AniForte UK  Reviews 

2.536
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We have been giving our 5 yr old Cocker 'green lipped mussell' for nearly 3 weeks now after she had an injury and started to limp and already have seen a great improvement! It was our Vet who recomme... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I always use the BARF complete because it gives me peace of mind that my dog is getting everything that she needs. We add it to her complete raw food. Amazing service with it arriving much more quic... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My 12 year old dog has been suffering from chronic Gastritis/Enteropathy since around June 12th. He has had zero appetite, lost 1.4kg, spent weeks vomiting his food up then weeks vomiting bile due to... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No clear instructions . Had to read using a magnifying glass as what was written on the carton was so tiny. Given a 2g scoop which is conical so how on Earth am I supposed to work out a dose less... Toon meer


Bedrijfsgegevens

  1. Veevoerhandel

Geschreven door het bedrijf

Our mission is to make every pet happy and healthy by enabling them to enjoy life as nature intended. We put nature back into every pet's diet through our range of 100% natural pet food, supplements and care products.


Contactgegevens

4,5

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

3K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 41% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,5

Alle reviews

(2.536)

323 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

One star. Poor communication and constant chasing.

Unfortunately this has been a very disappointing experience from start to finish.
My order was dispatched far later than the shipping times published on AniForte’s own website and there were no proactive updates explaining the delay. I had to keep contacting the company myself just to find out what was happening.
The customer service experience was equally confusing. I called the telephone number listed on the AniForte website, only to be told that I had reached their sister company Nutra Raw. The person who answered said they did not even know why their number was listed on the AniForte website.
Eventually AniForte confirmed that one item was out of stock and said a refund would be processed. The rest of the order did arrive, but the refund still has not been resolved. I have since had to chase repeatedly, despite confirming that there is no issue with our PayPal account and that we have received other PayPal refunds without any problem.
What has been most disappointing is the lack of initiative. At no point did I feel that anyone was taking ownership of the issue or trying to offer a practical solution. Instead each response simply seems to lead to another round of waiting and chasing.
All of this is over a tiny refund amount, but why should a company simply keep money for an item it did not supply?
The amount still outstanding is very small, but that is not really the point. Customers should not have to spend this much time pursuing a company over an order, a missing item and a promised refund.
Sadly based on this experience I would not feel confident ordering from AniForte again.
UPDATE: All sorted in the end. We have agreed on a replacement product.

12 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo AniForte UK

Antwoord van AniForte UK

Hi Gaia,

We’re genuinely sorry for the disappointing experience you’ve had with AniForte.
We completely understand your frustration with the delays, communication and outstanding refund.
You should never have to repeatedly chase us for money owed to you.
We apologise that we haven’t taken ownership of this sooner.
Please email hello@aniforte.co.uk with your order details.
Our team will review this and ensure the outstanding refund is followed up promptly.
We’ll do everything we can to get this fully resolved for you.
We’re also sorry for the confusion regarding our contact telephone number.
Thank you for bringing this to our attention.

Kind regards,

AniForte Customer Care

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

What’s the dosage?

The dosage is not clear on the initial advertising and I ordered far more than I need. The dosage on the tub is 0.5g per 10kg of dog. I don’t know yet how effective it is as the dog hasn’t had much yet.

5 augustus 2026
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

It's been nearly 10 days since I…

It's been nearly 10 days since I purchased my supplements and I've had no update since on where my order is. All I know is that it's on its way but it's said that for over a week now. I've contacted via email and havent heard anything yet

2 augustus 2026
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

A bad experience- Buyer beware!…

AniForte have taken payment for a couple of items ordered over a week ago. Since then I have received an email saying the items will not be delivered because there is no stock and my payment has not been refunded. No other information has been received and no indication whether AniForte intend to honour my order or confirm I will receive a refund and when. I am less than impressed!

24 juli 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great company, great products

I really like this company. They give good advice when asked without pushing their products. The products they do sell are excellent! I use joint products, green lipped mussels and rose hip I would 100% recommend

30 juli 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy to use.

Easy to order and quick delivery,good easy product to use, my dog doesn't really like it so I have to make sure it's mixed in well.
Would recommend to others.

12 juni 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We have always used aniforte green…

We have always used aniforte green lipped mussel powder. My dog’s are active and after one sustained a muscle injury i started on supplements. We haven’t had any repeat injuries since! Swear by this stuff, we’re also looking into more of their supplements to help aid my tiny pomchi’s luxating patella and plated leg. I love how they really explain each product to see if it suits your dog, plenty of info on each product and they’re so friendly when you need a bit of extra support!

22 juli 2026
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The product TAURINE powder for dogs.

The product TAURINE powder for dogs.
You are not warned before you buy.
Only in very small writing on tub a warning .
"You must wear respiratory, eye and skin protection while using this product"
I would never bought this product if I
had known. I would not give it to my dogs, because if has that effect on humans what effects on dogs?

26 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo AniForte UK

Antwoord van AniForte UK

Hi Mrs Nixon

Thank you for your feedback. I have reached out directly to you via email which will explain. Please do reach out if you have any further questions.

Warm regards
Liz

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fruit and veg for raw diets

Been using the fruit and veg for raw diet mix and our Rottweilers love it! Once soaked in warm water for 20 minutes, it looks more like fresh veg and less like rabbit food so dont let the initial appearance put you off!
Our dogs are getting all the benefits of added fibre and vitamins alongside their raw diet and leave empty bowls every time .

1 juli 2026

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer