wildpastures.com Reviews 

263
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wild Pastures has such a variety of great quality meat. I order with them because they only sell USA grass fed, grass finished cuts and everything is delicious. I want to support our USA farmers and... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I absolutely love Wild Pastures! The quality of the meat is fantastic, and I love being able to get pasture-raised, organic meat delivered right to my door at such a great price. It makes it so ea... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have been ordering from them for almost a year and have been very happy with the variety of products, the monthly specials and the ability to mix and match products. The customer service is fantast... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent meat quality. We have received 2 shipments and both times our meat (and, we have tried their chicken, sausage, pot roast as well as ground meat) and each product is securely wrapped and shi... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Slagerij
  2. ook in
  3. Vleesbewerker
  4. Vleesgroothandel
  5. Vleesproductleverancier

Geschreven door het bedrijf

At Wild Pastures, we believe that the way food is raised matters as much as the food itself. Our mission is to make the highest quality, pasture raised, regeneratively farmed meat accessible to every family in America, delivered straight to your door. We work directly with a network of small, independent American farms that share our values: ethical animal husbandry, sustainable land practices, and an unwavering commitment to quality from pasture to plate. Every cut of meat in your Wild Pastures box is 100% pasture raised and pasture finished, free from antibiotics, added hormones, and anything that does not belong. Our beef is 100% grass fed and grass finished. Our pork and poultry are pasture raised on small family farms where animals are given the space and environment to thrive naturally. When you choose Wild Pastures, you are not just feeding your family well, you are supporting the farmers and farming practices that are healing our land and changing our food system for the better. Our subscription service is designed to make clean, high quality meat effortless. Choose your box size and frequency, and we will deliver a curated selection of premium cuts directly to your home on a schedule that works for you. Every delivery is packed with care and arrives frozen fresh, so you can stock your freezer with confidence. We also send advance notice before every shipment so you always know what is coming and when, giving you full control over your subscription at every step. We also believe that an exceptional product deserves an equally exceptional customer experience. Our customer service team is here for you before, during, and after every order. Whether you need to swap a cut, pause your subscription, update your delivery schedule, or resolve an issue, we handle every interaction with speed, fairness, and genuine care. We stand behind everything we ship, and if something is ever not right, we will make it right, no hassle, no runaround. Wild Pastures is more than a meat delivery service. We are a movement toward a better food system, one family, one farm, and one delivery at a time. Thousands of customers across the country trust us to bring the best quality meat to their tables every month, and we take that trust seriously. Our reviews speak for themselves, and our commitment to your satisfaction never wavers. If you are ready to experience the difference that truly pasture raised, regeneratively farmed meat makes for your family and your health, Wild Pastures is ready for you. Try us risk free and taste the difference that doing things the right way makes.


Contactgegevens

4,3

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

263 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,3

Alle reviews

(263)

84 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We have enjoyed our Wild Pastures…

We have enjoyed our Wild Pastures pasture-raised/100% grass fed meats for nearly a year now. They are careful in shipping them in a way that keeps them deeply frozen, and the meats taste like my husband and I remember from childhood straight off the farm. They offer plenty of options to personalize our boxes. They have always been very responsive and make it easy to ensure our meats don't arrive when we are not going to be at home.

12 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo wildpastures.com

Antwoord van wildpastures.com

Thank you so much for taking the time to share this! We’re so happy to hear you’ve been enjoying our pasture-raised, 100% grass-fed meats and that they remind you of those fresh-from-the-farm flavors. We truly appreciate your continued support and love knowing our team has helped make your deliveries smooth and convenient!

– The Wild Pastures Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good product

Good product, especially the Bacon! Good customer service.

14 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo wildpastures.com

Antwoord van wildpastures.com

Thank you so much! We’re happy to hear you’re enjoying the bacon and had a great experience with our team. We really appreciate your support!

– The Wild Pastures Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The meat that's way beyond!!

I received my items on time, the service was stupendous, and the people were super friendly! I'd like to add, that I'm so happy they have uncured, sugar-free beef bacon!! Yay! The beef bacon is my add-on now!

10 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo wildpastures.com

Antwoord van wildpastures.com

Thank you so much for sharing this! We’re thrilled to hear your order arrived right on time and that our team made a great impression. The beef bacon is definitely a favorite around here too — uncured, sugar-free, and full of flavor! We’re so glad it’s earned a permanent spot in your orders. Thanks for being part of the Wild Pastures family!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

These were awesome

These were awesome! They got back to me immediately with my question and their products are supreme!!!

10 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo wildpastures.com

Antwoord van wildpastures.com

Thank you so much for your kind words! We’re so happy to hear our team was quick to help and that you’re loving the products. We truly appreciate your support and can’t wait to serve you again soon!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love Wild Pastures!

I have been a subscriber with Wild Pastures for over 5 years now and love the quality and communication they offer! I highly recommend their services.

9 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo wildpastures.com

Antwoord van wildpastures.com

Thank you so much for being part of the Wild Pastures family for over 5 years! We’re so grateful for your continued support and it means the world to hear that you’ve loved both the quality and communication. We truly appreciate you recommending us! 💚

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Really great meat

Really great meat, amazing customer service. I would say this is not your traditional subscription service.

Whenever weather has gotten in the way or life has happened, Wild Pastures has always made it right. I’ve been with them since the beginning and my family eats healthier on a budget because of it. Amazing company.

9 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo wildpastures.com

Antwoord van wildpastures.com

Thank you so much for sharing this! We’re so happy to hear you’ve been with us since the beginning and that Wild Pastures has made a difference for your family. We truly appreciate your loyalty and kind words about our team — it means a lot to us! 💚

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I've been doing business with this…

I've been doing business with this company for several years and have never been disappointed. Recently there was a little hiccup and customer service saved the day. They were quick to respond and corrected the error. Top notch customer service.

7 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo wildpastures.com

Antwoord van wildpastures.com

Thank you so much for your continued support and for taking the time to share this! We truly appreciate loyal customers like you. We’re glad our team was able to step in quickly and make things right. It means a lot to know you trust us and that we could turn things around for you. Thanks again for sticking with us — we’re grateful to have you in our community!

— The Paleovalley Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wild pastures meats are the best meats…

Wild pastures meats are the best meats we’ve purchased in a long time! Just knowing you can get the variety they offer with the assurance they are grass-fed, pasture-raised, organic. They have great sales on a regular basis but even your regular box shipment is a good deal.

8 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo wildpastures.com

Antwoord van wildpastures.com

Thank you so much for sharing this! We’re so happy to hear you’re loving your Wild Pastures meats and that the quality and variety stand out to you. It’s great to know you appreciate our regular boxes and special sales too. We truly value your support and are grateful to have you as part of the Wild Pastures family!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent product and company

I've recently subscribed and have been absolutely impressed with the high level of customer service I've received. I initially had concerns about having to rely on chat or email for customer support but so far it's worked out well. They've been very responsive, thoughtful and professional. I've received one delivery which was carefully packed and the quality of the meat has been great.
Being able to afford buy grass-fed and wild pastured (not filled with a bunch if dangerous horomones and chemicals) meat AND have it delivered to my door is a tremendous blessing for which I am very grateful.
It is clear wild pastures cares about their customers and is serious about providing the best product they can in the most affordable way they can.

6 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo wildpastures.com

Antwoord van wildpastures.com

Thank you so much for such a kind and thoughtful review! We’re so glad to hear you’ve had a great experience with both our customer service and your first delivery. Our team works hard to make sure every box arrives with care and that our support team is always here when you need them. It means a lot to know you see the value in what we do and share our passion for clean, responsibly raised meat. We’re truly grateful to have you as part of the Wild Pastures family!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Receiving wild pastures for a year.

We’ve been getting this meat box for over A year and have had a great experience with it. We’ve done other meat boxes too. This last box we did get a bad meat and the issue was resolved quickly and easily. Great meat and great customer service. The prices are the best we’ve seen too from other companies.

4 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo wildpastures.com

Antwoord van wildpastures.com

Thank you so much for sharing this!
We’re so happy to hear you’ve been enjoying your Wild Pastures boxes for over a year. We truly appreciate your understanding when an issue came up — our team works hard to make sure everything is handled quickly and that you always receive the high-quality meat you expect. Thanks for your continued support!

— The Wild Pastures Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wild Pastures has a great customer service and selection of meats

Wild Pastures has a great selection of products which I can easily change on the website. They also have monthly specials. They have excellent customer service. I missed a window to change and delay my next order. I contacted them via chat and email. The response was quick and they canceled the shipment& refunded me immediately. They are always so polite, responsive, and friendly! It is why I keep doing business with the company. Plus their meat does taste so good! The website also has recipes to try out!

3 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo wildpastures.com

Antwoord van wildpastures.com

Thank you so much for your kind words!
We’re thrilled to hear that you’ve had such a positive experience with both our customer service and our meat selection. Our team works hard to make sure managing your orders is simple and that any issues are handled quickly and with care. We love that you’re enjoying the recipes too — they’re one of our favorite parts of the site! We truly appreciate your continued support.

— The Wild Pastures Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service

Great customer service! Even when mishaps happen in the mail, they always make it right.

25 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo wildpastures.com

Antwoord van wildpastures.com

Thank you for your kind words! We’re so glad our team could help and make things right when issues come up. Your support means a lot to us!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered from wild pastures for the…

I ordered from wild pastures for the first time and I’m just a little bit surprised. The chicken was tough and the beef I couldn’t chew it.
Maybe I just got bad meat.
It was New York strip steaks that I was not able to chew

29 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo wildpastures.com

Antwoord van wildpastures.com

Thank you for giving Wild Pastures a try and for sharing your experience. I’m so sorry to hear the chicken and New York strip steaks weren’t what you expected. That’s not the standard we aim to provide, and I can understand how disappointing that must have been.

We’d like to make this right for you. Please reach out to us at support@wildpastures.com
with your order details, and our team will be happy to help with a replacement or refund. Your feedback is very important and helps us ensure every box meets the quality our customers deserve.

We appreciate you giving us a chance and hope to provide you with a better experience in the future.

Warmly,
The Wild Pastures Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great meats and customer service!

We love Wild Pastures! We have enjoyed their beef, pork, and chicken as well as the wild caught salmon. All of it is delicious! And the ribs are amazing! Knowing it’s pasture-raised without added hormones, etc. gives us peace of mind. Also, anytime we have had questions, the staff always responds in a timely and helpful manner. Thanks!

29 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo wildpastures.com

Antwoord van wildpastures.com

Thank you so much for sharing this! We’re thrilled to hear how much you’re enjoying the variety, from the beef and pork to the chicken and salmon. The ribs are a favorite for many of our members, so it makes us happy to know they stood out for you too. We’re also glad our team has been able to provide quick and helpful support whenever you’ve needed it. Your peace of mind and satisfaction mean the world to us. We truly appreciate your support of Wild Pastures!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Prompt response to questions and exceptional products

Prompt response to questions; products are top notch and sustainable; never had a bad shipment and they are still using dry ice, which is excellent since we live in AZ and the temperatures can be food delivery problematic.

26 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo wildpastures.com

Antwoord van wildpastures.com

Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear you’ve had such a positive experience with our products and service. It’s great to know that our use of dry ice has helped ensure safe deliveries to Arizona’s warm climate — consistency and quality are always our top priorities.

We truly appreciate your support and are so glad to have you as part of the Wild Pastures family!

Warmly,
The Wild Pastures Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Recommended!

I have had a great experience with Wild Pastures. The meat has been so good. I've had pork, beef, and chicken, and all of it has been very, very good. My family can taste the difference between this meat and meat I buy at the store. I had to contact customer service once after we moved across the country. They were very, very fast to respond (within 2 minutes to an email!!), and were courteous and solved my problem to my satisfaction. It was some of the best customer service I've ever had.

26 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo wildpastures.com

Antwoord van wildpastures.com

We’re so happy to hear this! Thank you for sharing your experience — it means a lot to know you and your family are enjoying the quality of our pork, beef, and chicken, and that you can taste the difference.

We’re also thrilled our customer service team could assist you quickly and make your move across the country a little easier. Your kind words truly make our day, and we’re grateful to have you as part of the Wild Pastures family!

Warmly,
The Wild Pastures Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

À great product and superior customer service

I am so impressed with how well this company communicates. Not only is the meat delicious, the customer service is responsive and personable.

26 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo wildpastures.com

Antwoord van wildpastures.com

Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear you’re enjoying the meat and that our customer service team has made such a positive impression. Responsive and personable communication is something we truly value, and it’s wonderful to know that stood out in your experience.

We’re grateful for your support and happy to have you as part of the Wild Pastures family!

Warmly,
The Wild Pastures Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A Great Option for Your Family!

Wild Pastures offers a great variety of meat and the selection is awesome! I feel good feeding these products to my family. The ground sausage and seasoned taco meat are delicious. I love the monthly options and the ability to swap items. Customer service is extremely responsive.

26 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo wildpastures.com

Antwoord van wildpastures.com

Thank you for your wonderful review! We’re so glad to hear you’re enjoying the variety of meats, especially the ground sausage and seasoned taco meat — those are favorites for many of us too. It’s great to know the monthly options and swap feature are working well for your family, and we’re happy our customer service team has been able to support you quickly.

We truly appreciate your support and are grateful to have you as part of the Wild Pastures family!

Warmly,
The Wild Pastures Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent meat and customer service

I’ve been a Wild Pastures customer for more than a year. Their meat is beautiful, and I appreciate their specials. On the rare occasion that I’ve had an issue, their customer service staff has been awesome. Immediate responses and solutions that prioritize keeping me happy. Overall, a terrific company.

26 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo wildpastures.com

Antwoord van wildpastures.com

Thank you for being with us for over a year — we’re so grateful for your support! It’s wonderful to hear that you’re enjoying the quality of the meat and our specials. We’re also glad our customer service team has been able to respond quickly and make things right whenever needed.

We truly appreciate your loyalty and are so happy to have you as part of the Wild Pastures family!

Warmly,
The Wild Pastures Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wild Pastures is a reputable company

Wild Pastures is a reputable company. The product is wonderful and I have not had any issue except for shipping. The shipping issue had nothing to do with the company but with UPS, however, the company has handled the issue with integrity and respect.

25 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo wildpastures.com

Antwoord van wildpastures.com

Thank you for your thoughtful review. We’re so glad you’re enjoying our products and that our team was able to support you through the UPS shipping issue. While carrier challenges can be frustrating, it’s important to us to handle every situation with care, integrity, and respect — and we’re happy to know that came through in your experience.

We truly appreciate your trust and are grateful to have you as part of the Wild Pastures family!

Warmly,
The Wild Pastures Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer