GO Outdoors - Coventry Reviews 

2.367
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,6

Canley Road, Canley, CV5 6RN Coventry, GB

•

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic shop with a massive variety of outdoor gear! What truly made my visit 5 stars was the exceptional customer service from Sarah. She was incredibly lovely, patient, and knowledgeable, giving... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

staff very helpful, especially Brad who gave good advice on an expensive coat. Sarah was very supportive too. Well worth the a visit with excellent stock levels.

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

It was overall terrible. Me and my family went for preparation towards a trip. My sister has a student discount so on everything we get 20 % off and it was all okay until we paid. However , the option... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Went to buy a new pair of walking boots as mine were 2 years old and had passed their best. Would like to thank Jack who was very patient and gave good advice as I tried on several different pairs unt... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord


Bedrijfsgegevens

  1. Kampeerwinkel
  2. ook in
  3. Activewear winkel
  4. Fietsenwinkel
  5. Hardloopwinkel
  6. Klimclub
  7. Paardrijservice

Over GO Outdoors - Coventry

Geschreven door het bedrijf

Order Queries

If you’re waiting for an order, make sure you check your email where you’ll find your despatch note as soon as your order leaves the warehouse.

Contact us via Customer Care

Go Outdoors Details

Geschreven door het bedrijf

Members Card
The GO Outdoors Members Card costs £5 and lasts 12 months offering great discounts across thousands of products.

Contactgegevens

  • Canley Road, Canley, CV5 6RN, Coventry, Verenigd Koninkrijk

  • 02476 933728

4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

2K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Bij Trustpilot draait alles om menselijke content. Dit bedrijf kan echter ook onze AI-ondersteunde tool gebruiken die ze helpt bij het schrijven van hun reacties.

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,6

Alle reviews

(2.367)

36.702 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great help from Phoenix in shoe dept

Great help from Phoenix in shoe dept. Wouldn’t have bought the shoes without her!

4 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo GO Outdoors - Coventry

Antwoord van GO Outdoors - Coventry

Hi,
5 star reviews are important to us and reviews like this help us establish that we're going in the right direction.

Thanks for shopping with us.

Kind Regards
Go Outdoors Customer Care Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great thanks

Great thanks

4 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo GO Outdoors - Coventry

Antwoord van GO Outdoors - Coventry

Hello,

Thank you so much for selecting 5 stars in your review, we really appreciate the acknowledgement and we hope that all your future experiences with us are just as good.

Kind regards,
Go Outdoors Customer Care Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Had a fantastic service from Adam

Had a fantastic service from Adam. Super proactive.

4 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo GO Outdoors - Coventry

Antwoord van GO Outdoors - Coventry

Thanks for giving us the maximum 5 stars.

We genuinely hope you're next experience with us is as fantastic as this one was.

Kind regards,
Go Outdoors Customer Care Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent attentive service and expert…

Excellent attentive service and expert guidance by Phoenix to help my wife select the right walking boots for her feet - including tip in how to best tie the laces securely and for washing walking socks 😀. Phoenix also gave me some guidance and thoughts for when I buy my next pair of walking boots - thank you!

4 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo GO Outdoors - Coventry

Antwoord van GO Outdoors - Coventry

Hi,

Thank you so much for giving us 5 stars.

We're keen to keep delivering excellence for you and our other customers so we hope you choose to shop with us again in the near future.

Best wishes,
Go Outdoors Customer Care Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Laura was a star

We went in for walking boots last Sunday and came across an extremely helpful girl called Laura who went above and beyond to help my husband get the correct fit and purpose. Thanks Laura

27 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo GO Outdoors - Coventry

Antwoord van GO Outdoors - Coventry

Thank you for leaving us a 5 star review.

It's great to read that we got it on point for you.

Best wishes,
Go Outdoors Customer Care Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Phoenix helped me find the right boots…

Phoenix helped me find the right boots for dog walking, ensured they were the correct fit and showed me some good tips for lacing.

4 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo GO Outdoors - Coventry

Antwoord van GO Outdoors - Coventry

Thank you for leaving us a 5 star review.

It's great to read that we got it on point for you.

Best wishes,
Go Outdoors Customer Care Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Phoenix

Phoenix was a real big help today helping me choose my
Walking trainers! Super super help - thanks again

4 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo GO Outdoors - Coventry

Antwoord van GO Outdoors - Coventry

Hello,

Thank you so much for selecting 5 stars in your review, we really appreciate the acknowledgement and we hope that all your future experiences with us are just as good.

Kind regards,
Go Outdoors Customer Care Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing service from Phoenix for my…

Amazing service from Phoenix for my lads first walking boots! We all learned about a friction knot today very helpful.

4 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo GO Outdoors - Coventry

Antwoord van GO Outdoors - Coventry

Hi,

Thank you for the wonderful feedback and giving us a 5 star review, we hope to see you back shopping with us again very soon.

All the best,
Go Outdoors Customer Care Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Issues multiple times

I've had a number of issues a number of times with GoOutdoors.

A couple of years ago I bought 2 jackets. I returned 1 and they said they were having issues and couldn't give me a receipt. After much arguing they wouldn't give me one. Long story short I was never refunded.

A few weeks ago I bought a tent at a good price. It was still in stock for a few days It then sold out. Before being shipped they canceled my order and refunded me, meaning I couldn't then reorder it.

I have placed orders inbetween fine.

I then ordered 2 jackets into store for collection. They took 2 weeks to arrive. This was 2 days ago. I was planning on collecting tomorrow. This morning I got and email to cancel and refund both items. What the hell is going on here?

18 september 2026
Logo GO Outdoors - Coventry

Antwoord van GO Outdoors - Coventry

Thank you for taking your review.

We are saddened to hear about the issues you have experienced, particularly as this is not the level of service we aim to provide.

We appreciate how frustrating it must be to have experienced problems with refunds and cancelled orders on more than one occasion. In particular, having your recent click-and-collect order cancelled after waiting two weeks for the items to arrive in store is understandably disappointing and inconvenient, especially when you were expecting to collect them the following day.

After looking into your order this looks to have been a system issue with our communication emails to which we are sorry this has effected your order. As the the parcel had been with the store and hadnt been collected within the expected collection timeframe the order was cancelled and refunded.

We do hope we’ll have the opportunity to restore your confidence in GO Outdoors and provide a much better experience in the future.

Kind regards
Go Outdoors Customer Care Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy fast process

Easy fast process, helpful staff.
Great item 👍

11 september 2026
Logo GO Outdoors - Coventry

Antwoord van GO Outdoors - Coventry

Thanks for giving us 5 stars and for taking the time to leave us your review, It's really appreciated.

Thanks again for shopping with us,
Go Outdoors Customer Care Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered 9 bags of groundbait

Ordered 9 bags of groundbait , on collection one bag had to be returned due to being stuck together with sellotape, the other 8 bags would have also been sent back but couldn’t guarantee for the order to be shipped in time , the other 8 bags were covered in a sticky substance ( more than likely a bait additive) which had removed the printing on the bags , staff after holding the bags had to use sanitising gel to get it off their hands , worse part is there was no fluids ordered ! So this was picked & packed by a lazy irresponsible member of staff who had his name on the packing log . Thankfully I made a call to go-outdoors head office, sent photos & they refunded the full amount & said salvage what I could .
A word to your warehouse staff , learn to do your job as this is unacceptable, to pack knowing the state it was in is just sheer ignorance 😡

5 september 2026
Logo GO Outdoors - Coventry

Antwoord van GO Outdoors - Coventry

It is genuinely disappointing to learn of the way your items were received. This is not the standard of service that we aim to provide and your comments have been passed on to our despatch team for their quality control process to be reviewed.

We are pleased that our Customer Care Team were able to provide a satisfactory resolution during your contact and the refund issued should now be visible in your account.

We hope that we can be of assistance again in the future.

Kind regards,
GO Outdoors Customer Care Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

What great staff and so helpful

What great staff and so helpful, dident realise how much money could be saved on the Go outdoors discount card, it cost me five pounds and I saved more than a hundred pounds on several pairs of shoes .I'll definitely be back.

15 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo GO Outdoors - Coventry

Antwoord van GO Outdoors - Coventry

Hi,

Thank you for giving us 5 stars.

It's really helpful seeing our colleagues get a mention too so thanks for that.

Kind regards,
Go Outdoors Customer Care Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Perfect service as always

Perfect service as always. Thank you Emma

1 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo GO Outdoors - Coventry

Antwoord van GO Outdoors - Coventry

Hi,

Thank you so much for the positive review.

We're really pleased to see that you gave us 5 stars and hope you choose to shop with us again in the near future.

All the best
Go Outdoors Customer Care Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

kate go outdoors coventry

i was at this store today Kate the concessions manager had us in shock was very very rude and aggressive waving her hands , shouting in front of other customers , said there’s “no one above me “ also laughed when i asked a simple question about exchanging 2 items , also i told her i spoke to head office witch i have a call log to prove it , her response was we didn’t call anyone apart from the store , when we asked if there was someone above to call she said no ,, i don’t think she owns the store ?? ,, tried saying if we take the items we paid for we are stealing , if it wasn’t for the lovely lady at the click and collect i wouldn’t have got anywhere think she deserves a raise having her as a manager , i’ve put a complaint through head office i don’t think this is fair !

31 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo GO Outdoors - Coventry

Antwoord van GO Outdoors - Coventry

Thank you for taking the time to share your recent review with us.

The level of service that you have received when visiting our Coventry store is by no means the standard of service we aim to provide our customers and we are truly sorry for this happening. We are however pleased to know that a member of the team at the Click and Collect desk was able to assist you with your query.

We have reached out to you via Trustpilot to request your contact details so we can look into this matter further. We hope to hear from you soon so we can investigate this further.

Kind regards
GO Outdoors Customer Care Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Went here the other day to upgrade and…

Went here the other day to upgrade and add to my camping equipment, everything was fairly straightforward to find and when I came to the tills, Sarah helped me out massively. She got me signed up to the membership and saved me a lot of money doing so. Will definitely be going back.

26 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo GO Outdoors - Coventry

Antwoord van GO Outdoors - Coventry

Hello,

Feedback is always important to us and we very much appreciate you leaving a review and giving us 5 stars.

Thank you for choosing to shop with us.

Kind regards,
Go Outdoors Customer Care Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fast and efficient

Fast and efficient. Fantastic staff. Always happy and professional.

17 augustus 2026
Logo GO Outdoors - Coventry

Antwoord van GO Outdoors - Coventry

Thanks for the great review.

Hopefully this 5 star experience will show everyone how hard we try to get it right.

Thanks again for taking the time to rate our store.
Go Outdoors Customer Care Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Sarah the cashier lady..

Sarah the cashier lady was amazing loved our 3 golden retrievers, really helpful really polite and was able to answer questions, unlike the guy I asked about thermacel could barely know his own name he was useless, then Sarah saved the day, give her recognition please.

22 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo GO Outdoors - Coventry

Antwoord van GO Outdoors - Coventry

Thanks for the review.

We're grateful you felt it worthy of 5 stars.

Thanks again for shopping with us.

Best wishes,
Go Outdoors Customer Care Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Went in today to send some parcels and…

Went in today to send some parcels and was helped by Emma she was lovely and really helpful

20 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo GO Outdoors - Coventry

Antwoord van GO Outdoors - Coventry

Many thanks for taking the time to review us.

It makes us smile when we see 5 stars selected so thank you very much for that.

Take care,
Go Outdoors Customer Care Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very poor item and customer service

Very poor item purchased via click and collect. Returned item back to store and staff were unhelpful and unfriendly. I am still waiting for an email stating I returned to store Even though returned item 5 days ago!!!! Husband phoned customer service (and after on phone for over 30 mins) was told the lady he was spoken to on the phone had activated the return and would get an email regarding return. That was 3 days ago and still no email so heaven knows when I will be refunded!!! My husband asked for a manager to contact him and were told we would hear from them within 72 hours. Over this now and still no contact!!!! I have reported all of this via email on app and still not heard anything from anyone. Very, very poor service. I wouldn’t bother ordering something online or click and collect as service is appalling!

13 augustus 2026
Logo GO Outdoors - Coventry

Antwoord van GO Outdoors - Coventry

Thank you for taking the time to share your feedback. We're very sorry to hear about your experience, as this is well below the standard of service we aim to provide.

We apologise for the delays and lack of communication following your return, as well as the difficulty you experienced when contacting our Customer Care team. We understand how frustrating it must be to have returned your item several days ago and still be waiting for confirmation and updates regarding your refund.

Please be assured that once a return has been processed, a confirmation email is issued and the refund is then returned to the original payment method. After processing, refunds can take 3-5 working days to appear on your bank or card statement, depending on your provider.

We're also sorry that you did not receive the callback you were expecting after requesting a manager contact you. We appreciate that this has added to your frustration and left you feeling unsupported.

Thank you for bringing this to our attention. Your comments have been noted and will be shared with the relevant teams so the delays and communication failures can be reviewed and improved.

Kind Regards
GO Outdoors Customer Care

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Delivered on time

7 augustus 2026
Logo GO Outdoors - Coventry

Antwoord van GO Outdoors - Coventry

HI,

Thank you for giving us a 5 star review.

We really hope that each and every experience you have with us is as good as this one.

Kind regards,
Go Outdoors Customer Care Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer