Zeer slechte service
Zeer slechte service
Tot 2 maal toe besteld bij het bedrijf voor hetzelfde product. De eerste keer werd geld van mijn bank afgeschreven zonder ook maar enige bevestiging te ontvangen van betaling en of bestelling plaatsten. In het systeem stond het product op geannuleerd, maar toch wel even het geld afgeschreven. Na een week van gedoe eindelijk mijn geld terug gekregen. Daarna hetzelfde product via Bol.com besteld in de hoop om gezeik te voorkomen, maar zij hadden het zelf niet op voorraad dus werd het via een extern bedrijf gekocht dat Longboardcenter was. Zelfde verhaal weer maar ditmaal wel een ontvangstbevestiging gekregen met een track and trace number van GLS. Na de leverdatum weer contact gezocht met betrokken bedrijven bleek nogmaals door Longboardcenter het geld afgeschreven te zijn en dat zij daarna het product in hen systeem weer geannuleerd hadden. Ze moeten er maar eens voor zorgen dat als je geld van iemand rekening afschrijft je ook dient een product op te sturen. Een zeer slecht bedrijf



