Heritage Bathrooms Reviews 

291
•
TrustScore 3 uit 5

3,0

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Be careful about buying taps from this company. The silver peeled off our chrome Dawlish bathroom taps and we're left with a rusted mess. They lasted 7 years. I thought they were a lifetime purchase b... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I recently needed to replace a couple of parts for my basin taps. Very helpful technical advisor and as taps were still under warranty required parts were received just a few days after initial teleph... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

We fitted a new Heritage bathroom two years ago. Since then the cold tap cap has come off twice, the toilet cistern has also been repaired twice, the plug chain has broken and the shower head has been... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Needed to replace a faulty tap valve. Didn’t realise it was still under warranty (2 years) but the call handler did and did the needful once I proved the purchase date, and I had the new replacement... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Badkamerinstallateur

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Over 30 years ago, we started creating traditional bathrooms with the features, choice and beautiful details demanded by our customers. Today, we’re building on this rich heritage, adding products and ranges inspired by our Trends Panel of leading experts and respected designers that continue to drive our customers’ creativity. From our design classics to the latest ‘wow’ products, we help you express your own Distinctively Individual style.


Contactgegevens

3,0

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

291 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,0

Alle reviews

(291)

2 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

So disappointed with the quality

We had all Heritage brass in our bathroom and it literally lasted a couple of weeks before all the brass started going green and tarnished. I went with Heritage for the quality but I couldn’t be anymore wrong! Everything looks awful already. The plug holes gone tarnished and look rusty. The toilet seat has bubbled and all the brass has gone green and tarnished. I could maybe understand if the bathroom was used all the time but literally it’s been used a handful of times! Wouldn’t recommend.

3 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Heritage Bathrooms

Antwoord van Heritage Bathrooms

Thank you for taking the time to let us know about your experience. At Heritage Bathrooms, our customers are at the heart of the business and by paying close attention to your feedback, we can continually improve our products and services. Please be assured we take all feedback seriously and your concerns will be used to find new ways that we can enhance our customer experience.
I'm not able to find any details on our system for your case, so if you can send me some more information I’d be happy to investigate this for you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Helpful finding replacement part

V helpful identifying the right replacement part for our now discontinued shower

4 januari 2024
Logo Heritage Bathrooms

Antwoord van Heritage Bathrooms

Our customer service team works really hard to provide great customer service so it’s great to receive feedback like this! We really appreciate you taking the time to let us know you were happy with the service you received!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The heritage soft close toilet seats do…

The heritage soft close toilet seats do not last - the hinges split the seat after a few weeks. I’ve replaced them once (supplied through plumber so too complicated to seek a refund/replacement). The replacements are now both showing the same problem (two bathrooms).

6 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Heritage Bathrooms

Antwoord van Heritage Bathrooms

Thank you for taking the time to leave us a review. I am very sorry to hear you’re unhappy with your toilet seat. Please be assured we take all feedback seriously and your concerns will be recorded by out Quality Team so that we can continue to improve our Customer Experience.

I'm not able to find any details on our system for your case, so if you can send me some more information I’d be happy to investigate this further for you.


Thank you for your response and suppling the details requested. A member of our customer services team will be in contact with you shortly to assist you further.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Expensive toilet seat not built to last…

I have had 2 of the graphite soft close toilet seats in 3 years (1 was a replacement for the other). Both had the same fault in which the hinge has come away from the seat. It’s irreparable as the mdf type composition just cracks and then crumbles. It’s frustrating as it was bought to match a heritage vanity unit and blind.

25 november 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Heritage Bathrooms

Antwoord van Heritage Bathrooms

Thank you for taking the time to leave us a review. I am very sorry to hear you’re unhappy with your toilet seat. Please be assured we take all feedback seriously and your concerns will be used to find new ways that we can enhance our customer experience.

I'm not able to find any details on our system for your case, so if you can send me some more information I’d be happy to investigate this for you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

They identified the spare part o needed…

They identified the spare part o needed instantly from a photo

29 november 2023
Logo Heritage Bathrooms

Antwoord van Heritage Bathrooms

Thank you for your review, we really appreciate you taking the time to leave us such a great comment about the service you’ve received.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Very mixed bag.....good bathroom units

Very mixed bag.....good bathroom units, but two toilet seats have failed within 2 years, on different toilets....one losing its grey laminate exterior in portions, one completely broke at hinge. Very poor quality both.

20 november 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Heritage Bathrooms

Antwoord van Heritage Bathrooms

Thank you for taking the time to leave us a review. I am very sorry to hear you’re unhappy with your Heritage toilet seats. Please be assured we take all feedback seriously and your concerns will be shared with the relevant department for them to review.

I'm not able to find any details on our system for your case, so if you can send me some more information I’d be happy to investigate this for you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

products are good and reply to…

products are good and reply to question quick

7 november 2023
Logo Heritage Bathrooms

Antwoord van Heritage Bathrooms

Thank you for your review, we really appreciate you taking the time to leave us such a great comment about the service you’ve received.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren
Logo Heritage Bathrooms

Antwoord van Heritage Bathrooms

Thank you for your review, we really appreciate you taking the time to leave a comment. It’s really good to hear that we were able to help you with your problem!

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I disliked the poor quality toilet seat…

I disliked the poor quality toilet seat hinges, which quickly corroded. I liked the speedy response to my complaint and the replacement hinges. Time will tell if the corrosion problem has been solved.

14 oktober 2023
Logo Heritage Bathrooms

Antwoord van Heritage Bathrooms

Thank you for taking the time to let us know about your experience. At Heritage Bathrooms, our customers are at the heart of the business and by paying close attention to your feedback, we can continually improve our products and services.

Our Customer Service Department works hard to ensure that we provide the best service we can, so I'm pleased to hear that we were able to help you quickly!

Please be assured we take all feedback seriously and your concerns regarding your toilet seat hinges will be shared with the relevant department for them to review.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very easy to contact staff which are…Extremely professional

Very easy to contact staff which are extremely helpful and full of product knowledge .Well dond

16 oktober 2023
Logo Heritage Bathrooms

Antwoord van Heritage Bathrooms

Thank you for your review! Our customer service team works really hard to provide great customer service so it’s great to receive feedback like this. We really appreciate you taking the time to let us know you were happy with the service you received!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have replaced my loo seat twice in 3…

I have replaced my loo seat twice in 3 years and it’s completely come off the hinges on the lid again!it was fitted twice by a plumber .I’m looking to replace with a different seat!

13 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Heritage Bathrooms

Antwoord van Heritage Bathrooms

Thank you for taking the time to leave us a review. I am very sorry to hear you’re unhappy with your Heritage toilet seat.

Please be assured we take all feedback seriously and we'd really like to see if we can help. I’m unaware of your case so if you can please contact us with some further information, I will look into this for you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very helpful staff in resolving my…

Very helpful staff in resolving my query.

21 september 2023
Logo Heritage Bathrooms

Antwoord van Heritage Bathrooms

Hi David, thank you for taking the time to leave us a review. It’s really good to hear that we were able to help you with your problem!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Prompt and helpful

They managed to identify our toilet in order that we could get the right seat. They were prompt and helpful.

21 september 2023
Logo Heritage Bathrooms

Antwoord van Heritage Bathrooms

Thank you for your review, we really appreciate you taking the time to leave us such great feedback about the service you’ve received.

I'm very pleased to hear that we were able to help you with your toilet identification and your comments will be shared with the rest of the team!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very poor quality products

We had a Heritage bathroom installed about 6 years ago. Since then we have had a whole host of problems. The toilet seat broke very early on (clearly an extremely common problem). The main shower control and the diverter to the hand set have both been replaced, but now both need replacing again. One of the main bath taps had to be replaced. The latest problem is underneath the sink. Heritage have advised me on the part that needs changing, together with the not-so-helpful information that they don't stock this part. The solution offered by Heritage is a complete new tap set, priced at 420 pounds.

Heritage products look good, but that is all. They are expensive, their quality is really poor, as is the after-sales service.

Note added following reply below: I have not yet received a message from Heritage.

1 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Heritage Bathrooms

Antwoord van Heritage Bathrooms

Hi David, thanks for your review. I’m sorry to hear about the issues you’ve experienced with some of your Heritage Bathrooms products.

I’ve sent you a DM via Trust Pilot for your contact details so we can investigate further. Many thanks.

Note - Hi David, thank you for sending your contact details which we received on Saturday 5th August. I have passed these onto our customer service team who will investigate this when our office re-opens tomorrow, Monday 7th August. Many thanks.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Double failure x 3

The quality within this company is unfortunately lacking.
I live in a community of 8 barn conversions where heritage bathrooms were fitted.
3 of us all had a problem with the same sink cracking in exactly the same place. Heritage did not want to know stating that we must have dropped something on it to cause the damage.
Double failure!
Sub standard products and sun standard customer service.
Would not recommend!

16 augustus 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Heritage Bathrooms

Antwoord van Heritage Bathrooms

Hi Paul, thanks for your review. I’m sorry to hear about the issues you’ve experienced.

I’ve sent you a direct message via Trust Pilot for your contact details to investigate this further. Many thanks.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer