Banner for Jacksons Leisure Supplies Ltd.

Jacksons Leisure Supplies Ltd. Reviews 

2.427
•
TrustScore 5 uit 5

4,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

From start to finish, a very friendly and helpful team, the website was really easy to navigate before calling and finally making the purchase. The windows didn’t take long to arrive, very well packa... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

When I had difficulty with an online purchase, I rang Jacksons. Adam was personable and helpful. He got me back on track and finally the reclining garden chairs were delivered the following day. The... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Spoke to a vert nice lady on the phone who assured me that I wouldn’t need any additional brackets to mount the Fiamma F45s awning on my coach built motor home. I then ordered it online it was deliver... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered something via Amazon that was delivered from Jacksons Leisure Supplies Ltd. on the next day. Unfortunately it was faulty when it came from the manufacture - however Racheal from customer ser... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Camperwinkel
  2. ook in
  3. Buitensportwinkel
  4. Kampeerwinkel
  5. Luifel leverancier
  6. Scheepvaartbenodigdheden winkel
  7. Zwembadwinkel

Over Jacksons Leisure Supplies Ltd.

Geschreven door het bedrijf

Jacksons Leisure Ltd.

At Jacksons Leisure Supplies, we specialise in providing everything you need for your leisure adventures. From caravan and motorhome equipment to campervan conversion supplies, camping gear, marine products and swimming pool equipment, we offer a carefully selected range designed to support both enthusiasts and trade professionals.

As a family-run UK business with over 40 years of experience, we’ve built a strong reputation for supplying reliable products backed by friendly, knowledgeable service. We work with leading manufacturers to ensure our customers have access to quality products they can trust, whether they’re maintaining, upgrading or building from scratch.

We stock everything from essential accessories to specialist components, making it easy to find what you need in one place. Whether you’re preparing for a trip, working on a campervan conversion, upgrading your setup or simply replacing a part, our team is here to help with practical advice and support at every stage.

Based in Bromborough on the Wirral, we operate both an online store, shop and trade counter, allowing us to serve customers across the UK with fast dispatch and dependable service. Our goal is simple: to help you get equipped with confidence for every journey.

Business Services

Geschreven door het bedrijf

Official Calor Gas Partner
We provide Propane, Butane and Patio Calor Gas Bottles. We also offer an exchange service for when you've ran out. Not sure which gas you need? Give us a call! Our team is always happy to help you choose the right option.

Contactgegevens

Fiamma Awnings

Available on Next Day Delivery

4,8

Uitstekend

TrustScore 5 uit 5

2K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 71% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,8

Alle reviews

(2.427)

1.550 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service.

We are new to motor-homing (although not camping). We acquired our new (to us) vehicle in July and I had been planning improvements and additions from the moment we put down the deposit.

Once I got it home, the list got a little longer and, during my research for parts and spares, I discovered Jacksons. They aren't too far away from me, and we visited on a grand day out to acquire items for the motorhome.

It was a bit strange walking into what still appeared to be a warehouse- despite the obvious displays and counter- but we were soon at ease, enquiring about several items that were competitively priced here.

What we spent was not pocket change but learned that some people spend A LOT here, on full conversions, and it isn't hard to see why. The service was very friendly and I was helped through some of my confusion and indecision by the patient staff. I did get everything I wanted. I have since mail-ordered a TV bracket as well.

Unfortunately, there was a problem with one of the products. It was minor, and simply required a replacement component rather than a whole unit sending out. This was all sorted quite quickly and I was kept informed throughout the wait. Everything is now working fine,

I have often said that the time you find out how good customer service is is when you actually have a problem. Jacksons was just brilliant. Thank you.

31 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Jacksons Leisure Supplies Ltd.

Antwoord van Jacksons Leisure Supplies Ltd.

Thanks for such a detailed review, and welcome to the world of motorhoming! 😊 It sounds like you’ve already got a good list of projects on the go.

We’re really pleased the team could help you work through the choices and get everything you needed, both in-store and with your later order. And you’re absolutely right — it’s when something doesn’t quite go to plan that good service really matters. We’re glad we could get the issue sorted quickly and keep you updated along the way.

Thanks again for choosing Jacksons, and we hope you have plenty of great adventures in the new-to-you motorhome! 🚐

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Helpful staff

Helpful staff

27 juli 2026
Logo Jacksons Leisure Supplies Ltd.

Antwoord van Jacksons Leisure Supplies Ltd.

Thanks for the great review! We really appreciate your support and hope to see you back at Jacksons soon. 😊

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Truly terrible customer service

Terrible service. Be very careful ordering, their website will return results on all words in your search terms even if you are searching for a specific product. Ordered the wrong fridge by mistake because of this as all the product photos and names are so similar. A simple fix for the website would be to return product not found if they don't stock the actual model searched for! The delivery was just dumped on the lawn, no contact at all from the courier in advance or on delivery, returned home to find it there. I had to pay for the return which took 10 days to sort out as no courier would take it due to it being a fridge. They finally arranged for it to be collected but it took a further 13 days to sort out the refund, I had to repeatedly chase it, it didn't happen automatically. The whole process has taken over a month to sort out and repeated emails chasing. Absolutely shocking customer service.

7 augustus 2026
Logo Jacksons Leisure Supplies Ltd.

Antwoord van Jacksons Leisure Supplies Ltd.

Hi Jo,

We would first like to clarify that our product pages clearly state the model, capacity, dimensions and sizing of each fridge, and we always advise customers to read the product information carefully before placing an order. If a customer is ever unsure whether a product is suitable, they can also contact us on 0151 334 0222, option 2, to speak directly with our technical team before purchasing.

The fridge ordered in this case was an Adventurer AD65X, a 65-litre model, and the item dispatched was the item selected and ordered.

In regards to the website search, the term used, “Alpicool Nomadic Ark CR50X”, contains several keywords which will naturally return similar and related products. Searching “Alpicool” will display products from that range, while terms such as “CR50X” and “50” may return comparable compressor fridges.

This is intentional. If the search only returned exact matches, customers would need to know the precise product title, brand and model code before anything useful appeared. This would not only make it harder to browse alternative or comparable products, but would also make it much more difficult to find the exact model required unless the customer already knew its full details, making general navigation of the website far less practical.

In regards to the service issues raised, the delivery service used is a signed-for service and, unfortunately, in this instance the courier did not comply with the required delivery procedure. This is outside of our direct control once the consignment has been handed over, however we apologise for the error.

The return also took place during our peak summer period, when higher volumes can increase return and refund processing times. Even taking this into account, we agree that the delay in this case was longer than it should have been.

Your feedback has been passed to the relevant teams for review, and we have also spoken with our warehouse team regarding the return and refund delays to help prevent similar delays going forward.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I needed a new downlighter bulb

I needed a new downlighter bulb for my caravan bathroom. Jackson Leisure had just what I wanted and delivered it quickly. I will be fitting it next time we go out in it.

4 september 2026
Logo Jacksons Leisure Supplies Ltd.

Antwoord van Jacksons Leisure Supplies Ltd.

Thanks for the lovely review! 😊 We’re pleased we had just the right bulb for your caravan and that it arrived quickly. Hope the fitting goes smoothly on your next trip! 💡🏕️

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Thule side and front rain covers…

Bought Thule side and front rain covers for my motorhome. Spoke with an advisor before buying and was advised on correct product.
Very competitive price and excellent delivery. Would definitely use Jackson's Leisure again.

3 september 2026
Logo Jacksons Leisure Supplies Ltd.

Antwoord van Jacksons Leisure Supplies Ltd.

Thanks so much for the great review! 😊 We’re pleased our team could help you choose the right Thule rain covers and that you were happy with the price and delivery. We really appreciate your support and look forward to helping you again! 🚐

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Being a full time van lifer having a…

Being a full time van lifer having a company that I can rely, on when things go wrong ( broken sargent control panel) is super important, you had the part and delivered it super quickly well done 👏

4 september 2026
Logo Jacksons Leisure Supplies Ltd.

Antwoord van Jacksons Leisure Supplies Ltd.

Thanks for the great review! We know how important it is to get things fixed quickly when you’re living on the road, so we’re glad we had the Sargent control panel in stock and could get it out to you quickly. 🚐

Thanks for choosing Jacksons — happy van life!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I needed a fridge quickly

I needed a fridge quickly. I have previously bought from Jacksons Leisure Supplies, so knew they were good value and reliable. Within 3 days I had a lovely little fridge that was very nice and as described and safely delivered. I found them easy to get in touch with and they responded quickly and politely. Overall, I would strongly recommend them as good suppliers of quality items at value for money prices.

3 september 2026
Logo Jacksons Leisure Supplies Ltd.

Antwoord van Jacksons Leisure Supplies Ltd.

Thanks for taking the time to leave such a great review! We’re glad we could get your fridge to you quickly and safely, and that you’re happy with it. 😊

It’s always good to see a returning customer, so thanks for coming back to Jacksons and for the recommendation. We really appreciate it!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bargain price for Thule rain panels and great customer service

Bought Thule rain panels which were significantly cheaper than anywhere else and which arrived super fast. The panels are great, easy to fit and give the motorhome a huge amount of additional living space.

27 juli 2026
Logo Jacksons Leisure Supplies Ltd.

Antwoord van Jacksons Leisure Supplies Ltd.

Thanks so much for the fantastic review! 😊 We’re delighted you found a great price and that the Thule rain panels arrived so quickly. Even better to hear they’re easy to fit and giving you lots of extra space to enjoy! 🚐🏕️👍

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered on Wednesday 26th August.

Ordered on Wednesday 26th August.
Was told it would be with me possibly next day. Was finally delivered Thursday 3rd of September to the wrong address 1/4 mile away. Only found this out by ringing Friday morning to cancel the order, I was asked if I'd mind getting it from the other address. I was away working so asked my son to go and see if it was still there, it was, he managed to drag it 1/4 mile home as was a 2 man lift and wouldn't fit in his car!
All round a complete nightmare, I feel sorry for the people who have to deal with finding where people's orders are as it seems the delivery/dispatch is failing.

27 augustus 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Just a delight to deal with

Just a delight to deal with, from product information to the customer service department. Everyone was helpful, and nothing was to much trouble .I wanted to replaced my cooker in my 2013 Unicorn Cartagena as my current one was just a nightmare to keep working. So need help identifying an exact replacement. All sorted then was delivered in 2 days with an ETA which was excellent. Can't fault them at all.

2 september 2026
Logo Jacksons Leisure Supplies Ltd.

Antwoord van Jacksons Leisure Supplies Ltd.

Thanks for such a great review! We’re really pleased the team could help you identify the right replacement cooker for your Unicorn Cartagena and get it to you so quickly. Two days and an ETA — sounds like everything went to plan! 😊

We know replacing something like a cooker isn’t always straightforward, so it’s great to hear we could make the process nice and easy. Thanks again for choosing Jacksons!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Aircon unit

Easy ordering they kept me informed about delivery even thou the delivery had a hiccup with staff being off but Jacksons leisure were great

27 augustus 2026
Logo Jacksons Leisure Supplies Ltd.

Antwoord van Jacksons Leisure Supplies Ltd.

Thanks so much for the lovely review! 😊 We’re pleased you found ordering easy and appreciated the delivery updates.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I can’t believe these reviews are true

I can’t believe these reviews are true. Ordered a motorhome Thetford part. Was told it was in stock. After ordering was then told we only had 2 in stock and they were sent to other customers. Then 2 days later was told that they’re sending it out next day delivery. No tracking number, and no delivery. 4 days later everything has gone silent. They still have my money. Avoid this nonsense company and buy elsewhere. Update. Having read this reply the communications record should show that I received an email from Rachael on the Wednesday, saying it would be dispatched on the Thursday for delivery on the Friday. Which is obviously next day. I still have the email so I can send it to you to add to your communication record. You can add it to the dispatch email that I received the following Monday and a follow up email 5 minutes later with a refund email. Confusing. The only reason I have received a refund is because I had to keep chasing it up with you so please don’t make out it was great customer service.

3 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Jacksons Leisure Supplies Ltd.

Antwoord van Jacksons Leisure Supplies Ltd.

H David,

We’re sorry for the frustration caused with this order.

The order was placed over the bank holiday weekend while our business was closed. During this extended period, we received multiple orders for the remaining stock of this item. These were processed in date order when we reopened and, unfortunately, the available stock had already been allocated by the time your order was reached.

The replacement stock has still not arrived as of today, and the item is currently shown as unavailable/out of stock on our website.

Following your further contact, the order was cancelled and refunded in full on 7th September. The refund should reach your account within the standard bank processing time of 3–5 business days.

UPDATE:

Following your review update, we have reviewed this further with Rachael and located the additional email chain, which had been transferred to another colleague during her absence and was therefore not visible during our initial review.

To clarify the timeline, when you contacted us on 1st September, you were advised that the item was not currently in stock but that further stock was expected to arrive later that week. The order remained open while this delivery was awaited.

You are correct that Rachael emailed you on Wednesday 2nd September advising that the item was expected to dispatch on Thursday for delivery on Friday. This was based on the stock delivery we were expecting that week.

Unfortunately, the expected stock did not arrive as anticipated. The order was subsequently passed over to our stock team so that a revised availability date could be confirmed.

Following your further contact, on Monday 7th September the paperwork was reprinted and the order was arranged for dispatch that day, with a Royal Mail tracking number provided. At this point our system was showing the stock as available. However, when this was taken through to the warehouse, the physical stock could not be located.

Rachael then spoke directly with our Warehouse Manager, who confirmed that the expected items had not arrived with the previous delivery despite the system showing them as available. You were updated shortly afterwards and the order was cancelled and refunded in full the same day. As the order had already been passed over for stock confirmation, this would have been followed up and the refund processed that day regardless of whether you had chased.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Awesome service

Awesome service. Would definitely recommend 👍

2 september 2026
Logo Jacksons Leisure Supplies Ltd.

Antwoord van Jacksons Leisure Supplies Ltd.

Thanks for the great review! We really appreciate your support and hope to see you back at Jacksons soon. 😊

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Replacement glass lid for our caravan…

Replacement glass lid for our caravan cooker. First time using Jackson’s leisure , their website was easy to navigate and the product was a good price. Item was despatched quickly and arrived very well packaged. We would highly recommend this company and will be our first to go to should we need anything else for our caravan oven. Thank you

3 september 2026
Logo Jacksons Leisure Supplies Ltd.

Antwoord van Jacksons Leisure Supplies Ltd.

Thanks so much for the fantastic review! 😊 We’re delighted your first order with us went so smoothly, and that you were happy with the price, delivery and packaging. We really appreciate the recommendation and look forward to helping with your caravan needs again! 🚐👍

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

The whole process worked well

The whole process worked well, arrived on time etc.

27 augustus 2026
Logo Jacksons Leisure Supplies Ltd.

Antwoord van Jacksons Leisure Supplies Ltd.

Thanks for the great review! 😊 Thanks for choosing Jacksons and for taking the time to leave your feedback! 🚐👍

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Service

Goods exactly as described and delivered quickly.

29 juni 2026
Logo Jacksons Leisure Supplies Ltd.

Antwoord van Jacksons Leisure Supplies Ltd.

Thanks for the lovely review! Always good to hear when we’ve got things right. 👍

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer