We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

“Hot Deals” save you 20-40% but the moment you need to cancel inside 24 hours for weather, good luck! You’ve gone from saving 20% to losing 100%. Unless you buy their premium memberships, you have... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Their website and app are horrible and rarely allow a booking. You will spend hours calling customer service and usually the tee time will slip away before you can sort out the mess...save your money,... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I like GolfNow as a concept and the option to look at many different course options and pricing at once. However, the recent update to the app is not a great experience. I don't know how to view detai... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Made a tee time being aware of their 24 hour cancelation policy. Received news of death in family at 12:50. Contacted golf now to cancel at 1:14. 24 hours and 1 minutes before tee time. By the time i... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Golfclub
  2. Softwarebedrijf
  3. Sportwinkel

Geschreven door het bedrijf

Trusted by millions of golfers, GolfNow makes it easy to find and book great deals on tee times at 9,000+ courses. Book anytime, anywhere.


Contactgegevens

2,3

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

1K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Heeft 99% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I booked a tee time through GolfNow for…

I booked a tee time through GolfNow for three friends and myself using a Hot Deal for 2:05 PM on April 11th. The advertised rate was $57 per person before fees. At checkout, the total displayed for four golfers, including fees, was $248. Based on that, I entered my payment information and completed the booking.

However, when I received the confirmation, I was shocked to see that I had actually been charged $462—reflecting the standard rate of $105 per person. I immediately attempted to cancel the reservation, only to later learn from customer service that all purchases are non-refundable.

I was then told that the lower price I saw was exclusive to GolfPass+ members. My issue is that the checkout process clearly showed the lower rate and total before I paid, yet I was charged a completely different amount after the transaction was completed. At no point was this discrepancy made clear prior to payment.

To make matters worse, customer service offered no resolution or accommodation. I was simply told there was nothing they could do. On top of that, the credit I now have can only be used for Hot Deals, limiting my ability to rebook a standard tee time.

Overall, this was an extremely frustrating experience. I feel misled by the pricing shown during checkout, and the lack of support afterward only made things worse. I am now out $462 with very limited options to recover or use that money.

8 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo GolfNow

Antwoord van GolfNow

Hi Colin, we’re really sorry to hear about your experience. We understand how frustrating and concerning it is to see one price during checkout and then be charged a different amount after completing the booking.

Pricing, including any member-exclusive rates, should always be clearly reflected before payment is finalized. What you’ve described is not the experience we want, and we take this seriously.

We’d like the opportunity to review your reservation and the pricing details in full. Please provide your full name and the email address associated with your account so our team can investigate further.

— Gina

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Yet Another Golfnow Issue

Tried to use a legitimate gift card to pay for my GolfPass+ renewal, but received errors when attempting to process it. The card was credited to my account. There was no real reason it could not be used. Got a hassle from the agent I spoke with on the phone. He made up reasons why it didn't work. He said it was because gift cards were not allowed for renewals (It was in the workflow). He questioned why the gift card was not for an even amount. He refused to allow me to escalate. Very poor customer service.

I see the the response from Gina at Golfnow. Where am I supposed to respond to you? It might be helpful to have that information. -Josh

5 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo GolfNow

Antwoord van GolfNow

Hi Josh, we’re sorry to hear about your experience. We understand how frustrating it is when a valid gift card doesn’t work as expected.

We also apologize for the interaction you had with support. You should always receive clear, accurate information and the ability to have concerns properly addressed.

We’d appreciate the opportunity to review your account, the gift card, and the renewal attempt to better understand what happened. Please respond with your full name and email, so our team can take a closer look.

— Gina

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Your app showed I had cancelled Tee…

Your app showed I had cancelled Tee Time at Lost Keys (30° and cancelled 36 hrs prior) in Pensecola. Upon further inspection after playing there 1st and 2nd of January I see that it was not cancelled. First time cancelling using app and said 10 free to use. Upon intial cancellation it showed 9 remaining.
This was a hot deal so all money goes to GN and not the course. They said they would call course to confirm I didn't play but no one answered at course and no follow up. I think I need to put in a review with Visa for the refund as no credits as they said on last phone call a week ago.

31 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo GolfNow

Antwoord van GolfNow

Hi Tim, we’re sorry to hear about this experience. We understand how frustrating it is to see a cancellation reflected in the app, only to later find out it may not have processed as expected.

We’d like to take a closer look at your reservation, cancellation activity, and the follow-up you were expecting. This is not the experience we want for our users, and we agree it should be handled clearly and accurately.

Please visit golfnow.com/support and select “chat” for direct assistance so our team can review the details and help work toward a resolution.

— Gina

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Decided to cancel a t time at los…

Decided to cancel a t time at los amigos in Downey( dog track) but cheap and available . 2 days prior i decided to cancel due to the weather (100*+). I called the course and cancelled. they were very quick with me and said ok thanks and hung up.
1 week later i get charged $240. i spoke with the GM, Mike Shelton who told me i had to deal with GN. he said “ you bought a concert ticket , and you have to pay whether you use it or not”
i spoke to Vishnu in india at GN customer service who told me to call the course . i will never use GN again and will let as many people as i know about my experience. i have cancelled t times in the past and have never felt as screwed over as this . THANK g-d there are many other nicer more professional courses ( and GM’s) out there .

17 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo GolfNow

Antwoord van GolfNow

Hi Alex, we’re sorry to hear about your experience. We understand how frustrating it is to cancel in advance and then still be charged, especially when you were directed back and forth between the course and GolfNow.

We’d appreciate the opportunity to review your reservation and the communication between both sides to better understand what happened. Please visit golfnow.com/support and select “chat” for direct assistance so our team can take a closer look.

— Gina

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible Management

Golf Now didn't honor their cancellation policy.
I tried canceling my tee time prior to the 24-hour window. Golf now refused to return my money. Golf now blamed the course for not returning my money and the golf course blames Golf now. I shouldn't be punished for canceling mt tee time. Do better

25 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo GolfNow

Antwoord van GolfNow

Hi Anthony, we’re sorry to hear about your experience. We understand how frustrating it is to cancel within the expected window and then feel caught in the middle between the course and GolfNow.

We’d appreciate the opportunity to review your reservation and see what happened. Please visit golfnow.com/support and select “chat” for direct assistance so our team can take a closer look.

— Gina

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Golf Now believer and member

I have used GolfNow for over 15 years, from the start GolfNow provided ease of booking rounds and the money savings from hot deals were fantastic. The points I earned in the early years allowed for almost free rounds of golf in destination places like Arizona and Tahoe. Economics factored into the end of those type of deals, and I returned to GolfPass, which at first allowed for points but also gave promotions like free golf balls along with Peacock streaming. I will remain a GolfPass member along with booking almost exclusively thru GolfNow for rounds, but the cost(s) have skyrocketed, (not GolfNow's fault), but in the end, the golf bookings will suffer and more closures of coursed will undoubtedly happen.

17 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo GolfNow

Antwoord van GolfNow

Hi Eric, thank you for your thoughtful review and for being with GolfNow for over 15 years. We truly appreciate your long-time support and loyalty.

It’s great to hear how much value you found over the years, from Hot Deals to memorable rounds in places like Arizona and Tahoe. We also understand your perspective on how pricing and the overall landscape have evolved, and how that impacts the experience.

We’re glad to have you as a GolfPass member and that you continue to book with GolfNow. Your feedback is important, and we appreciate you sharing it.

— Gina

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Membership Not Worth the Price

GolfNow charges a premium for its paid membership, but the benefits are so restrictive that they feel almost unusable. You sign up expecting meaningful value from the points, credits, and discounts, only to find out they apply in very limited situations, on a narrow set of tee times, and with so many exclusions that they rarely help when you actually want to book. It creates the impression that the membership is packed with perks, but once you try to use them, the fine print matters more than the benefit itself.

What makes it even more frustrating is that the points don’t seem to have a consistent value. Even when you do find a course that allows GolfPass points, and that already seems uncommon for the courses in my area, the value you get from those points can vary from course to course. That means the same points you earned don’t redeem at any kind of universal or predictable rate, which makes the program feel even less transparent and less useful. A rewards system should be simple and reliable, not something where the value changes depending on where you happen to book.

For a paid membership, this has been incredibly disappointing. You are paying extra for benefits that are advertised as a major advantage, but in practice they are difficult to use, inconsistently applied, and often unavailable when you actually need/want them. Instead of making booking easier and more affordable, the membership turns into an exercise in hunting for exceptions, loopholes, and limited eligibility. At that point, it stops feeling like a real perk and starts feeling like an upsell built around benefits that are technically offered but practically hard to use.

18 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo GolfNow

Antwoord van GolfNow

Hi there, we’re really sorry to hear about your experience and appreciate you taking the time to share such detailed feedback.

We understand how frustrating it can be when membership benefits, points, and discounts don’t feel as accessible or consistent as expected. Your concerns around usability, transparency, and overall value are important, and this is not the experience we want for our members.

We’d like the opportunity to review your account and have someone follow up with you directly. Please let us know your full name and the email address associated with your account so our team can reach out and take a closer look.

- Gina

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Everything worked out great all the way…

Everything worked out great all the way around. Could not have been easier.

6 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo GolfNow

Antwoord van GolfNow

Hi Gregg, thank you for the great review. We’re glad to hear everything worked out smoothly and that the process was easy for you.

We appreciate you choosing GolfNow and look forward to helping you book your next round.

— Gina

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Read the fine print!The 30% discount on a $168 4some…

The 30% discount on a $168 4some booking turned out to only be $20!?? 😫

8 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo GolfNow

Antwoord van GolfNow

Hi Big Richard, we’re sorry to hear the discount didn’t match what you expected. We understand how frustrating that can be.

If you’d like us to review the booking and the promotion that was applied, please visit golfnow.com/support and select “chat” for direct assistance so our team can take a closer look.

— Gina

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I use Golf Now up in Michigan and in Flordia great advantages for having the membership

I use Golf Now up in Michigan and in Florida. We living in Florida traveling to Michigan to enjoy many courses up there. This is the easiest site to navagate and the cost is great as you get coupons to make up for the membership fee and discount at most courses. We use it all the time. Well worth the membership,

5 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo GolfNow

Antwoord van GolfNow

Hi Candy, thank you for the wonderful review. We’re glad to hear GolfNow has been helpful for you both in Florida and Michigan. It’s great that you’re getting good value from the coupons, discounts, and ease of booking while enjoying courses in both places.

We truly appreciate you using GolfNow so often and being part of the community. Enjoy your rounds and safe travels between seasons.

— Gina

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The course was closed

The course was closed! There should be better communication between GolfNow and the participating golf courses prior to showing available tee times. This should not happen. How do I get a refund?

9 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo GolfNow

Antwoord van GolfNow

Hi Jake, we’re sorry to hear about this experience. Arriving for a tee time only to find the course closed is understandably frustrating, and that’s not something we want our customers to encounter.

We’d like to review your reservation and help make sure the appropriate adjustment or refund is processed. Please visit golfnow.com/support and select “chat” for direct assistance so our team can look into this right away.

— Gina

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have always had exceptional service…

I have always had exceptional service on the few times I've called to speak to an agent. Just today, I spoke with "Sema". I was discussing my renewal which has changed AGAIN (obviously not an employee's decision) and she was very understanding, transparent and PROFESSIONAL. She is not in a position to resolve my concerns but promised to call me back in a couple of hours. I think the issues here might surround management and the fact that what Golfnow/Golfpass "used" to represet and what they offer today has eroded in segmental stages - including a sizeable price increase this year! I'm on the cusp of cancelling Golfnow in place of a competitor. It's disappointing because I've been a member for a LOOOONG time. That said, if my dedication/investments (they've never had to wait for payment from me) are not appreciated, I have little choice but to move on. Finally, I have referred Golfnow to untold number of golfers from Arizona to Canada. Perhaps I might have to put that on hold until I hear back from Sema's supervisor?

9 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo GolfNow

Antwoord van GolfNow

Hi Shug, thank you for taking the time to share such thoughtful feedback and for being a long-time member and advocate for GolfNow. We truly appreciate the years you’ve spent with us and the many referrals you’ve made.

We’re very glad to hear that Sema provided you with understanding, transparency, and professionalism. We’ll be sure to share your kind words with her.

Your loyalty absolutely matters to us. We hope to have the opportunity to review your concerns more fully and see what options may be available. If you don’t receive the follow-up you’re expecting, please respond with your full name and email, so we can ensure your concerns are properly escalated.

Thank you again for your honesty and for giving us the chance to improve.

— Gina

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Sell your personal information

You end up paying the same amount minus a dollar or two. And they sell your personal information to other companies. Garbage.

5 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo GolfNow

Antwoord van GolfNow

Hi TM,

We want you to know that GolfNow does not sell customers’ personal information. We take privacy and data protection seriously and handle information in accordance with our privacy policy and applicable regulations.

We also understand that value matters. Pricing can vary based on the course, demand, and rate type, and we always aim to be transparent about totals before checkout.

If you have specific concerns about your account or pricing, please visit golfnow.com/support and select “chat” for direct assistance so we can address them directly.

- Gina

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Members beware. Your points expire after 1 year....

I just signed into my Golf Now account and found that I only had 3,849 points??? I knew that last time I looked I had 20,000+ points.
Where did they go?
So I looked for recent emails that I had received from Golf Now.
I received an email from Golf Now on Feb 4, 2026 asking me to renew my membership and encouraged me to use my points towards renewing my membership. This email stated that I had 27,040 points. I ended up not renewing my membership at that time.
I called in today to see where my points have gone and they told me they expired and that I'm not able to get them back. Once their gone their gone. All points expire after one year.
So I then asked if they send out email reminders to their members of expiring points and they said no we do not.
I then asked if they could reinstate my expired points and they said no.
I then asked them if they could reinstate them so that I can use these points towards renewing my membership and they said no.
I then asked how long I've been a member and they told me since 2017.
All I can say is that it's a very very poor way to treat a member who has had a membership with them for the last 9 years...

1 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo GolfNow

Antwoord van GolfNow

Hi Perry, we’re really sorry to hear how frustrating this has been—especially after being a member since 2017. We truly appreciate your long-time loyalty.

We’d like to take a closer look at your account and rewards history to review what happened. Please respond with your full name and email address so we can locate your membership and investigate further.

Thank you for your years as a member and for sharing your feedback.

- Gina

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

You’ll never get a refund!!!

Golf now charged my card for a tee time, that I never got confirmation or a receipt for. Called customer service, who informed me, that although golf now was at fault, they would credit my account for 6 months. I demanded a full refund to my card. They refused. So they screw up and still keep my money. Never ever again. DO NOT USE GOLF-NOW

2 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo GolfNow

Antwoord van GolfNow

Hi Robert, we’re very sorry to hear about this experience. Not receiving a confirmation or receipt and then seeing a charge on your card is understandably concerning.

We’d appreciate the opportunity to review the reservation and the refund request in detail. Please visit golfnow.com/support and select “chat” for direct assistance so our team can take a closer look and work toward a resolution.

— Gina

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

it would not take my pass word i had to…

it would not take my pass word i had to keep changing it

24 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo GolfNow

Antwoord van GolfNow

Hi Patrick, we’re sorry for the frustration. Having to repeatedly change your password just to log in is definitely not a smooth experience.

If you’re still having trouble, please visit golfnow.com/support and select “chat” for direct assistance so our team can review your account and help get this resolved quickly.

— Gina

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I canceled my reservation 22 hours…

I canceled my reservation 22 hours prior to my tee time due to an emergency medical condition, and I did not get any credit or refund. I understand the policy requires 24 hrs' notice. However, 22 hours is plenty of time; the golf course was able to re-book my spot in no time, so why I did not get any credit or refund? what a joke

21 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo GolfNow

Antwoord van GolfNow

Hi Carlos, we’re sorry to hear about the situation and hope everything is okay. We understand how frustrating it is to cancel due to a medical emergency and then not receive a credit or refund.

We’d appreciate the opportunity to review your reservation details to ensure everything was processed correctly. Please visit golfnow.com/support and select “chat” for direct assistance so our team can take a closer look.

— Gina

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

rip off company

I got dupped into joining this outfit. I can never get any deals. I search all courses within 15 miles of Stuart FL Out as far a 10-12 days. Never any tee times available at a discount rate. I asked for a refund and no response. Save your money, go directly to the courses you prefer. This Golfpass Goodnow id as rip off.

16 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo GolfNow

Antwoord van GolfNow

Hi Michael, we’re sorry to hear you’re feeling this way. We understand how frustrating it can be if you’re not seeing the discounts or availability you expected in your area.

We’d appreciate the opportunity to review your account and your refund request to make sure it was properly received and addressed. Please visit golfnow.com/support and select “chat” for direct assistance so our team can look into this with you.

— Gina

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy to book and found my tee time…

Easy to book and found my tee time easily.

9 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo GolfNow

Antwoord van GolfNow

We love to hear that! Making it easy to find and book the perfect tee time is exactly what we’re here for. Thanks for choosing GolfNow, and we’ll see you on the course soon!

—Gina

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

GolfNow makes it really easy to book…

GolfNow makes it really easy to book tee times. The website is very member friendly.

3 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo GolfNow

Antwoord van GolfNow

Thank you so much for the kind words! We’re thrilled to hear that you find GolfNow easy to use and member-friendly — that’s exactly what we aim for. Making it simple to find and book tee times is what it’s all about.

We appreciate you being part of the GolfNow community and look forward to helping you book your next round!

- Gina

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer