Super Bright LEDs Reviews 

26.209
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The customer service is second to none. Usually we rate customer service near the bottom, but not for Super Bright Leds. The customer service people are so kind, knowledgeable, and easy to communic... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’ve been a super bright LED customer for about 15 years now. They always get my order right and sometimes get it to me quicker than they say they’re going to. Fantastic place to do business.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I wrote an email and receive responses very quickly. When I did my purchase, somehow they send me an email that my order had been canceled, and I reply to the email with some inquiries, but I never... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I added some of these underwater lights to my water garden following a heavy cleaner. The quality is great. The only tubing I was not fully satisfied with was the 30” wire lead which requires waterpro... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Lampenwinkel
  2. ook in
  3. Gloeilampleverancier

Geschreven door het bedrijf

Founded in 2002, superbrightleds.com began as a small online retailer with the goal of providing quality LED lighting, great customer service, and superior product support to our customers. Today Super Bright LEDs offer thousands of products for the industrial, vehicle, landscape, and residential sectors.

Our Services

Geschreven door het bedrijf

We provide all of these services and more
Excellent warranties on our products, same-day shipping before 3 pm, ship directly from our centrally located warehouse, superior customer and product support, an in-house test lab, and dedicated sales reps for larger commercial customers.

Our Same-Day Shipping Guarantee

Same-Day Shipping before 3pm CT

If your order is placed Monday through Friday before 3 p.m CDT, we will ship it the same day. Orders ship the next day (excluding weekends) if placed after 3 p.m. CT and on Monday if placed on a weekend.

Contactgegevens

4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

26K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 96% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,6

Alle reviews

(26.209)

2.303 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very poorly made product

Very poorly made product. It fell apart right in my hands.

8 september 2026
Logo Super Bright LEDs

Antwoord van Super Bright LEDs

Hi Aaron,

We’re sorry to hear that you had this experience with the bulbs. We understand how frustrating it can be when a product doesn’t hold up as expected. Since these are mini festoon bulbs, they are very small and delicate, so they do need to be handled with care.

We did notice that the RMA was submitted with the reason that the wrong part was ordered. We just want to clarify this because a product being damaged and ordering the wrong part are two different return reasons. Our records show that a prepaid shipping label was provided to you on 9/10 based on the report that the wrong bulbs had been purchased.

No worries, though. Once we receive the bulbs, our team will review them, and a refund will then be issued to your original method of payment.

Thank you for your understanding, and we appreciate your patience while we process the return.

https://www.superbrightleds.com/contact/form/email-us

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor quality and customer service

I referred a new member on Supraforums.com to purchase the LED bulbs he needed for his Supra gauges. All 4 of the #194 natural white LEDs he paid $4 each were defective. Only the smaller single #74 LED worked.
I immediately thought that can't be and figured he had installed them reverse polarity but that was not the case. 4 out of 4 defective LED #194 bulbs and he's still waiting on replacements with his gauge cluster out. I will not be buying from them again nor recommending to members on the Supra Forums
The quality of their product has really gone downhill over the years and their customer service is terrible. They never answered their phone during business hours and all "Jason the Robot" on their Live Chat could do was just apologize repeatedly.
You might as well buy from eBay or Amazon because Superbrightleds quality is no longer worth the extra price and their customer service is non existent.

1 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Super Bright LEDs

Antwoord van Super Bright LEDs

Good morning Mike,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to hear about the frustration surrounding the #194 LED bulbs and understand how inconvenient it can be to have a vehicle’s gauge cluster out while waiting for replacement parts.

We do want to clarify that the order referenced in your review was placed under a different customer’s information. We have already been in direct contact with the customer regarding the issue. The defective bulbs were returned to us, and replacement bulbs have already been shipped.

As part of our follow-up, our Test Lab also performed a quality check on the #194 Natural White bulbs in question. No issues were found with the product during testing. While this does not change the experience you described, we appreciate you bringing the concern to our attention so we could investigate it further.

We also apologize for the frustration you experienced while trying to reach our Customer Service team. We strive to make it easy for customers to get the help they need, whether by phone, live chat, or email, and we’re sorry we did not meet that expectation in this instance.

We truly value the trust customers place in us when recommending our products to others. We hope the replacement bulbs resolve the issue and that we have the opportunity to provide you and the Supra community with the level of product quality and customer service you expect from Super Bright LEDs.

Thank you again for bringing this to our attention.

https://www.superbrightleds.com/contact/form/email-us

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Always great service!

I haven't received my shipment yet but I am confident it will be quick and contain everything I hoped for.
USPS not so great in my area but it gets here...

15 september 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Help and Another Sale

My 8 year old LED controller was struck by lightning and I needed a new one. Contacted customer support as I couldn't find the one I needed. Was told it was discontinued, but there was a replacement. They assisted me with a wiring diagram of the old controller and helped me with the questions I had regarding the new controller and installation. I'm a many time repeat customer and this is an example of why I keep comping back. Great products, exceptional service and lighting fast shipment. What more could you ask for.

10 september 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The light is very well packaged and everything is included.

Thank you for your detailed explanation. I did receive my light today. It seems that the delay in shipping was not due to you, but to my local postal service. The light is very well packaged and everything is included. I will charge the light and look forward to using it in my vehicle.

15 september 2026
Logo Super Bright LEDs

Antwoord van Super Bright LEDs

Hi Barbara,

Thank you for reaching out. We’re happy to clarify the status of your order.

Your order was placed on September 7, which was Labor Day. Our office was closed for the holiday, so your order shipped the next business day via USPS Standard Delivery, as requested. When your order shipped, a shipping confirmation email was sent to you with your USPS tracking number.

According to the tracking information associated with your order, your package is currently out for delivery and is expected to be delivered today, Wednesday, September 16.

We also want to clarify the review request you received. The initial review request is regarding your shopping experience and any experience you may have had working with one of our representatives; it is not a request to review the product itself. A separate product review request will be sent after your order has a confirmed delivery.

We apologize for any confusion this may have caused. If you have any questions or need assistance with your order, please don’t hesitate to reach out. We’ll be happy to help!

Thank you for choosing Super Bright LEDs!

https://www.superbrightleds.com/contact/form/email-us

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer