Professioneel. Zeer gedegen controle van de auto voor definitieve koop. Eindbod = online bod in dit geval. TIP: Zorg ervoor om goede foto's en documentatie van onderhoud en reparaties te kunnen overle... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Gemaakt met AI, op basis van recente reviews
Geschreven door het bedrijf
Geschreven door het bedrijf

Vraagt klanten om een review
Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.
Bij Trustpilot draait alles om menselijke content. Dit bedrijf kan echter ook onze AI-ondersteunde tool gebruiken die ze helpt bij het schrijven van hun reacties.
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Snel geholpen, vriendelijke medewerker en het bod was precies wat er online ook geboden werd.
Vul het eerlijk in, dan word je ook eerlijk geholpen😉

Antwoord van wijkopenautos.nl
Snel en eerlijk gesprek en een goede prijs gehad min punt je moet wel twee dagen wachten op je geld

Antwoord van wijkopenautos.nl
Ik had hier vandaag een afspraak om mijn auto in te leveren. Ik zou hier een GEGARANDEERDE prijs voor ontvangen. Maar de aanwezige persoon was vanaf het eerste moment onvriendelijk en negatief. Tijdens de proefrit zou de auto enorm trekken in het stuur, maar zelf niks van gemerkt. Na de proefrit wilde de "inkoper" direct foto's van de auto maken, wat ik al vreemd vond als de prijs al vaststond. Daarna verdween hij voor 5 minuten en kwam terug met het verhaal dat IK niet eerlijk zou zijn geweest over de technische staat van de auto, waardoor het hij niet het gegarandeerde bedrag kon geven. Dit sloeg nergens op, ten eerste omdat de auto niet trekt in het stuur en ten tweede omdat de enige vraag die gesteld wordt op de website is of de besturing wel of niet in GOEDE conditie is. En de besturing is gewoon in goede conditie, wellicht niet nieuw maar het is geen nieuwe auto. Maar het ergste van dit alles was nog wel het gedrag van de gastheer.

Antwoord van wijkopenautos.nl
Het complete verhaal is uitstekend. Vanaf offerte tot en met verkoop

Antwoord van wijkopenautos.nl
Oneerlijke prijzen. Ze bieden lage prijzen voor mijn auto, voor dat prijs mogen ze mijn bumper meenemen.

Antwoord van wijkopenautos.nl
Bij de online aanmelding duidelijk drie kras schades doorgegeven. Bij het inleveren wordt er ruim 600 euro minder geboden door het hoofdkantoor. Omdat de auto die schades heeft. Medewerker zei het ook vreemd te vinden dat die in de eerste prijsbepaling niet meegenomen worden. Dit is gewoon misleiding. Gewoon slechte zaak.
En vol blijven houden. Check mijn aanmelding 9-XFX-69. Jullie AI neemt de aangemelde schades niet mee. Bij die jongeman waar ik het heb ingeleverd was alleen een zin met drie krassen. Terwijl ik dezelfde foto's heb aangeleverd zoals jullie medewerker heeft gemaakt. Dus waar gaat het fout?

Antwoord van wijkopenautos.nl
Goede en heldere uitleg van de procedure door Tom en snelle betaling.

Antwoord van wijkopenautos.nl
Snel makkelijk en een eerlijke prijs gekregen voor onze auto.

Antwoord van wijkopenautos.nl
Snel goed geholpen zelfde bedrag ontvangen bij de online ingevulde formulier.

Antwoord van wijkopenautos.nl
Duidelijke intake. Snelle afspraak en taxatie. Vriendelijke ontvangst. Lekkere koffie. En flexibele afhandeling

Antwoord van wijkopenautos.nl
De auto was inderdaad oud en flink gebruikt, maar omvatte nog bijna nieuwe onderdelen, zoals de koplampen, de ruitenwissers, het reservewiel, een goede accu van nog geen half jaar oud, een goede startmotor van drie maanden oud. Dat ik daarvoor slechts een opgave van 23 euro krijg in eerste instantie, vond ik erg laag. Na nog een keer gevraagd, werd het dan 100 euro. Voor mij een afknapper.

Antwoord van wijkopenautos.nl
Oplichters zijn jullie, de verkoopwaarde van mijn auto was vergeleken met verschillende dealers 8500€ hoger dan jullie bod en mijn auto was altijd dealer onder houden. De waarde van mijn auto was 24500€. Jullie bod was 16000€. Kompleet gestoord. Je bent wel heel gestoort als je hier in trapt.

Antwoord van wijkopenautos.nl
Ik heb duidelijke foto’s gestuurd ook van de schade die op de auto zat. Daarop kreeg ik een gegarandeerde verkoopprijs. Bij het inleveren krijg ik te horen dat ze niet wisten dat er schade op zat en dat ze daarom nu een veel lagere prijs bieden. Terwijl ik de foto met schade had meegestuurd en het ook vermeld had op het intakeformulier. Honestly? Wijkopenauto’s lokken je met een mooie verkoopprijs, die zeker realistisch is, dus niet to good to be true om vervolgens bij het inleveren moeilijk te gaan lopen doen en afdingen op de verkoopprijs die zg. gegarandeerd is. Ze rekenen er gewoon op dat je hem toch niet weer mee terugneemt. Niet doen mensen! Geen Wijkopenauto’s meer. Verkoop het aan een andere opkoper die wel eerlijk handelt.
Update in reactie op de reactie: de auto was exact in de staat die ik had opgegeven, inclusief de schade waarvan ik de foto’s had meegestuurd. Deze reactie precies het probleem en de misleiding die Wijkopenauto’s prakticeert.

Antwoord van wijkopenautos.nl
Goed en professionele afhandeling bij het inleveren. Prijsopgave online was gelijk. Zeer tevreden over medewerker Sjalam die de inkoop in behandeling heeft genomen.
Ook betaling was snel ontvangen.

Antwoord van wijkopenautos.nl
Goed geholpen en zelf als er een probleem was met de verbinding richting RDW . De verkoper bleef rustig en toen het was het snel geregeld. De over boeking van ging sneller dan verwacht.

Antwoord van wijkopenautos.nl
Heel snel afspraak gemaakt . Heel snel behandelt een heel snel mijn auto gekocht. Ben heel erg blij ...enn heel erg tevreden

Antwoord van wijkopenautos.nl

Antwoord van wijkopenautos.nl
Perfecte ervaring en afwikkeling.
Het eerste contact verliep volledig digitaal, zelfs het telefoontje om de inleverafspraak te bevestigen kwam via een computerstem. Enfin, dat is de tijd van tegenwoordig. Het inleveren/verkopen van de auto verliep helemaal perfect. Ze nemen de tijd voor je met een praatje en duidelijke uitleg. Auto uiteindelijk voor een prima prijs verkocht, zonder gedoe!

Antwoord van wijkopenautos.nl
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.