Bladkiosken.dk Reviews 

210
•
TrustScore 3 uit 5

3,0

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Jeg kan kun igen slå fast at BLADKIOSKEN er FORMIDABLE !! Jeg har snart brugt Bladkiosken i adskillige år og har udelukkende godt at sige - og så har de blade man ellers kan have mere end blot svært... Toon meer

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

har købt en sending bøger. på plussiden er den billige pris og hurtig levering.bøgerne blev bestilt søndag aften og leveret fredag.de små minusser er den høje medlemspris som hurtig kan æde besparelse... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

På bladkiosken finder man på en og samme side en overskuelig samling af diverse magasiner og blade. Jævnligt sendes en inspirerende mail med formidling af diverse bladtilbud, som jeg sjældent selv vil... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Hvis man benytter sig af deres tilbud og melder sig ind , siger man ja til et medlemskab der koster kassen og hører intet fra dem . Inden man har tænkt sig om hæver de hvert kvartal et beløb for me... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Nieuwskiosk
  2. ook in
  3. Hobbywinkel
  4. Tijdschriftenwinkel

Geschreven door het bedrijf

Dansk webshop med alle dine favorit magasiner og ugeblade 🛒Shop blandt 3.200 magasiner og ugeblade - spar op til 90% ved at handle på Bladkiosken.dk. Til job, fritid eller som gave.


Contactgegevens

3,0

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

210 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,0

Alle reviews

(210)

0 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

abonnemtsophør er bondefangeri!!!

Der står når man køber abonnement som gave at det ophører automatisk ved udløbet. Når man så udfylder alle felter og som det sidste skal sætte flueben i abonnementbetingelser står der pludselig det modsatte, at abonnementet fortsætter ved ophør og skal opsiges med 14 dages varsel. IKKE I ORDEN !!!

15 december 2014
Review zonder uitnodiging
Logo Bladkiosken.dk

Antwoord van Bladkiosken.dk

Hej Tina - Tak for din anmeldelse.
Vi beklager naturligvis forvirringen i forbindelse med din bestilling. Jeg kan bekræfte at du har bestilt et Julegave abonnement der ophøre efter sidste nummer i bestillingen.
Ved alle tilbud er der fortrykt standard abonnementsbetingelser og vi skriver derfor også at,hvis der ikke er angivet andet, fortsætter abonnementerne løbende til de opsiges. Vi skriver derfor på gave tilbud at de ophøre efter sidste nummer, hvis de bestilles som gaver.
Mvh. Bladkiosken.dk

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Perfekt

Jeg har efterhånden bestilt en del på Bladkiosken og der har aldrig været problemer.
Altid god og positiv service, når der har været behov for hjælp.

11 december 2014
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

hold dig fra et gave abonnement, det udløber ikke af sig selv!

Jeg har fra [ekstern reference fjernet] fået opkrævning på et gave-abonnement, som skulle udløbe nu her til jul, selvom det ved bestillingen på Bladkioskens hjemmeside fremgik og stadig fremgår, at abonnementet ophører, når det sidste blad på gavebeviset er leveret. Ved kontakt til [ekstern reference fjernet] får jeg oplyst, at der er tale om et løbende abonnement, som skal opsiges med et nærmere fastsat varsel. [ekstern reference fjernet] anfører, at de ingen aftale har med Bladkiosken om tidsbegrænsede abonnementer. Så abonnementet er bare løbet videre. Uheldigt når der er tale om en gave. Jeg opdager fadæsen, da jeg på ny vil have lavet et gave abonnement til samme modtager. Jeg modtager gavebevis og er i god tro, indtil opkrævningen fra [ekstern reference fjernet] foreligger, og er 100 kr. større end det bevis, jeg troede jeg nu skulle betale for nu. Jeg har heldigvis fået den nye bestilling annulleret, for ellers kunne det have endt med, at modtageren havde fået 2 blade af samme slags. Jeg føler mig snydt, og har samtidig haft unødvendigt bøvl!
Venlig hilsen
Kirsten Christensen

11 december 2014
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Under al kritik - ringe

Jeg bestilte et års abonnement på Lillebror krydsord den 24/11 2014. Fik bekræftet, da det var en julegave, at første nummer udkommer 29/12 2014. Alt i orden. Stor var skuffelsen, da bladet kom til den, som skulle have det i julegave allerede den 9/12 2014. Selvfølgelig i gennemsigtigt plastik!! Jeg kontaktede Bladkiosken.dk. Fik det svar at det kunne de da ikke forstå eller gøre noget ved. De aftaler der er lavet ser de ikke, sagde de. Det er bare så ærgerligt, at julegaven er afsløret allerede den 9/12 2014.
Det er simpelthen for ringe!


NY KOMMENTAR TIL BLADKIOSKENS SVAR.
Den besvarelse der er kommet fra bladkiosken er direkte forkert. Intet i den er korrekt.
Der er ikke bestilt et gave abonnement med opstart hurtigst muligt, men et gave abonnement, på Lillebror kryds og tværs blad, som en julegave. Da jeg ikke kunne se hvornår bladet udkom, ringede jeg til udgiveren. De fik at vide at det var en julegave, så bladet måtte under ingen omstændigheder komme før jul. Det bekræftede de, og kunne ydermere fortælle, at bladet udkom 27/12 2014, så det passede jo fint. Stor var overraskelsen, da bladet kom et godt stykke tid før jul, i gennemsigtig plastik og med gave modtagerens navn. (der røg den julegave overraskelse i vasken) Hele tiden har det været nævnt, at det var en julegave, som ikke måtte komme før jul. Jeg havde jo modtaget et fint dokument, som skulle bruges til modtageren juleaften.
Det var så skuffende det der skete.

9 december 2014
Review zonder uitnodiging
Logo Bladkiosken.dk

Antwoord van Bladkiosken.dk

Hej Erik - tak for din anmeldelse.
Vi kan naturligvis kun beklage at der er modtaget et blad før den ønskede tid. Jeg kan se at der er bestilt et gave abonnement med opstart snarest muligt og vi har naturligvis handlet derefter. Jeg kan desværre ikke se at der er bekræftet andet end at der er tale om en gave samt at den skulle starte snarest muligt, hvis du har kontaktet vores kundeservice, for at bede om udskydelse af opstarten, kan jeg naturligvis kun beklage igen.
Mvh. Bladkiosken.dk

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Hurtig respons, men tvivl om abonnement stopper automatisk

Hurtig respons på mailen.
Men det er bestilt som gave, hvilket skulle sikre automatisk ophør efter 6 leverencer. Men I mailen med gavebevis skrives det modsatte.

27 november 2014
Review zonder uitnodiging
Logo Bladkiosken.dk

Antwoord van Bladkiosken.dk

Hej Helle - Tak for din anmeldelse.
Vi kan bekræfte at dit abonnement stopper efter de bestilte 6 numre. Vi følger naturligvis op på ordlyden på gavebeviset, da det naturligvis ikke er meningen at der skal være forvirring i forbindelse med bestillinger.
Mvh. Bladkiosken.dk

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Ikke Klart

Det var meget ufleksiblet at handle. Det står ikke klart for mig hvornår de gave abonomenter jeg har købt rent faktisk starter. Det var heller ikke muligt at ønske et start tidspunkt.

26 november 2014
Review zonder uitnodiging
Logo Bladkiosken.dk

Antwoord van Bladkiosken.dk

Hej Tenna - Tak for din anmeldelse.
Vi har desværre ikke mulighed for at vores kunde selv kan vælge et ønsket start tidspunkt, dog er man som kunde meget velkommen til at kontakte vores kundeservice eller de enkelte magasiners kundeservice og der igennem få oplyst start tidspunkter for de enkelte blade og magasiner.
Som beskrevet i ordrebekræftelsen og mailen med gavebeviset er start tiden for din bestilling mellem 4 & 8 uger og magasinets kundeservice (tlf.: 3945 7545) kan oplyse den præcise udgivelsesdato.
Bladkiosken.dk

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Håber at alt er i orden

17 november 2014
Review zonder uitnodiging
Logo Bladkiosken.dk

Antwoord van Bladkiosken.dk

Hej Inger - Tak for din anmeldelse.
Din gave bestilling er sendt videre til magasinets udgiver og du skulle gerne have modtaget velkomst mail fra dem.
Bladkiosken.dk

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

So far not impressed and I just ordered 4 days ago.

I'm giving a one star because even though I ordered my magazine 4 days ago I was not at all impressed or happy about the process.

I don't understand why I can't pay for the magazine when I order it. Why do I have to receive 3 emails about my order: This is the first time I have ordered a product on-line that I am asked to pay later via a giro. This seems outdated.

I really hope that I am not as disappointed with the process of my order as you clearly have disappointed several others.

I needed another magazine and went to a different website.

Bedøm Bladkiosken after reading reviews of your service (which sadly I did not read before) . . . you have GOT TO DO BETTER!!!!!!!!!!

6 oktober 2014
Review zonder uitnodiging
Logo Bladkiosken.dk

Antwoord van Bladkiosken.dk

Hi Audry - Thank you for your review/opinion.
At present, we unfortunately do not have the opportunity to offer payment by creditcard. However, when you order a magazine you gain access to that magazines customer support/club where you are given the opportunity to pay via your creditcard.
When you order from Bladkiosken.dk you receive, as you say, three emails - at first your get an email which informs you that we have received your order, then you receive a email where in you receive a gift certificat (because you ordered a gift) and finally you receive an orderconfirmation which, simply put, confirms that your order is okay and that it is underway.
Naturally you can always contact our customer support where we gladly answer any questions you may have had during your order process.
Bladkiosken.dk

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Bondefangeri.

Jeg købte til jul 2 abonnementer på magasiner til bedsteforældre. Abonnementerne er købt som gaver, og bør derfor udløbe automatisk. Jeg modtager hele tiden nye Giro-kort, selvom det er betalt forlængst og nu har jeg også modtaget rykkergebyr! Jeg har forsøgt at ringe, men ingen svarede telefonen.

30 augustus 2014
Review zonder uitnodiging
Logo Bladkiosken.dk

Antwoord van Bladkiosken.dk

Hej Anja - tak for din anmeldelse.
Jeg beklager meget, at du har modtaget girokort og rykker efter det bestilte abonnement skulle være ophørt. Jeg har d.d. rettet henvendelse til magasinudgiver (DG Media) og bedt dem følge op på sagen. Det er magasinudgiver der sender girokort samt magasiner ud til modtager og dersværre ikke noget vi kan ændre hos os.
Bladkiosken.dk

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Opmærksom og fremragende

Skulle bestille et gave abonnement, og lavede en fejl i bestillingen.
Susanne fra Bladkiosken, skrev så til mig om det nu også kunne passe det jeg havde skrevet.
Jeg kunne så sige det var en fejl og hun rettede ordren til glæde for mig som giver og ikke mindst for modtageren

15 juli 2014
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Let og lige til

Jeg har efterhånden handlet hos bladkiosken.dk mange gange, og jeg har aldrig haft nogle problemer i forbindelse med køb. Det er let at danne sig et overblik over hvilke tilbud de har, og slet ikke besværligt at lave en bestilling.

11 juli 2014
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Nemt og ligetil

Siden har et godt overblik over hvilke blade og tilbud der er på markedet, så slipper man for at skulle igennem flere forskellige hjemmesider.

Nemt at bestille og betalt, når det er gjort sendes det så videre til udgiveren af det valgte blad og så er det bare at vente på det kommer ind af døren.

9 juli 2014
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Alt for tidskrævende

Det var meningen, at dette skulle være den nemme løsning til en mors dags gave og nu har jeg da fortrudt :(
Det så ud til at være lige til og fik da også girokortet hurtigt, men med det forkerte beløb. Det vil jeg ikke finde mig i, så ringer og bliver bekræftet i, at det er forkert og at jeg bare får et nyt. Det er fint, indtil jeg så en månedstid senere modtager et girokort med samme fejl!!! Nu kan jeg så klage én gang mere og det er frustrerende. En gave købt for snart 2 mdr. siden er altså stadig ikke i orden og sådan noget gider jeg ikke bruge min tid på i fremtiden.

26 juni 2014
Review zonder uitnodiging
Logo Bladkiosken.dk

Antwoord van Bladkiosken.dk

Hej Julie - tak for din anmeldelse.
Jeg beklager meget, at du flere gange har modtaget girokort med forkert beløb. Jeg har d.d. rettet henvendelse til magasinudgiver (Aller) og bedt dem følge op på sagen. Det er magasinudgiver der sender girokort samt magasiner ud til modtager og dersværre ikke noget vi kan ændre hos os.
Bladkiosken.dk

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

bondefangeri !

Hvis man benytter sig af deres tilbud og melder sig ind , siger man ja til et medlemskab der koster kassen og hører intet fra dem .
Inden man har tænkt sig om hæver de hvert kvartal et beløb for medlemskabet
og hvis du lige overser de hævninger bliver det første tilbud de dyreste bøger du nogensinde har købt.

17 juni 2014
Review zonder uitnodiging
Logo Bladkiosken.dk

Antwoord van Bladkiosken.dk

Hej - og tak for din anmeldelse.
Hos Bladkiosken.dk køber du ikke et medlemskab men derimod et abonnement på et selvvalgt blad/magasin. Disse abonnementer kan indeholde forskellige antal numre og du bliver kun opkrævet for det antal numre du har bestilt i forbindelse med tilbuddet.
Susanne, Bladkiosken

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Hvor bli'r bladene af.

Bestilte Magasinet Mad d. 7.Maj og fik bekræftelse fra blad kiosken d. 8. Maj. Jeg har stadig ikke modtaget noget Magasin endnu. Dybt utilfredsstillende. Jeg fortsætter IKKE efter mine 3 blade.
Marlene Larsen

15 juni 2014
Review zonder uitnodiging
Logo Bladkiosken.dk

Antwoord van Bladkiosken.dk

Hej Marlene - tak for din anmeldelse.
Der er en opstartstid på 4-8 uger på danske magasiner og du vil således modtage det næste blad som udkommer. Dette er for at sikre, at modtager ikke allerede har købt den udgave der findes i butikkerne. Du er altid velkommen til at kontakte magasinudgiver på tlf.; 7234 2085 for supplerende informationer omkring din bestilling.
Susanne, Bladkiosken

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Hvor bliver mine blade af????

Bestilte en pakke med 3 blade + gave d. 30. maj. Fik 2. juni en ordrebekrætelse med bl.a. følgende tekst:
"Som ny abonnent på Spis Bedre DK sender vi dit første magasin så snart vi har registreret og godkendt din bestilling. Din præmie sendes ca. 6 uger efter at vi har registreret din betaling".
Gad vide, om de stadig er igang med registrering og godkendelse, da jeg stadig ikke har set noget til bladene. Ved godt, at der har været et par helligdage, men internet-butikker plejer nok at være hurtige til at levere - derfor bestilte jeg denne vej og gik ikke ind i en butik og købte bladet.

10 juni 2014
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

fungerer nemt og der leveres bekvemt

Bestilte 3 blade som gaveabonnementer. Det er dejligt nemt, at man kan give en bladgave, som bliver sendt til gavemodtageren, uden at de når gaveabonnementet ophører, skal gøre noget for at stoppe med at være abonnement. Jeg kunne dog ønske at der kunne betales direkte med betalingskort og at man så kunne få at vide hvornår det første blad ville lande hos modtageren

22 mei 2014
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fungerer perfekt

Jeg har brugt Bladkiosken.dk gennem flere år og har kun positive ting at sige. Man kan altid finde et godt tilbud, hvis man har lyst til at prøve et nyt blad.

Har aldrig oplevet problemer mht bestilling - eller senere opsigelse, via magasinets egen website.

Kan varmt anbefales.

21 mei 2014
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Langsomt

Jeg bestilte den 19 april 3 blade af Wendy, men jeg har ikke set noget til dem.
Mon jeg får dem?

12 mei 2014
Review zonder uitnodiging
Logo Bladkiosken.dk

Antwoord van Bladkiosken.dk

Hej Annette - tak for din anmeldelse.
Jeg har sendt en mail til dig vedrørende denne anmeldelse - bladet er på vej til modtager, så alt er ok.
Susanne, Bladkiosken.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer