Lovell Sports Reviews 

8.153
•
TrustScore 2 uit 5

2,0

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered shinguards on the 19th September using the 48hr express delivery service (£7.99) as these were a gift for my sons birthday. Received a tracking number within a day or 2 but courier still sta... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

There are a lot of negative reviews about this company, which I'd not checked before ordering and, if I had done, I might have been put off. However, I've used them twice now in the past month (first... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a pair of Puma Hyrox Trainers on the 15/9. Evri reported that there was a problem with my order last Thursday 18/9, and things should be sorted the next working day 19/9. This never happen... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If I could give zero stars I would. Paid for faster delivery so my daughter could have her football boots in time for a match, item still pending and not been sent three days after. No phone number f... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Hardloopwinkel
  2. Cricketwinkel
  3. Golfwinkel
  4. Rugbywinkel
  5. Tenniswinkel
  6. Voetbalwinkel

Geschreven door het bedrijf

With over 30 years of expertise in the sporting industry, Lovell Sports is committed to excellence. As the UK's leading specialist in Football, Rugby, Hockey, Cricket, Netball, Tennis and Running, our purpose is not only to deliver top-notch sporting equipment, but also to provide customers with seasoned advice across all categories, ensuring a seamless shopping experience. Our commitment to excellence is reflected in our Trustpilot reviews, guiding us to consistently improve and better serve you. So, what are you waiting for? Dive into a world of quality sports gear and expert guidance at Lovell Sports today.


Contactgegevens

2,0

Slecht

TrustScore 2 uit 5

8K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 61% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,0

Alle reviews

(8.153)

233 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If i vould give zero stars then i…

If i vould give zero stars then i would.
Lovell Sports sent out the wrong order, after contacting them they admitted the mistake, couldn't supply me with the correct item so offered me a full refund.
They sent out a QR code for an Evri return label which I printed off and returned the item.
37 days later and several emails I have still not received my refund.
In my latest email I have now threatened them with trading standards so let's see how that goes.
I will never order anything from these people again.

18 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Lovell Sports

Antwoord van Lovell Sports

Hello, thank you for your review. We are sorry that you received an incorrect item from us. Looking into this, we can confirm the refund was issued on 14/05. A member of our team will be in touch with you to provide further details. Kind regards, Lovell Sports

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Had i known this company was connected…

Had i known this company was connected to Sports Direct(SD), I would've never purchased from them to avoid this subsquent experience.

Astro boots purchased 4.5 months ago, only used handful of times. CS team requested photos, sent them over and then requested for item to be sent to SD warehouse. Where the inspection team's convenient opinion is that the faults are wear and tear, even though it's within 6months as per consumer rights.
The glue is comming away in 8 places across both boots and fabric near the ankle has worn, which has zero contact with anything...
ZERO Stars - Big waste of time, won't be purchasing from SD or affliated businesses until resolved.

18 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Lovell Sports

Antwoord van Lovell Sports

Hello, Sorry for the issue of your order. As reviewed by our return team, it was not manufacture fault. Unfortunately, we are not able to offer refund/ replacement. I do apologise for the disappointment. Kind regards, Lovell Sports

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a couple of tracksuits for my…

I ordered a couple of tracksuits for my son. However despite being marked as delivered I was and am still unable to locate them. The customer service has been really really infuriating as they’ve been unhelpful and have stopped responding to my numerous emails despite the urgency. I’m really disappointed and can’t believe things like this still happen.

22 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered trainers never arrived

Ordered trainers. Paid £10 for next day delivery. 4 days later still nothing arrived. Shop app states returned to sender. Tried to email but it bounced back 3 times. Filled out form on website but no reply. So £50 trainers plus £10 delivery and nothing. Need this sorting or it's going legal.

UPDATE... Have randomly received £10 refund with no explanation. Still trying to find it about the trainers

20 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Lovell Sports

Antwoord van Lovell Sports

Hello, Sorry for the issue of your order. Please provide your order number, so that we can look into this for you. I do apologise for the inconvenience. Kind regards, Lovell Sports

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor customer service

Ordered seven golf polos for an upcoming golf event I’m organising. One of the polos came with lots of brown marks on it so I requested an exchange. Once I finally got a response from Lovell Sports I was told I’d need to return for a refund & order again, meaning I’d need to pay postage again!! Got one message every 24 hours from their customer service which is poor. Will never shop with them again!

19 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Lovell Sports

Antwoord van Lovell Sports

Hello, Sorry for the issue on your order. I can see partial refund was issued on the faulty item. I've now refunded the delivery fee for the inconvenience. Should you need further assistance please do not hesitate to contact us.
Kind Regards,
Lovell Sports

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Customer service is non existent

Customer service is non existent, I ordered a jacket and received a coat instead that the company doesn’t even sell. There’s no option apart from a contact form to get hold of customer services, they wanted pictures of the wrong item sent which I emailed back with, then 2 days later I was just told “they don’t do replacements” so here’s a label to send the coat back with. Pretty poor considering it was their mistake, and I would’ve happily taken an exchange for the correct item.
Unlikely I would order from this company again.

18 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Lovell Sports

Antwoord van Lovell Sports

Hello, Sorry for the incorrect item sent. Please provide your order number, so that we can look into this for you. I do apologise for the inconvenience caused. Kind regards, Lovell Sports

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Never order a bike from Lovell / Evan's

Ordered a £4,200 Cube Litening Aero from Lovell Cycling and was sent the completely wrong frame size, along with damage to the bike. Reported the issue immediately, but instead of resolving it quickly they delayed, advised the correct bike was out of stock, and refused to offer alternative versions they still had available in the correct size. This left me without a usable bike for a planned event and I had to spend over £800 repairing my old bike just so I could participate. Despite all of this, their idea of compensation was a capped £100 discount code for a future purchase. Very disappointing experience for such a high-value order. Took around 3.5 weeks to get my money back!
order LOVE44869

20 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Lovell Sports

Antwoord van Lovell Sports

Hello, thank you for your feedback, and we’re very sorry to hear about your experience.. We sincerely apologise that the incorrect frame size was sent and that the bike arrived with damage—this is not the standard we aim to provide, especially with such a significant purchase. We also understand how frustrating the delays and stock availability issues were, particularly with your planned event.
We can confirm that your order has been fully refunded. While we appreciate this does not resolve the inconvenience caused, we regret that we were unable to offer a suitable replacement at the time due to stock limitations. Kind regards, Lovell Sports

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Cancel my orders immediately please

Cancel my orders immediately please. Why is it so hard to contact someone
LOVE56002
LOVE55999

18 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Lovell Sports

Antwoord van Lovell Sports

Hello, thank you for getting in touch. A member of our team has contacted you via email. Thank you, Lovell Sports

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order arrived but it was the wrong…

Order arrived but it was the wrong item.
I was told that the item was no longer available but it was still available AT A MUCH HIGHER PRICE.
Sent refund EVRI labels but I want the original item.
Poor customer service.
Seeking legal advice.
PLEASE READ THE REVIEWS BEFORE MAKING A PURCHASE

15 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Lovell Sports

Antwoord van Lovell Sports

Hello, Sorry to hear this. Please provide your order number, so that we can look into this for you. I do apologise for the inconvenience. Kind regards, Lovell Sports

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Lovell Sports used EVRI to deliver my…

Lovell Sports used EVRI to deliver my parcel. My parcel was stolen and they did not do anything about it for several days. By the time the parcel arrived, it was the wrong item. I ordered FIRM ground rather than SOFT ground boots but they delivered soft ground. I made several requests to resolve the matter but they did not reply. Their customer service is atrocious. DO NOT ISE. Order number LOVE53309

In response to your response Lovell Sports. I have returned the soft ground boots but demand the firm ground are sent to me as repeated requests.

14 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Lovell Sports

Antwoord van Lovell Sports

Hello, Sorry for the incorrect item sent. Full refund issued. I do apologise for the inconvenience. Kind regards, Lovell Sports

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I should have read the reviews before…

I should have read the reviews before making a purchase. Zero response from customer service. 2 day delivery boycotted, excuses after excuses from the diabolical EVRI service, now on day 6 and yet another excuse and request for 48 hrs to investigate. They had the parcel , now they haven’t!!!

8 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Lovell Sports

Antwoord van Lovell Sports

Hello, Sorry for the delivery issue, full refund issues today. I do apologise for the inconvenience. Kind regards, Lovell Sports

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

A completely differant style of sliders…

A completely differant style of sliders were sent to me ,I told customer service I had recieved the wrong item,eventually they send me a return label,I sent the sliders back but they only credited the item and not the£4 99 I paid for postage even though the order wasn't correct ,I'll never use this company again

7 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Lovell Sports

Antwoord van Lovell Sports

Hello, thank you for your review. We are sorry to hear about the issue with your order. A member of our team has already contacted to you to confirm the refund. Kind regards, Lovell Sports

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Lost walking shoes

I ordered a pair of walking trainers but the items never arrived at my pick up point. I did contact the company but took along time to reply I even chased EVRI myself to say that they have got lost in transit (was very helpful customer service from EVRI) When the company got back to my they said it was at my pick up point ARGH which I checked but nothing. Now contact company again and still nothing back. All I won’t is a refund

5 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Lovell Sports

Antwoord van Lovell Sports

Hello, Sorry for the delivery issue. I can see full refund issued on 13/5. I do apologise for the inconvenience. Kind regards, Lovell Sports

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

e-bike order nightmare

I have ordered a GBP 1700 e-bike in late April26. Immediate msg said bike on way. 2 weeks later almost zero communication. ArrowXL the courier indicate with vendor (Lovell). Appalling comms and hope it does not turn into nightmare. I will contact media if not resolved soon.

Response below noted. What company did to resolve the matter was cancel the order. Disgraceful service.

Was offered 10% discount on future purchase, that is plain weird... why would I ever buy anything again from Lovell, JD, Evans Cycles or Fraser Group ever again. Bad service needs to be called out!

12 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Lovell Sports

Antwoord van Lovell Sports

Hello, Sorry for the issue on your order. We have emailed you for an offer. I do apologise for the inconvenience.
Kind Regards,
Lovell Sports

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do Not Buy Anything From This Company

Do Not Buy Anything From This Company. Lined Crocs Received Covered In Stains. Disgusting Goods & Service.

10 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Lovell Sports

Antwoord van Lovell Sports

Hello, thank you for your review. We are sorry to hear that you received your order in such condition. Please email us your order number and a picture of the defect at customerservices@lovellsports.co.uk and a member of our team will assist you. Kind regards, Lovell Sports

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Ordered 2 t- shirts and Evri states…

Ordered 2 t- shirts and Evri states delivery due 2 weeks ago. Advised by courier to contact Lovell about replacement or refund while they investigate. No reply from them(Lovell)

26 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Lovell Sports

Antwoord van Lovell Sports

Hello, thank you for your review. We are sorry to hear that you have not received your order. Please could you provide us with the order number, so that a member of our team can assist you? Thank you for your patience. Kind regards, Lovell Sports

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Thry cancelled order, still waiting for the refund

Placed an order, they took my money, they cancelled my order and still waiting a refund ! Hard to contact to speak to anyone

23 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Lovell Sports

Antwoord van Lovell Sports

Hello, thank you for your review. We are sorry to hear that your order was cancelled. Please provide us with the order number, so that we can assist you with the refund. Thank you for your patience. Lovell Sports

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I bough a pair of Nike running shoes 1…

I bough a pair of Nike running shoes 1 month ago approximately, they have been wore a handful of times maybe 3 times. The back of the heel on both trainers is already ripped. I contacted the customer service team and they got back to me through email a couple days later asking for pictures, so I provided the pictures and 3 days later they get back to me saying it’s not a manufacturing fault it’s my own cause I don’t un-tie the laces before putting them on. Which is so untrue and totally wrong he accused of this by a company is terrible especially when only bought a month ago and been wore 3 times. The customer service is a nightmare and you can’t get hold of them other than through email. I’d advise anyone to think twice before ordering anything form Lovell as this is how your treated 1 month after purchasing trainers that a ripping at the back.

4 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Lovell Sports

Antwoord van Lovell Sports

Hello, Sorry to hear that the item developed fault, please return using the free return label provided for inspection. I do apologise for the inconvenience. Kind regards, Lovell Sports

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Waste of time!

Waste of time ordering from this company. First order was cancelled due to a ‘system error’. Re-ordered with next day delivery but nothing has arrived and status of order not updated since ordering. Money has been taken but no update and no response to message sent to customer service team. Good prices but not worth the wasted time and effort - avoid!

20 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Lovell Sports

Antwoord van Lovell Sports

Hello, Sorry for the unfulfilled orders, we have raised this with our relevant team to issue refund. I do apologise for the inconvenience. Kind regards, Lovell Sports

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Wrong shoes

Ordered size 11.5 AG predators, received a box with a printed label on it for the right shoe, inside is a pair of size 10 FG boots with a adidas tag saying 11.5 AG tied to them with a piece of string, what kind of con is this? Who doesn't check what they are sending out? I paid £10 for next day delivery too, no phone number so try sort out, don't buy from them!!!

> After reading other reviews on here, I believe this to be something that should be reported to trading standards by me and others, changing labels on incorrect goods to look like what was ordered is fraudulent. Lovell sports are advertising items they don't have in stock and sending out other items and intentionally changing labels to look like the real thing, if I was the only one I could understand this being a mistake, but as I read through these, this is common practise for them, this should be reported.

Update- despite having an email that states I would be refunded for the item plus the £10 delivery, I was only actually refunded for the trainers, so £10 out of pocket for receiving the wrong item, trading standards have been contacted.

1 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Lovell Sports

Antwoord van Lovell Sports

Hello, Sorry for the delay. Original delivery fee has now refunded. Please allow 3-5 working days to receive it. I do apologise for the inconvenience. Kind regards, Lovell Sports

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer