Homeline Furniture Ireland Reviews 

1.353
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely recommend the bed is really sturdy and looks amazing my young teenager loves it. Great quality product, takes a while to assemble but clear instructions. Needs 2 people as its heavy. Took a... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bought the Fendi Dining table and i rang and paid over phone. Michaela took my order and i received writing invoice of my goods in a email within 10 minutes. 3 weeks delivery once it arrived i got a c... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The formed glass coffee table I'd ordered (& long wanted) arrived timely & with plenty of notice. It was packaged robustly & brought into the house by two careful, efficient & friendly delivery men.... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent. Just what online shopping should be yet failed by others. Great images, dimensions shown & delivery as promised by a very courteous Homeline driver who brought it straight to the room inten... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord


Bedrijfsgegevens

  1. Meubelwinkel
  2. ook in
  3. Kantoormeubilair winkel
  4. Keukenwinkel
  5. Kindermeubelwinkel
  6. Slaapkamermeubilair winkel
  7. Woonkamermeubilairwinkel

Over Homeline Furniture Ireland

Geschreven door het bedrijf

Homeline Furniture Ireland - Top quality furniture, free delivery in Ireland - bedroom furniture, living room furniture, beds, mattresses, bunk beds, dining room furniture, bed frames, recliner chairs

IRELANDS LEADING ONLINE FURNITURE RETAILER

Bedroom by Homeline Furniture

Living by Homeline Furniture

Dining by Homeline Furniture

Kitchen by Homeline Furniture

Office by Homeline Furniture

Childrens by Homeline Furniture

Homeline Furniture

Geschreven door het bedrijf

At Homeline Furniture we are proud to offer Free Nationwide Delivery, Free Returns & One Year Guarantee.
We are a family run business based in Clonmel, Co Tipperary and have been selling furniture for almost 40 years. We have always prided ourselves on sourcing and selling only quality furniture pieces at the best possible prices.

Contactgegevens

4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

1K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 90% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,6

Alle reviews

(1.353)

125 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was skeptic as first as I’m not aware…

I was skeptic as first as I’m not aware if they have physical store. I tried to validate on line and it seems a legit company. I ordered a hallway storage bench and I’m very delighted with the quality. It is very well made! Quickly delivered too. Very satisfied!

19 juni 2026
Logo Homeline Furniture Ireland

Antwoord van Homeline Furniture Ireland

Thank you so much for your lovely review! We’re delighted to hear that you’re happy with your hallway storage bench and impressed with the quality and quick delivery.

While Homeline Furniture operates online, we’re part of a family-run furniture group with over 40 years’ experience in the furniture industry, so it’s great to hear that we were able to give you confidence in ordering with us.

Thank you again for choosing Homeline Furniture and for taking the time to share your experience!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Disappointing Experience All Round

Unfortunately, my experience was really disappointing from start to finish.

The bed took around 4½ weeks to arrive, and even arranging the delivery was frustrating. The company offered very limited delivery slots, and if you couldn’t make the one they allocated, you were told you could be waiting another couple of weeks for the next available date. There was very little flexibility, which made the whole process stressful.

When the bed finally arrived, one of the main pieces was damaged. To be fair, customer service did offer to send a replacement part, but they advised it could take another couple of weeks. As we urgently needed a bed, waiting even longer wasn’t a realistic option, so we had to purchase another bed elsewhere.

What has been most frustrating is the returns process. We now have three very large boxes taking up a huge amount of space in our hallway, and we’ve been told it could take up to a month for them to be collected. With a busy family home, this is far from ideal, and there seemed to be very little effort made to speed up the collection or find a more practical solution.

It’s a shame, as delays and damage can happen with any company, but it’s how those situations are handled that makes the difference. Unfortunately, the inflexible delivery process, damaged product, and very slow resolution have left me extremely disappointed, and I wouldn’t feel confident ordering from them again.

13 juni 2026
Logo Homeline Furniture Ireland

Antwoord van Homeline Furniture Ireland

Hi Jenny,

We are very sorry that your experience fell so far below the standard we aim to provide. We fully appreciate how frustrating it must have been to wait for the bed, receive a damaged component, and then face a further delay in having the packaged item collected.

While delivery routes and replacement parts can sometimes be subject to supplier and scheduling constraints, we recognise that the overall resolution was not sufficiently convenient or timely for you, particularly with three large boxes taking up space in a busy family home.

Your feedback has been shared with our delivery and customer service teams so that the handling of similar situations can be reviewed. We sincerely apologise for the inconvenience and disappointment caused.

Kind regards,
The Homeline Furniture Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good price

Good price, excellent delivery, love my new bed.

17 juni 2026
Logo Homeline Furniture Ireland

Antwoord van Homeline Furniture Ireland

Hi Roisin, thank you for your positive feedback, much appreciated!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service

Items exactly as advertised, great value and delivery was quick with great communication. No issue delaying our delivery by a few days. Would highly recommend

13 juni 2026
Logo Homeline Furniture Ireland

Antwoord van Homeline Furniture Ireland

Thank you so much for the lovely review! We’re delighted you were happy with the value, delivery and communication. We really appreciate your recommendation.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good communication

Good communication re. delivery. Able to organise this around a holiday. Delivery was running a bit late on the day but they let me know what was happening.

11 juni 2026
Logo Homeline Furniture Ireland

Antwoord van Homeline Furniture Ireland

Thank you for your review! We’re glad we could arrange delivery around your holiday and keep you updated on the day. We really appreciate your understanding.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great quality sturdy furniture

Great quality sturdy furniture, delivery fast definitely great service

6 juni 2026
Logo Homeline Furniture Ireland

Antwoord van Homeline Furniture Ireland

Thank you very much for your review, we are delighted to hear it.

Kind regards
Mickeala

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent customer service

Excellent customer service, great price, free delivery, great quality products.

21 mei 2026
Logo Homeline Furniture Ireland

Antwoord van Homeline Furniture Ireland

Thanks very much Michael, we hope to be of assistance again in the future.

Kind regards
Mickeala

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very well run business.

Very well run business.
Great prices and customer support.

2 juni 2026
Logo Homeline Furniture Ireland

Antwoord van Homeline Furniture Ireland

HI Eugene,

We really appreciate your feedback, thank you for taking the time to share.

Kind regards
Mickeala

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Best customer service I’ve ever…

Best customer service I’ve ever experienced. We really appreciate the staff at Homeline

25 mei 2026
Logo Homeline Furniture Ireland

Antwoord van Homeline Furniture Ireland

Hi Damien,

Thank you so much for your kind words, It means a lot to our team to hear that you had such a great experience.
We truly appreciate your custom and thank you for taking the time to share your feedback.

Kind regards
Mickeala

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy ordering process

Easy ordering process. Arrived in the time indicated. Easy to assemble.

17 mei 2026
Logo Homeline Furniture Ireland

Antwoord van Homeline Furniture Ireland

Thank you very much for your feedback Jeanne, we appreciate it.

Kind regards
Mickeala

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The communication was poor

The communication was poor. The quality of product was poor also. Customer care poor.Some of the dowel holes felt like cardboard. All all in poor product. Avoid

17 mei 2026
Logo Homeline Furniture Ireland

Antwoord van Homeline Furniture Ireland

Hi David,

The delivery lead time quoted on your order was 2-3 weeks. When you contacted us to ask about delivery, we explained the expected timeframe, and once your order was ready, we arranged a delivery date with you.

We're sorry to hear that you felt our communication was poor. We believe we responded to your emails and questions as promptly as possible.

We're sorry to hear that you were disappointed with the quality of the furniture. 

Kind regards
Mickeala

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer