WoodUpp - USA Reviews 

458
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,4

Hickory Street 391, 27030 Mount Airy, North Carolina, US

•

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’m very happy with the panel I ordered. It looks great and fits perfectly in my space. The quality is excellent, and it arrived in perfect condition and right on time. Everything went smoothly from o... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I called to discuss color variation before I ordered. When my contractor opened the last box, the panel colors were slightly off. He made adjustments to placement so the difference wasnt as obvious. I... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The product is quite versitile and allowed me to dress up a wall in my entryway that was difficult to design. With Woodup, I could place pictures, shelves, hooks, etc. where ever I wanted then mo... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The product is well made, beautiful, and easy to install. The staff is available, friendly, and helpful. Feedback: The panels could use more staples, if you have to cut horizontally to fit, there... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord


Bedrijfsgegevens

  1. Meubelfabrikant

Over WoodUpp - USA

Geschreven door het bedrijf

At WoodUpp, we design products that make spaces feel extraordinary. From our signature acoustic panels to a growing range of accessories and interior solutions, everything we create is made to bring warmth, character, and calm to your environment.

We’re driven by a belief that great design should be both beautiful and functional—and that it should be built to last. Whether you’re styling a home, office, or commercial project, our products are easy to install, sustainably made, and designed to make a real impact.

We started WoodUpp because we saw a need for something better in the interior industry. Too many solutions are mass-produced, low quality, and forgettable. We're here to raise the bar—with craftsmanship, care, and a genuine commitment to doing things the right way.

Designed to Make People Feel Good

Geschreven door het bedrijf

At WoodUpp, we create acoustic panels that combine beautiful Danish design with practical sound absorption—perfect for homes, offices, and commercial spaces. All our products are crafted with care and a strong focus on sustainability, using high-quality materials that are easy to install and made to last. Whether you're after a modern, cozy vibe or need to tame the echo in a room, we’ve got you covered. We're proud to help people create spaces that look and sound great.

Contactgegevens

  • Hickory Street 391, 27030, Mount Airy, North Carolina, Verenigde Staten

  • 336 755 2268

4,4

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

458 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 94% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,4

Alle reviews

(458)

1.652 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great quality and amazing customer…

Great quality and amazing customer service. I will definitely be referring friends and family to them.

9 juli 2026
Logo WoodUpp - USA

Antwoord van WoodUpp - USA

A huge thank you, Artemis, from the bottom of our wood-hearts. 🪵🤎 This means so much to us! I am so happy to hear that we nailed the WoodUpp experience for you. 😊

Elaina and the US team says hello 😊

All the best
Stine Brorsen
WoodUpp Customer Experience Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent product

Excellent product! Very easy to use and it looks great!

9 juli 2026
Logo WoodUpp - USA

Antwoord van WoodUpp - USA

Amazing Gerry! So lovely to hear that the Walnut panel was a perfect fit for you. Thank you so much for taking the time to leave this review — it truly means the world to us!

We hope you enjoy it for many years to come. 😊
Warm regards,
Stine Brorsen
WoodUpp Customer Experience Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great quality

Great quality. It looks wonderful in our bedroom. We love the accessories, like the lamps.
We knew we could trust a Danish company.

8 juli 2026
Logo WoodUpp - USA

Antwoord van WoodUpp - USA

Hi Denise,

Well, now you’ve made a Danish company blush a little 😊 Thank you for the vote of confidence, Denise.

It’s lovely to hear how everything has come together in your bedroom, accessories and all. We hope you enjoy it for many years to come 💡🌿

Kind regards,
Ida Horsbøl
WoodUpp Customer Experience Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great experience

WoodUpp delivered promptly, the wood panels were installed easily and look great. I’m now considering doing more rooms for the aesthetic and quieting improvements.

7 juli 2026
Logo WoodUpp - USA

Antwoord van WoodUpp - USA

Hi Steve,

Sounds like the first room may have started something 😄🏡 We’re so happy you love both the look and the difference the panels have made to the acoustics.

If WoodUpp starts spreading to a few more rooms, we certainly won’t complain 😉 Thanks for the lovely review, Steve.

Kind regards,
Ida Horsbøl
WoodUpp Customer Experience Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I received my product and I am very…

I received my product and I am very happy. The product is a good quality and customer service was very helpful.

6 juli 2026
Logo WoodUpp - USA

Antwoord van WoodUpp - USA

Hi Carol,

Sounds like everything landed just right 📦✨ We’re really happy you love your purchase and felt well looked after by our team.

Thanks for trusting us, Carol 🌷

Kind regards,
Ida Horsbøl
WoodUpp Customer Experience Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Perfection The Embrace room dividers are EXACTLY…

The Embrace room dividers are EXACTLY what I wanted for my office/craft room. Still let’s light permeate through the hallway but give me a sense of separation. PERFECTION

7 juli 2026
Logo WoodUpp - USA

Antwoord van WoodUpp - USA

Hi Tammy,

This is exactly what we hoped Embrace would do 😊 Create that cozy sense of separation without closing the space off completely.

So happy it was exactly what you were looking for, Tammy. Enjoy your new creative space 💡🎨

Kind regards,
Ida Horsbøl
WoodUpp Customer Experience Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Outstanding customer service!

Outstanding customer service!

7 juli 2026
Logo WoodUpp - USA

Antwoord van WoodUpp - USA

Thank you so much, Dupree! We truly appreciate you taking the time to share your experience.

It was a pleasure assisting you, and we're so glad we could help get everything sorted out with your order. Briseida says hello and wishes you all the best! Don't hesitate to reach out if you ever need anything. 😊

Varm regards
Stine Brorsen
WoodUpp Customer Experience Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great

Great. I really love it. It has high quality finish.

7 juli 2026
Logo WoodUpp - USA

Antwoord van WoodUpp - USA

Hi Marcin,

Thank you so much, this is so great to hear! 🙌🙌🙌🙌🙌

All the best
Stine Brorsen
WoodUpp Customer Experience Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

love

love the product - want to use it everywhere!

7 juli 2026
Logo WoodUpp - USA

Antwoord van WoodUpp - USA

I know! Once you use WoodUpp in one room, you just want it everywhere! 😍 Thank you so much for the love — we hope you enjoy creating your next panel wall just as much!

Best regards
Stine Brorsen
WoodUpp Customer Experience Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

After phoning your office to discuss…

After phoning your office to discuss delivery before I placed my order, my order was still delivered incorrectly. I email twice to follow up with still no feedback. Very disappointed in your communication and lack of interest to give any customer service. Can't even select SA as an option. Your customer approach lack insight and attention to detail.

6 juli 2026
Logo WoodUpp - USA

Antwoord van WoodUpp - USA

Hi Mauritz,

I wanted to personally reach out with an update following your review. 😊

As you now know, we looked into your case and found out why your emails never reached us — our order confirmation emails had an incorrect reply-to address, which meant every follow-up you sent went straight to the wrong inbox. I am truly sorry about this. It was our mistake, and I completely understand your frustration. The good news is that the issue has now been fixed.

I also want you to know that your feedback was taken seriously from the moment we saw your review. Our CEO in South Africa, Rox Snyman, personally picked up the phone and called you to make sure you got the support you deserved. I am so glad she was able to reach you, and I really hope that conversation helped clear things up.

It means a lot that you took the time to leave your review — even though the experience was frustrating, your feedback directly helped us uncover a technical issue that was silently blocking customer communication. That is something we are genuinely grateful for, and it will make a real difference for our customers going forward.

If there is anything else we can help you with, please don't hesitate to reach out at pm@woodupp.co.za. 😊

Warm regards,
Stine Brorsen
WoodUpp Customer Experience Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing products

Amazing products. Sound in the room is so much better and the look is fantastic! Highly recommended!!

6 juli 2026
Logo WoodUpp - USA

Antwoord van WoodUpp - USA

Hi Sebastian,

Looks like your room got an upgrade for both the eyes and the ears 👀🎶 We’re so happy you’re loving the difference.

Thanks for recommending us, Sebastian. That means a lot 💛

Kind regards,
Ida Horsbøl
WoodUpp Customer Experience Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service

Due to contractor delays, our major room renovation isn't at the point where our WoodUpp panels can be installed. But, everyone I spoke with at customer service was very friendly, knowledgeable and super helpful. They even informed us of an upcoming sale so that we could save 20%!
Once ordered, the material was delivered on time and securely packed. The quality and color are great, too! Can't wait to have them installed!

29 juni 2026
Logo WoodUpp - USA

Antwoord van WoodUpp - USA

Hi Zoriana,

Thank you for such a lovely review 💛 It means a lot to hear how helpful and knowledgeable you found our team, especially while you have a bigger renovation going on.

We’re glad the panels arrived safely and that you already love the quality and color. Now they just need their turn to shine 😊🌿 We hope the finished room turns out exactly as you imagined!

Kind regards,
Ida Horsbøl
WoodUpp Customer Experience Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Faci

Faci, rápido, excelente producto

30 juni 2026
Logo WoodUpp - USA

Antwoord van WoodUpp - USA

Hola Javier,

¡Qué bien saber que todo fue sobre ruedas! 👌✨ Gracias por tus bonitas palabras y por elegir WoodUpp. Esperamos que disfrutes mucho del resultado.

Un saludo,
Ida Horsbøl
WoodUpp Customer Experience Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quick delivery

Quick delivery, DIY install. Product cut easily and looks great!

30 juni 2026
Logo WoodUpp - USA

Antwoord van WoodUpp - USA

Hi Earl,

Cut, installed, and looking great. Sounds like a job well done 😄🛠️ Thanks for having WoodUpp be part of your project.

Kind regards,
Ida Horsbøl
WoodUpp Customer Experience Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Good Product

It’s really good products actually .
but Ive noticed some sheet have a bit different color like half is dark oak, then half is lighter , what I mean is when you put it in the wall you can easily spot the lighter part of it .

I ordered like 6 pcs , two of them are like that .
I just noticed it after I finished gluing it , so no chance to take it out .
Fast Delivery ✅
Product ✅

29 juni 2026
Logo WoodUpp - USA

Antwoord van WoodUpp - USA

Hi Mona,

Thank you so much for your review! 😊 We're really happy to hear that you're pleased with the panels overall.

I'm sorry to hear about the colour difference you've noticed, though. If you'd like, please feel free to send us a few photos of the panels. We'd be more than happy to take a closer look and see what's going on. Even though they're already on the wall, we'd still like the chance to look into it for you.

Thank you for bringing it to our attention, and please don't hesitate to reach out to us. 😊

Kind regards,
Ida Horsbøl
WoodUpp Customer Experience Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love this product.

Love this product.

20 april 2026
Logo WoodUpp - USA

Antwoord van WoodUpp - USA

Thank you so much, Susan! We really appreciate hearing that. 😊

Our U.S. team sends their regards! 👋

Best regards,
Stine Brorsen
WoodUpp Customer Experience Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Entrance Accent Wall

The cladding was "as described " and the product quality was exceptional! Additionally, customer service, crating for shipping and delivery were outstanding. The product was easy to install and I would recommend the product over numerous alternate suppliers

26 mei 2026
Logo WoodUpp - USA

Antwoord van WoodUpp - USA

Thank you from the bottom of our hearts, Bryan! We really put a lot of effort in providing the best experience for our customers. It means the world to us to hear that the cladding was exactly as described and that you found the product quality exceptional. 🙏

Thank you for choosing us over other suppliers — we hope to have the pleasure of welcoming you again in the future! 😊

All the best
Stine Brorsen
WoodUpp Customer Exprience Team

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

No packing/ installation instructions smoked larch panels

I ordered two 24-inch Smoked Larch panels, but when they arrived, the shipment contained four separate pieces—two larger panels and two smaller panels. It wasn’t clear from the packaging or product information that each 24-inch section was intended to be assembled from one large and one small panel.

Because there were no clear installation instructions or labeling from the manufacturer, my installer reasonably assumed the panels were complete pieces and installed them incorrectly. As a result, I had to purchase an additional panel just to correct the installation.

I’m disappointed with the overall experience. The product itself is beautiful, but the lack of clear packaging, labeling, and installation instructions created an unnecessary and costly problem. Better communication from the manufacturer would have prevented this issue.

20 juni 2026
Logo WoodUpp - USA

Antwoord van WoodUpp - USA

Thank you so much for this feedback, Lenny! 😊

We do send our panels divided into two pieces for US deliveries in order to make the shipping process easier and safer. However, you should of course be clearly informed about this when purchasing a product from our website — and in this case, it is evident that we have not communicated this well enough.

So thank you so much for taking the time to share this experience, because it means we can improve and be even more clear on our website that the panels are shipped as two separate pieces that are assembled together during mounting.

It is always just about communication. Had you been given that information upfront, your installer would have known exactly what to expect, and you would not have had to purchase an additional panel to correct the installation.

We are truly sorry for the frustration this caused you. The product is beautiful — and we want your experience with WoodUpp to match that. We will make sure to address this for future US customers. 😊

Best regards,
Stine Brorsen
WoodUpp Customer Experience Team

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I am still waiting for my jersey

I am still waiting for my jersey. I was suppose to come before I went out of town. Now I don't know what will happen. Not sure how to track it now.

29 mei 2026
Logo WoodUpp - USA

Antwoord van WoodUpp - USA

Hi Claude,

Hope everything is going well with you. I just wanted to give you an update here so you are in the loop. I have been in contact with our customer service team and they have confirmed that you ordered samples from us, and that the sample order was delivered on 6/3.

We do not sell clothes, so I am not sure if you are mixing up two different companies in this review? 😊

I am glad you have received the colour samples for our panels. You are always more than welcome to contact us at hello@woodupp.com if you have any questions regarding your panel project.

Best regards,
Stine Brorsen
WoodUpp

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer