denk net zulke oplichters als…
Ik denk net zulke oplichters als Hogeboommode en van Oevelen mode, proberen elke x andere naam met hetzelfde doel, namelijk om mensen op te lichten en snel rijk te worden.
bij webshops altijd met een creditcard…
bij webshops altijd met een creditcard betalen of achteraf via Klarna. Met een creditcard ben je verzekerd tegen fraude ( wel kunnen aantonen dat je besteld en betaald hebt)
Oplichters uitkijken mensen
Had ik de revieuws maar eerder bekenen
Pas op oplichting !!
Jas besteld en ja hoor net als alle andere hier een link met een track and trace. Op de website staat snelle levering nu al weken aan het wachten op waarschijnlijk niets Mail gestuurd met verzoek tot terugbetaling annulering geen reactie Oplichters zijn het grote oplichters
Oplichters
Oplichters. Dure jas besteld, krijg je een tracking code van Yun Express voor troep uit China. Meerdere keren via email gecontacteerd om bestelling te annuleren en ze reageren nergens op. Van Laar op de Stokstraat is een bouwbedrijf. De hele website is bij elkaar verzonnen en de productfoto’s zijn gekopieerd van Chinese websites.
Denk na deze reviews te lezen ik erook…
Denk na deze reviews te lezen ik erook ingetuind ben.
Kwam de site tegen via een popup,waar ik normaal niet op klik.
Maar omdat er stond dat ze een opheffings verkoop hebben,ik een jas nodig heb en dus dacht hmmm.
Er staat nergens dat ze uit buitenland leveren,als ze t überhaupt doen.
Maar kwam er pas achter dat de spullen uit china zullen komen NADAT ik de bestelling gedaan had.
Afwachten maar,heelaas heb ik weinig hoop na deze reacties. Stom van me normaal check ik wel n beetje beter.
Ik had eerder.namelijk deze reviews gelezen welke ook via trustpilot geplaats zijn. Heelaas kan ik de link niet delen
Zijn 3 jongen uit VAALS dit is er…
Zijn 3 jongen uit VAALS dit is er uitgekomen na politie onderzoekt ben zelf ook bijna 220 euro kwijt hoop echt dat ze gepakt worden maar heb weinig vertrouwen in de nederlandse politie alle aangiftes daar word helaas in dit land gewoon op een stapel gegooid ......ze heten nu de DE WIT MODEHUIS UTRECHT was VAN LAAR MODEHUIS
Nou als ik het zo mag geloven ga ik of…
Nou als ik het zo mag geloven ga ik of niks krijgen of troep.... Ben benieuwd....
Maar dit en vele reacties met mij zie je toch maar weer dat we gewoon terug naar de winkels moeten mensen!
We doen er zelf aan mee om alles maar online te bestellen.... makkelijk snel maar oplichtingsgevoelig....
TERUG NAAR DE WINKELS MENSEN!
Aangifte gedaan bij politie Tilburg
Aangifte gedaan bij politie Tilburg - heel verhaal online ingevuld - toen ik klaar was meteen de melding: we gaan hier niets mee doen, de site staat niet bekend om oplichting - ik had het kunnen weten - de politie is je beste vriend...
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.








