Direct Tile Warehouse Reviews 

183
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We got tiles for our new kitchen floor from the Swansea store and are absolutely delighted with them. The staff were really helpful in assisting with our choice and gave us samples to take home, befor... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Just purchased some lovely tiles from Direct Tile Warehouse. Steve was really helpful with selecting the right type of tiles and colours to match our units. The staff were very knowledgeable about all... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I needed approx100sqm of 1200x600 porcelain floor tiles. Limited photo examples on the website for my chosen tile. So I called up the warehouse and asked for some photos to be taken. The Supplier was... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brilliant from start to finish! I don’t often write a review but the service was exceptional and thought I should share. I placed my order but the tiles were discontinued; within an hour I had a call... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Tegelwinkel
  2. ook in
  3. Doe-het-zelfzaak
  4. Sanitairwinkel
  5. Vloerenlegger
  6. Vloerenwinkel

Geschreven door het bedrijf

At Direct Tile Warehouse, we have been supplying high-quality wall and floor tiles for over 46 years. Our friendly team is here to help you find your perfect tiles. We offer free samples, competitive prices and most tiles are available from stock. Browse our website or call in to our Swansea and Cardiff showrooms if you're local to South Wales. Happy tiling!


Contactgegevens

4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

183 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,6

Alle reviews

(183)

15 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent customer service & helpful

Excellent customer service & helpful, professional advice. Made ordering my tiles an easy experience
Beautiful patterned tiles delivered promptly & now looking fabulous in my bathroom. Will definitely use this company again.

28 oktober 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Direct Tile Warehouse

Antwoord van Direct Tile Warehouse

Hi Timothy. Thanks so much for taking the time to leave a review, we're really happy you were pleased with the service! We'd love to see photos of your finished project, feel free to email them to info@directtilewarehouse.com :)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very good service

Very good customer relations and swift delivery - I ordered 4 boxes of "Eco Pastel Tiles - Subtle Shades" from Direct Tile Warehouse and was contacted to make sure that I was aware that the tiles are a mixture of off-white colours, whereas the colours on the web photos are stronger.

22 augustus 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Direct Tile Warehouse

Antwoord van Direct Tile Warehouse

Hi Phil. Thank you so much for taking the time to leave such a lovely review! We're glad you are happy with your tiles - great choice! If you have any photos of them when they have been laid we'd love to see them.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service

Great customer service, communicated well with regards to delivery times and procedure. Tiles look lovely and just as they look on the website.

3 oktober 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Direct Tile Warehouse

Antwoord van Direct Tile Warehouse

Thank you so much, Catrin! So happy you're pleased with the tiles. Feel free to send us any photos of them, we'd love to see them in their new home!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wonderful service from start to finish

Wonderful service from start to finish. I came across this business when I was searching the Internet for tile shops. Upon visiting I was given superb service from the get go. I wanted some nice tiles for my bathroom and wasn't really sure what I was looking for. But the staff here helped me. They advised they benefits and differences between polished and matt textured tiles which helped me decide my final choice for my new bathroom. I was very pleased with the whole outcome and my tiler was happy with the tiles I chose.

26 oktober 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Direct Tile Warehouse

Antwoord van Direct Tile Warehouse

Thank you so much, Lisa. It's great to hear that our staff were so helpful and good to know your tiler was pleased too!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great company

The experience with this company was great from start! Not only they have amazing customer service with great communication, but they also have beautiful and good quality tiles at a good price, would definetely recommend.

7 september 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Direct Tile Warehouse

Antwoord van Direct Tile Warehouse

Thank you so much Cristina! Brilliant to hear about our customer service and the quality of the tiles.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beautiful tiles and first rate customer…

Beautiful tiles and first rate customer service. Prompt and friendly communication from staff who took a real interest in our project. Can’t recommend Direct Tile Warehouse enough, far better than any other tile stores in the area.

28 oktober 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Direct Tile Warehouse

Antwoord van Direct Tile Warehouse

Thank you so much for taking the time to write a review, Kathryn! Brilliant to hear the feedback about our staff too.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic service

Fantastic service! Tiles are good quality and a reasonable price. Staff are always willing to talk you through what would be a best fit and support your order right through to the end. 5 stars for these guys!

3 november 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Direct Tile Warehouse

Antwoord van Direct Tile Warehouse

Thank you so much for the lovely review, Rachel! Glad to hear you had a good experience ordering from us.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid scum company - awful experience

Awful experience! Avoid at all costs! Have ordered my BORGOGNA STONE MODULAR tiles on 3/3/2022 and had only delivered them on 20/6/2022 (more than 3 months delay and originally I was advised for 6 weeks)!!

However, not only the tiles arrived delayed, they sent me the wrong tiles! And also, apart from the delay, wrong tiles half of the stock was broken or misprinted...Complete failure and absence of quality checks!!!

The company have refused any refunds or gestures of good will and haven't responded to any of my emails. Avoid at all costs. This is a scum!

Whoever is directing this company is not doing a good job!

Order no. 165498
Order Ref. DTW28063

3 maart 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Direct Tile Warehouse

Antwoord van Direct Tile Warehouse

Hi Filippos.

We acknowledge
• There were delays to your order but this was totally out of our control and due to haulage strikes overseas. You were informed of these delays throughout the process and given the option to cancel the order.
• Unfortunately, the manufacturer did supply the tiles you requested in one size rather than the mix of modular sizes you ordered. On advising us you were immediately given the option of us collecting the tiles at our expense and replacing them, or collecting the tiles at our expense and giving you a full refund.

For the next couple of months from delivery of the tiles in June 2022, you refused to give us your decision as to whether you wanted the tiles replaced or refunded. Your response was always that you were going to call us back.

Then we discover you applied for a charge back with your card payment company claiming back the full amount of your payment to us. At this point we insisted on collecting the tiles only to discover you had actually used and laid the tiles.

Needless to say, the credit company ruled in Direct Tile Warehouse’s favour and the payment was not refunded to you. However we still incurred an admin fee expense with the credit card company and considerable Direct Tile Warehouse staff time and expense.

We have gone out of our way to accommodate retrieving the tiles at our expense and giving you a full refund, but obviously this was never going to be possible because you had actually used the tiles despite the broken tile claim in your review.

In light of this, we would ask that you remove your review, as it is not an accurate reflection of what took place.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bad service and stock levels

the tiles we ordered showed in stock but we were told not available.
An alternative was offered and accepted the wrong ones were delivered and I had to pay the builder to bring in the approx 1 tonne of incorrect tiles and then take them out again for the courier to collect this cost me an extra £150 to the builder and direct tiles refuse to reimburse me. I am very unhappy with the customer service and would caution others regarding my experience.

4 oktober 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Direct Tile Warehouse

Antwoord van Direct Tile Warehouse

Hi Alan. We are very sorry to hear that you are unhappy with the service received. The customer service manager is away at the moment, but we have passed this on for his attention and will respond next week.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

What a great service from paul salmon

What a great service from paul salmon. keep up the hard work, will be recommending to friends and family without a doubt.

Many thanks again paul.

11 oktober 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Direct Tile Warehouse

Antwoord van Direct Tile Warehouse

Thanks so much for your review, Scott! We've passed your feedback on.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely fantastic service

Absolutely fantastic service, my wall tiles arrived on time and undamaged, many thanks

10 oktober 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Direct Tile Warehouse

Antwoord van Direct Tile Warehouse

Hi Shayne

Many thanks for taking the time to leave a review, we work hard to provide the best customer service that we can, so it's great to hear that you had a good experience. Hope we can help with tiles for your next project!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I guess you get what you pay for

I guess you get what you pay for. The tiles we wanted were a good price, but that came at a cost. One of the first delivery of tiles had a hairline crack that meant it looked fine on receipt, but when it was laid, it cracked. Direct Tile Warehouse were willing to replace the tile, but not to cover the cost of delivering it. Their argument was that it was reported after the 24 hour deadline and wouldn’t accept that I would have needed to have X-ray vision or to have laid the tile within 24 hours to be able to meet this demand. So, a week later, not to mention £27.50 + VAT delivery charge; the replacement tile and 2 additional tiles were delivered to the cardholder address, not the original delivery address - and 2 of the 3 tiles were damaged. The 3rd delivery finally had undamaged tiles. For the hassle, additional delivery expense, additional tiler expense and additional time the order cost us, I wouldn’t dream of ordering from them again - not to mention potential breach of the law with refusing to get a replacement tile to us!

3 september 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Direct Tile Warehouse

Antwoord van Direct Tile Warehouse

Hi Anna,

We're always disappointed to learn when a customer is unhappy with their tiles. We have checked back over our email correspondence with you, and were led to believe that everything had been sorted out in a manner satisfactory to yourself.

We feel it is unfair to say that we are in a potential breach of the law and refused to replace the tile. As you have referred to in your review, we did replace the tile free of charge, despite the fact you were unable to provide any photographs of the original broken tile and were over the timeframe outlined in our terms and conditions. We would be grateful if you would consider amending your review as we didn't refuse you a replacement.

Had you reported the hairline crack within the 24 hour timeframe that you were made aware of when booking the delivery and in the confirmation, we would have replaced it with no delivery costs.

We have tried to help, so we are sorry that you feel that this wasn't the case.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A GREAT EXPERIENCE

Just want to say what a great experience we've had. Looked after from start to finish. helpful on the phone and responsive on the email.

26 september 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Direct Tile Warehouse

Antwoord van Direct Tile Warehouse

Hi Gary! Thanks so much for sharing this great feedback. Hope we can help with tiles for your next project.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service

I had to order tiles from Direct Tile Warehouse 3 x times. All because of changes to my bathroom fitting and me not ordering enough. Each time I immediately received a call to confirm my order and to check tile colours etc and arrange delivery. I think their customer service is excellent and the lady who made the calls was so helpful and considerate. I would definitely order from them again and on top of that the tiles were great and look stunning in my new bathroom!

13 september 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Direct Tile Warehouse

Antwoord van Direct Tile Warehouse

Hi Susie, thank you so much for taking the time to write a review, and for your wonderful feedback! Feel free to share any photos of your finished bathroom. Hope we can help with tiles for your next project.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good selection of tiles, good service and reasonable prices

I ordered exterior porcelain tiles from DTW, although there was insufficient quantity in stock. I was contacted with a delivery estimate of 6 weeks, which I was happy to wait for, and tiles were delivered after about 5 I think.

9 september 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Direct Tile Warehouse

Antwoord van Direct Tile Warehouse

Thank you so much for taking the time to leave a review! Sorry about the delay in getting them to you but we're glad it wasn't too long! Hope we can help with tiles for your next project.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The border tiles which I ordered were…

The border tiles which I ordered were delivered quickly and professionally. No tiles broken and tiles not expensive either.

24 augustus 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Direct Tile Warehouse

Antwoord van Direct Tile Warehouse

Hello Rupert. Thank you so much for taking the time to leave a review, we really appreciate it! Glad to hear you were happy with the tiles and service and hope we can help with your next project.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

10/10 excellent service

Placed on order online with DTW for garage tiles. These guys called me to confirm the order afterwards, I made some changes to the colour of tiles ordered, nothing was too much trouble for David who helped me at that point.
Tiles arrived same week, super fast service and well recommended.

10 augustus 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Direct Tile Warehouse

Antwoord van Direct Tile Warehouse

Thank you so much for the lovely review! Expecially a 10/10! Hope we can help with tiles for your next project, and please feel free to send us photos of the garage when it is tiled.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Honest

Honest, reliable and friendly service. They said my tiles would be two weeks and they were.
They look stunning, thank you.

1 augustus 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Direct Tile Warehouse

Antwoord van Direct Tile Warehouse

Hi Jane! Thanks so much for leaving such a lovely review. We're so pleased you're happy with the tiles. Feel free to send us some photos of them, we'd love to see your finished project! Hope we can help with tiles in the future.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Superb service fast delivery excellent…

Superb service fast delivery excellent prices what more could you want and quality tiles at quality prices

27 juli 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Direct Tile Warehouse

Antwoord van Direct Tile Warehouse

Hi Grenville. Thank you so much for the lovely review! Hope we can help with your next tiling project. Thanks again!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer