Organicdeliverycompany Reviews 

139
•
TrustScore 4 uit 5

3,9

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Some of the produce was good. However cucumbers, round courgettes, patties pan squash were all over mature and unusable. Also the red potatoes were mostly tiny and difficult to use. The broccoli wen... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

So pleased to have found all of my favourite fruits and veggies as organic and they arrived super fresh, expertly packed (no plastic, wow!). Love knowing my order supports British farmers and that I... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Just what we needed! easy and reasonably priced we've been getting the mixed veggies and fruit boxes every week and we couldn't be happier. We had a little hiccup on the first delivery where eggs wer... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

All the vegetables and fruits were packed well for delivery and arrived without anything bruised or broken. This is an important thing for us since we live in a remote area. Most of all we enj... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Biologische kruidenier

Geschreven door het bedrijf

Delivering the highest quality organic produce from the farm to your door since 1999. Better for the planet, better for wildlife, better for you 🍊


Contactgegevens

3,9

Goed

TrustScore 4 uit 5

139 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 91% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,9

Alle reviews

(139)

53 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great produce at a reasonable price.

7 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Organicdeliverycompany

Antwoord van Organicdeliverycompany

Hello!

Thank you berry much for taking the time to leave us a review 😊

We're so pleased to hear you're enjoying your organic boxes from us.

We look forward to delivering to you again soon!

Have a grape day,
Tiffany

Customer Care - Organic Delivery Company

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Go local, fresh and plastic free and support farmers right in UKGreat to have organic

Great to have organic, mostly plastic free veg delivered to your door. It’s like Christmas. The broccoli sprouts were tender and tasty, I am looking forward to taste the rest of my veg. I like the idea of veg and fruit mix options and also they know the veg I opted out from! Great. It’s homegrown. I am supporting healthy soil right here!

15 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Organicdeliverycompany

Antwoord van Organicdeliverycompany

Hi Camen,

Thank you berry much for your review!

We're so pleased to hear you are enjoying your organic deliveries from us 😊

We look forward to delivering to you again soon!

Have a grape day,
Tiffany

Customer Care - Organic Delivery Company

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered 6 papaya on 2/11/25 from…

I ordered 6 papaya on 2/11/25 from these people intending to make Thai Papaya saad from them. They arrived soft and unfresh and instead of white inside were all yellow. Totally unsuitable for making Papaya salad. They had obviously been sat in a packet for many days to make them go like that. They were delivered on 11/11/25 so frankly it's no wonder. These people quite obviously do not know how to store Papaya or any other products they might get their hands on.

11 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Organicdeliverycompany

Antwoord van Organicdeliverycompany

Hi John,

Thank you for taking the time to leave a review. We’re sorry to hear the papayas weren’t what you expected.

Just to clarify for transparency, the papayas we sell are the standard ripe variety with orange flesh, we don’t list or advertise white fleshed green papayas anywhere, as those are a different variety used specifically for Thai papaya salad.

We’ve also checked your order and can confirm that the delivery date selected at checkout was 11/11/25, which is when your order was dispatched and delivered.

That said, we completely understand the disappointment if you were hoping to make Som Tam, and we want all our customers to be happy with their produce so we’ve issued you a full refund.

Thank you again for your feedback.

Warm regards,
Tiffany

Customer Care - Organic Delivery Company

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Not what I ordered

Parcel delivery arrived thank you. But last week's contents when I ordered the box were different to the box contents I believed I was getting. I was expecting aubergine to be included in the veg box. The leeks were very tired looking. I will give it one more try and then decide if I am going to continue. When I enquired week about the actual contents I got a perfunctory reply that the list was by the box details. But what you did not say was that was not what you'd be packing from the week of delivery.
This isn't good enough, it means I am paying for something I am not getting. Like a lucky dip! Did I miss something? Are there other ways to find out what we're actually getting that I overlooked?

Regards
Chris Hardy

5 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Organicdeliverycompany

Antwoord van Organicdeliverycompany

Hi Chris,

Thank you for taking the time to leave your review, we appreciate your feedback.

I have checked this for you and aubergine was not included in the Large Vegetable Box last week, we're sorry if you were expecting this.

All our set boxes list the week's date on the contents description page, we're sorry if you missed this.

Please see example below:

"Contents for Boxes Delivered during week beginning 10th Nov

CARROTS (DEVON)
PURPLE SPROUTING BROCCOLI (DEVON)
CAULIFLOWER (GBR)
AUBERGINE (NLD)
COURGETTES (ESP)
SWEET POTATO (ESP)
APPLES ROBIN (KENT)
BANANAS (DOM)
CLEMENTINES (ESP)"

We update our box contents lists every week on a Friday for the following week.

I hope this helps 😊

Have a grape day,
Tiffany

Customer Care - Organic Delivery Company

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Delivery driver through it over a six…

Delivery driver through it over a six foot fence all the apples are bruised. he couldn't be bothered to find the front Door 👊😡

4 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Organicdeliverycompany

Antwoord van Organicdeliverycompany

Hi Shawn,

We are very sorry to hear this.

I can see your order was delivered by DPD so we will of course raise this with them for you as this is not acceptable.

We have also refunded you for the apples in your order today.

We're very sorry again.

Warm regards,
Tiffany

Customer Care - Organic Delivery Company

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Proper quality

I bought these grapes because I wanted to do a five day seeded grape cleanse. They taste lovely ☺️ and the delivery was very speedy, will be buying again! Thank you :)))))

4 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Organicdeliverycompany

Antwoord van Organicdeliverycompany

Hey Mya,

Thank you so much for taking the time to leave your review! 🍇

We're happy to hear you enjoyed your grapes and we look forward to delivering to you again soon! 😊

Have a grape day,
Tiffany

Customer Care - Organic Delivery Company

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordering Since 2022

I have been ordering from Organics since 2022. Any small issues are dealt with fairly, speedily and in a friendly!

I personally find this company wonderful, and I've recommended them to both my family and friends!

1 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Organicdeliverycompany

Antwoord van Organicdeliverycompany

Hi Jean,

Thank you berry much for taking the time to leave us your review 😊

We are so pleased to hear that you are still happy with your organic boxes from us after so long! Thank you for your continued support, we are super grapeful! 🍇

We look forward to continuing to deliver to you!

Have a grape day,
Tiffany

Customer Care - Organic Delivery Company

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

First delivery was a treat

Our veg and fruit package arrived on time despite the short window of time we requested. I find that by having our vegetables and fruit delivered I am planning our meals around the produce received, which means that we are enjoying tasty and fresh meals without too much fuss. Really pleased with my first box, and we’re looking forward to our next delivery.

14 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Organicdeliverycompany

Antwoord van Organicdeliverycompany

Hi Julie,

Thank you berry much for taking the time to leave us a review, we really appreciate your feedback 😊

We're glad to hear you enjoyed your order and we look forward to delivering to you again soon!

Have a grape day,
Tiffany

Customer Care - Organic Delivery Company

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

A lovely little find as I buy lemons in…

A lovely little find as I buy lemons in bulk.
Everything was lovely.
A teeny weeny niggle was that the grape cartons had got wet and disintegrated but luckily the produce was fine.
Will be using again

7 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Organicdeliverycompany

Antwoord van Organicdeliverycompany

Hi Mel,

Thank you berry much for your review 😊

We look forward to delivering to you again soon!

Have a grape day,
Tiffany

Customer Care - Organic Delivery Company

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing fresh organic aloe Vera…

Bought some fresh organic aloe Vera leaf from southern Spain to help soothe my psoriasis when cut and applied directly to the skin. These leaves are nice and fat- even got a nod of approval from my Spanish other half. 1 week later my skin has improved massively (erythrodermic psoriasis and high chance of skin failure) to panic over and I’m getting some more next week. The kombucha was amazing and the company delivered when they said they would and very nice and straightforward to order

6 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Organicdeliverycompany

Antwoord van Organicdeliverycompany

Good afternoon 😊

Thank you berry much for taking the time to leave us a review!

We are so pleased to hear that our aloe vera has helped you with your healing journey, that's amazing!

We look forward to delivering to you again soon.

Have a grape day,
Tiffany

Customer Care - Organic Delivery Company

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Surprisingly Good

This was my first order and I accept that organic produce can be varied in quality, however I found the quality of my groceries was excellent.

I like how they reused bulk packaging, mine arrived in a banana box, but what I didn't understand is why packaged items such as dried fruit were also put into individul paper bags? Fragile bell peppers were loose and a couple were split. They were still fresh and got used.

I'm sure I will continue to be a regular customer from now on.

30 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Organicdeliverycompany

Antwoord van Organicdeliverycompany

Good morning 😊

Thank you berry much for taking the time to leave your review, we are super grapeful!

Sometimes we pop items in the paper bags just for a little added protection in case they burst during transit just to protect the rest of your box.

If you haven't yet, please email us at customercare@organicdeliverycompany.co.uk so we can of course refund the split bell peppers for you.

Have a grape day,
Tiffany

Customer Care - Organic Delivery Company

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

2nd missed delivery in 6 months - no communication

The 2nd time in about 6 months, they've not delivered my food, and not contacted me about delays, so I spent all day waiting for them just in case. I called their Monday-Friday till 4pm number after 2pm, and no one picked up. Emailed, and got an auto reply telling me they'd decided to go on an early weekend. The food is great, but I wouldn't count on it arriving when they say it will or when you need it. Definitely going to give other companies a go now.

3 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Organicdeliverycompany

Antwoord van Organicdeliverycompany

Hi Anne,

We're very sorry for the frustration and inconvenience caused with this order.

We have emailed you directly to let you know that we found an error with your ordering, unfortunately your delivery date was not confirmed at checkout when you used our re-order option, causing the delay with our systems processing of your order.

We're very sorry again.

Warm regards,
Tiffany

Customer Care - Organic Delivery Company

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Produce delivered fresh

Produce delivered fresh. And the pumpkins top notch

30 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Organicdeliverycompany

Antwoord van Organicdeliverycompany

Hey Brenda,

Thank you berry much for your review! 😊

We hope you enjoy your order and we look forward to delivering to you again soon.

Have a grape day,
Tiffany

Customer Care - Organic Delivery Company

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

First time order

This was my first time ordering from your company and I want to thank you for how easy it was and how pleased I am. I ordered a small fruit &veg box along with several other items. I have no complaints whatsoever. All items were as described. I especially was amused by the round courgette!

11 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Organicdeliverycompany

Antwoord van Organicdeliverycompany

Hey Gina,

Thank you berry much for your review! 😊

We're so pleased to hear that you were happy with your first order.

We hope to deliver to you again soon!

Have a grape day,

Tiffany
Customer Care - Organic Delivery Company

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good communication and swift delivery

Good communication and swift order delivery. Problem with supply of two items was communicated promptly and refund issued.

8 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Organicdeliverycompany

Antwoord van Organicdeliverycompany

Hi Richard,

Thank you berry much for taking the time to leave us a review 😊

We look forward to delivering to you again soon.

Have a grape day,

Tiffany
Customer Care - Organic Delivery Company

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Would recommend

Very easy to order. Prices are good. Produce delivered on time and in good condition. Very happy and will use again in the future.

22 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

A mixed offering!

On the whole very pleased with my two boxes, one salad and one vegetable. There was an issue with the green beans which really were past their best and had started to brown on the delivery day. I had to use half of them that day and the rest were composted. There were, oddly, two lettuce...one in each box! No potatoes and no courgettes despite these being in season. I would have thought potatoes would be a staple in any veg box. Despite these anomalies the rest of the produce was fine and good quality. Would I buy again? Hmmm, probably not as my local farm shop are equally as good and organic plus I get to choose what I want to buy. I gave it a go buying the boxes but that will be it for me!

5 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Organicdeliverycompany

Antwoord van Organicdeliverycompany

Hi Denise,

Thank you for taking the time to leave us a review, we really appreciate your feedback 😊

We're very sorry to hear that your green beans were not the best. If you haven't yet, please pop us an email at customercare@organicdeliverycompany.co.uk and I can of course look into this for you.

It sounds like you ordered two of our set boxes which is likely why you received two lettuce. As these boxes are pre-selected contents we don't remove "duplicate" items should a customer order more than one set box as these are not customisable. We would recommend ordering produce individually if you need a more customisable selection 😊

We do list our box contents on our website and each box contents list is updated every Friday for customers to be able to see the following weeks box selection. I hope this helps.

Thank you so much for giving us a try!

Have a grape day,
Tiffany

Customer Care - Organic Delivery Company

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Organic British food, what's not to love!

So pleased to have found all of my favourite fruits and veggies as organic and they arrived super fresh, expertly packed (no plastic, wow!).
Love knowing my order supports British farmers and that I'm eating more locally grown food.
And impressed that the courier provided an hour ETA deliver time slot. Am now a regular customer and wish I'd made the swap from supermarkets sooner! Thanks ODC 🙂

1 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Organicdeliverycompany

Antwoord van Organicdeliverycompany

Hi Leanna,

Thank you berry much for leaving your review 😊

We're so pleased to hear you were happy with your order and we look forward to delivering to you again soon! 📦

Have a grape day,
Tiffany

Customer Care - Organic Delivery Company

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Oh dear ...

This feedback request arrived the day before the order arrived ... Were you joking? I binned it as generally I don't do them unless I have a complaint.

But I have a complaint:
Hopeless packing resulted in dented tin, squashed and dented items and broken biscuits.
Who in their right mind puts a heavy tin on top of a packet of biscuits?
I thought this would be the first of many orders for me ... but now: no care = no thanks.

29 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Organicdeliverycompany

Antwoord van Organicdeliverycompany

Good morning,

We are very sorry to hear this.

Our feedback emails are automated to be sent to our customers the day of or the day after delivery so I will be sure to look into this, thank you for bringing it to our attention.

All our orders are packed in layers with cardboard between with the heaviest produce on the bottom and softest on the top, it seems you are one of our DPD customers and unfortunately, despite our fragile labels and address label placement, they don't always handle our boxes with the same love and care that we do here at ODC HQ which means produce does move around inside the box. We do rely on them to reach our customers outside of London so we're very sorry that on this occasion your box did not fair very well in it's journey from us to you.

Can you please email us at customercare@organicdeliverycompany.co.uk with your name and order number so that I can of course look into this and process a refund for you. We appreciate the opportunity to make things right if anything is ever wrong with your order.

We're very sorry again for the disappointment and frustration caused with this delivery.

Warm regards,
Tiffany

Customer Care - Organic Delivery Company

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer