Greenhouse Stores Reviews 

197
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Bought a greenhouse for about £670 with additions, and then read the reviews... To put it clearly, Greenhouse Stores is a ghost company. It is literally just a shop front that allows you to bu... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Ordered an Elite 6ft greenhouse. Waited 4 weeks. Received email to advise of delivery date. Rang back as I wasn't going to be on the day of delivery. Was told I could rearrange delivery but might be... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Website is formatted perfectly . This makes a massive difference when researching. Great choices and photos . Competitive prices Ten years warrenty Had just what we wante... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Had our greenhouse erected and installed yesterday (Swallow Mallard 8'X19'). Two wonderful chaps worked non stop from 0800hrs to 1600hrs, leaving us with a really wonderful greenhouse. Both workers we... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Tuincentrum

Geschreven door het bedrijf

Greenhouses in aluminium and timber from Greenhouse Stores. Browse our selection of freestanding, lean to and wooden greenhouses for sale. FREE Delivery


Contactgegevens

3,5

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

197 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans pas na meer dan 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,5

Alle reviews

(197)

19 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Instructions were not clear so took…

Instructions were not clear so took ages to construct.

14 oktober 2026
Logo Greenhouse Stores

Antwoord van Greenhouse Stores

Thank you for your review and for being honest.
We're sorry the build took longer than it should.
We've been writing extra instructions to go alongside the manufacturer's and make the build easier.
We'll email you a copy and would love your feedback to help us improve them.
If you still need help with the build or any part is missing, please call us on 0800 098 8877.

The Greenhouse Stores team

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Ordered an Elite 6ft greenhouse

Ordered an Elite 6ft greenhouse. Waited 4 weeks. Received email to advise of delivery date. Rang back as I wasn't going to be on the day of delivery. Was told I could rearrange delivery but might be waiting another 3 weeks or delivery could be left with no-one in as they do this quite often. Didn't want to wait a further 3 weeks so agreed for delivery to be left on my driveway.
Delivery made but unfortunately to the wrong address to a house 100 yards away. Had to go round and apologise and arrange to carry all the parts by hand to my address. Delivery was left out in rain and cardboard packing had perished. Wrote 2 emails to company to complain and a week later yet to even have a reply to acknowledge the issue. Dreadful customer service. Just hope all the parts are present as I dont fancy reporting anything missing if this is the standard of service.

15 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Greenhouse Stores

Antwoord van Greenhouse Stores

We're sorry for the delivery experience and that your emails did not reach us. We have not been able to find either email in our inbox. Please call us on 0800 098 8877 and quote your order number. We can then sort out any damaged or missing parts.
The Greenhouse Stores team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Reviews are misleading...

Bought a greenhouse for about £670 with additions, and then read the reviews...

To put it clearly, Greenhouse Stores is a ghost company. It is literally just a shop front that allows you to buy greenhouses. Any calls or communications go directly to the greenhouse you've bought.

I bought a Vitavia, so calling Greenhouse Stores, directs you to Vitavia.

Any issues with greenhouses, it is not on Greenhouse Stores. It is the actual company making/transporting the greenhouse.

21 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Greenhouse Stores

Antwoord van Greenhouse Stores

We understand your concern about who handles your order. We are a UK retailer and have sold greenhouses since 2012. Greenhouses are delivered direct from the manufacturer's own depot. Your order is with us, and we remain your point of contact. If anything needs sorting, please call us on 0800 098 8877 and quote your order number.
The Greenhouse Stores team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

not enough window clips

A lovely greenhouse but there was only a half a dozen window clips ,the company sent some more but no where near the amount we needed so we bought some at a cost of £40. It should of been checked before it was sent out to me

20 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Greenhouse Stores

Antwoord van Greenhouse Stores

We're sorry for the frustration you describe over the window clips. We would like to look at the clips supplied and the cost you reported paying for more. Please call us on 0800 098 8877 and quote your order number. We can then look into this with you.
The Greenhouse Stores team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Got two greenhouse window openers and…

Got two greenhouse window openers and one leaked all the wax out after one day. Emailed customer services twice and tried ringing but no answer even to sales.
Poor service Avoid.

8 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Greenhouse Stores

Antwoord van Greenhouse Stores

We have checked our records but have no record of any emails from you. We would like to help with the automatic window opener you describe. Please call us on 0800 098 8877 and quote your order number. We can then arrange a replacement opener under warranty.
The Greenhouse Stores team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This is a shell company

This is a shell company. I.e a reseller whose job is basically to take your order and pass it to supplier.

Info on lead times on the site is wrong. If you have any questions about delivery you deal with supplier directly.

Ordered a greenhouse that was meant to be delivered in 1-6 weeks. Had no confirmation of delivery dates , so chased. Was told supplier will be in touch.

3 weeks later the supplier gets in touch gives me 1 slot which is 8 weeks away from when I ordered, and tells me if I don't accept that one slot the delivery will be delayed by another 3-4 weeks. None of this was stated at the time of order.

22 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Greenhouse Stores

Antwoord van Greenhouse Stores

We're sorry that the delivery date did not match your expectations and for the lack of updates. We take your feedback on board about the delivery information on our website. Please call us on 0800 098 8877 and quote your order number. We can then discuss this with you.
The Greenhouse Stores team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not get these cowboys. They will leave you unhappy.

DO NOT USE THESE COWBOYS
I should have paid heed to the several one star reviews here when buying. But I thought maybe it won't happen to me.
I have had an extremely disappointing experience with this company from start to finish. I initially called and asked to speak with Ian. Ian was the salesman, who in his email had said "You won't regret it" on Thu 16th Feb 16:30 . After sales and installation I had a problem with one of the accessories not installed. So I tried calling the 0800 number. The person who answered, Matt was instantly rude and dismissive. When I started the phone call with a request to speak to the salesman I had previously engaged with by asking "Please may I speak to Ian". His snappy response was “No, you may NOT speak to him, he is on the other line.” Who speaks like this in customer services? The tone was unnecessarily aggressive and very unprofessional from the outset.

I ignored that tone and explained how their installer, Kate, pressured me into proceeding with the installation while I was abroad. I was assured that everything would be installed properly. However, when I returned home, I discovered that the Louvre Window Auto Opener had not been fitted, and the installation kit had simply been left amongst the discarded packaging and waste boxes. Since then, I have repeatedly tried contacting both Greenhouse Stores and the installation team, but nobody answers the phone or returns calls.

When I eventually spoke just a few minutes ago with Matt, the conversation was equally unpleasant. He was not listening, kept talking over me, wouldn't even entertain the idea, and got more and more aggressive every second. After saying I cannot speak to Ian, he also blatantly denied that my order (Order No. 162561) even included an auto louvre opener. He eventually said, he can see it. I mean the order is not long, why would you not read the order properly and put your customer in a confused and difficult position. It looked like these guys are literally only interested in sales and commission and have absolutely ZERO interest in reputation or customer satisfaction. It became extremely difficult to explain the issue because he constantly interrupted. What was most frustrating was the complete lack of accountability or apology. Matt falsely claimed that their installers do not fit accessories, despite this clearly being part of the installation expectation. He then stated, “We are not going to send someone just to install that, as that is going to be charged extra by our installers, you can easily do these things yourself.” I explained that I could not install it myself and that I expected the company to rectify an incomplete installation. I also stated that, if necessary, I would escalate the matter through consumer protection channels or an ombudsman.

At that point, Matt became very hostile and confrontational. It is astonishing to be spoken to in such an oppressive and disrespectful manner after spending thousands of pounds with this company. A professional business should respond politely, explain the situation calmly, and attempt to resolve the issue constructively and be friendly at all times. The sheer superior complex in the tone and verbal expression of this gentleman has probably only come from a long period of arrogance and an inferior demeanour towards customers.

I was met with rudeness, shouting, and dismissive behaviour throughout. When I finally said I would not tolerate being spoken to so disrespectfully, Matt abruptly hung up the phone.

Based on my experience, I would strongly advise others to avoid this company. The installation is incomplete, customer service was appalling, and their handling of complaints was utterly unacceptable.

18 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Greenhouse Stores

Antwoord van Greenhouse Stores

We're sorry you're unhappy with your experience. We were able to bring your installation date forward. We did not fit the louvre auto opener because its current design would have required drilling the greenhouse frame. We no longer sell it as an option for this reason.

Please call us on 0800 098 8877 and quote your order number so we can talk it through.

The Greenhouse Stores team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The feedback was very good on a query

The feedback was very good on a query
But the vitavia greenhouse quality was shi# . I had a few greenhouses over the years ftom elsewhere but this was very flimsy , weak bad clip design and door .
Dreadull cheap quality item for top dollar cost . Thin flimsy aluminium frame
Cheap nut bolts that thread doent fit .
Rotten item . High cost dreadfull probably temu chinese quality .

2 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Greenhouse Stores

Antwoord van Greenhouse Stores

We're sorry that the greenhouse did not meet your expectations. We would like to check the fixings and the parts supplied, including the clips and bolts you mention. Please call us on 0800 098 8877 and quote your order number. We can then look at these with you.
The Greenhouse Stores team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent company to order from

Excellent company to order from. The greenhouse is great quality. The fitter, Jeremy, was very polite, punctual and assembled the greenhouse in a professional manner. Would recommend both the company and Jeremy to everyone.

1 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Disappointing Experience with Greenhouse Stores

Unfortunately, my experience with Greenhouse Stores was far from satisfactory. I paid over £1,100 upfront for a greenhouse and installation, only to face significant delays in arranging the installation. This upfront payment left me with little leverage when issues arose.
I was advised to order a plinth that turned out to be unnecessary, and Elite refused to accept its return because it had been opened. Additionally, the measurements on their website were inaccurate, which meant the greenhouse had to be adapted to fit against my wall using a wooden plinth.
When I raised these concerns with Greenhouse Stores, I found Ian to be arrogant and dismissive, taking no responsibility for their errors. Overall, the lack of accountability and poor customer service made this a very disappointing experience.

8 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Greenhouse Stores

Antwoord van Greenhouse Stores

We're sorry for the frustration described in your review. We would like to review the measurements on the product page you bought from. We would also like to discuss your concerns about the plinth and installation. Please call us on 0800 098 8877 and quote your order number.
The Greenhouse Stores team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Arrived promptly

Arrived promptly and finished the installation in just one day. No problems at all and saved me learning how to build a greenhouse!

12 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quick delivery

Quick delivery. Great product. Big shout out to Jeremy who constructed the greenhouse for my parents. He was fantastic. My parents can’t speak highly enough about him.

4 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

It gets one star because customer services is poor and they have shown to interest in helping

It gets one star because it was delivered at 10 weeks which is how long it said it would take on the website and installed a couple of weeks later during the summer. I paid £350 for installation. That is where the good news ends. There is major water ingress. I emailed and was told to use some sealant. it seems to be unclear whether you are speaking with the manufacturer or seller. The sealant didn't work. I sent two emails in September which were not responded to. Think this was the manufacturer but sent one last week to a vitavia email and someone from Greenhouse Stores read it. Confused! Awful response taking no responsibility. In the end asked for video which i sent. The response was then to say they had sent it to vitavia. Not interested at all. I expect minor ingress but I am collecting water where is drips in trays and emptying it out daily when it rains. 1 litre this morning. The greenhouse comes with a 10 year warranty but the seller is not prepared to help. I ordered the greenhouse and installation from this company and wouldn't do so again

8 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Greenhouse Stores

Antwoord van Greenhouse Stores

We're sorry for the concern about water ingress and the uncertainty over who to contact. Your greenhouse carries the manufacturer's warranty. We will take the claim forward with the manufacturer for you, so you deal with us. Please call us on 0800 098 8877 and quote your order number.
The Greenhouse Stores team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

The fitter for this company is superb

The fitter for this company is superb. Very polite, very careful, Jeremy certainly knows everything needed to build your greenhouse. A true professional perfectionist.

The company sold a very good greenhouse at a competitive price. The delivery was reasonably quick but they failed to contact the fitter and thus I had to chase for the installation arrangement that I had paid for and I eventually met Jeremy after 9 weeks after my delivery.

My conclusion is a great fitter / installer, a shame the company didn't adhere to their published timescales.

2 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent from start to finish

I’m very happy that I chose the Greenhouse Store. Easy ordering process, arrived when promised and was expertly installed by Jeremy who worked all day in freezing weather. Great job.

20 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing service

Such an easy process with Greenhouse stores. Ordering was easy, delivery was fantastic and on time. The fitter was absolutely amazing,very polite and conscientious. Arrived on time and worked in some very difficult weather. I would highly recommend Greenhouse stores.

18 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very reliable and trustworthy

Very reliable and trustworthy. Just had Jeremy assemble the greenhouse in pouring rain without a complaint or frown. Done professionally, accurately and gave me instructions on it's use (vents and windows) before leaving. The Greenhouse Stores customer service was knowledgeable and courteous throughout making the buying process very easy.

14 november 2025
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer