Banner for Lavetir

Lavetir Reviews 

555
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,7

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered a “Mother of the Bride” pantsuit from Lavetir. Wasn’t sure of what size to get so I ordered a “custom fit” purchase at no extra charge. I just received my pantsuit the other day a... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered a dress with minimum time to the event. Levetir answered all my email questions immediately and the dress arrived in time. I was impressed by the quality of the dress and it fit perfectly. T... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was very happy with my shopping experience with Lavetir. I saw a beautiful dress on their sight looked through the myriad of color selections (the hardest part) chose a perfect color (spot on color... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Size 8 should have fit me but didn’t. I received an email from Lavetir asking how the dress was. They had a link. I wrote that I needed size 10 instead of 8. They sent me to a website call Just... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Damesmodewinkel
  2. ook in
  3. Galakledingwinkel
  4. Jurkenboetiek
  5. Trouwwinkel

Geschreven door het bedrijf

Lavetir has a variety of chic bridesmaid dresses that are all under $150! You can find perfect mix & match for your wedding party, and available in all sizes and 70+ colors. Plus, free custom sizing offered to ensure the perfect fit on your big day. Plus our wedding dresses are all under $300. Shop now.


Contactgegevens

FIRST ORDER 10% OFF

12% OFF FOR 3+DRESSES

3,7

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

555 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Bij Trustpilot draait alles om menselijke content. Dit bedrijf kan echter ook onze AI-ondersteunde tool gebruiken die ze helpt bij het schrijven van hun reacties.

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,7

Alle reviews

(555)

114 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I got the dress quickly and it was…

I got the dress quickly and it was beautiful. I love the fit, it did not need any alterations and the color was perfect. It was well made with straight stitching and no loose threads or frays. It held up very well for a wedding and the party after. I would absolutely order from here again and highly recommend it. As far as sizing I went by my actual measurements and it fit perfectly.

25 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Leider sehr enttäuschend – keine Empfehlung

Ich habe bei Lavetir ein Kleid in meiner abgemessenen Größe bestellt, basierend auf den Angaben der Größentabelle auf der Website. Als das Kleid ankam, war es deutlich zu groß – die Maße haben überhaupt nicht mit den angegebenen Werten übereingestimmt.

Wir sind 6 Brautjungfern und bei uns allen waren die Kleider viel zu groß.

Auf meine Reklamation hin bekam ich die Antwort, dass das Kleid angeblich einer Schaufensterpuppe in dieser Größe passen würde und somit korrekt sei. Beim Kundenservice wurde mir ein Rabattcode angeboten für die nächste Bestellung, oder eine Erstattung von 20%, aber keine vollständige Rückerstattung oder Umtausch.

Ich musste das Kleid schliesslich von einer Schneiderin ändern lassen – die Änderung hat genauso viel gekostet wie das Kleid selbst. Auch sie meinte, dass die Größentabelle von Lavetir absolut nicht stimmig sei.

Zu allem Überfluss habe ich dann auch noch nicht den vollen Betrag zurückerstattet bekommen, wie es eigentlich vereinbart war (diese 20%).

9 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Completamente desiludida com a Lavetir

Comprei um vestido no site, pedi exatamente o modelo que está nas imagens, de seguida enviaram-me um email a pedir as minhas medidas e eu enviei as minhas medidas como me pediram. O vestido chegou com as medidas certas, mas não tem absolutamente nada a ver com o que anunciam no site.

Quando pedi devolução, só me quiseram devolver 25% do valor, dizendo que não aceitam devoluções de artigos feitos à medida. Isto é um abuso, porque o problema não é das medidas — é o facto de o vestido ser completamente diferente do anunciado.

Atendimento fraco, sem responsabilidade. Não recomendo a ninguém.

Se estás a pensar comprar na Lavetir: pensa duas vezes!

18 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company just wants your money

This company just wants your money. I ordered a bridesmaid dress that I paid for expedited shipping, arrived 2 weeks after my friends wedding. I no longer needed it, tried to return it (unopened), they would not provide me with a return shipping label, and were going to charge for a restocking fee. In general it would’ve taken the amount I paid for the dress to get it returned. Very inconvenient, I would avoid ordering from them! Find a different dress company that is more empathetic and willing to help accommodate your return.

18 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Lavetir

Antwoord van Lavetir

Dear Customer,

Thank you so much for your helpful and kind feedback :)
We sincerely apologize for the inconvenience and disappointment caused.

As to the restocking fee is applied to cover the costs associated with inspecting, repackaging, and restocking returned items. While we understand this may be frustrating, We are continuously working to improve both our return policy and shipping service to ensure a better experience for every customer.

If you have any further questions or require assistance, please don’t hesitate to contact us.

Thank you again for your time and understanding.

Best regards,
Lavetir

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

POOR QUALITY AND POOR REFUND CHOICES

😭👎BUYERS BEWARE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
THIS IS WHAT THEY SENT TO ME!!!!!!!!!!!!!!

Dear customer, Thanks for your email.
If you need to return, we respect your decision. According to our return policy, buyer should bear the forth & return shipping cost and 35% restocking will be charged. Your order total is $162.99 product purchased price + $29.99 shipping cost. So the refund will $162.99*65% = $105.94 if you return For the return shipping cost, it is based on your local shipping carrier. To offer better service, we can offer some reasonable plans for you. Plan A: Get 25% refund directly and keep the dress.
Plan B: Keep the dress and we will send you a 35% off coupon code, which you can re-order a new dress in our site. But if you still want to return, we also respect your decision. Only for Return Purpose: Return Address:
1 Don_ #202, Yindu Shangye Guangchang, Gusu District, Suzhou City, 215000, Jiangsu Province, China Tel: +86-183 5118 5584
Receipt:Lavetir Please mark $40.00 for the value of dresses on the shipping label, then it will not
hold in the customs, You could tell us your decision.

*******This what they sent to me. The pantsuit did not look nothing like the picture. The blouse was completely wrong. Horrible quality of material. I'm sadly going to keep it but will purchase some different fabric for the front of the blouse and have a seamstress change it . DONOT ORDER FROM THIS COMPANY!! UPS WANTED $50 something dollars to send it back to China.******* I AM VERY DISSATISFIED AND APPARENTLY THEY DONOT CARE. ALL THEY WANT IS YOUR MONEY. YOU SELECT WHAT YOU THINK YOU ARE RECEIVING AND THEY GET A SO-CALLED SEAMSTRESS TO PUT TOGETHER THE SO CALL OUTFIT YOU SELECTED.
****LAVETIR IS A GREEDY AND SHADY COMPANY THAT FOOLS CUSTOMERS WITH THEIR PHONY ONLINE CATALOG. THEY GET SOMEONE TO MAKE THEIR CLOTHES. *****I WILL NEVER ORDER FROM THEM AGAIN. I WISH I COULD SEND PICS OF WHAT I ORDERED AND WHAT I RECEIVED. VERY MUCH DIFFERENT!!!!

10 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Spa colour dress

I received the dress in the spa colour, and I just wanted to say how beautiful it is! The design is elegant and the custom sizing was perfect – it fits me wonderfully. I’m really happy with the quality and style.

1 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

So many options

The color options are so extensive and there was a wide range of dress styles to choose from. I am happy with the fit and material.

25 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The bridesmaid dress I ordered arrived…

The bridesmaid dress I ordered arrived damaged during delivery, but Lavetir’s customer service was incredibly responsive. They quickly shipped me a replacement dress, and it arrived well before the wedding day. The material, quality, and overall look exceeded my expectations.

22 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Perfect Fit

I ordered a dress with custom measurements and it was a perfect fit! The dress looked just like the pictures and the fabric quality was great. Really happy with my purchase!

30 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Lavetir

Antwoord van Lavetir

Hello,

Thank you so much for your helpful and kind feedback :)
We are very happy to hear about the good experiences you've had with our dresses and services!

We thank you for your time and wish you a good day.

Best regards,
Lavetir

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Kein Kundenorientiertes Unternehmen

Kein Kundenorientiertes Unternehmen!
Kleider per Expressversand um 50€ bestellt ( Homepage stand 5 Werktage) kam nach zweimaligen Nachfragen nach 14 Tagen an! Wobei eines der Kleider fehlte. Und das Unternehmen sieht ihre Fehler nicht ein und besteht darauf beim Rückversand das der Käufer Kosten trägt und pro Kleid 35% behält.
Noch nie so ein schlimmes Unternehmen gehabt. Würde ich keinem empfehlen

14 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Nicht zu empfehlen

Ich hatte drei Kleider bestellt wobei nur zwei angekommen sind. Am Ende muss ich sagen zum Glück denn der Rückversand ist super kompliziert und man trägt die gesamten Rücksendekosten nach China und bekommt höchstens 70 % des Kaufpreises erstattet.

17 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT buy from Lavetir

DO NOT buy from Lavetir! The dress I paid £89 for didn't even look like the picture and I asked to return it. They have ridiculous restocking fees and the return shipping costs are ridiculous .They said as a goodwill they will give me 20% back what I paid! I did read the reviews on their company website and felt confident buying from them. But, now I cannot find anywhere to leave a review on their website. Shame on them from scamming their consumers.

12 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Lavetir

Antwoord van Lavetir

Dear Customer,

Thank you so much for your helpful and kind feedback :)
We sincerely apologize for the inconvenience and disappointment caused.

As to the restocking fee is applied to cover the costs associated with inspecting, repackaging, and restocking returned items. While we understand this may be frustrating, We are continuously working to improve both our return policy and shipping service to ensure a better experience for every customer.

If you have any further questions or require assistance, please don’t hesitate to contact us.

Thank you again for your time and understanding.

Best regards,
Lavetir

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The dress is the exact color I needed

The dress is the exact color I needed. The size was on point. The fabric is amazing. I’m very happy with my purchase.

13 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Lavetir

Antwoord van Lavetir

Hello,

Thank you so much for your helpful and kind feedback :)
We are very happy to hear about the good experiences you've had with our dresses and services!

We thank you for your time and wish you a good day.

Best regards,
Lavetir

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

My dress was here on time and ordering…

My dress was here on time and ordering was easy

20 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Lavetir

Antwoord van Lavetir

Hello,

Thank you so much for your helpful and kind feedback :)
We are very happy to hear about the good experiences you've had with our dresses and services!

We thank you for your time and wish you a good day.

Best regards,
Lavetir

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not buy from this company they are crooks - angry customer

Do not buy from this company they are crooks I purchased 2 dresses 350.00 I asked before i purchased these dresses is there a restocking fee I was told no as long as I send it back before 30 days I said ok and purchased these dresses. When I received them they are not true to size I was told to get a 24 im a 16 in pants 2x in tops so I purchased these dresses 24 did not fit I ordered peacock color it was green. On top of all this I was told now I have to pay shipping called for a quote 189.00 to ship it back and there’s a 30% restocking fee so I would have gotten 245.00 -189 I get a whopping 56.00 back…..like I said crooks. Oh and they also charge you 6.89 for easy return this means nothing………..if you want to throw money in the wind and support crooks then go ahead purchase from this company. I will post this on all media.

6 juni 2025
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer