Genpower Ltd Reviews 

2.551
•
TrustScore 4 uit 5

4,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Thanks are due to Soureshna in Genpower Aftersales customer service for a very prompt replay to my Hyundai pressure washer starting problem. The instructions were clear and comprehensive and enabled... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I emailed genpower with a issue and within a hour Paul had responded and assured me they would be happy to Help ,the very next morning Paul had emailed again stating he’s arranged a replacement part... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible experience from start to finish. After nearly 3 months of arguing over a compressor that failed when it was less than six months old, they dragged me through lengthy troubleshooting checks th... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My year old battery powered strimmer stopped working suddenly and I contacted Genpower for help. Soureshna Took the call and was extremely helpful. She emailed me some quick fixes to try. These unfor... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Generatorwinkel
  2. ook in
  3. Elektriciteitsproducent

Geschreven door het bedrijf

Genpower Ltd is the sole UK Importer for Hyundai Power Equipment, P1 Power Equipment & Evopower. We sell a wide range of Petrol Generators ranging from 1kw to 10kw to Diesel Generators ranging from 5kw to 100kw. Our range also includes an extensive range of Garden Machinery, Pressure Washers, Water Pumps, Air Compressors, Power Tools, Construction Equipment, Engines, Welders & Cleaning Equipment.


Contactgegevens

4,2

Goed

TrustScore 4 uit 5

3K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 66% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,2

Alle reviews

(2.551)

286 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Service with a smile

Unfortunately a faulty machine but cannot fault the customer service. Contacted Craig who didn’t miss a beat to have it returned, checked and replaced as fast as humanly possible.

23 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service from Craig

Great customer service from Craig. He has been professional, responsive, and helpful throughout my warranty claim, keeping me updated at each stage of the process. While I am still awaiting delivery of the repaired machine, the support I have received so far has been excellent. Thank you, Craig.

22 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Genpower Ltd

Antwoord van Genpower Ltd

Hi Dimuthu,

Thank you so much for taking the time to leave such a thoughtful review! We are delighted to hear that Craig has provided professional, responsive, and clear support throughout your warranty claim and kept you updated every step of the way.

We appreciate your patience while your repaired machine is in transit, and we hope it arrives back with you very soon so you can get back to work! We will be sure to pass your kind words directly on to Craig—he will be thrilled to read your feedback.

If you need any further assistance or tracking updates in the meantime, please don't hesitate to get in touch.

Kind regards,
Rukshal

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Beware

Company totally useless 5 months waiting for repair parts . management clueless.

21 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Genpower Ltd

Antwoord van Genpower Ltd

Hello Mr Bignell,

We are deeply sorry for the frustrating experience you've had with us. We understand how disappointing and inconvenient this situation has been, and we sincerely apologise for letting you down.

Please be assured that we take your feedback very seriously. We are currently reviewing your case internally and will be in touch with an update soon.

Thank you for your patience while we look into this.

Kind regards,
Rukshal

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Your 4.3 star rating was not our experience!

GenPower has been without hesitation the most incompetent company we have dealt with ever. You have taken almost 5 months to resolve an issue with our Hyundai mower. It was quite astounding the excuses and utter crap that you have said to us about this saga over the months. I'm not looking to waste any more of my time with you telling you where you have gone wrong on numerous occasions as its not our problem anymore. You have eventually after conceding you were unable to fix the one-year-old mower, now given us a full refund which is the only positive thing I have to say about GenPower. Even when we did get to speak to various customer services people with English being their first language it was still painful trying to make progress with the issue. Like I said, I'm not going to go through the whole shit-show again from start to finish. In our opinion you were terrible in handling our case. The experience was a 1 out of 5 from us, with the solitary point being awarded for the eventual refund. One more point, we have now bought a Husqvarna mower, and wow - different league to Hyundai. We live and learn!

20 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Genpower Ltd

Antwoord van Genpower Ltd

Dear Adrian,

We are deeply sorry for the experience you endured over the past five months. This is far below any acceptable standard of service.

We sincerely apologise for the immense frustration, anger, and wasted time this saga has caused you. While we are glad that a full refund was eventually processed for you, we fully acknowledge that it came far too late and does not make up for the ordeal you were put through.

We take your feedback very seriously and are reviewing this entire case internally to address the severe communication and process failures that occurred. We wish you all the best with your new equipment.

Kind regards,
Rukshal

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Paul at Hyundai was fantastic

Paul at Hyundai was fantastic! Quick resolve and back up and running with my product!

16 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Genpower Ltd

Antwoord van Genpower Ltd

Hi David,

Thank you so much for taking the time to leave such a great review! We are delighted to hear that Paul provided fantastic service and got your product resolved and back up and running so quickly.

We will be sure to pass your kind feedback directly on to Paul—he will be thrilled to read it!

If you ever need any further assistance in the future, please don't hesitate to get in touch.

Kind regards
Rukshal

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great communication

Great communication, fast delivery of required part, Paul was very knowledgeable and easy to communicate with allowing my problem to be dealt with in good time.

10 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Genpower Ltd

Antwoord van Genpower Ltd

Hi James,

Thank you so much for taking the time to leave us a review! We are delighted to hear that you experienced great communication and fast delivery for your part, and that Paul was able to share his knowledge to help resolve your problem so quickly.

We will be sure to pass your kind words on to Paul—he will be thrilled to hear your feedback!

If you ever need any further assistance in the future, please don't hesitate to get in touch.

Kind regards,
Rukshal

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The customer service from Genpower was excellent

The customer service from Genpower was excellent. My contact there was Kevasini Mandhub. She was efficient and timely in her responses throughout from the report of the fault to the products, inspection and return to me. A very good service.

15 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Genpower Ltd

Antwoord van Genpower Ltd

Hi Ian,

Thank you so much for taking the time to leave such a brilliant review! We are delighted to hear that Kevasini Mandhub provided you with excellent, efficient, and timely service throughout the entire fault report and inspection process.

Knowing that your experience was a positive one from start to finish means a lot to our team. We will be sure to pass your kind words directly on to Kevasini—she will be thrilled to read them!

If you ever need any further assistance in the future, please don't hesitate to get in touch.

Kind regards,
Rukshal

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Customer service was really good

Customer service was really good, part was in stock and sent out really quickly.

14 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Genpower Ltd

Antwoord van Genpower Ltd

Hi Chris,

Thank you for taking the time to leave us a great review! We are delighted to hear that we had the part you needed in stock and that it got sent out to you so quickly.

If you ever need any further assistance in the future, please don't hesitate to get in touch with us.

Kind regards,
Rukshal

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Had an issue with a defective part for…

Had an issue with a defective part for my new strimmer purchased. Emailed and spoke with Craig, sent photos as requested and new part arrived within days.
Fantastic customer service.

8 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Genpower Ltd

Antwoord van Genpower Ltd

Hi Michelle,

Thank you so much for taking the time to leave such a fantastic review! We are delighted to hear that Craig was able to resolve the issue with your new strimmer so quickly and get the replacement part delivered within days.

Providing fast and helpful support is what we aim for, and we will be sure to pass your kind words on to Craig—he will be thrilled to read them!

If you ever need any further assistance in the future, please don't hesitate to get in touch.

Kind regards,
Rukshal

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Problem battery charger.…

I had a problem with a faulty battery charger whilst still under warranty, I contacted Hyundai customer service and the matter was resolved in double quick time by Paul Jones providing me with a replacement charger 3 days after me raising the issue. Outstanding customer service, many thanks.

5 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Genpower Ltd

Antwoord van Genpower Ltd

Hi Brian,

Thank you so much for leaving such a fantastic review! We are delighted to hear that Paul Jones was able to resolve your warranty issue so quickly and get a replacement charger to you within just three days.

Providing prompt and efficient support is what we strive for, so hearing your positive feedback means a lot to us. We will be sure to pass your kind thanks on to Paul!

If you ever need any further assistance in the future, please don't hesitate to get in touch.

Kind regards,
Rukshal

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent Service

When I needed some help with an issue I spoke with Craig Wiles on the helpdesk and Craig handled my request brilliantly, very proactive and very responsive. Excellent service thank you.

6 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Genpower Ltd

Antwoord van Genpower Ltd

Hi there,

Thank you so much for taking the time to leave such a brilliant review! We are delighted to hear that Craig Wiles handled your request so well and provided a proactive, responsive service.

We will be sure to pass your kind words directly on to Craig—he will be thrilled to hear your feedback!

If you ever need any further assistance in the future, please don't hesitate to get in touch.

Kind regards,
Rukshal

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Not great after sales service…

Our lawnmower was delivered missing four washers, without which it was impossible to assemble. We phoned to request they be sent and were told we had to email photos of the missing parts!! Two emails and a further phone call later they were finally dispatched … received after a week’s wait!

3 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Genpower Ltd

Antwoord van Genpower Ltd

Hello,

We are deeply sorry for the delay you experienced in getting the missing washers for your lawnmower.

We sincerely apologise for the poor communication, the unhelpful requests, and the week-long wait you had to endure just to assemble your mower. This falls far short of the sensible and efficient service we aim to provide.

We are feeding your review back to our customer service team to ensure our procedures around missing parts are made much simpler and more logical going forward.

Kind regards,
Rukshal

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

40v cordless grass trimmer

Bought a cordless strimmer. Great product but minor defect with the battery charge indicator. Contacted customer services and excellent service and assistance from Soureshna who resolved the problem with a replacement. I’ve bought several Hyundai power tools from them and received great customer service every time.

6 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Genpower Ltd

Antwoord van Genpower Ltd

Hi Peter,

Thank you so much for taking the time to leave such a brilliant review! We are delighted to hear that you're pleased with your cordless strimmer and that Soureshna was able to resolve the issue with your battery charge indicator quickly and efficiently.

Knowing that you have bought several Hyundai power tools from us and consistently receive great customer service means the absolute world to our team. We will be sure to pass your kind feedback directly on to Soureshna!

If you ever need any further assistance in the future, please don't hesitate to get in touch.

Kind regards,
Rukshal

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Garden vac replacement

My garden vacuum stopped working and was within 3 years guarantee, so contacted Genpower by e-mail. Received a reply next day from Soureshna, and received my replacement within a couple of weeks.
Impressed with the new design, especially the button which stays on without having to hold it down to use.

13 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Genpower Ltd

Antwoord van Genpower Ltd

Hi Wendy,

Thank you for taking the time to leave such a lovely review! We are delighted to hear that Soureshna was able to assist you quickly with your warranty claim and that your replacement vacuum arrived so promptly.

It is also great to know that you are enjoying the new design features—that continuous power button really does make a big difference during longer gardening tasks! We will be sure to pass your kind words on to Soureshna.

If you ever need any further assistance in the future, please don't hesitate to get in touch.

Kind regards,
Rukshal

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Where is my refund?

Bought an item from Power Spares but it arrived with a packing slip from Gen Power. Both advertise the same physical address on their websites so I presume they're different names for the same company. They attempted to refuse a return, in violation of their own refund policy and my statutory rights. When I argued they agreed to accept the return at my own expense. That still violates UK law but it wasn't worth further argument so I followed the return instructions provided. This was weeks ago and I still haven't received my refund.

19 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Genpower Ltd

Antwoord van Genpower Ltd

Dear Oliver,

We are deeply sorry for the experience you have had regarding your return and refund. You are correct that Power Spares and Genpower are linked, and we sincerely apologise for any confusion caused by the packing slip, as well as the initial refusal of your return and the requirement for you to pay return postage. We completely understand your frustration and anger over this situation.

We can confirm your refund has been fully processed from our side.

We remain yours for any assistance you may need.

Kind Regards
Rukshal

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The customer support was first class

The customer support was first class. The guy who sorted the issue out did it very well quick and made me feel positive about dealing with this company on other product which I would buy with confidence
So big shout out for Craig Wiles

1 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Genpower Ltd

Antwoord van Genpower Ltd

Hi Tony,

Thank you so much for the fantastic review! We are delighted to hear that you received first-class customer support and that Craig Wiles resolved your issue so quickly and efficiently.

Knowing that your experience gives you the confidence to buy from us again means the world to our team. We will be sure to pass your special shout-out directly on to Craig—he'll be thrilled to read it!

If you ever need any further assistance in the future, please don't hesitate to get in touch.

Kind regards,
Rukshal

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy and helpful craig

3 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Genpower Ltd

Antwoord van Genpower Ltd

Hello Richard,

Thank you for taking the time to leave us a review! We are delighted to hear that Craig made the process so easy and helpful for you. We will be sure to pass your kind feedback on to him!

If you ever need any further assistance in the future, please don't hesitate to get in touch.

Kind regards,
Rukshal

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Hyundai Part Replacement

Paul Jones at Hyundai was very helpful in getting a replacement part from our artificial grass mower . Part received very quickly and good service throughout our ordering process

30 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Genpower Ltd

Antwoord van Genpower Ltd

Hi Gerard,

Thank you so much for taking the time to leave us a great review! We are delighted to hear that Paul Jones provided such helpful service and that your replacement part for the artificial grass mower arrived so quickly.

We will be sure to pass your kind words on to Paul—he will be thrilled to hear your feedback!

If you ever need any further assistance in the future, please don't hesitate to get in touch.

Kind regards,
Rukshal

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Genpower are useless

Genpower for warranty on Hyundai products are an absolute joke, product is in warranty but they expect me to take it apart to check certain parts, surely it’s there responsibility to fix a faulty product, Soureshna Nabobsing the advisor is useless telling me that’s there procedure, don’t ever buy Hyundai, they’re useless

2 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Genpower Ltd

Antwoord van Genpower Ltd

Hello Brian,

We are very sorry for the frustration and disappointment caused during your warranty request. We completely understand why being asked to dismantle a faulty machine yourself while it is under warranty feels unreasonable and frustrating.

While our team follows technical guidance to help diagnose issues as quickly as possible, we sincerely apologise if this came across as unhelpful or caused extra stress. That is certainly not the experience we want our customers to have.

We remain yours if there is anything we can help you with.

Kind Regards
Rukshal

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Total waste of MY TIMME trying to get some non functioning customer

Bought a Hyunday land trimmer which I had to send back for repair after a few hours of use. It took 3 months to come back after which time the cutting season had past. The machine laid on store until this morning when in trying to start it the recoil pull cord spring assembly broke irretrivably. I rang Genpower 4 consecutive times and every single instance I was held on the line for over 30 minutes and disconnected after the operator promised to transfer me to warranty. After over two hours of waiting I purchased the broken part online. Thanks Genpower for an appalling customer service.

1 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Genpower Ltd

Antwoord van Genpower Ltd

Dear Louis,

We are deeply sorry for the appalling service you have experienced. Having your grass trimmer out of action for three months, only for the recoil assembly to break on its next use, is completely unacceptable—and being repeatedly disconnected after waiting over 30 minutes each time is infuriating.

We sincerely apologise for the extreme frustration, wasted time, and inconvenience this has caused you, as well as the fact that you were driven to purchase a replacement part out of pocket just to get a resolution. This is nowhere near the standard of customer care we aim to deliver, and we are investigating our phone system and warranty transfer process to ensure this does not happen to anyone else.

If you would like us to look into the matter for you, please get in touch with us directly so we can make this right. Kindly send an email to the attention of Rukshal.

Kind regards,
Rukshal

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer