Sculpt Touch Official Reviews 

144
•
TrustScore 2 uit 5

1,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

It’s a scam. Wish I would’ve seen reviews earlier. Ordered with plenty of time before big event. Item never arrived. Was really hopping for this specific look. Will contact bank for refund. Over 1 mon... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

ZERO STARS ZERO SERVICE ZERO ACCOUNTABILITY ZERO FVCKS GIVEN TO COMSUMERS The Order never arrived I ordered August 11, 2026 and it’s August 31, 2026, still no sign of the two outfits I ordered. I se... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered on August 20thand today is Sept 1 & it's still saying preparing order smh. I have 2 lawyers in my immediate family and I'm really thinking about suing their ass for my money being I reached... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I absolutely love my Sculpt Touch waist trainer! It's smooth, comfortable, and works better than I expected. It holds everything in place, and helps me look amazing in my dresses! My experience wearin... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

Geschreven door het bedrijf

Sculpt Your Curve, Just One Touch. Best Waist Trainer Award 2023.


Contactgegevens

1,8

Slecht

TrustScore 2 uit 5

144 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 25% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,8

Alle reviews

(144)

22 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible company

I placed my order online on
Since then I’ve had to reach out to them four times just to find out where my order is only for them to turn around and tell me that they were out of stock
No one reach out to me
And I was provided horrible customer service
I will never order from this company again. They are trash.

8 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Sculpt Touch Official

Antwoord van Sculpt Touch Official

We’re truly sorry for the lack of updates and the frustration this caused. We’ve escalated your case and will help resolve it right away. We hope you’ll give us a chance to make this right. 💛

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have not received my order

I have not received my order. $45 is alot to take from someone in this economy
I only purchased it because i do alot of public speaking and felt insecure . I just wanted something to make me look better in my clothes
This is sad

31 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Sculpt Touch Official

Antwoord van Sculpt Touch Official

We apologize for the inconvenience. Please contact support@sculpttouch.com with your order number — we’ll prioritize your case.💖

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don't Bother

I love my sweat core waist trainer from a previous order. However customer service from my most recent order was so horrible. You cannot return late items that you no longer need without paying for it as if it was your fault. I will not be ordering from them again.

23 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Sculpt Touch Official

Antwoord van Sculpt Touch Official

We’re sorry for the inconvenience with your recent order and truly appreciate your honest feedback. If you still need to return or exchange your item, please contact us anytime — will review your case and be happy to assist. We hope to earn back your trust. 💖

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Better option for purchasing

ALOT of the reviews are stating they never received their product… I HATE buying things off links on instagram or whatnot… It always takes forever or never comes… Therefore I went on amazon and ordered one… It was also cheaper for the same product… And if you order the wrong size the exchange process is waaay easy… The one I ordered was a little tight but not unbearable… Just got it yesterday so haven’t seen any results to say if the product works like it says it does… That is the reason for the 3 stars…

11 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Sculpt Touch Official

Antwoord van Sculpt Touch Official

Thank you for sharing your experience and feedback. We’re glad you received your order safely and appreciate your honest review. We’re always working to improve shipping and sizing options to make your shopping experience as smooth as possible. ✨
We hope to serve you again and earn a higher rating in the future! 💖

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Will mess your back up tremendously. You will have back pain now I have them and I can barely walk at times after using this.

This is not a good waist trainer whatsoever. Every time I wear this weight trainer. I noticed that I’m in a lot of excruciating pain in my lower back area in my afternoon now I can barely walk at times after using this just left the ER now I’m on medication.

4 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Sculpt Touch Official

Antwoord van Sculpt Touch Official

We are very sorry to hear about this and take reports of adverse reactions extremely seriously. Please discontinue use immediately and seek medical care if needed.

Please contact support@sculpttouch.com
with your order number and any photos/doctor notes — we’ll prioritize your case and discuss refund/return options. We truly hope you feel better soon and would like the chance to assist you. 🙏💖💌

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a Mother’s Day promotion at…

I ordered a Mother’s Day promotion at Scullt Touch on June 28. I have not received the package up to date. They sent the package to a wrong address and I informed them that it was the wrong address and gave them the correct one. I initially called the shipping company Gofo Express and they said they will resend my patio the correct address. I waited and didn’t receive anything. I sent emails to sculpt touch and I called Gofo and both have been unhelpful. I wish I used a reputable business which appreciates customers. Basically Sculpt touch stole $55.99 from me and they are not willing to pay me back. I DO NOT WANT THEIR PRODUCT ANYMORE! Sculpt touch you should be ashamed of yourself. I hope your business goes down and many people see through your lies 😡.

I rate them -100

28 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Sculpt Touch Official

Antwoord van Sculpt Touch Official

We sincerely apologize for the delivery issue and the frustration this has caused. This is not the experience we want for our customers. Please contact us at support@sculpttouch.com
with your order details so we can investigate and resolve this promptly—either by refunding you or finding another solution. 🙏
We truly hope you’ll give us the opportunity to earn back your trust. 💖

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I give them no stars made my order…

I give them no stars made my order never received it said it was shipped back.. i paid no shipping but trying yo tell me u cant give me a full refund? When u tell me u cant locate my address but everyone else can? Never ever order from them still fighting to get my money back after they have told me they have thete merchandise BUYERS BEWARE DONT WASTE YOUR MONEY OR TIME@!!

15 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Sculpt Touch Official

Antwoord van Sculpt Touch Official

We’re very sorry for the trouble and frustration you’ve experienced with your order. This is not the experience we want for our customers. Please contact us at support@sculpttouch.com
with your order details so we can review your case and resolve this promptly. 🙏
We truly hope to earn back your trust. 💛

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I give them no stars.

I give them no stars.. this company is a scam.. they need to be shut down completely.. they just take your money. I ordered my sculpt touch on June 19 2025... it is July 26 & still haven't received anything... the usps has a tracking no# but haven't received the item...& I work for the post office... it doesn't take this long...we work around the clock getting people their packages as fast as we can... they need to be investigated as soon as possible!!!

26 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Sculpt Touch Official

Antwoord van Sculpt Touch Official

We sincerely apologize for the unacceptable delay in receiving your Sculpt Touch order and the frustration this has caused.😔 This is not the level of service we aim to provide, and we are committed to making this right for you. To help resolve this issue as quickly as possible, please contact us directly at support@sculpttouch.com with your order details.

Thank you for your patience—your experience is extremely important to us, and we are dedicated to ensuring your order is delivered promptly or replaced if necessary.💛

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I purchased my waist trainer and it was…

I purchased my waist trainer and it was too small. I reached out to customer service and they gave me instructions on how to exchange the item. I was notified by email and they even told me to keep the old waist trainer. I did not take long for them to send me my replacement. I am excited to see the transformation.

13 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Sculpt Touch Official

Antwoord van Sculpt Touch Official

Thank you for sharing your experience! We’re glad the exchange process was smooth and that you’re excited about your waist trainer. Wishing you great results! 💪

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Purchased an item and it’s too small so…

Purchased an item and it’s too small so I tried contacting sculpt touch to do an exchange and no one has responded, I hope everything is ok because if it is ok they are showing bad business practices you should always respond to a customer.

18 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Sculpt Touch Official

Antwoord van Sculpt Touch Official

We sincerely apologize for the delay in responding and any frustration this has caused. This is not the level of service we strive to provide.

Please know we take your concerns very seriously and want to resolve this for you as quickly as possible. Could you email your order details to support@sculpttouch.com so our team can assist you directly with the exchange?

Your experience is very important to us, and we’re committed to making this right. 💛

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have been waiting on my 2 orders for…

I have been waiting on my 2 orders for nearly a month. I'm starting to think I have been scammed. I would never suggest that anyone orders from this company. There's not enough communication about when to expect my order. This is crazy that you spend your money and not receive the items you paid for. Never again! I have been so excited to receive my things to only be disappointed by this company

7 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Sculpt Touch Official

Antwoord van Sculpt Touch Official

We sincerely apologize for the delayed response and the frustration caused by the delay in your orders. We understand how disappointing it is to wait for something you were excited about.

Although some time has passed, we still want to make this right . Please email your order details to support@sculpttouch.com so our team can review your case and assist you directly.

Thank you for your patience and understanding. Your experience is very important to us.💛

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Sculpt touch

I’m grateful that I was one of the ones who saw this being promoted on Facebook ordered and received my order. It fits me perfectly I ordered a medium I’m 160Ibs. I’m not asking consistent but I do see slight results just from wearing it 3days in a row

4 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Sculpt Touch Official

Antwoord van Sculpt Touch Official

Thank you for sharing your experience! 💛 We’re thrilled to hear your waist trainer fits perfectly and that you’re already seeing results.✨ We’re here if you need any assistance.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Never received product

I feel I was scammed. I made a purchase April 8th, The delivery company they use literally left the package outside of an apartment building. So yeah it was stolen. I asked for a refund and has been given the run around ever since. And no I haven't gotten my money back.

8 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Sculpt Touch Official

Antwoord van Sculpt Touch Official

We sincerely apologize for the delay in addressing your case and the frustration caused by your missing order.😔 We understand how disappointing it is to not receive your purchase and to experience delays in resolving the issue.

Even though some time has passed, we still want to make this right. Please email your order details to support@sculpttouch.com so our team can review your case.

Thank you for your patience and understanding 💛. Your experience is very important to us.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

IT'S A SCAM, DON'T ORDER FROM THEM

I ordered April 29th and it has been 30 days and I still have not received my order. I have gotten several emails, 1st saying it was returned due to address. 2nd one saying that they would mail it out within 1-3 days...it's been 6 days. 3rd email asking if I want a reshipment or refund. I really think this company is not legit and it is a scam!

29 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Sculpt Touch Official

Antwoord van Sculpt Touch Official

We sincerely apologize for the frustration and confusion you’ve experienced with your order. We understand how upsetting it is to wait for a purchase and receive conflicting updates.

Even though some time has passed, we still want to make this right. Please email your order details to support@sculpttouch.com so our team can review your case and assist you directly with either a reshipment or refund.

Your experience is very important to us, and we are committed to restoring your trust in our service.💛

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Sculpt Touch

This company is a scam!! I would not recommend this company to anyone i was sent the wrong item in the wrong size.. ive reached out to them several times with no response back!!! Do not patronize them they will scam u!!

16 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Sculpt Touch Official

Antwoord van Sculpt Touch Official

We sincerely apologize for the unacceptable experience and the frustration caused. This is not the level of service we strive to provide.

Please email your order details to support@sculpttouch.com so our team can assist you directly with a replacement or refund.

Your experience is very important to us, and we are committed to resolving this issue promptly. 💛

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam! Did not receive item

Ordered, paid and never received my item. Reached out by email and nothing resolved! Scamming, thieves! Don’t do it

1 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Sculpt Touch Official

Antwoord van Sculpt Touch Official

We sincerely apologize for the frustration caused. This is not the experience we want for our customers, and we understand how upsetting this must be.

Even though some time has passed, we want to make this right. Please email your order details to support@sculpttouch.com so our team can assist you directly with a replacement or refund.

Thank you for your patience. We are committed to resolving this issue promptly.💛

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered with a buy one get one free…

I ordered with a buy one get one free coupon and once u checked out the free items were removed from my cart . I have yet to hear anything from the email I sent there is absolutely no way to get in contact with customer service I would not recommend to any one basically a scam !

10 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Sculpt Touch Official

Antwoord van Sculpt Touch Official

We sincerely apologize for the frustration and confusion caused by your order. We understand how disappointing it is when promotions don’t process correctly. We want to make this right. Please email your order details to support@sculpttouch.com so our team can investigate and assist you directly with a resolution.

Your experience is very important to us, and we are committed to restoring your trust.💛

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

UNSATISFACTORY

I responded to the advertisement which offered buy one and get one free. Too small and only one was received. Cannot get customer service assistance for a larger size, like I ordered.

5 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Sculpt Touch Official

Antwoord van Sculpt Touch Official

We’re very sorry to hear about the problem with your order. This does not meet the standards we aim to provide. Please contact us at support@sculpttouch.com with your order information, and our team will ensure you receive the correct items.

We appreciate your patience and the opportunity to restore your trust 💛.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered 2 garments they are way too…

I ordered 2 garments they are way too small! I’ve been trying to contact them no such e-mail. All I want is an exchange for a larger size no one contacts me back. Very disappointing!

3 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Sculpt Touch Official

Antwoord van Sculpt Touch Official

We sincerely apologize for the frustration caused by receiving an unsuitable size . We understand how disappointing it is to not be able to reach customer service.

Please email your order details to support@sculpttouch.com so our team can assist you directly with an exchange for a more suitable size.

Thank you for your patience. We are committed to resolving this promptly.💛

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

It’s a setup! Don’t do it

Anyone that gave a good review must’ve been paid. I have nothing good to say about this company. The ordering process was bs. It placed a so-called free item in my basket but it charged me full price for that item. When I tried to remove it, it placed another free item that costs money. I gave up after switching devices and just paid for it. They say 8-13 days delivery but it’s was 2 weeks before I even got a tracking number. 2 weeks later and I still don’t have the product. I reached out to customer service two weeks ago (they don’t have a phone number) and no one has emailed me back. I wish I could take my 1 star back but it doesn’t let me.

14 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Sculpt Touch Official

Antwoord van Sculpt Touch Official

We sincerely apologize for the frustration and confusion caused by your order. We understand how disappointing it is when the ordering process and delivery do not meet expectations.

Even though some time has passed, we want to make this right. Please email your order details to support@sculpttouch.com so our team can review your case and assist you directly with a resolution.

Thank you for your patience. We are committed to restoring your trust in our service.💛

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer