Banner for eEuroparts.com

eEuroparts.com Reviews 

29.717
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I rated eEuroparts.com 5 stars. Parts are reasonably well priced. Customer service im sure is great, although I haven't had to deal with them because they haven't had any Hiccups with my order, or pre... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great experience purchasing these air filters for my Porsche. The filters arrived quickly, were well packaged, and fit perfectly. The quality appears to be excellent, and installation was straightforw... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Good price quick shipping. The only negative was putting the filter in it's flimsy box in with two 5L oil jugs. The filter got a bit crushed, but was still usable.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great prices for quality parts which every DIY can appreciate. The shipping was also reasonable and packages arrive swiftly. Very efficient business and I can say a happy customer. I recommend eEur... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Automaterialenwinkel
  2. Auto-accessoire winkel
  3. Auto-onderdelen marktplaats

Geschreven door het bedrijf

Since 2000, eEuroparts has specialized in European vehicles with OEM and premium aftermarket parts for Audi, BMW, Mercedes- Benz, Volkswagen, Volvo, Saab, and more. Our mission is simple: premium European parts at great prices, fitment confidence you can count on, and fast shipping from our U.S. network. Orders placed before 2:00 p.m. CST typically ship the same business day. Support is available via live chat and email to help with product selection and order questions. Our catalog is organized around real ownership needs, and Kits That Fit™ helps bundle the parts that belong together for common repairs.


Contactgegevens

4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

30K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 95% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,6

Alle reviews

(29.717)

571 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fast shipping

Fast shipping, first. Then easy to square the required parts

23 augustus 2026
Logo eEuroparts.com

Antwoord van eEuroparts.com

Thank you for the great review! We're glad everything arrived quickly and correctly. We appreciate your support!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fast delivery

Fast delivery, great price

22 augustus 2026
Logo eEuroparts.com

Antwoord van eEuroparts.com

Thank you for taking the time to leave us your feedback!

We are thrilled to hear that your order arrived on schedule and that everything was in perfect order. We truly appreciate your business and look forward to assisting you again in the future!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very fast service and exactly what I…

Very fast service and exactly what I needed.

15 augustus 2026
Logo eEuroparts.com

Antwoord van eEuroparts.com

Thank you for taking the time to leave us your feedback!

We are thrilled to hear that your order arrived on schedule and that everything was in perfect order. We truly appreciate your business and look forward to assisting you again in the future!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer care as always

Great customer care as always. Thank you Mabel!

22 augustus 2026
Logo eEuroparts.com

Antwoord van eEuroparts.com

Thank you for taking the time to share your feedback. It's our pleasure to assist you! Our team is always here to help whenever you have questions, and we appreciate your business!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Affordable and always fits

I never had issues getting parts that did not fit my car. Been using Eurparts for a few years now buying parts for my C300 and GLK 350. Also, I love that the parts are affordable. Usually I check other sites too just to compare and I find Europarts way more reasonable.

14 augustus 2026
Logo eEuroparts.com

Antwoord van eEuroparts.com

Thank you so much for being a loyal customer over the years! We’re thrilled to hear you’ve had great experiences getting parts for your C300 and GLK 350.

Keeping reliable Mercedes parts affordable is what we aim for, and we truly appreciate your continued support!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Price point

Price point, shipping is free and received my order as promised on time.

21 augustus 2026
Logo eEuroparts.com

Antwoord van eEuroparts.com

Thank you for the great review! We're glad everything arrived quickly and correctly. That's right we have free shipping for orders with at least $99 parts total! We appreciate your support!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent great product definitely will…

Excellent great product definitely will buy again true OEM part no problem at all will recommend friends

14 augustus 2026
Logo eEuroparts.com

Antwoord van eEuroparts.com

Thank you for sharing your feedback. We’re glad to hear you are satisfied with the quality and value of the part.

We appreciate your business and look forward to assisting you with your future maintenance needs.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good parts

Good delivery time, and very competitive pricing, i will definitely turn to eEuroparts to source parts without a major markup

13 augustus 2026
Logo eEuroparts.com

Antwoord van eEuroparts.com

Thank you for taking the time to leave us your feedback!

We are thrilled to hear that your order arrived on schedule and that everything was in perfect order. We truly appreciate your business and look forward to assisting you again in the future!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fair price on quality products

Fair price on quality products, they also had super fast shipping . Thanks!

12 augustus 2026
Logo eEuroparts.com

Antwoord van eEuroparts.com

Thank you for sharing your feedback. We’re glad to hear you are satisfied with the quality and value of the part.

We appreciate your business and look forward to assisting you with your future maintenance needs.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Return policy procedure was awful.

Return policy procedure was awful.

19 augustus 2026
Logo eEuroparts.com

Antwoord van eEuroparts.com

We are truly sorry to hear that your experience with our return process was frustrating.

We require photos of returned items to verify their condition, ensure part numbers match, and check for any potential shipping damage before issuing authorization. This helps us process your return accurately and prevents unnecessary delays once the item reaches our warehouse.

We have sent you an email with further details regarding your return—please check your inbox (and spam folder) for that message.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fast friendly good quality part thanks…

Fast friendly good quality part thanks for service

19 augustus 2026
Logo eEuroparts.com

Antwoord van eEuroparts.com

Thank you for sharing your feedback. We’re glad to hear you are satisfied with the quality and value of the part.

We appreciate your business and look forward to assisting you with your future maintenance needs.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great for keeping my old Saab on the road.

I have an old Saab, but it is surprisingly easy to find parts for it. eEurpoarts stocks everything you need, with great service and fast shipping. Their prices can be a little higher, but you can't really compare cheap, made-in-China junk with OEM quality parts. They sell the good stuff.

27 april 2026
Logo eEuroparts.com

Antwoord van eEuroparts.com

Thank you for sharing your feedback. We’re glad to hear you are satisfied with the quality and value of the part.

We appreciate your business and look forward to assisting you with your future maintenance needs.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fast delivery great price higher quality

Fast delivery great price higher quality

11 augustus 2026
Logo eEuroparts.com

Antwoord van eEuroparts.com

Thank you for sharing your feedback. We’re glad to hear you are satisfied with the quality and value of the part.

We appreciate your business and look forward to assisting you with your future maintenance needs.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Jetta oil change

they had everything i needed and customer support was great. I'll definitely use their services again.

17 augustus 2026
Logo eEuroparts.com

Antwoord van eEuroparts.com

Thank you for taking the time to share your feedback. We are glad to hear that you were happy with our service and the customer support assistance!

Our team is always here to help whenever you have questions, and we appreciate your business!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

A 2-Month Nightmare – Buy from FCP Instead

I have been in an exhausting two-month battle with eEuroparts over 12 defective EU5 fuel injectors (purchased across two orders: 512234 and 519334), and their customer service has been abysmal. The injectors were leaking and causing major engine issues. I did everything right, followed their exact return instructions within their parameters, and provided both diagnostic video evidence and bench flow-test results proving the hardware failed.

Despite following protocol and shipping four of the injectors back exactly as instructed, eEuroparts has completely dragged their feet. They attempted to issue a measly partial refund of $260.78, but claimed it failed due to a PayPal "Refund Time Limit Exceeded" (Error 4024). They then had the audacity to ask me to close my full-amount PayPal dispute just to receive that partial payment. I refused to drop the claim, which PayPal subsequently denied, leaving me forced to appeal. eEuroparts still hasn't authorized the return of the remaining eight defective injectors or provided a full refund.

Whatever you do, purchase your parts through FCP Euro instead. It is absolutely not worth saving a few dollars here just to be put through a two-month headache. Pay the difference for a completely haggle-free experience. Stay away from eEuroparts!

First, please do not try to blame this on a "fitment mismatch." Upgrading from EU6 to EU5 is a standard, widely supported modification. I properly coded every single injector, checked off the EU5 fueling option in MHD, and installed them perfectly using brand-new couplers. These injectors did not have "drivability issues" due to a mismatch—they completely shut down and died a few hundred miles later. That is hardware failure.
Second, your claim that you "replaced several units" is a complete fabrication. I have never received a single replacement unit from you. I sent my defective injectors back exactly as instructed, and I am currently sitting here out the money for all 12 injectors with absolutely nothing to show for it. Keep in mind eu5 and eu6 besides spray capabilities are literally identical no dimensional difference to cause a fitment issue

20 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo eEuroparts.com

Antwoord van eEuroparts.com

Hi Andre,

We appreciate your feedback and have thoroughly looked into your orders. We understand your frustration, but we must clarify why these injectors failed to perform:

Your vehicle requires EU6 fuel injectors, but EU5 injectors were purchased and installed. Installing EU5 injectors in an EU6 system causes running and leakage issues. The parts function as designed, but were not intended for your vehicle.

Despite the fitment mismatch, we replaced several units and authorized returns to help assist you.

Regarding the refund, PayPal automatically blocks online refunds for transactions older than 180 days (6 months). This policy is set directly by PayPal, not eEuroparts.

We are still willing to resolve this. We have sent you an email, please check your inbox so we can assist you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

As described

As described, quick shipping and great price !

17 augustus 2026
Logo eEuroparts.com

Antwoord van eEuroparts.com

Thank you for the great feedback! It's nice to hear you're happy with the price and your delivery arrived quickly. We appreciate your business and look forward to helping you again!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

So far so good, this is a quick acessment.

I did receive my parts and they were installed and so far so good. I'm happy with the outcome.

16 augustus 2026
Logo eEuroparts.com

Antwoord van eEuroparts.com

Thank you for sharing your feedback. We’re glad to hear you are satisfied with the quality and value of the part.

We appreciate your business and look forward to assisting you with your future maintenance needs.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

eEuroparts had the best deal for the…

eEuroparts had the best deal for the ignition switch for my 2000 BMW 323Ci. The part was easy to install and appears to have gotten rid of the problem I was having with the flashing lights on my instrument cluster that would occur every once in a while.

14 augustus 2026
Logo eEuroparts.com

Antwoord van eEuroparts.com

Thank you for sharing your feedback! We are glad to hear you got a great deal on your ignition switch and that the installation went smoothly. It's great to know that the issue with your instrument cluster lights is resolved.

We appreciate your business and are here if you need anything else for your BMW in the future!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Competitive price

Competitive price, quiet delivery. Overall great value!

9 augustus 2026
Logo eEuroparts.com

Antwoord van eEuroparts.com

Thank you for the great review! We're glad everything arrived quickly and you're happy with the value of the part. We appreciate your support!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer