Shoeaholics.com Reviews 

2.637
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,4

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I bought a handbag 12 months ago which has been used only a handful of times, stored in its dust bag & is still like new. I noticed recently the lining has come apart at the bottom of the bag so I con... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brilliant website, I order so much from here now that I never pay full price anymore. The stock is still in season and is really good value for money! Orders arrive fast and are packaged well, where... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don’t know what’s the boots are like as they haven’t arrived despite paying £8.95 for Saturday delivery . I went on the customer service chat to find out what was happening only to be told that I pla... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Website is easy to navigate and is full of amazing deals. Payment is easy and delivery is speedy, well packaged and safe.

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Schoenenwinkel

Geschreven door het bedrijf

Shoeaholics: the destination for shoes and bags. Powered by a team who love all things accessories, we connect fellow shoe lovers with the biggest ranges from the best brands. Home to your favourite names such as Ted Baker, Kurt Geiger, Carvela and Clarks, shopping for every family member, every event and every price range has never been easier.


Contactgegevens

3,4

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

3K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,4

Alle reviews

(2.637)

200 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great items

Amazing website, the items are such a good price. I have bought from here many times. Fast delivery, easy returns, lots of choice and I’ve recommended to lots of people. I’ve never paid full price since.

4 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Shoeaholics.com

Antwoord van Shoeaholics.com

Hi Katie,
We truly appreciate your kind words and loyalty! It’s wonderful to know you’ve shopped with us many times and enjoy the variety and value we offer. Thank you for recommending us. We can’t wait to serve you again!
Regards,
Team Shoeaholics

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Untrustworthy and used items !

Should have read all the reviews before I ordered from Shoeaholics. Ordered a brand new bag - it arrived used and faulty. Company did not take my complains seriously and said I can return or get 10% off my original order. They would not exchange it for the same one - and they are now out of stock. The bag I bought the day following went down further in price. Still awaiting for support for a refund - they said they’d send me a code for free returns but I’ve never had this. Really dissapointed

30 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Shoeaholics.com

Antwoord van Shoeaholics.com

Hi Miriam,
Thank you for sharing your feedback with us. I’m truly sorry to hear about the disappointment you’ve experienced with your recent order.
Please note that we do not offer a replacement service. Since you have not received the returns code, we’ve requested a few details so that we can forward this to our Customer Service team, and they will get back to you as soon as possible via email to resolve this.
Thank you for your patience and understanding while we work to make this right.
Kind regards,
Team Shoeaholics

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great shopping experience this time

Second time round and great experience this time, hassle free, easy ordering, delivered as promised, lovely sparkly trainers at a great price, happy Mum and sister on Christmas Day

25 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Shoeaholics.com

Antwoord van Shoeaholics.com

Hello Lisa,
Thank you so much for your lovely feedback! We’re delighted to hear that your second experience with us was hassle-free and that your order was delivered as promised. It’s wonderful to know that the sparkly trainers were a hit with your Mum and sister on Christmas Day. We truly appreciate your support and hope you continue to enjoy shopping with us!
Kind regards,
Team Shoeaholics.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good service

Good communication and arrived promptly.

30 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Shoeaholics.com

Antwoord van Shoeaholics.com

Hello Gillian,
Thank you for your feedback! We’re pleased to hear that our communication met your expectations and that your order arrived promptly. We truly appreciate your support and hope you enjoy your purchase!
Kind regards,
Team Shoeaholics.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I never received my delivery the driver…

I never received my delivery the driver left it in an unsafe place and you never helped at all in resolving it and giving me my refund even though Evri admitted the delivery was not to a satisfactory standard.
I'm now out of money without my parcel and taking legal action.

3 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Shoeaholics.com

Antwoord van Shoeaholics.com

Hello Lawrence,
We’re very sorry to hear about your experience and understand how concerning this situation has been. Please know that we've shared the details with the appropriate team, and they should be in touch with you via email soon. We take matters like this very seriously and are committed to reviewing the case thoroughly. Thank you for your patience while we work to ensure this is resolved appropriately.
Kind regards,
Team Shoeaholics.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

First time ordering from shoeaholics…

First time ordering from shoeaholics and will not do again. My partner purchased some boots and item was marked as dispatched from Evri. We were out during delivery so he went on the Evri app and marked to leave in safe place in the rear garden. Item was marked as delivered by Evri and a photo of a piece of grass next door was taken with no package in it and no package to be found. Reported to Evri first who said they would call back and never did. Reported to shoeaholics who advised it had been delivered as per the photo (which shows no package) and we should have noted where to leave the parcel. Emailed back to say as such and that we had left a note on the app. Just received another email - a week later I might add - to say the same as before so they clearly didn’t read the email? You can’t speak to anyone to get immediate answers and the staff fob you off. They were a supposed to be a Christmas present. Looks like we will have to do a chargeback.

20 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Shoeaholics.com

Antwoord van Shoeaholics.com

Hi Miss Kayleigh S,
Thank you for bringing this to our attention. We understand how upsetting this experience has been, especially during the holiday season.
To ensure we can review it thoroughly, please help us with the requested details. As soon as we have these details, we’ll reach out to you via email.
Thank you for your patience while we work on this for you.
Regards,
Team Shoeaholics

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Goods left in a bin - no refund

Goods were left in a bin outside my house which was emptied and hour after delivery! They refused to refund and said it's my fault for not claiming through evri. By law it's not my responsibility. Disgusted with their service

14 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Shoeaholics.com

Antwoord van Shoeaholics.com

Hi K Senior,
Thank you for sharing your experience with us. We’re truly sorry to hear about what happened with your delivery and completely understand how frustrating this must have been for you.
We’ve asked for a few additional details so that we can review this thoroughly with our Customer Service team. Please rest assured that we’ll be in touch with you via email soon after we’ve completed the review.
Thank you for your patience and understanding.
Regards,
Team Shoeaholics

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Issue still unresolved !!!!

There was a response to my earlier review asking me to provide further details so the issue could be resolved, as I had requested a like-for-like replacement for my faulty heels. After I sent the requested details, I followed up with another email to your customer services team, including a screenshot of your Trustpilot reply. Despite this, I received the same response stating that a replacement could not be provided. This raises the question of why the additional details were requested in the first place if the issue was never going to be resolved.

29 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Shoeaholics.com

Antwoord van Shoeaholics.com

Hi RR,
Thank you for taking the time to share your feedback with us again. We truly appreciate you writing another review and giving us the opportunity to look into this matter further.
We completely understand how disappointing this experience must have been for you. After escalating your case to the relevant team who specifically handles these types of queries, they have confirmed that the resolution provided is final. Unfortunately, we are unable to override their decision as they are the experts in these situations.
We sincerely apologize for any inconvenience this has caused.
Regards,
Team Shoeaholics

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This is the tenth item I have purchased…

This is the tenth item I have purchased from this site. Great pricing, great quality and great delivery.

10 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Shoeaholics.com

Antwoord van Shoeaholics.com

Hi Mr D Spires,
We truly appreciate your repeat business and kind words. It’s fantastic to know you value our great pricing, quality products, and reliable delivery. Thank you for choosing us again!
Regards,
Team Shoeaholics

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great prices

Great prices, quick delivery 🌟

27 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Shoeaholics.com

Antwoord van Shoeaholics.com

Hi Claire,
Thank you so much for your kind words! We’re happy you enjoyed our great prices and quick delivery. Looking forward to serving you again soon! 🌟
Regards,
Team Shoeaholics

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good quality shoes at a reasonable…

Good quality shoes at a reasonable price. Fast delivery. Easy to order.

20 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Shoeaholics.com

Antwoord van Shoeaholics.com

Hello there, thank you for your kind feedback! We’re delighted to hear you loved your recent purchase. We take pride in combining style, comfort, and convenience, and it’s great to know this has made your shopping experience enjoyable. We truly appreciate your support and hope you continue to love your purchase for many occasions to come!
Kind regards,
Team Shoeaholics

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Blue card discount cannot be applied…

Blue card discount cannot be applied and customer service is not responding or addressing the issue.

19 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Shoeaholics.com

Antwoord van Shoeaholics.com

Hi Marin,
Thank you for sharing your feedback with us. We’re really sorry for the inconvenience caused regarding your Blue Light Card discount and the delay in getting a response.
We can confirm that a ticket has already been raised for your query, and a member of our team will be reaching out to you via email very soon to assist further.
Thank you for your patience and understanding while we work to resolve this for you.
Regards,
Team Shoeaholics

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very good quality at a great price

Very good quality at a great price, OH was very happy with trainers

5 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Shoeaholics.com

Antwoord van Shoeaholics.com

Hi Marie,
Thank you so much for your kind feedback! We’re thrilled to hear the trainers were a hit and that you’re happy with the quality and price. We hope they bring plenty of comfort and style!
Regards,
Team Shoeaholics

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered my items last week and needed…

I ordered my items last week and needed them. In time for Christmas, I got a little concerned as my item did not say dispatched for a while, I sent a quick email and my order was shipped immediately and my items arrived the next day. The customer service and delivery experience has been excellent…especially as I can appreciate this is the busiest time of the year for them I’m sure. I cannot be more pleased with my items, the price was incredibly good and the delivery was excellent. Thank you all so much.

20 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Shoeaholics.com

Antwoord van Shoeaholics.com

Hi Sharon,
Thank you for your wonderful review! We’re pleased to know that your order was shipped promptly after your email and arrived the next day. Your appreciation of our customer service and delivery experience is greatly valued, and we’re glad you found the price and quality excellent.
We look forward to serving you again in the future!
Regards,
Team Shoeaholics

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Happy customer

Ordered Kurt Geiger shoes and bag on Monday 15th December
Free standard delivery, received notification on Thursday 18th from Evri and parcel arrived at the stated time slot on Friday 19th
Happy with service from both companies

19 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Shoeaholics.com

Antwoord van Shoeaholics.com

Hi Lynne,
We’re so happy to hear everything went smoothly with your order! Thank you for letting us know and for choosing us for your Kurt Geiger shoes and bag. Enjoy your new items, and we hope to serve you again soon!
Regards,
Team Shoeaholics

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Awful customer service

Awful customer service. Item was stolen from my doorstep. Company refusing to do anything about it. I’m now £50 out of pocket. Use a company that treats its customer well

12 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Shoeaholics.com

Antwoord van Shoeaholics.com

Hi Tom,
Thank you for sharing your feedback.
After reviewing your ticket with our Customer Service team, I can confirm your order was delivered by EVRi. We’ve provided tracking details, proof of delivery, and an image showing the parcel at your doorstep, which is considered a compliant delivery.
We understand you’ve stated the order hasn’t been received, and we’re sorry for the inconvenience this has caused.
The same information has been emailed to you via your ticket.
Kind regards,
Team Shoeaholics

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Still waiting for my order

Item ordered on the 8th December and still waiting for it. Seems to have gone missing with Evri on the 11th. Shoeholics Customer Service contacted them, promising to get back to me within 48 hours. They have not and are ignoring e-mails about a replacement or a refund.

Yes, I subsequently got an email, advising me the refund was now being processed.

8 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Shoeaholics.com

Antwoord van Shoeaholics.com

Hi Joy,

We’re sorry for the frustration this has caused. We’ve already informed you via email that we will be proceeding with filing for a refund for your order. The refunded amount should be reflected in your account within 3-5 working days.

Thank you for your patience, and we apologize for any inconvenience caused.

Regards,
Team Shoeaholics

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The service has been awful as I want to…

The service has been awful as I want to return an item and cannot get onto your returns portal. I expect a full refund.

8 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Shoeaholics.com

Antwoord van Shoeaholics.com

Hi Sharon,

We’re very sorry to hear about the issues you’ve encountered with our returns portal. We have already informed you about the situation, and please rest assured that once the item is received at our warehouse, a full refund will be processed for you.

Thank you for your patience, and we apologize for any inconvenience caused.

Regards,
Team Shoeaholics

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No valid tracking

No valid tracking, no parcel and appalling customer services.

16 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Shoeaholics.com

Antwoord van Shoeaholics.com

Hi Katrina,
We appreciate you taking the time to share this with us, and we’re sorry for the trouble you’ve experienced with your order. I’ve requested a few additional details so we can review this thoroughly with our Customer Service team and work on resolving it as quickly as possible. Thank you for your patience while we look into this.
Regards,
Team Shoeaholics

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Awful customer service from Shoeaholics.

Awful customer service from Shoeaholics! Bought x3 pairs of shoes from your company (a loyal customer buying many, many pairs of shoes over a number of years) stated delivery was made on 17th November. However, the image that the delivery driver took was clearly not of three pairs of shoes (2 of which were large boots!) we also have cctv of the delivery driver swinging a far smaller package. Shoeaholics returned with two auto generated responses to the complaint of a failed delivery. They stated that the package was delivered, but in the photographic evidence, it was clearly a far smaller package, containing clothing, from Marks and Spencer.
I have been unable to connect with a human with regards to this ongoing matter and feel very let down with auto generated responses of an order to the total of £230! A completely terrible experience, especially being derived from Kurt Geiger, such an established company. All in all, awful! No three shoes to be seen anywhere and still down £230!

17 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Shoeaholics.com

Antwoord van Shoeaholics.com

Hi Mellissa, T
Thank you for taking the time to share your feedback. We completely understand how frustrating this must be. We’ve asked for some details so we can review this with our Customer Service team and follow up with you directly via email. We truly value your loyalty and will make sure this is thoroughly investigated.
Regards
Team Shoeaholics

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer