Finery Reviews 

3.696
•
TrustScore 4 uit 5

3,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered from Finery and the whole process was smooth from start to finish. It was easy to find pieces that suit my style, every dress perfectly fitted me. I was immediately refunded for a dres... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service from my initial order/payment, frequent updates, till the parcel arrived elegantly boxed and packaged. Better still, it looks exactly like the sales photo, fits well and carries a co... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Dreadful company to deal with. A Rixo dress was returned to them due to a post office error where the cashier mixed up labels. Trying to get my Rixo dress back from them is proving to be a nightmare a... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My order arrived very promptly, the items that were trousers and a blouse were very good quantity and true to size. A fair price for each item. I would have no hesitation in ordering again. In fact I... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Damesmodewinkel
  2. Jeanswinkel
  3. Jurkenboetiek
  4. Kledingwinkel
  5. Textieldrukwinkel
  6. Werkkledingwinkel

Over Finery

Geschreven door het bedrijf

Welcome to the official Trustpilot for Finery.

Thank you for sharing your reviews with us. We carefully read your feedback and aim to respond to all reviews to assist with your issues as quickly as possible.

Finery is a contemporary fashion brand that wants to make styling your wardrobe, modern and inspiring without compromising on quality or design. Our mission is to offer the modern woman; high quality, sophisticated designs, and timeless styles to make her look good and feel fantastic.

Contact our Customer Services team directly for any queries.

Discover More
Shop Dresses
Shop Knits
Shop Workwear

Contactgegevens

3,8

Goed

TrustScore 4 uit 5

4K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 91% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,8

Alle reviews

(3.696)

111 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Check refund details before buying

Check refund details before buying. Will not even do an exchange of same dress in different colour

3 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Finery

Antwoord van Finery

Hi,

Thank you for your review.

We deeply apologize for any inconvenience caused. We understand your frustration regarding the issue with your return. While we strive to uphold our policies, we also aim to provide exceptional customer service.

Unfortunately, we do not offer exchanges for Finery. But if you do email us we can happily assist you further.

Please let us know if you need anything else.

Finery CS

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid this company !

Avoid this company !
Poor quality items - when you try to return via website it won’t work .
Frustrating to deal with - can’t speak to anyone . Poor customer care .
Will never use again

2 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Finery

Antwoord van Finery

Hi Sarah,

Thank you for your review.

We deeply apologize for any inconvenience caused. We understand your frustration regarding the issue with your return. While we strive to uphold our policies, we also aim to provide exceptional customer service.

Could you please send us further information at care@finerylondon.com

Please put Trustpilot Review in the subject of your email.

Once we have more information, we will be able to assist further.

We hope to have the opportunity to serve you better in the future and regain your trust. Thank you for your understanding and for taking the time to share your feedback with us.

Finery CS

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not buy from here

I will never buy from this company again. Returned two dresses. Received email 9th June saying received but money not being refunded for 10 days. Paid through Klarna so it is their money not mine. 2 weeks is a long time to wait when they get the money instantly. Won't be using them again
I have been told by Finery that they will ask the relevant team if they can process my refund
. They received the items on 9th June and they are only now asking the relevant team if they can issue a refund. It is now 17th June?

9 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Finery

Antwoord van Finery

Hi,

Thank you for your review.

We completely understand how frustrating it can be to wait for a refund. I have looked into this order and the emails between yourself and our customer service agent. I can see that a response was provided to your initial email offering to help with this situation.

Should you need further assistance, please do not hesitate to contact us at 
care@finerylondon.com (mailto:care@finerylondon.com)

Finery CS

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Marie Tea Dress

Bought 2 Marie Tea dresses from Finery, the quality and fit are amazing, very comfortable and flattering. They arrived in quick time and packed really well. Will be buying more in the future

17 april 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Why is this company out of reach for Customers?!

So they use royal mail as a returns portal for customers yet RM don't recognise them as a trader they do business with, no address available for returns and u have to wait till they decide to get back to you.... No live chat no ability to contact them. I smell a rta . Looked up co.panies house who say they dissolved as a business in 2024. So who is selling Finery?

26 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Finery

Antwoord van Finery

Hi, thank You for leaving a review with us. 

Please kindly use our returns portal on our website, as this takes you directly to our Royal Mail returns for Finery.

Should you have any more queries, please do not hesitate to contact us.

Finery CS

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Appalling customer service

Appalling customer service.
Order with missing items led to 9 emails back and forth…I felt my honesty was being questioned. Replies poorly written and quite bizarre!
Unwilling to replace the missing item and fulfil the order, even though still in stock.
They tell me they have now started a refund but an altogether unpleasant experience causing unnecessary distress. Really poor.

25 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Finery

Antwoord van Finery

Hi,

Thank you for your review.

We are sorry to hear about your experience shopping with us.

Could you please send us further information at care@finerylondon.com (mailto:care@finerylondon.com)

Please put Trustpilot Review in the subject of your email.

Once we have more information, we will be able to assist further.

Finery CS

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Shoddy customer service

Not only was the garment I received about 10 inches too long, but a button had already fallen off in transit.
But the worst of all is how long they hang on to your money before refunding it. I'm still waiting!

21 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Finery

Antwoord van Finery

Thank you for your review.

We deeply apologize for any inconvenience caused.

 We understand your frustration regarding the issue with your order.

Please kindly contact us at care@finerylondon.com with your order number so that we can take a further look into this 

Finery CS

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The honest lady

I have read some of the Trust Pilot reviews for London Finery and was a bit worried by the negative ones, however having chased a velvet jumpsuit that I really wanted and had become out of stock in my size on QVC I realised that QVC used London Finery and i was able to purchase the jumpsuit in the colour and correct size, also I got 10% off with my bluelight code. The jumpsuit fitted perfectly and is so classy, I had a few compliments when wearing it. I have since ordered again. I haven't had to return anything as of yet, so I'm hoping if I did have to, that it will be straight forward. So far I'm loving the different classy clothes and I'm slightly addicted. I have noticed that some discount codes aren't available on sale items, only full priced.

10 november 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not buy from Finery London

Ordered a dress, spotted the seam of the collar was unstitched when I went to wear it. Returned it, in line with my consumer rights, only to be told that I had damaged the dress and their policy states that any faults have to be reported within five days. This is a breach not only of the Consumer Rights Act 2015 but of the Consumer Protection from Unfair Trading Regulations, 2008 since they are deliberately misleading me about my consumer rights. Utterly dreadful.

28 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Finery

Antwoord van Finery

Hi Charlotte,

Thank you for your review.

We deeply apologize for any inconvenience caused.

As this item was returned in an unsealable condition, washed and tags removed, unfortunately, we are not able to accept this back.

As per our policy we do expect to be contacted before making any returns of any issues.

We understand this may not be the outcome you hoped for.

Should you have any more queries, please do not hesitate to contact us.

Finery CS

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Non existent customer service…A…

***Further update***
The telephone call I received was from Bradford, code 01274… iPhones don’t make up information! I returned the missed call, a female voicemail message says “Thank you for calling Ghost” then gives times the customer service team are available. Please do not contradict something that is fact. Also, both Finery & Ghost have far too many identical details on their websites (excluding clothes) to make it a coincidence. Read Ghost reviews on Trustpilot, it’s the same story as Finery. Clearly the companies are one & the same, different clothes, same ‘owner’.

***Update***
My refund has now been processed, great relief! But I’ve discovered something rather strange. This company, Finery, & Ghost (well known clothes company) are owned by none other than Touker Suleyman from Dragons Den fame.
```````````````````````````````

Non existent customer service…A nightmare company to contact. No one answers their phone but you do get to speak to someone after going through 3 different people. I believe they’re all in the same room but don’t want to talk to customers. The contact number is London but when they return your call it is from Bradford. What??? Not sure if I’ll receive a refund but I somehow doubt it! Certainly 10 days to refund a customer is far too long, makes one wonder what sort of company it is…definitely zero stars.

18 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Finery

Antwoord van Finery

Hi Caroline,

Thank you for your recent review.

We appreciate you taking the time to provide us with your feedback. We are constantly striving to improve we always welcome comments from our customers for continual development. 

Please kindly note that 10 days is the timeframe stated on our website.

I can confirm we are not located in Bradford, and we are indeed calling from London.

Should you need any further information, please do not hesitate to contact me.

Kind regards,

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not order directly from this company!

Do not order directly from this company if you are planning to return something! I like their clothes but always buy from their retailers like JL or M&S. This company has nonexistent customer service. Their return process doesn't work and nobody answering calls. The QR code on the invoice will redirect you to the ReBound system which can't recognise the order number. Time will run up because nobody is there to help you and you will be forced to keep unwanted clothes. It is the same strategy online scammers are using.

17 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Finery

Antwoord van Finery

Hi,

Thank you for your review. 

We deeply apologize for any inconvenience caused. We understand your frustration regarding the issue with Finery. While we strive to uphold our policies, we also aim to provide exceptional customer service.

I have looked into this order and the emails between yourself and our customer service agent. I can see that a response was provided to your initial email offering to help with this situation and providing instructions on our returns process. 

Should you need further assistance, please do not hesitate to contact us at 
care@finerylondon.com (mailto:care@finerylondon.com)

Finery CS

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don’t order from them if you’re…

Don’t order from them if you’re planning on returning anything. I sent my return back the day the order was delivered and received email confirmation they had received the items, but 10 working days later my money has still not arrived in my bank - and I’m unable to get hold of anyone at customer service, by email or phone and I’m waiting on a lot of money to be refunded to me. Don’t part with your money ordering from this company!

16 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Finery

Antwoord van Finery

Hi Emma,

Thank You for leaving a review a with us.

I am very sorry to hear you have not had a good experience with us.

I am very sorry to hear you have not been able to get through to us, please be assured we are available Mon-Friday 9:30am - 5pm.

Please kindly contact us at care@finerylondon.com, with your order number so that we can take a further look into this.

Finery CS

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Needed a dress for my grandsons graduation

Needed a dress for my grandsons Masters graduation in November. This dress is exactly as advertised, great quality and perfect fit size 16. Long length will keep me warm. I have a wrap which matches perfectly and am so excited to wear it.
Thank you Finery.

28 september 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Quality of clothes shocking

Quality of clothes shocking. I bought the "Zara" dress for about £90, after 2 washes there are holes along the stitching.

10 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Finery

Antwoord van Finery

Hi Erdei,

Thank You for leaving a review with us.

I am very sorry for this inconvenience.

 Please kindly email us at care@finerylondon.com, so that we can further assist you with this return.

Finery CS

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not use!

Do not use!! Scam retailer!
Received two dresses but both not as displayed so requested return, no QR codes received despite repeat emails to finery requesting them.
There is no other way of contacting them to make returns.

4 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Finery

Antwoord van Finery

Hi Jennine,

Thank You for leaving a review with us.

I am very sorry for this inconvenience.

 Please kindly email us at care@finerylondon.com, so that we can further assist you with this return.

Finery CS

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely no customer service! None!

UPDATE: 28 Aug 2024 - I have emailed them twice more and even put in the subject heading Trusted Reviews Response and I have heard nothing. So untrusting the process I have found their address and returned the order with signed for and tracked service costing £12.75. It is leaving me to believe those responses the companies give to review are completely insincere and probably algorithms /AI response. It means nothing, as you will see they replied a second time to this update with the same response. I shall update again when/if I receive a refund.

I ordered three items, the cotton dress was very thick material, the trousers were shocking, completely see through and looked like a rag and top, although nice didn’t suit me. I put through a return and they emailed me saying it was accepted and my returns label would follow. It’s been five days and no return label. I have emailed them three times and not received a response. They have no live chat function and there is no telephone number . I even tried companies house but nothing. It’s a shame I have a few bits from finery and have never had a problem before. This experience has taught me not to order directly from their website, but to use a third party so you have some come back. Absolutely shocking!

19 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Finery

Antwoord van Finery

Hi Sue,

Thank You for leaving a review with us.

I am very sorry to hear you have had trouble returning your order.

Please kindly email us at care@finerylondon.com so that we can assist you on this return.

Should you have any more queries, please do not hesitate to contact us.

Finery CS

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bought a pair of trousers that fit well…

Bought a pair of trousers that fit well at 1st, had them altered as I long, wore them out, and washed them now, and the material has now started to bag. The trousers are not fitted at all on the waist and hips. They look awful after u wear them. Customer service was nonexistent. Photos were sent to the quality team, who agreed the material used does bag after wear but, once washed, will be fine. I'm not happy with this response. I was told I could return for a full refund but would not refund the alterations was also told the peraon i was dealing with was a manager like that had anything to do with anything the trousers material is not fit for purpose now been left with £40 pair of trousers plus alterations £20 pounds not able to wear how is that good customer service ? By other reviews i would say not to place orders they dont care

6 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Finery

Antwoord van Finery

Hi Karen,

Thank You for leaving a review with us.

I am sorry to hear you are unhappy with the service received.

We understand you were not happy with the quality, and we advised you to send this back for a full refund or exchange.

We understand you have altered this item, however, this alteration was not advised by us.

Our quality team has confirmed that there is no manufacturing issue with this item.

Should you need any further assistance please do not hesitate to contact us.

Finery CS.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Stained and previously washed dress sold to me

I received a dress which had several stains and had very clearly been worn, washed and returned. It smelt of washing powder and was wrinkled and just obviously had been used. I had read other reviews re issues with returning items and not getting money back so I asked if they could partly refund the cost of the dress. They have only offered 15% which I think is terrible when the item should never have been sent out or passed quality control (if they have that). I won’t be buying from them again and would not recommend them to others.

25 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Finery

Antwoord van Finery

Hi,

Thank You for leaving a review with us.

I am very sorry to hear you are unhappy with the service received.

Please note an alternative option was provided, to return this back for a refund or exchange.

I am very sorry for any inconvenience caused.

Should you need any further assistance please do not hesitate to contact us.

Finery CS

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer