Zeer trage reactie per mail....
Ik heb een maand geleden een mail gestuurd of ze een sticker konden printen voor de achterraam van mn auto. Ik heb dat al vaker bij hun laten doen en dat ging prima. Nu hoorde ik pas na drie mails dat ik even een afbeelding moest sturen, want die hadden ze niet meer. Een dag erna gestuurd. daarna nog een mail gestuurd met nog een vraag. Daarna niets meer gehoord van hun.
Na een maand maar besloten om naar Drukbedrijf te gaan. in 1 dag was het voor elkaar met onderling mailen. Morgen verwacht ik de sticker.
Helaas, Grafische Bron was super wat betreft het drukken. Maar dat was dus verleden tijd. Waarschijnlijk brengt mijn drukwerk geen geld in het laatje...





