We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic experience with Cleanstore. As I run a local cleaning business, I need reliable equipment and fast shipping. Cleanstore delivered exactly what I needed at a great price. Their customer servi... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Competitive price, but despite stating it would be delivered in 7 days from order, 9 days in and not even shipped. Previous phonecall was met by some bloke with rudeness/passive agressiveness aplenty,... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

tried to buy a refubished nilfisk was told to send my offer in by email!, i did, got no reply so just called now and was told the boss was on lunch but had seen my email and deleted it lol, great way... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We needed to replace an E-GO battery Cleanstore had them at a very competitive price & we placed the order. Unbelievably it arrived in less than 12 hrs & we live in the Southwest of Cornwall with... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Leverancier van schoonmaakproducten
  2. ook in
  3. Stofzuigerwinkel

Geschreven door het bedrijf

Cleanstore provides quality cleaning machinery & products for delivery across the UK.


Contactgegevens

3,9

Goed

TrustScore 4 uit 5

842 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 90% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,9

Alle reviews

(842)

68 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Awful service

Awful service, SCAM COMPANY! ordered items, promised would arrive, never did! keep money then have to chase for refund. They pass the blame onto the 'supplier'. Seems like other customers experiencing similar issues.

26 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Cleanstore

Antwoord van Cleanstore

Hi Frankie,

Thank you for taking the time to submit a review.

We can assure you we are not a 'SCAM' company as you claim - if you would like to provide your order reference we'd be happy to look into your experience & provide a more detailed response to the issue/s you have encountered.

Kind regards
Cleanstore

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

It seems that the company already knew…

It seems that the company already knew about a delay in shipping Shark fans looking at the other reviews on here, but still continued to show it as available on their website. Should have bought it from another place before they all sold out - now there are none available anywhere because of this misinformation from Cleanstore.

24 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Cleanstore

Antwoord van Cleanstore

Hi Frankie,

Thank you for taking the time to submit a review & we offer our apologies again for the obvious inconvenience caused by the delay & subsequent cancellation of your order for a Shark fan. Whilst we were aware of delays to the TF200 & FA220 models, we were unware that the FA300 model you purchased was also affected by the delay.

As per our prior email correspondence, your order was due to be dispatched by Shark's UK distributor directly. As per the update we sent to you, the stock arrival / dispatch date was revised & we fully understand your frustration at this having initially ordered on a 2-3 day service.

As per the update we sent to you, we were advised that due to the unprecedented demand on Shark fans over the past month, the distributor would be unable to dispatch your order until September.

Following this lengthy unforeseen delay we advised you via email that we could not in good conscience hold onto your order / payment for over another 3 months & as such your order was cancelled & refunded in full.

We can understand why this experience has caused you to lose faith in our service & offer our sincerest apologies again for the delays & inconvenience suffered. Rest assured we are working closely with the distributor to ensure this does not happen again.

If we can be of any further assistance or if you would like to discuss this issue further, please do not hesitate to contact our customer service team.

Kind Regards
Cleanstore

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

An absolute joke of a company

An absolute joke of a company. You place an order for something they have in stock and they take your money straight away. They then give you a delivery date only for the item to not arrive. No email to keep you informed until you contact them yourself to find out what is going on. Usual excuses that the distributor have no stock and they will keep you updated as to what is happening. After several emails to find out what is happening to the order you keep getting the same old excuses. Finally having got totally despondent asked for a refund only to be informed that I will get the refund after 7 to 10 days although they take your money immediately. Be very wary if ordering from this company as they find it difficult to carry orders through.

1 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Cleanstore

Antwoord van Cleanstore

Hi Steve,

Thank you for taking the time to submit a review & we offer our apologies again for the obvious inconvenience caused by the delay & subsequent cancellation of your order for a Shark fan.

As per our prior email correspondence, your order was due to be dispatched by Shark's UK distributor directly. As per the multiple updates we sent to you, the stock arrival / dispatch date was revised multiple times & we fully understand your frustration at this having initially ordered on a next day service.

As per the latest update we sent to you on 16th June, we were advised that due to the unprecedented demand on Shark fans over the past month, the distributor would be unable to dispatch your order until September.

Following this lengthy unforeseen delay we advised you via email that we could not in good conscience hold onto your order / payment for over another 3 months, having already misinformed you regarding the delivery date on multiple occasions, albeit in good faith. As such your order was cancelled & refunded in full.

We can understand why this experience has caused you to lose faith in our service & offer our sincerest apologies again for the delays & inconvenience suffered. Rest assured we are working closely with the distributor to ensure this does not happen again.

If we can be of any further assistance or if you would like to discuss this issue further, please do not hesitate to contact our customer service team.

Kind Regards
Cleanstore

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The fan that was never delivered

Ordered a Shark fan back at the end of May. After repeated follow ups as to why it has not been delivered and after lots of excuses related to their distributor, they refunded my order two days ago - almost a month later. Ordered it from Shark directly and will be delivered today...

16 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Cleanstore

Antwoord van Cleanstore

Hi Nikolas,

Thank you for taking the time to submit a review & we offer our apologies again for the obvious inconvenience caused by the delay & subsequent cancellation of your order for a Shark fan.

As per our prior email correspondence, your order was due to be dispatched by Shark's UK distributor directly. As per the multiple updates we sent to you, the stock arrival / dispatch date was revised multiple times & we fully understand your frustration at this having initially ordered on a next day service.

As per the latest update we sent to you on 16th June, we were advised that due to the unprecedented demand on Shark fans over the past month, the distributor would be unable to dispatch your order until September.

Following this lengthy unforeseen delay we advised you via email that we could not in good conscience hold onto your order / payment for over another 3 months, having already misinformed you regarding the delivery date on multiple occasions, albeit in good faith. As such your order was cancelled & refunded in full.

We can understand why this experience has caused you to lose faith in our service & offer our sincerest apologies again for the delays & inconvenience suffered. Rest assured we are working closely with the distributor to ensure this does not happen again.

If we can be of any further assistance or if you would like to discuss this issue further, please do not hesitate to contact our customer service team.

Kind Regards
Cleanstore

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DONT SHOP HERE

Dont use these jokers. Ordered 25th May an in stock, next day delivery item. Told next day no stock but it was arriving at distributor on 1st June, delivered on 3rd. Heard nothing so contacted again and told no stock still its now 9th so will be there on 11th and was assured that had enough stock to fulfil all back orders, chased on 10th and told its now the 12th for delivery but will get in touch either way...heard nothing so comtacted again on 15th and confirmed stock received and being sent to me "this afternoon", heard nothing so chased on 16th and was told not enough stock for back orders until september so heres your money back. Absolute jokers who just mess you around. Ive ordered exact same item from a proper retailer and amazingly its in stock and was delivered next day. Dont be tempted to use Cleanstore ever...read the poor reviews and the common theme that emerges

16 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Cleanstore

Antwoord van Cleanstore

Hi Matt,

Thank you for taking the time to submit a review & we offer our apologies again for the obvious inconvenience caused by the delay & subsequent cancellation of your order for a Shark fan.

As per our prior email correspondence, your order was due to be dispatched by Shark's UK distributor directly. As per the multiple updates we sent to you, the stock arrival / dispatch date was revised multiple times & we fully understand your frustration at this having initially ordered on a next day service.

As per the latest update we sent to you on 16th June, we were advised that due to the unprecedented demand on Shark fans over the past month, the distributor would be unable to dispatch your order until September.

Following this lengthy unforeseen delay we advised you via email that we could not in good conscience hold onto your order / payment for over another 3 months, having already misinformed you regarding the delivery date on multiple occasions, albeit in good faith. As such your order was cancelled & refunded in full.

We can understand why this experience has caused you to lose faith in our service & offer our sincerest apologies again for the delays & inconvenience suffered. Rest assured we are working closely with the distributor to ensure this does not happen again.

If we can be of any further assistance or if you would like to discuss this issue further, please do not hesitate to contact our customer service team.

Kind Regards
Cleanstore

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT ORDER FROM HERE!!!

DO NOT ORDER FROM HERE!!!

put an order in on the 25th of May for a fan that was “in stock” wasn’t until I emailed first about an update on my order to then be told they don’t have stock and now been told they won’t have stock until the 1st of July, spent £150 only to receive a £5 refund for the inconvenience!

Joke company

25 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Cleanstore

Antwoord van Cleanstore

Hi Aaron,

Thank you for taking the time to submit a review & we offer our apologies again for the obvious inconvenience caused by the delay & subsequent cancellation of your order for a Shark fan.

As per our prior email correspondence, your order was due to be dispatched by Shark's UK distributor directly. As per the multiple updates we sent to you, the stock arrival / dispatch date was revised multiple times & we fully understand your frustration at this having initially ordered on a next day service.

As per the latest update we sent to you on 16th June, we were advised that due to the unprecedented demand on Shark fans over the past month, the distributor would be unable to dispatch your order until September.

Following this lengthy unforeseen delay we advised you via email that we could not in good conscience hold onto your order / payment for over another 3 months, having already misinformed you regarding the delivery date on multiple occasions, albeit in good faith. As such your order was cancelled & refunded in full.

We can understand why this experience has caused you to lose faith in our service & offer our sincerest apologies again for the delays & inconvenience suffered. Rest assured we are working closely with the distributor to ensure this does not happen again.

If we can be of any further assistance or if you would like to discuss this issue further, please do not hesitate to contact our customer service team.

Kind Regards
Cleanstore

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very fast delivery time

Very fast delivery time , great prices and variety of items and very responsive customer service team when I had a question would recommend to anyone

2 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Cleanstore

Antwoord van Cleanstore

Hi John,

Thanks for taking the time to submit a review. It is excellent to hear you were happy with our pricing, speed of delivery & customer service!

If you require any further advice or support please don't hesitate to contact us.

Kind Regards
Cleanstore

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I placed an order with Cleanstore on 24…

I placed an order with Cleanstore on 24 May for car cleaning products, including Bilt Hamber Auto-Foam and Turtle Wax shampoo, paying £6.99 for delivery.

After placing the order, I received no proactive updates. I only found out there was an issue when I contacted them myself on 30 May, at which point I was told one of the items was out of stock and would not be available until the following week.

I was then informed that once the stock arrived, the order would be sent via next-day delivery. Based on that, I was expecting delivery by Thursday 4 June.

However, this timeframe was not met, and I received no dispatch confirmation or updated information. I had to chase multiple times to get any clarity on what was happening with my order.

While Cleanstore did eventually refund the delivery charge and offer a small goodwill gesture, the main issue was the lack of communication and the fact that the delivery expectations they set were not met.

Overall, the experience has been frustrating due to delays and poor communication. I would expect better transparency and more proactive updates when orders cannot be fulfilled as expected.

8 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Cleanstore

Antwoord van Cleanstore

Hi Crg,

Thanks for taking the time to submit a review.

Please accept our apologies again for the delay to your order whilst we awaited a stock delivery from the manufacturer.

As per our email correspondence, whilst we do look to update customers ASAP when orders are placed onto back order, our system requires a confirmed stock delivery date from the manufacturer in question, prior to sending customers an estimated delivery date via email. Unfortunately as we had not yet had a stock delivery date confirmed when you contacted us to chase the order, our system had not received a date in order to generate the automated update email.

We can see that your order has now been delivered & we hope that the remedial action taken has helped offset the inconvenience suffered, as well as restoring your faith in our service.

If you require any further advice or support please don't hesitate to contact us.

Kind Regards
Cleanstore

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Without typing for weeks I will simply…

Without typing for weeks I will simply say avoid avoid avoid. Ended up being a bloody awful company to deal with and I had to get PayPal to step in and get my money back

4 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Cleanstore

Antwoord van Cleanstore

Hi Kevin,

Thanks for taking the time to submit a review.

We are sorry to hear you have had an issue with your order. If you'd like to send us your order reference we'd be happy to look into this for you. Alternatively our customer service team are available via phone (01293 778 737) or email (sales@cleanstore.co.uk), as well as via live chat & your customer account (www.cleanstore.co.uk) to assist with any enquiries.

Kind Regards
Cleanstore

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Cleanstore, the company I had never heard of before.

Clean store are a company I had never heard of before until I was looking to buy this power washer What a fantastic company to deal with, I had a couple of questions to ask and they had all the answers, also no problems in getting through to them when i called.
I purchase the Nilfisk 200 (what a machine compared to the more popular “yellow coloured pressure washers”, the Nilfisk feels far better and superior in build quality and a lot quieter and smoother when it’s operating) and was really pleased as they had the best deal on it.
Overall between service, price and delivery Cleanstore came tops for me. Keep up the good work. Yes, the Nilfisk isn’t the chest of washers but I’m so pleased I spent more and got a top quality machine. I also got an extended 10 year warranty through Nilfisk when I registered it.

12 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Cleanstore

Antwoord van Cleanstore

Hi Ronnie,

Thanks for taking the time to submit a review. It is superb to hear you were happy with our pricing, delivery options & customer service!

If you require any further advice or support please don't hesitate to contact us.

Kind Regards
Cleanstore

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent seller

Excellent price, well packaged, delivered quickly. Highly recommended seller.

6 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Cleanstore

Antwoord van Cleanstore

Hi Jim,

Thanks for taking the time to submit a review - it's fantastic to hear you were happy with our packaging & speed of delivery!

If you require any further advice or support please don't hesitate to contact us.

Kind Regards
Cleanstore

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor service

Delivery was very late and the packaging was awful. Took me at least 30mins to undo packaging. Product was all squashed up (feathers). Poor quality product and not as per photo shown. Terrible service.

5 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Cleanstore

Antwoord van Cleanstore

Hi PD,

Thanks for taking the time to submit a review.

We are sorry to hear you have had an issue with your order. If you'd like to send us your order reference we'd be happy to look into this for you. Alternatively our customer service team are available via phone (01293 778 737) or email (sales@cleanstore.co.uk), as well as via live chat & your customer account (www.cleanstore.co.uk) to assist with any enquiries.

Kind Regards
Cleanstore

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely rip off never again ever

4 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Cleanstore

Antwoord van Cleanstore

Hi Del,

Thanks for taking the time to submit a review.

Following the delivery of your order, we received a message from you advising that you wish to return the product & stating 'Found original one now So no longer needed'.

As per our standard returns procedure we responded & advised we were happy to offer a full refund for the unwanted product - please find a copy of the correspondence below for reference:

We are happy to offer a refund for your purchase, however your order will need to be returned at your own cost to the address below in an unused and resalable condition, in it’s original packaging, within 14 calendar days of receipt:

Cleanstore
Unit 7 - 8 Astra Business Centre
Bonehurst Road
Salfords
Surrey
RH1 5TL

Please include your order number, reason for return and required action once the return has been received.

Whilst we offer free returns for damaged or faulty items within the first 30 days of ownership, unwanted or misordered goods will need to be returned by customers should a refund be required.

If we you would like to discuss this further our customer service team are happy to help & are available Monday - Friday, 0900 - 1700, via email, phone or live chat, as well as via your Cleanstore account.

Kind regards
Cleanstore

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Firstly an amazing price,

Firstly an amazing price,
Secondly the postage options were great also,
Regular emails keeping me up to date on the order.
I will buy of this company again,
I can highly recommend them.

12 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Cleanstore

Antwoord van Cleanstore

Hi Jason,

Thanks for taking the time to submit a review - it's awesome to hear you were happy with our pricing, delivery options & communication!

If you require any further advice or support please don't hesitate to contact us.

Kind Regards
Cleanstore

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Wrong item received no contact with the…

Wrong item received no contact with the seller.

30 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Cleanstore

Antwoord van Cleanstore

Hi Isaac,

Thanks for taking the time to submit a review.

We are sorry to hear you have had an issue with your order. If you'd like to send us your order reference we'd be happy to look into this for you. Alternatively our customer service team are available via phone (01293 778 737) or email (sales@cleanstore.co.uk), as well as via live chat & your customer account (www.cleanstore.co.uk) to assist with any enquiries.

Kind Regards
Cleanstore

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

5 stars – fantastic service!

Ordered a pressure washer and it arrived really quickly, well packed and exactly as described. Super easy ordering and great value too – I’d happily use Cleanstore again and definitely recommend them.

7 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Cleanstore

Antwoord van Cleanstore

Hi Isaac,

Thanks for taking the time to submit a review & it's excellent to hear you were happy with our speed of delivery, ordering process & prices!

If you require any further advice or support please don't hesitate to contact us.

Kind Regards
Cleanstore

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent experience and value for money

Excellent experience with Clearstore.co.uk. The product was great value for money, and the customer service was outstanding—quick, helpful, and genuinely focused on resolving my issue.

They went above and beyond to make sure everything was sorted smoothly, which really stood out.

Amazing service overall. Highly recommended!

16 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Cleanstore

Antwoord van Cleanstore

Hi GH,

Thanks for taking the time to submit a review. It's superb to hear you were happy with our pricing & customer service!

If you require any further advice or support please don't hesitate to contact us.

Kind Regards
Cleanstore

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Karcher Vario Lance

No issue with the product or the customer service. Had to return the product because I managed to resolve the issue with my pressure washer before I received the product.

30 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Cleanstore

Antwoord van Cleanstore

Hi WSH,

Thanks for taking the time to submit a review - it's brilliant to hear you were happy with our customer service!

If you require any further advice or support please don't hesitate to contact us.

Kind Regards
Cleanstore

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Best price for the product I was…

Best price for the product I was looking for by far. Fast free delivery, perfect 👌

10 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Cleanstore

Antwoord van Cleanstore

Hi GPA,

Thanks for taking the time to submit a review - it's fantastic to hear you were happy with our pricing & delivery service!

If you require any further advice or support please don't hesitate to contact us.

Kind Regards
Cleanstore

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quick and easy

Easy to purchase, kept up to date with emails and very quick dispatch and delivery. Very happy

14 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Cleanstore

Antwoord van Cleanstore

Hi Aaran,

Thanks for taking the time to submit a review - it's awesome to hear you were happy with our ordering process, communication & speed of delivery!

If you require any further advice or support please don't hesitate to contact us.

Kind Regards
Cleanstore

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer