The Ace Of Vapez Reviews 

538
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Ordered my pnp coils previously and no problem so ordered 2 boxes this time and the coils lasted 2-3 days before burning out, (yes they were the correct ones) all 2 boxes so hence wont be ordering fro... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

There was an issue with my order, where my order was delivered to an in post locker the day I went on holiday for a week. Jon was really good and recalled the parcel, asked when I was back and had i... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brilliant service as always. Been using these guys for about 10 years. They discontinued a liquid i liked and i found out who made it which is these guys and they said if i want any i can always ring... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Have been a customer since this company started in business. Fantastic people that know their products and the market very well. Supurb customer service, juices made in house, great prices, rapid... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. E-sigarettenwinkel

Geschreven door het bedrijf

The Ace Of Vapez, manufacturer, distributor and wholesaler of E-liquids, Hardware and Accessories for all styles of vapers!


Contactgegevens

4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

538 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,6

Alle reviews

(538)

18 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Great company

Great company, quick service! Unfortunately one of the vapes came broken other than that’s brilliant!

4 januari 2023
Logo The Ace Of Vapez

Antwoord van The Ace Of Vapez

Thank you for the positive review of our company.

We sincerely apologise that you've received a defective disposable vape from us, it is a rare occurrence but it can happen nonetheless, we are truly sorry for any inconvenience this has caused you.

Thank you
Team TAOV

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Still haven’t received my order

Still haven’t received my order, was place about a week ago

1 januari 2023
Logo The Ace Of Vapez

Antwoord van The Ace Of Vapez

Hello,

We do apologise for the delay you have received regarding you order.

Unfortunately your order was placed whilst we were closed during the Christmas period but looking at your tracking via Royal Mail they are aiming to deliver your order today.

Again we apologise for the inconvenience.

Kind Regards
TAOV

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Went to get my usual monthly order in…

Went to get my usual monthly order in but the bulk offers have gone. Humbug. Went elsewhere 😒

25 december 2022
Review zonder uitnodiging
Logo The Ace Of Vapez

Antwoord van The Ace Of Vapez

Hello,

We are sorry that you could not get your usual monthly order at the regular multi-buy price.

Unfortunately we couldn't have all of the regular offers and the Christmas offers active at the same time.

We apologise for the inconvenience but all is back to normal now.

Kind Regards
TAOV

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fast delivery good price

10 december 2022
Logo The Ace Of Vapez

Antwoord van The Ace Of Vapez

Thank you very much for the review !
We really appreciate you taking the time out to share your experience with us.
Team TAOV

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

9 days on I am still waiting for my…

9 days on I am still waiting for my parcel

28 november 2022
Logo The Ace Of Vapez

Antwoord van The Ace Of Vapez

We do apologise for the delay with your order unfortunately due to the constant royal mail strikes and dpd backlog orders have been taking longer than normal.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

They ain't called Ace of vapez for nothing, Ace at all they do!

I love buying from ace of vapez, I like to get a bargain and I certainly do from them. I have made 3 separate orders within a couple of weeks, each order I have bought from the clearance saving so much money each time. What I found really useful was having a YouTube video linked to a vape kit I was looking at going into detail from how you put it together, how to use it and how they rated it, I found this extremely useful as I have no clue about vapes etc also when buying the concentrate kits they have a video linked showing you step by step how to mix etc but also when clicking on the msg icon you instantly get someone to talk to not a automated robot like you do on most sites which I hate. Delivery is spot on to and with royal mail going on strike lately they send your emails keeping you up-to-date. Awesome site, I always have and always will use them. 👌🏻

4 december 2022
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Genuine Customer service still does exist in the uk👍

I ordered some vape liquids from this company and unfortunately there had been a picking error.
I contacted them straight away and not only did they apologise for the mistake they expressed me the correct liquids immediately free of charge and I received them the next day . Will definitely only use this company for my vaping needs in future. Well done 👍

Richard Watson

28 oktober 2022
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor customer service

Have been using ace of vapes for a while both in store and online but they missed 3 packs of pods over £20 worth off my most recent order so I contacted them and was told they would send them out. I have emailed a few times since and received no reply and no pods this was like 2 weeks ago very poor customer service. I won't be buying from them anymore

15 juli 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

5* as always..

5* as always... Now live in Scotland and still order from home.. always gets to me in a responsible time as living in the Highland delivery is not the best this end but always despatched quickly...thanks for keeping me sane in juice as the shops up here can't even supply what I need anyway ☺️

8 juli 2022

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer