Transparent Labs Reviews 

575
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I genuinely cannot say enough good things about Transparent Labs! From the quality of their products to the incredible customer service, my entire experience has been nothing short of exceptio... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I picked the wrong flavor for my creatine HMB product and when I reached out though it was too late to change the flavor they offered a refund or store credit. I chose the store credit and bought a wh... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I really trust Transparent Labs products. I take their protein, whey and Beef isolate. I also use Transparent Labs creatine with HMB, Growth and BCAA supplements. I can tell the difference through my... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have been using TL products for a long time now and never had an issue. Recently I tried a new flavor of the HMB Creatine but it arrived in a big clump. I was able to break it up but was still lea... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Sportvoedingswinkel

Geschreven door het bedrijf

At Transparent Labs, we believe supplements should be exactly that — transparent. No proprietary blends. No hidden ingredients. No artificial sweeteners, dyes, or unnecessary fillers. Just clean, science-backed formulas using the highest-quality ingredients available. We’re committed to setting the gold standard in the supplement industry by formulating every product with clinically effective doses — meaning the exact amounts shown in research to deliver real results. Whether you're training to build muscle, burn fat, enhance endurance, support recovery, or optimize overall wellness, our products are designed to fuel your goals with precision and purpose. What makes us different? Third-party tested for purity and potency Sourced from the best of the best Manufactured in cGMP-certified, NSF-certified facilities right here in the USA Trusted by athletes, coaches, and health professionals worldwide Our community demands the best, and we deliver. With thousands of 5-star reviews and a loyal customer base that spans the globe, Transparent Labs is redefining what it means to supplement with integrity. If you’re looking for clean, effective, and trustworthy supplements backed by science — you’ve found the one.


Contactgegevens

4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

575 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 52% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,6

Alle reviews

(575)

408 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I really trust Transparent Labs…

I really trust Transparent Labs products. I take their protein, whey and Beef isolate. I also use Transparent Labs creatine with HMB, Growth and BCAA supplements. I can tell the difference through my results at the gym, outdoor activities and everyday life. I do not feel any adverse side-effects after taking any of their products. I finally found a company that I can rely on and that makes everything supplement I need. Their customer service is very reliable and helpful.

8 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Your customer service is very good

Your customer service is very good. They took care of a shipping problem without a hitch and resent my order before they even received the original one back.

However, this creatine is very expensive and I'll probably use another brand in the future. It also tastes terrible. I've been using creatine for quite a while and this is the first i've encounteredthat even has a flavor.

I'm sorry that I don't like it and I hope that you're successful

4 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Transparent Labs

Antwoord van Transparent Labs

Thank you for the kind words about our Customer Success team. I’m really glad we were able to get the shipping issue taken care of quickly for you.

I’m sorry to hear the creatine flavor wasn’t a good fit, though. We actually offer several different flavor options, and we’d be more than happy to send you a different one to try.

If you’re open to it, just let us know what types of flavors you normally enjoy and we can help recommend something that may be a better fit.

We really appreciate you giving us a try, and thank you again for the thoughtful feedback and well wishes.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great product and customer satisfaction

I have been using their products now for 5 months and I love them. I take the 100% grass fed protein the stim-free pre work out and intra EAA i have also tried the mass gainer but kinda hurt my stomach so i stopped taking that but the 100 percent grass fed does not bother me. And the grass-fed only has 1 gram of sugar so someone that is watching their sugar this is a great option. I did have an issue with the mass gainer protein missing the scoop inside i contacted transparent labs and they responded promptly and sent me a new mass gainer protein so that was much appreciated. Also another issue that just came up i had purchased (2) 100 percent grass fed protein powders from my local vitamin shoppe and when I opened one i can tell there was some moisture in the container because there was wet clumps in the powder it was not catastrophic but was definitely off putting. My stim free pre work out has a moisture pack inside the powder so maybe they can put something like that in the protein powder as well to help mitigate any issue. But other than that i love the product and will continue to use them on my new fitness journey 🤙🏼

24 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

GREAT SUPPLEMENT COMPANY

I've been shopping with Transparent labs for little over a year and have the best service. Notifications when an item is out of stock with an other to replace if there is another product I would like.

7 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Listen..

Listen... THIS IS THE BEST PROTEIN POWDER COMPANY I have ever experienced. Not only is the protein powder high quality, but their customer service is as well. I AM COMPLETELY SATISFIED and CONTENT. They have me.

8 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Transparent labs protein powder is an excellent choice

Transparent labs protein powder is the purest and cleanest product I have ever used. It's a strong option if you're looking for a high-protein supplement with relatively simple ingredients, minimal lactose, and no artificial sweeteners. One of the things I particularly like about this brand is its approach to independent testing. Transparent Labs publishes certificates of analysis, and specific varieties are listed under NSF Certified for Sport. That provides more meaningful reassurance than simply advertising a product as natural or clean. And their customer service far exceeds my expectations.

8 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Issue fixed, great follow-up from Claire and Patrick

I bought through the app and the wrong address was auto-saved. I emailed right away, but my first message did not get handled properly. After I posted this review, the team contacted me immediately, refunded my money, and sent a replacement. They also gave me a discount code as an apology. The replacement arrived today, 6 days after the problem started. The issue was fixed, and I appreciate the follow-up. Thank you to Claire and Patrick, who took the time to read my emails carefully and resolved this.

5 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Transparent Labs

Antwoord van Transparent Labs

I’m very sorry for the frustration here. It looks like there may have been some miscommunication along the way.

Our team was in contact with you and offered to send a replacement to the correct address, and I can confirm that a replacement is now on the way.

In addition to that, I’ve also gone ahead and issued a full refund for your original order.

I understand how frustrating it is to notice an address issue right after placing an order and feel like it wasn’t being handled quickly enough.

We appreciate you bringing this to our attention and hope the replacement and refund help make things right.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Top-Notch

Top-Notch, A-1, Second to none. Just a few ways to describe the customer service experience that I have received. I have been a customer for over 2 years and have 7 subscriptions. These products are outstanding in quality!
Transparent Labs is a Real Class Act.
Dene L

8 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was listening Dr.Jonathan…

I was listening Dr.Jonathan Schoeff's(Longevity mogul) reel on you tube about creatine and he was holding TLCreatine HMB in his hand. Here in this part of the word Pakistan 🇵🇰 I never heard of HMB. So I ordered Creatine HMB in june. I also ordered Preworkout Bulk and hyderate( weather was scorching 45C+). I received in july after wait of approximately for 3-4 weeks. Initially i thought it would be run of the mill.TL Supplementsdramatically improved my strength, energy. I feel like cognitive behaviour shift from negative emotions to very positive 🙃.
I am in my early 50's and in our part of the life expectancy is 65 -67. And I feel quite younger . However I also follow workouts routine and nutrition. I am big fan of Dorian Yates as a bodybuilder and influencer, his DY blood and gut and protein I used and other available supplements in pakistan which a I use for my gym goals they all are good but TL is greatest I'm my opinion. As I directly order . Very few online stores off TL Supplements here in Pakistan. Full Marks.

15 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This is my first time ordering from…

This is my first time ordering from Transparent Labs. I saw their clean ingredients and was like, Should give it a try.
But its been 4 days and I haven’t even received my protein yet. Considering the price that I am price the delivery experience should be much better
I will update the review once I get my protein and taste it

8 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Transparent Labs

Antwoord van Transparent Labs

I’m sorry your first experience with us hasn’t gotten off to the start we would have hoped for.

Our standard shipping timeframe is 5-7 business days, so your order is still within the expected delivery window. That said, I completely understand the frustration of placing your first order and eagerly waiting for it to arrive, especially when you’re paying for a premium product and expecting a great experience from start to finish.

For the inconvenience, I’ve gone ahead and issued a 50% refund on your order. Depending on your financial institution, please allow a few business days for that to reflect back on your original payment method.

We really appreciate you giving Transparent Labs a try, and I hope once your protein arrives, the product itself lives up to the expectations that brought you to us in the first place.

If you have any questions about your shipment in the meantime, please don’t hesitate to reach out. We’re happy to help.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great company and product

Been using their protein powder for years. It’s the best one out there. Their customer support is also very very good they even gave me a free tub of protein when I forgot to cancel my next auto delivery!

9 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I received water damaged creatine and…

I received water damaged creatine and can’t get them to respond to emails. I’ve sent 3 with no response. I cancelled my subscription and will no longer purchase from them.

8 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Transparent Labs

Antwoord van Transparent Labs

Hi there,

I’m very sorry to hear about the condition your creatine arrived in, and even more sorry that you’ve had trouble getting a response from us.

I have gone ahead and issued a full refund on your order and a replacement is already on the way!

Thank you for bringing this to our attention.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Vanilla Bean - Not Quite

Love products. Recently came out with vanilla bean protein. I was excited. Unfortunately, it tastes more like watered down French vanilla. Bummer. Guess I’ll go back to French vanilla. Otherwise, great all around.

5 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They claimed to be transparent but…

They claimed to be transparent but EVERY item contains Natural Flavors!!! Tasted so gross too and avoid the coffee unless you like chunks in it

1 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Transparent Labs

Antwoord van Transparent Labs

I’m very sorry to hear that you didn’t enjoy the products or flavors you received. I’ve gone ahead and issued a full refund for your order.

We do offer a number of options for customers who prefer to avoid natural flavors altogether, including unflavored Creatine, Whey Protein, Collagen, and other products throughout our lineup. We also offer Cocoa and Vanilla Bean protein options that do not contain natural flavors, and our Protein+ Bars.

For the products that do contain natural flavors, those flavors are derived from naturally occurring sources such as fruits, plants, and spices and are used to help create the intended taste without relying on artificial flavoring.

That said, we completely understand that some customers prefer to avoid natural flavors entirely, and we appreciate you sharing the feedback. If you ever decide to give us another try, our team would be happy to help point you toward options that better fit what you’re looking for.

You can also read more about how we approach natural versus artificial flavors HERE: https://www.transparentlabs.com/blogs/all/natural-vs-artificial-flavor

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

They've gained a customer for life!

Absolutely outstanding customer service. I ordered collagen peptides - flavor caramel, received on a Sunday (unfortunately the flavor was not for me), and by Tuesday after contacting customer service they had already had a new unflavored shipment headed my way.

They now have a customer for life! It feels great to be appreciated and valued as a customer and Transparent Labs demonstrates that from start to finish!

30 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I been trying to cancel for months

I been trying to cancel for months
no body ever answers my emails
or phone calls horrible customer service

7 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Transparent Labs

Antwoord van Transparent Labs

I’m really sorry for the frustration and for the experience you’ve had trying to get this resolved.
I’ve gone ahead and confirmed that your subscription has now been cancelled, so there will be no further subscription renewals.

We’ve also refunded your two most recent orders. Depending on your bank or financial institution, it may take a few business days for those funds to appear back on your original payment method.

We sincerely apologize for the inconvenience and appreciate you bringing this to our attention.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

They ship to slowly

They ship to slowly, their shipping is ridiculous compared to other companies like them and they charge shipping that would allow much faster. Overpriced and think they are bigger than the game like so many supplement companies in the past that are no longer going concerns.

19 september 2026
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer