Als je keuze hebt, ga ergens anders naartoe
Een online afspraak maken is al een heel gedoe. Daarnaast weten ze de helft van de keren niet wat ze aan het doen zijn (van bepaalde functies hebben ze nog nooit gehoord) of rekenen ze ongevraagd extra's aan (zoals nieuwe ruitenwissers). Als er vooraf afgesproken wordt dat de werken max. twee uur zullen duren en ik blijf wachten, beginnen ze pas een uur na de afgifte van mijn sleutel met mijn wagen (kan je makkelijk volgen via de app tegenwoordig). Uiteindelijk duren de werken makkelijk het dubbele in tijd, waardoor je genoodzaakt bent om andere afspraken te moeten afbellen en verplaatsen. Blijkbaar is onze tijd niet van belang.
Mocht het personeel dan ook nog vriendelijk zijn, of tussentijds communiceren... Nee hoor, enkel boze blikken van mensen die hier duidelijk met veel tegenzin aan het werk zijn.



