We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

4,0

Goed

TrustScore 4 uit 5

8 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Zeer vriendelijke man die ons geholpen…

Zeer vriendelijke man die ons geholpen heeft, goede service. Er moest nog iets aan de opel meriva verholpen worden en kregen een leenauto mee,bij terugkomst getankt en onze auto opgehaald. Komen zeker nog terug. Top zaak. We zijn zeer tevreden met de auto.

23 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Goed geregeld…!

We hebben een Rover Streetwise gekocht waar in de advertentie gesproken werd over een werkende airco. Niet dus. Daarom zijn we teruggegaan en er is kosteloos een nieuwe condensor geplaatst waarmee het probleem is opgelost. Oja, omdat het nogal wat tijd kostte hebben we een leenauto gekregen (uiteraard achteraf benzine getankt).👍

10 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Suzuki Swift sport

Vorig jaar Mei een Twingo gekocht , maar deze Suzuki Swift sport kon ik niet aan mijn neus voorbij laten gaan , wederom dus weer bij de 2e Ronde een mooie deal gedaan .
Goeie vent die Yourie , lekker duidelijk en eerlijk .
Bedankt Yourie en tot de volgende 😁👍🏼

8 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Een hele goede service

Bij deze man binnengekomen en werd heel vriendelijk en correct te woord gestaan.
Na een goed, duidelijk gesprek uiteindelijk een auto gekocht.
De auto is in goede staat en netjes afgeleverd.
als u een goede nette en veilige auto wilt dan bent u hier zeker aan het goede adres. De volgende auto kopen we weer hier

Youri heel erg bedank voor de goede ervaring
Groetjes Francesco

19 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Mijn auto gekocht bij de 2e ronde

Mijn auto gekocht bij de 2e ronde.
Wij komen hier al een hele tijd. Altijd goede service en klantgericht.
Ik hoef maar binnen te lopen voor mijn auto en het wordt geregeld.!!!

1 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Goede auto voor een leuke prijs.

Spontaan besloten een auto te kopen (iets met falend openbaar vervoer en regen). Binnen korte tijd beschikte ik over alle informatie van een goede auto voor een leuke prijs. De auto rijdt heerlijk, remt goed en is erg netjes. Op naar vele veilige km's. En zodra mijn dochter haar rijbewijs heeft; kom ik zeker terug.

25 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

KOOP HIER GEEN AUTO ALS JE LEVEN JE…

KOOP HIER GEEN AUTO ALS JE LEVEN JE LIEF IS!!!!
OPLICHTERS!!!!!!

Eind mei hier een auto gekocht en ik dacht wat een goede service. Helaas bleek snel anders. Eerst was mijn airco leeg, terug naar de garage en daar hebben ze hem gevuld. Na een paar dagen was hij weer leeg, ik weer terug en nu zat er blijkbaar een gat in door een steen. Ik kon dit bijna niet geloven, maar ik dacht het zal wel. het koste 500 euro om het te laten maken. De eigenaar wilde mij tegemoet komen en de helft betalen. Ik dacht goh dat is vriendelijk. Ik moest het geld in het bedrijf overmaken, maar dit bleek zijn priverekening te zijn. Dit was volgens hem zodat er geen btw over betaald hoefde te worden, want dan was het nog duurder voor mij. Aardig, maar achteraf dacht ik het klopt niet, dit is gewoon de belasting ontduiken. Niks voelde meer goed en heb uiteindelijk ervoor gekozen om mijn auto elders na te laten kijken, helaas mijn remmen waren compleet versleten en er waren nog wat kleine dingen. Dit koste mij ruim 500 euro. De eigenaar en Milo de verkoper hiermee geconfronteerd en ze hebben mij compleet genegeerd. HOE KAN JE EEN GEZIN LATEN RIJDEN MET VERSLETEN REMMEN!!!! De auto helemaal laten repareren, maar de auto is al met al nog veel te duur geworden nu. Eerst zogenaamd goede service verlenen en daarna je dood laten vallen of liever gezegd laten rijden. Bij aflevering kreeg ik een nieuwe apk, want deze was verlopen en hij moest een beurt hebben, dit zouden zij regelen. Bij de apk hadden ze de remmen moeten opmerken en de beurt is niet gedaan omdat alle vloeistoffen inclusief remvloeistof niet goed en niet op peil waren. Ik kan nog even doorgaan, maar ik geef hier mijn waarschuwing aan iedereen die erover denkt om een auto hier te kopen. KOOP HIER GEEN AUTO ALS JE LEVEN JE LIEF IS!!!!!! HET ZIJN OPLICHTERS!!!!!!

31 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Onveilige auto verkocht, dealer weigert verantwoordelijkheid

Op 31 mei 2025 heb ik bij De 2e Ronde in Oud-Beijerland een gebruikte Rover 25 gekocht voor €600. Binnen twee weken bleek dat de remmen ernstig versleten en onveilig waren – met een geschatte reparatie van meer dan €500.

Tijdens de proefrit merkte ik dit al op. De verkoper wuifde het weg als “ouderdom door lang stilstaan”. Sindsdien heb ik meermaals contact opgenomen, maar ik word steeds aan het lijntje gehouden. Beloftes tot terugbellen worden niet nagekomen.

De enige ‘oplossing’ die men aanbiedt: ik mag de remmen bij hún garage laten maken voor €400. Dus ik moet zelf betalen voor een gevaarlijk gebrek dat bij levering al aanwezig was. Geen enkele erkenning van hun verantwoordelijkheid als verkoper.

Let op: ik heb alleen de remmen laten nakijken. Ik weet niet wat er verder nog mis is met deze auto.
De service en communicatie zijn ronduit slecht. Geen garantie, geen empathie, geen zorg voor veiligheid.

Ik roep De 2e Ronde hierbij op alsnog verantwoordelijkheid te nemen. Doe wat juist is.

31 mei 2025
Review zonder uitnodiging

Is dit jouw bedrijf?

Claim je profiel om toegang te krijgen tot de gratis zakelijke tools van Trustpilot en versterk de relatie met je klanten.

Gratis account aanmaken

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer