Angst gekregen voor webshops.
Website ziet er goed en er worden mooie producten aangeboden. Mijn oog viel op een mooi product, maar heb deze helaas nooit mogen ontvangen. De service ben ik niet over te spreken, ik heb nog nooit zo iets meegemaakt. Geld nooit terug gekregen noch een excuus noch een vriendelijke toon. Heb oprecht angst gekregen, door deze ervaring, ergens te bestellen waar het niet commercieel is. Mensen willen met hun centjes waar ze hard en eerlijk voor gewerkt hebben wat voor hun zelf halen. Budget daarop afgestemd. Krijg je deze besteltrauma erbij. Geen product wel enorm veel stress gehad.







