Wavymyhair Reviews 

234
•
TrustScore 4 uit 5

3,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not trust this website. I placed an order on July 13, my credit card was immediately charged and I have never received it. First delay, they apologized and sent me some worthless socks and said the... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

When I first submitted my miracle knot order there were a few hiccups in regard to shipping. However, the customer service provided by wavy my hair removed any concern I had. They were very apologetic... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Great quality hair, very soft and little shedding. Innovative construction of the cap with a metal rod on the V part section that keeps it secure and molds perfectly to your head to make it look f... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Actually I just ordered my 3rd unit. My first purchase lasted a very long time and still is giving. Once I put on my second unit, I then remembered what I liked about the company units, you can liter... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Pruikenwinkel

Geschreven door het bedrijf

Behind every kind of exquisite fashion is the polishing of the fashion company's excellence, It is an important decoration to set off your noble temperament. Therefore, Wavymy Hair came into being to create professional and high-quality virgin human hair for you, styles of wear go glueless wigs,lace wigs, colored wigs, bundles with closure, types of hair bundles and so on. Wavymy Hair have our own factory with 13 years experience, which provide flesibility for hair produce and best price for wholesale, We specialized in professional set design, production, sales, service over the world,fast shipping by the world best express delivery.


Contactgegevens

3,8

Goed

TrustScore 4 uit 5

234 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 94% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,8

Alle reviews

(234)

59 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The product was VERY disappointing

The product was VERY disappointing. The hair arrived "curled" and wasn't naturally curly as advertised. The unit literally wasn't worn due to it changing texture after being washed.. overall Customer, my money($200 or more, can't recall) was wasted. I Customer service was horrible. 2 units were purchased with the same outcome. I will NEVER buy from this vendor again.

Karen E.

26 mei 2025
Logo Wavymyhair

Antwoord van Wavymyhair

Dear Customer,
I am deeply sorry to hear about this issue. All of our wigs are made from 100% human hair; it is normal for the curls to loosen slightly after washing. However, you can easily restore the curl pattern by applying a styling product—such as mousse—and either scrunching the hair with your fingers or using a blow dryer to set the style. Since you did not provide valid contact information, we are currently unable to reach you or access your order details. If it is convenient for you, please contact us at service@wavymy.com, and we will resolve your issue as quickly as possible. Additionally, please check to see if you may have provided a different email address; this could result in you missing our emails and shipping updates. We kindly ask that you contact us as soon as possible so that we may assist you promptly. Thank you.
Sincerely,
Wavymyhair Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Purchasing was easy

Purchasing was easy. Communication was 10000% great!!!
The hair is EXACTLY how shown online. The hair is soft, no shedding, no smell.
Shipping was the regular time frame about 2 weeks.

5 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I ordered a yaki straight wig

I ordered a yaki straight wig. It came in a crushed old box with some ghastly fake nails.
The wig itself looked ok but European straight other than yaki straight.
I won’t be ordering any further wig from this country.
I won’t send it back just incase I don’t get my money back.
These sellers are only out to get money with fake goods and fake adverts.

27 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Wavymyhair

Antwoord van Wavymyhair

Dear customer,
Please do not leave false or misleading information that could mislead other customers. We have never received any emails from you complaining about problems with the wig. Furthermore, we offer a 30-day no-questions-asked return policy. If you are unhappy with the wig for any reason, you can contact us to return it within 30 days of receiving it. After receiving the returned item, we will process the refund within 24 hours. We are unsure if you purchased the wig from our store, as we cannot locate your order due to incomplete information. If you have any questions, please contact service@wavymy.com.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I purchased 2 wigs from this company it…

I purchased 2 wigs from this company it took almost a month to receive them. After 2 weeks they lied and said the item had been delivered. I should have followed my 1st mind to cancel the order. The 1st wig was supposed to be blonde/ bob it was more like cinnamon. The curly wig came in 3 lengths i ordered the 10in. It appeared to be for a child in size and hair missing not full and fluffy. I listened to a beauty influencer and she was right. They send the influencers the full wigs for advertisement. When you receive your order the wig is not full like advertised. I unsubscribed to them because i contacted them and they gave me 99 reasons not to return the items. I will never do business with WAVYMYHAIR AGAIN!!!

3 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wavymyhair

Antwoord van Wavymyhair

Dear customer,
Due to incomplete information, we are unable to retrieve your order details. If convenient, please contact us and send us some photos of the wig so that we can help you resolve your issue as soon as possible. Sometimes emails may end up in the spam folder, causing us to miss your message. You can contact us at service@wavymy.com or WhatsApp: +8618738366717

Regarding shipping, the processing time for some custom wigs and wigs with complex colors may be longer. Other wigs usually arrive within 3-5 days. You can provide us with your order number, and we will check it. If there is a significant shipping delay, we will provide reasonable compensation.

For curly hair, 10 inches is a bit short, and tight curls can indeed make the length appear shorter. After receiving the wig, you can use a wide-toothed comb to style it, which will improve the appearance. You can give it a try. All our wigs are made of real human hair. The wigs our customers receive are of the same quality as those worn by influencers. If you have any questions about the quality, please send us photos of the wig and contact us, and we will handle it for you as soon as possible.

Our return policy is: within 30 days of receiving the wig, if the wig is unused, unwashed, and in its original condition, it can be returned as long as it is not damaged. Please rest assured.

Yours,
Wavymy Hair Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Actually I just ordered my 3rd unit

Actually I just ordered my 3rd unit. My first purchase lasted a very long time and still is giving. Once I put on my second unit, I then remembered what I liked about the company units, you can literally pop it on and go. You might need to shape it according to your face shape. I appreciate the durability, it didn’t disappoint.

17 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love it 🥰 Best wig ever!!!!

I love it 🥰 Best wig ever, fits perfectly also blends extremely well!!!! So Pretty & Soft 😍
Wig ℹ️ Below ⬇️
Wavymy Pre-Everything 13x6 Max Lace Frontal Wig Drawstring Wear & Go Wigs Dome Cap Glueless Wigs 180% Density × 1
Burmese Curly / 24

17 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible quality

Terrible quality. Hair sheds like crazy. Worst wig I ever had.

22 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wavymyhair

Antwoord van Wavymyhair

Hello,

Thank you for taking the time to leave your feedback. We are truly sorry to hear about your experience and we take comments like this very seriously.

Unfortunately, we’re unable to locate your order at the moment, as this review does not include any order information and we cannot match it to any recent purchase in our system. We absolutely want to help resolve this for you, but we will need a few details to do so.

Could you please contact us directly at service@wavymy.com and provide your order number or the email used for your purchase? Once we have that, our team will prioritize your case and work with you to find the best possible solution.

We truly care about every customer’s experience and would really appreciate the opportunity to make this right.

Kind regards,
Wavymyhair Customer Care Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered a wig from this website

I ordered a wig from this website. The tracking was amazing. I was able to track my wig ,when it was coming ,the wig came and it was an amazing quality exactly as how it’s been promoted and the videos and pictures that I’ve seen online, not only that, but the customer service is absolutely amazing It’s quick it’s speedy It’s helpful and everything is really a 10 out of 10 especially Lucy from the customer service team at wavy my hair I will definitely be ordering from this Company again and 100%. You guys can trust this company , it will not let you down.

5 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Wrong wig & they don’t abide by return policy

I ordered a specific wig and screenshotted my chosen preference
I got a totally different wig maybe because that one was gone do they sent anything to make a sale.
Compared to universal and luvme they don’t qualify because there inches does not match I tried to get a refund and never got the answers to get a refund just bullcrap about swapping and measuring and combing out like the wig isn’t worth it and I will never order again because if they were successful and didn’t have a high return rate they would actually abide by there return policy they deserve zero stars amazon wig would be better than theres

28 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wavymyhair

Antwoord van Wavymyhair

Dear customer,

Due to incomplete information, we are unable to view your order details. We only found your order placed in June using your name. We have not received your order recently. Please double-check that you have not misread the company or left the wrong negative review. If convenient, please contact our official email address service@wavymy.com to provide your order details so we can assist you in checking and resolving your issue as soon as possible.

WavymyHair Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

0 STARS! LIARS & SCAMMERS!

If I could leave 0 stars, I would.
They are absolute liars and tried to scam me! THEY made a mistake (which I now have reason to believe it was intentional) and put the wrong postcode on my parcel although my order clearly said London with a London postcode, they decided to send my package to Bristol.
After waiting on hold an hour+ to speak to Royal Mail, I was informed of this mistake & told I could not do anything about it, I was told the seller sent it to a wrong address so only they could make amendments. I contacted TikTok shop about this because the seller has turned off messages and TikTok shop they couldn’t give me their details due to privacy settings and I should wait to begin the refund process. As I needed this hair urgently, I did my own research to find their details and contacted them via email, their website chat & WhatsApp- these people started off by saying that they are going to give me a refund or reship another wig BUT THEY WASTED MY TIME!! Lying to me that they have contacted Royal Mail to change the address but when I called Royal Mail myself, they said they have no record of that. After passing security check by verifying every detail but the wrong postcode, they agreed to discard the barcode as a goodwill gesture so it will not be picked up digitally but said as it will have to be done manually, delivery could take several weeks or even months because there are plenty streets/roads with the same name in London and without a correct post code it will be difficult/impossible. They advised me get in contact with the seller as it is most likely that the package will be returned to seller in a few months. I communicated this with the seller who proceeded to further waste my time, lie some more about their communication with Royal Mail & TikTok and then ask me to reorder and pay again for THEIR MISTAKE! Which is ridiculous because THEY MADE THE MISTAKE! WHY SHOULD I HAVE TO PAY FOR THEIR MISTAKE? SO I SHOUKD LOSE OUT ON MY PACKAGE & MONEY?? They claim they will process a refund when they receive the package but how are they to be trusted when not only did they put a wrong postcode on the first package but they refuse to put it right, lie about communication and also lie about reshipping another package at no cost? I refuse to wait the 28 days this process could take and so I am contacting my bank for a chargeback with screenshots of our communication with proof of their lies gaslighting & manipulation as evidence. If you are not an influencer, DO NOT ORDER FROM THIS COMPANY!!! When things go wrong, even when it is THEIR FAULT, they will not even try to fix it.
I wish there was an option to upload our conversation history here but I sure will on my TikTok shop review when the the time limit and I am able to leave one.

26 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wavymyhair

Antwoord van Wavymyhair

Dear Gabby,
We are very sorry for the unpleasant shopping experience. Shopify and TikTok are under different departments, which may have caused a misunderstanding. I have contacted my colleagues in the TikTok department and they will contact you as soon as possible to resolve your order issue. Due to incomplete information, we cannot access your email address or other details. If convenient, please contact service@wavymy.com with your order information. We will definitely resolve your issue as quickly as possible. Please don't worry. Sincerely,
WAVYMYHAIR TEAM

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Everything

Everything

27 oktober 2025
Logo Wavymyhair

Antwoord van Wavymyhair

Dear Chelsey,

We sincerely apologize for your dissatisfaction with this shopping experience.

Before shipping, we tried several times to contact you to confirm the wig's production time, but unfortunately, we were unable to receive a reply from you.

The wig was already being made when you contacted us to cancel, so we asked how much time you needed so we could expedite the process. However, you insisted on canceling, and after communicating with the factory, we cancelled your order as quickly as possible and processed your refund. Please contact us promptly if you have any questions or complaints.

We are always committed to maintaining clear communication with our customers and striving to meet their needs. Thank you very much for your understanding.

Please feel free to contact us directly; we will be happy to provide you with a solution. ❤️

Yours,
Wavymyhair

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

My wig

My purchase was exactly what I ordered. It took a long time to come.

23 oktober 2025
Logo Wavymyhair

Antwoord van Wavymyhair

Dear Angelica,
Your order has shipped out, the tracking number is HC0001340236RD, you could use this link track first ALL-IN-ONE PACKAGE TRACKING | 17TRACK
It has arrived at Farmingdale, NY, US, Processing at Facility, then it will ship by FEdEX and will give you new tracking on Monday, usually 2-3 days could arrive.
we have sent email to you, please check your email.
Yours,
Wavymyhair Team

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

The unit looks nothing like what is…

I waited several weeks for this unit to arrive, which was not disclosed on their website when I ordered it. Once I finally received it, the unit looked nothing like what is displayed on their website. Also, it is shorter than 22." I am very disappointed in this unit, which was very expensive. I will say that the quality of the hair is great and the lace is practically invisible. But I don't know if I'll buy something again.

22 september 2025

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer