Hele goede ervaring bij Decha Vu
Vandaag voor de tweede keer bij Decha Vu WoenselXL geweest, eerste keer bij Chantal. Ik ben heel blij met mijn kapsel, hele mooie bob met laagjes erin. Chantal was heel aardig en heeft mijn heel goed geadviseerd over haar verven, en grijze haren .. haha.
Super bedankt en tot de volgende keer!!!








