We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Slow, low quality, impossible returns In mid July I ordered two items - 6 weeks later they were still being prepared. Eventually, I told them Id like to cancel 1 of the 2 items, I received a par... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The dress was the wrong color. It was supposed to be sage green and it showed up looking like a highlighter. I wear a size 4 but ordered 2 sizes bigger to get it fitted and even a size was so tight in... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Dress was horrifyingly ugly. Looked nothing like the pictures. Poor craftsmanship. Cheap materials. Incredibly disappointing. So much for my perfect wedding dress. I was so excited by the beautiful... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The dress I ordered looked completely different than what was sent, misleading and very disappointing. They do not honor their return policy, as they want to keep a return fee, a restocking fee AND yo... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Evenementen en entertainment

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

High quality cheap wedding dresses online! We provide affordable wedding dresses, prom dresses and bridesmaid dresses. Register today to win great discounts!


Contactgegevens

1,7

Zeer slecht

TrustScore 1.5 uit 5

129 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,7

Alle reviews

(129)

34 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The Worst so Bad

Please do not waste your money with this company. The dresses are terrible rip offs of designer dresses. The quality is terrible and they look nothing like the photos. I ordered a custom size and it is 3 sizes to small. They refuse to acknowledge this and lie and will say anything to get out of refunding.

I provided a photo of the dress sent to me as requested SOLID EVIDENECE and have had no reply about this photo. Dorris wedding sent me another photo of a different dress. Dorris Wedding please explain why the photo I took of the dress has different / the wrong measurements? You have taken a photo of another dress you are not being honest, and this is NOT solid evidence.

8 juli 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Dorriswedding

Antwoord van Dorriswedding

Hi there,

Sorry for any inconvenience may cause you.
We are terribly sorry that you are not satisfied with the dress. Please kindly note all dresses shipped out from our facility will go through twice inspection and we have pictures of your dress being measured at the QC department. This is why we do not agree with you since solid evidence could be give to show the dress were made correctly according to the measurements submitted online.
Your understanding is highly appreciated.

Best Regards,
Alex

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do NOT order from this company!!!!

Do NOT order from this company!!!!! I can not stress this enough!!!! If you are thinking about doing so save yourself the time and frustration while you still can!! Prior to ordering my dress I sent several e-mails asking about the dress and in particular if it had a train and was told it was a “full length dress without a train” When I recieved the dress it was the wrong color, had a train, beading was literally falling off and the straps were all messed up! Yes!! There was that much wrong with this hideous, cheap excuse for a dress!!!!! I immediately e-mailed the company and have continued e-mailing them for two weeks!!! They offered me 20 dollars!!!! They sent me the completely wrong product it was damaged as well (oh and the zipper was broken) and they will do nothing to write their wrong!!! I believe this company is a scam!!! I tried to leave bad reviews on their website but they never show up on there! Terrible terrible terrible terrible terrible terrible terrible!!!! Just don’t do it!!!!!! Trust me, RUN!!!!!!

11 juni 2019
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

NOPE!!!!!!!!!!!!

To start, I truly believe that the reviews on dorriswedding.com are fabricated (every review on their site is either 4 or 5 stars and raving about the quality and customer service). If THAT many customers have been completely satisfied with the product they received in comparison to the product that they thought they had purchased, I need to meet these fascinating people and film a documentary about their lives. I don't know if they've just dialed their expectations to the "extremely low" setting, or if they need to visit the optometrist... or maybe they just have a secret virtue that 99% of the rest of the world is lacking. But what is pictured on dorriswedding.com and what is actually delivered from this company are COMPLETELY different products.

Based on personal experience (and as others have stated), there is no way that Dorris Wedding is using their own photographs on their website. You're not gonna get what you see there.

I ordered the "Strapless Backless Organza Dress With Appliques (704006)." The dress that is pictured (and that I ordered) has a very sheer, nude fabric at the top of the dress that holds the appliques and back of the dress in place. It is SO sheer that it appears invisible - if you look closely, you can see the very thin material with a wide opening along the model's collarbone. The sheer, nude material is also along the back of the dress and clings tightly to the model's body. Since the material is so fitted, it would be safe to assume there's an intrinsic flexibility that allows it to stretch to fit. The dress is nearly seamless and, by the photos, has implied boning to give the corset its structure and contour. The outer lace is flush with all layers, and there is no seam at the knee as the dress gradually slims and returns out into the skirt and the train. All layers are cohesive at the hem, and the under layers are not visible. The dress pictured is made of beautifully fine fabric, and its composition has a continuous, uninterrupted flow.

The dress I received looks NOTHING like the dress pictured. The middle lace is off center. It has very wide, visible seams at every line, both front and back. It has a thick, rigid web of white mesh that is double-layered and sewn into a hem at the small collar opening, and also at the bunchy, opaque sleeves, and white mesh down the ENTIRE back (none of these things are supposed to exist). It has no boning whatsoever and no corset structure or support. It has a very obvious stitching at the knee-level (that interrupts any possible flow) to give it the mermaid-type taper. The dress was also bunched at the seams across the entire front, and even when visiting a professional to ask about possible alterations, I was told that the fabric was too low-quality to be taken in so that it would fit my figure. There wouldn't be a way to eliminate the wrinkles in the cheap fabric. The layers are not flush, and the outer layer made of heavy white mesh with sewn-on lace appliques is straight out of a nightmare where in the end you end up naked at the alter and your fiancé bails and you forgot to hire a caterer and you just can't find an available toilet to save your life.

My advice: YOU WILL NOT GET THE WEDDING DRESS THAT YOU SEE PICTURED. Don't buy here. I did read their return policy and at first thought it would have been somewhat reasonable, HAD I RECEIVED WHAT I ORDERED, but I did not. I was also, like everyone else trying to make a return, advised to resell the dress on Craig's List (no thanks, no one wants this!), as I would be charged return shipping ($35 - $65) plus original shipping, and also a 20% restocking fee.

I opened a case through PayPal due to the gross misrepresentation of the product. Come to find out (among other fine print) you have to use a different courier than they used for delivery (DHL) when you are sending the dress back... one that most likely will not clear customs... which means your package will be "abandoned", even with tracking. With their scammy return policy, I'm extremely concerned (based on others' reviews) that if I do send it back, it will never actually make it there. In which case, neither PayPal nor Dorris Wedding will be refunding my money.

I requested a return shipping label from the company and asked that my concerns about sending it back be documented. But I'm sure they already have several ways around it all. I have a feeling that I'm probably going to sweat a lot and then end up taking a loss in the end. I wish I wouldn't have taken the risk.

12 april 2019
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Be aware the Returns Policy is worthless

We wanted to return a dress which we believe wasn't what we had ordered only to be told by the company that we were better off re-selling this brand new dress on craiglist or donating it. The reason is that it will cost so much to return the dress that you will loose the majority of your money.

The dress we received was not that the colour which we ordered, so we couldnt even look at making minor adjustments. The Bride did not want a white bridal dress and this is what she got, was meant to be Ivory. The material was not as soft and flowing as seen on the picture too.

Only buy from this company if you are happy to resell a dress if your order is not correct. Is it worth the risk??

18 maart 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Dorriswedding

Antwoord van Dorriswedding

Hi Mary,

Good day.
Thanks for taking the time to write to us!

Sorry for any inconvenience may cause you. Please kindly note we advised you detailed information to return the dress back for a refund. Donating or reselling the dress is only alternative options for some customers who can not wait to get refunded. This is written on our site for all customers' reference and it shall be considered when you place your order.

Most of the customers have no problem sending their orders back for a refund if they are not satisfied. And for color issues, please take color chart on our site as final cause different suppliers have different shades of colors. Try google image "white/ivory wedding dress" and you will find even white color can not keep identical, let alone other colors. Your understanding is highly appreciated.

Again we apologize for all the troubles and stress. We wish you have a great day!

Best Regards,
Alex







Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

BEST dress I have ever received.

I absolutely loved the dress it was more than perfect the fit was right.... I was scared because I don't do online shopping and scared about sizing but it came out fine.....many compliments. I could have not found a better dress for my occasion.

14 december 2018
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I am in love with my dress.

This wedding dress is just love. The dress looks pretty on me and fits like a glove. I look even more beautiful wearing it than the model in the pictures. My wedding was special and I got lots of compliments on the dress. I am quite pleased with this seller and the prices. They are very professional and the service is amazing. Recommended!

11 december 2018
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

So the company says that I 'agreed' to…

So the company says that I 'agreed' to their terms. Yes, like MOST people, I simply clicked on the agreed button (Who actually reads 2 full pages of agreement when they simply want to order an article of clothing?).
As I stated before, there is NOTHING about their ridiculous return policy in any of the correspondence in email. I have ordered clothing from several clothing companies, and their return policy is always within view so you know exactly what you're getting into. Again, it strikes me as being very insincere. If they had laid it out there, I would have certainly returned the dress right away (and received my 80% of purchase), or better yet, not have purchased it to begin with! :(

24 oktober 2018
Review zonder uitnodiging
Logo Dorriswedding

Antwoord van Dorriswedding

Hi Margee,

Good day.

Since all dresses are made from scratch our tailoring team spends hours and hours on every dress ordered online and we do not resell sold dresses. And in our first confirmation email we had sent the link of our return policy.

Please review the return policy here:

https://www.dorriswedding.com/article/return-policy.html

Your understanding will be appreciated. And we hope every customer knows that before purchasing.

Any questions, please don't hesitate to let us know.

Best Regards,
Customer Support

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer