Wallis Reviews 

1.677
•
TrustScore 1.5 uit 5

1,4

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Want to send back two tops purchased online. It takes you to the royal mail site then nothing but an error and wont print out label. No return label in parcel either. Contacted by imessage got respon... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered a a size 14 dress for an occasion I wanted to attend only to get a size 6 uk cheap tshirt from boo hoo Unbelievable. Now I have to go through the processes of writing emails and showing t... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible customer service. Same brand as Karen Millen I think and they also have similar reviews. No empathy or customer service, do not read emails, respond with copy and paste and sometimes doesn'... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT buy from here! Coast dress bought from wallis delivered through Debenhams /Evri my parcel went missing and could not be found, didn't pay me back for delivery costs either! IS THIS A SCAM? THEY... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Damesmodewinkel
  2. ook in
  3. Schoenenwinkel
  4. Winkel in modeaccessoires

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Shop the latest dresses, tops, trousers and knitwear from Wallis' womens clothing collection - petite to plus size available to buy now


Contactgegevens

1,4

Zeer slecht

TrustScore 1.5 uit 5

2K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Bij Trustpilot draait alles om menselijke content. Dit bedrijf kan echter ook onze AI-ondersteunde tool gebruiken die ze helpt bij het schrijven van hun reacties.

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,4

Alle reviews

(1.677)

130 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Shocking !

Shocking !!
Too long delivery times and when returned as not happy with item quality.
I still haven’t had a refund and it’s been 2 weeks now ?
When I Contact them I was told they have refunded and received an email confirming this but nothing back in my bank yet ??? I stupidly ordered another item ,while waiting for the refund and have received old used clothing and wrong size too !!!
I contacted they again and was told they were transferring me and still nothing ,
This has got to be the worst company I've ever ordered from !!!

25 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wallis

Antwoord van Wallis

Hello Sarah,

Thank you for taking the time to leave a review, and I am sorry to hear you have received an item in this condition.

Our customer service team is currently handling an unusually high volume of enquiries, which means response times are unfortunately longer than usual. Please rest assured that we are doing everything we can to get back to everyone as quickly as possible.

In regards to the refund, we have up to 14 days to process your return once received and issue your refund back to your account. Depending on your payment method it can then take up to a further 5 days to show as an available balance again. I can assure you that the refund for your return will be processed.

Take care
- Rebecca

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

- IMPOSSIBLE TO GET A REFUND

- IMPOSSIBLE TO GET A REFUND
Returned my order at the beginning of Oct - still no refund. Have contacted on both WhatsApp and Messenger. AI bot constantly asked which country I live in, and then said my query would be passed onto an agent....... no response despite trying over and over for the past few days.
It’s impossible to get your money back.
No telephone number available to speak to customer service agent. So annoyed would never by from Wallis again, getting in touch with my bank to see if they can help.

7 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wallis

Antwoord van Wallis

Hello,

Thank you for taking the time to leave a review. We have up to 14 days to process your return once received and issue your refund back to your account. Depending on your payment method it can then take up to a further 5 days to show as an available balance again. I can assure you that the refund for your return will be processed.

As we are an online based customer service centre, we do not have the facilities to make or receive calls. All contact is done so online so we can keep a full record of your case. Our customer service team is currently handling an unusually high volume of enquiries, which means response times are unfortunately longer than usual. Please rest assured that we are doing everything we can to get back to everyone as quickly as possible.

Take care
- Rebecca

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Still waiting for refund 3 weeks after return.

Ordered and paid for 2 day delivery, as needed for an overseas holiday. Despite conformation that it would arrive on time even though tracking showed no movement for 2 days, it arrived a day late (when I was already on the way). I told them to cancel the order, but was told I would need to return for refund. Completed return, and was charged £3.99 fee for return, which was eventually refunded after several attempts to contact via ridiculously slow online system (and there is not phone number to contact). Return was delivered to them on the 16th October, and have not had any confirmation, or refund since!! I have tried to contact the customer service again, and have been waiting for a reply for 3 days, this is just not good enough. I am now contacting my credit card provider to start the charge back process. ADVOID THIS COMPANY AT ALL COSTS, AS CUSTOMER SERVICE AND AFTERCARE IS NON EXISTENT.

UPDATE - After waiting 4 days for text message reply, was told that the refund was being processed, and would reach my account by the 6th November, and it is now the 6th and unsurprisingly NO REFUND has been received. The return was delivered 3 WEEKS AGO! I just don't know how this company gets away with such appalling behavior.

UPDATE - So due to the very late responses and non existents customer service, and no promised refund, I resorted to credit card charge back, which is now being used to delay refund further. DO NOT BUY FROM THIS COMPANY, ANY EXCUSE NOT TO REFUND!

2 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wallis

Antwoord van Wallis

Hello Kelly,

Thank you for taking the time to leave a review, and I am sorry to hear that there was a delay with the delivery of your order, especially as you ordered for your holiday. Once the order is in transit with the courier we are unable to cancel, which is why we advise to return any unwanted items for a refund.

For the refund, we have up to 14 days to process your return once received and issue your refund back to your account. Depending on your payment method it can then take up to a further 5 days to show as an available balance again. However, if you have since contacted your payment provider, this will delay the refund as we then need to resolve with your payment provider directly, which can take up to 30 days as per their processes. Please contact your payment provider, and they will be able to advise further.

Take care
- Rebecca

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Woeful is all I can say!!

Woeful is all nice can say! I received 3 out of 4 items. It was implied in delivery email to me that last 2 items would arrive together (they had one tracking no). This was not the case! There was no way of making contact to try to find my missing item. I will NOT be using this site again! A very expensive lesson!

25 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wallis

Antwoord van Wallis

Hello Evie,

Thank you for taking the time to leave a review, and I am sorry to hear you haven't received all of the items from your order.

As we are an online based customer service centre, we do not have the facilities to make or receive calls. All contact is done so online so we can keep a full record of your case. Please reach out to our customer services team using one of the methods in the link below, and they will be happy to help get this resolved for you.
https://www.wallis.co.uk/pages/informational/contact-us

Take care
- Rebecca

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Appalling service and even worse or non…

Appalling service and even worse or non existent customer service responses.
Ordered dresses and there system put an incorrect address without a house number to another city to where I live.
No phone to contact, either no response, automated or responses that do not help. Unwilling to help and state have to wait for 3 unsuccessful deliveries and watch return to factory. Courier stated company can change address but won’t and alternative is to leave with a non existent neighbour or drive 30 miles to collect from a locker. Tried to deliver to s locker and did not do that either.
Presently tracking status still says your order is out for delivery but late . Now told have to wait til at least 3rd nov to try snd claim a lost parcel .
Terrible service and will never use again. Used to be a great place to order from

10 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wallis

Antwoord van Wallis

Hello Susan,

Thank you for taking the time to leave a review. I am sorry to hear that there has been an issue with the delivery due to the incorrect address being confirmed at checkout.

In this case, we would need to allow for the parcel to be delivered to the locker you have selected as the alternative, or it will be returned back to our warehouse and refunded once received.

As we are an online based customer service centre, we do not have the facilities to make or receive calls. All contact is done so online so we can keep a full record of your case. Our customer service team is currently handling an unusually high volume of enquiries, which means response times are unfortunately longer than usual. Please rest assured that we are doing everything we can to get back to everyone as quickly as possible.

Take care
- Rebecca

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Wish I could leave zero rating .

Edit after reply .

Still feel returns policy ridiculous also the fact money is not refunded for over 3 weeks after you got items back is disgusting .
Every other place I have brought online and had to return cash back in my account in 3 days after return.
So not feel wallis care at all about customer satisfaction.
I loved wallis clothing but the fact worn clothes sent out no one seemed to care at all .

Wish I could leave zero rating .
Ordered 2 tops they arrived ok but when went to open one had clearly been worn and unbuttoned and sleeve inside out .
No phone number call so sent messages on WhatsApp and messenger.
Replies few sporadic and 99% of time generic reply .
Finally got refund link.to find they charge me to return a worn top.
They had back o 21 10 2025 and tell me my refund will be 10TH NOVEMBER absolutely disgusting.
Takez 2 hours bacs now.
Keeping my money for nearly month.
WORST ONLINE SHOPPING EXPERIENCE I HAVE EVER HAD .
No customer service at all a disgrace

13 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wallis

Antwoord van Wallis

Hello,

Thank you for taking the time to leave a review, and I am sorry to hear that you received a top in this condition.

The returns page will advise on the returns charge, as this is usually applicable to all orders returned, however due to the issue I can assure you that you won't be charged the returns fee for the top, and that your refund will be processed as soon as possible for the items returned.

As we are an online based customer service centre, we do not have the facilities to make or receive calls. All contact is done so online so we can keep a full record of your case. Our customer service team is currently handling an unusually high volume of enquiries, which means response times are unfortunately longer than usual. Please rest assured that we are doing everything we can to get back to everyone as quickly as possible.

Take care
- Rebecca

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Deceptive Practices - '£5.99 Order protect with swap' + 0.36 p Donation for more codswallop!

Scammed by what was once a reputable company! Ordered a beautiful coat - No problems there! But they snuck on '£5.99 Order protect with swap' fee to my invoice. My purchase is already protected with my credit card and I never knowingly agreed to this charge. In addition to another unauthorised 0.36 p donation for some other codswallop - hidden charging at it best! OUTRAGOUS.

29 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wallis

Antwoord van Wallis

Hello Radzi,

Thank you for taking the time to leave a review. We have recently introduced a new option at checkout for additional protection for your parcel with Swap protect. Customer’s do have the option to opt-out of this if they don’t wish to purchase before checking out. You will also be given the option to round up your purchase to the nearest pound for a charity donation. Again, customer's need to opt-in to the option for it to apply to the order.

It is a customer’s responsibility to ensure you are carefully reading and understanding the options available before continuing to the next page/step. These options are clearly set out online, and selections made at this stage are final once you continue. Once an option has been selected, we are unable to make changes or cancel it.

Take care
- Rebecca

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

AVOID AVOID AVOID

AVOID AVOID AVOID - IMPOSSIBLE TO GET A REFUND
Really should have an option for a zero star rating. Returned part of my order at the beginning of Oct - still no refund. Have contacted on both WhatsApp and Messenger. AI bot constantly asked which country I live in, and then said my query would be passed onto an agent....... no response despite trying over the past few days. Wish I had found these reviews before spending money. Will be contacting my bank to see if they can help with getting my money back. Will never buy from them again and will be telling everyone I can to Avoid at all costs. As a petite 5'2 Wallis was always a go to for work clothing, such a shame a good company has been taken over by what seems utter crooks!

22 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wallis

Antwoord van Wallis

Hello Charlotte,

Thank you for taking the time to leave a review. We have up to 14 days to process your return once received and issue your refund back to your account. Depending on your payment method it can then take up to a further 5 days to show as an available balance again. I can assure you that the refund for your return will be processed.

Our customer service team is currently handling an unusually high volume of enquiries, which means response times are unfortunately longer than usual. Please rest assured that we are doing everything we can to get back to everyone as quickly as possible.

Take care
- Rebecca

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bad Customer Service

They take two weeks to give a refund and have sent a ladies top twice which is not the same as photo.
You get no replies and they have no phone number!

18 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wallis

Antwoord van Wallis

Hello Sandra,

Thank you for taking the time to leave a review, and I am sorry to hear you have received the incorrect top twice.

As we are an online based customer service centre, we do not have the facilities to make or receive calls. All contact is done so online so we can keep a full record of your case. Our customer service team is currently handling an unusually high volume of enquiries, which means response times are unfortunately longer than usual. Please rest assured that we are doing everything we can to get back to everyone as quickly as possible.

For returns, we have up to 14 days to process your return once received and issue your refund back to your account. Depending on your payment method it can then take up to a further 5 days to show as an available balance again. I can assure you that the refund for your return will be processed.

Take care
- Rebecca

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Delivery arrived on time which was…

Delivery arrived on time which was great! however returns service is not good at all! return was confirmed on the 3 rd October and I'm still waiting for my refund.Have tried emailing and whataspp but not even a reply. I will not purchasing anything from there again!

3 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wallis

Antwoord van Wallis

Hello Nicola,

Thank you for taking the time to leave a review. We have up to 14 days to process your return once received and issue your refund back to your account. Depending on your payment method it can then take up to a further 5 days to show as an available balance again. I can assure you that the refund for your return will be processed.

Our customer service team is currently handling an unusually high volume of enquiries, which means response times are unfortunately longer than usual. Please rest assured that we are doing everything we can to get back to everyone as quickly as possible.

Take care
- Rebecca

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

NEVER use this company

NEVER use this company , the returns process is none existant you just never hear anything from them & up to now I have not recieved my money back , the only way of contact is social media which I don't use , do yourself a favour & shop with a reputable company that you can discuss your problems with a human being !!!!!!
Just checked with Royal Mail tracking , Wallis received this return on 18th September & I still haven't even had the coutesy of an email to acknowlege the return never mind had my money back , that is 16 days !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"Rob"obviously can't read I suppose a robot i had waited 16 days after you received my return before writing the review so what happened to 14 days , and there is no way of discussing anything with anyone !!!!!!!

16 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wallis

Antwoord van Wallis

Hi Fiona,

Thank you for taking the time to leave a review of your recent experience. Really sorry to hear you've not received your refund.

We have up to 14 days to process your return once received and issue your refund back to your account. Depending on your payment method it can then take up to a further 5 days to show as an available balance again.

I can assure you that the refund will be processed, but if you wish to have a more specific date you will need to contact our customer service team using one of the options below.

https://www.wallis.co.uk/pages/informational/contact-us

Take care.

Rob

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No way to review a poor purchase…

Tried to review a pretty poor purchase on the wallis site, but not only is there no dedicated way of doing it through your orders, you can't even do it on the product page - says that "submission is currently unavailable". This is a tactic to prevent you from leaving unfavourable reviews.

Wallis has gone down the toilet in recent years, the quality of their clothing is really poor when compared to the price. I wouldn't trust this brand to buy from online ever again.

30 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wallis

Antwoord van Wallis

Hi Jane,

Thank you for taking the time to leave a review of your recent experience. Really sorry to hear you weren't happy with the service.

We do value your feedback, especially when it helps us identify areas for improvement.

Thank you and take care.

Rob

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrific refund process

Horrific refund process. I have been told 2 differnet refund dates by the automated system. Neither was correct. I am owed well over £100 and this is now almost 3 weeks with 0 contact. I am in the process of starting legal action if I receive no response in next few days. NEVER AGAIN

1 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wallis

Antwoord van Wallis

Hi Emily,

Thank you for taking the time to leave a review of your recent experience. Really sorry to hear you've not received your refund.

We have up to 14 days to process your return once received and issue your refund back to your account. Depending on your payment method it can then take up to a further 5 days to show as an available balance again.

I'd kindly advise to contact customer services for an update if this still hasn't been resolved -

https://www.wallis.co.uk/pages/informational/contact-us

Take care.

Rob

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Disastrous company..

What has happened to this store which is now online only? So sad to see this upmarket store descend into the abyss. I bought a lovely dress online which wasn’t suitable for me and returned it. This was on 5 September. It’s now 21 September and although I’ve messaged them on Facebook Messenger (the only option I’ve found) I get AI responses saying the refund is ’in the system’ and will be refunded shortly. Luckily, unlike others it’s not a lot of money but they have the audacity to take £1.99 off the refunded amount after waiting all these weeks to get it back! Time for Martin Lewis to step in to sort out this unscrupulous mess of a company who I believe is now Boohoo. Won’t be buying anything from the Boohoo stable ever again and hopefully they’ll eventually close up shop if everyone does the same.

21 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wallis

Antwoord van Wallis

Hi Agnes,

Thank you for taking the time to leave a review of your recent experience. Really sorry to hear you weren't happy with the service.

We do value your feedback, especially when it helps us identify areas for improvement.

Thank you and take care.

Rob

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not easy getting a refund

I bought some items and returned them immediately.
To get a refund was unbelievable.
You have to contact them using WhatsApp or Facebook Messenger.
After several attempts with no refund, I had to file a complaint with the payment platform I used to make the payment.
Thankfully, they looked into the complaint, and that was when I got my full refund back.
I will never buy anything from them again.
Please note that this is no longer the original Wallis. Wallis and Debenhams have been bought, so you are not dealing with the original Wallis or Debenhams.

9 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wallis

Antwoord van Wallis

Hi,

Thank you for taking the time to leave a review of your recent experience. Really sorry to hear you weren't happy with the service.

We do value your feedback, especially when it helps us identify areas for improvement.

Thank you and take care.

Rob

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Wallis Order DUX044300190 – Unacceptable Silence and System Failure

I placed an order with Wallis on 11th September, expecting delivery within 5–7 days, as stated on your website. That would have meant arrival by the 22nd—a deadline that mattered, as the item was meant to travel abroad on the 23rd. It’s now the 19th, and I’ve received no parcel, no update, and no support.
I emailed Wallis—no reply. I tried the WhatsApp link on your website, only to be rerouted to Debenhams, with whom I previously had a separate issue that took huge effort and far too much time to resolve. Now, the WhatsApp team is ignoring my messages entirely.
To make matters worse, I cannot log in to the Wallis website to track my order. The site throws an error, and despite multiple attempts to reset my password, no reset link was ever sent. The website is clearly not functioning, and no one is responding to tell me where my parcel is or whether it will ever arrive.
Out of sheer necessity, I placed a similar order with Amazon yesterday—and I’ve already received confirmation that it’s ready to collect at my local counter. That’s the level of service I expected from Wallis, and it’s deeply disappointing that I had to go elsewhere.
This is not just poor service—it’s systemic failure. I’ve lost time, trust, and potentially the entire purpose of the order. If Wallis still operates with any accountability, I expect an immediate response, a full refund, and a clear explanation for this appalling experience.

Updated Review:
I had a disappointing experience with a Wallis order that never arrived. The courier confirmed it was never handed over, and initial attempts to resolve the issue went nowhere. Interestingly, when you click the Wallis WhatsApp contact link, you end up chatting with Debenhams customer service—perhaps they’re now part of the same company. After several messages, Debenhams did eventually issue a full refund, which I appreciate. That said, this mirrored an earlier issue I had with a Debenhams order, suggesting a recurring problem with order fulfilment and communication. I hope the company takes steps to streamline its systems and improve customer support.

19 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wallis

Antwoord van Wallis

Hi Leila,

Thank you for taking the time to leave a review of your recent experience. Really sorry to hear about your issues with your recent order.

I can see this has now been dealt with by customers services but I will be sure to pass on your feedback.

Thank you and take care.

Rob

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

How is this company still trading?

Placed order for 2 items one was delivered fairly promptly, the other is missing presumed lost.
4 attempts at contacting customer services, with the same idiotic robotic response everyone else is complaining about. Can't believe you are still getting away with this, Wallis, and I won't rest until have my items or a refund.
Update 27/09. I used a company called Resolve which came up when I was reviewing other complaints about Wallis. This is allegedy free (not asked for any payment) and they managed to solicit a response from Wallis to the effect that I'll be getting a refund....watch this space.
Also received reply to this review from Rob, (short for Robot) which was the same as it's reply to all the other reviews

6 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wallis

Antwoord van Wallis

Hi Steph,

Thank you for taking the time to leave a review of your recent experience. Really sorry to hear about your issues with your recent order.

We do value your feedback, especially when it helps us identify areas for improvement.

I'd kindly advise to contact customer services for an update if this still hasn't been resolved -

https://www.wallis.co.uk/pages/informational/contact-us

Thank you and take care.

Rob

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not fulfilled express delivery but taken payment

I’ve had a really frustrating experience with Wallis. Placing an order on the website was unnecessarily difficult, both my debit card and Apple Pay were repeatedly rejected, and I was eventually forced to complete the payment using the same debit card via PayPal.
I also paid extra for express delivery, but have now been told that one of the items won’t arrive until Monday, which is outside of the express delivery timeframe, making the extra charge completely pointless. To make matters worse, I’ve received no delivery update whatsoever for the second item.
When I tried to contact Wallis, I was directed to a WhatsApp number for Debenhams, with no option to speak to someone over the phone. I then received a generic message stating the item was sold via a third party and could take up to five days to arrive, something that was never made clear at the time of purchase.
Ironically, had I not paid for express delivery, I would have qualified for free standard delivery (delivers within 5 days) anyway, as my order was over £75.
Overall, this has been a really disappointing experience. It’s easy to overlook customer service once an order has been placed, but what businesses often forget is that poor service ensures one thing… customers won’t come back.
Order DUX044445053

Something I’ve also noticed from reading the reviews are the stories that match not only mine regarding Wallis but a poor experience I also had with boohoo (customer being told CCTV of returned item being unpacked has to be watched before a refund can be issued) and a quick search shows me that Boohoo owns Wallis! I feel very disgruntled to find this out as I had vowed never to order from Boohoo again!

Edit to reply:
No it has NOT been dealt with properly, or resolved by customer Service, I paid extra for express delivery, and it came after the delivery date expected, customer service via WhatsApp initially ignored my messages then when they finally replied they REFUSED to refund me for the delivery…then they ignored further messages!

18 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wallis

Antwoord van Wallis

Hi,

Thank you for taking the time to leave a review of your recent experience. Really sorry to hear about your issues with your recent order.

I can see this has now been dealt with by customers services but I will be sure to pass on your feedback.

Thank you and take care.

Rob

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

STILL NO REFUND

Order number: DUX043897013
So disappointed with the refund process! It has been over 3 weeks since I returned all of the items I ordered and still no refund. I have messaged and emailed and keep getting the same robotic response. I am considering legal action if this is not resolved.

2 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wallis

Antwoord van Wallis

Hi Gouldy,

Thank you for taking the time to leave a review of your recent experience. Really sorry to hear about your issues with your recent order.

I've had a look into this for you and I can see your refund has been processed, this should of hit your original payment method by the 22nd of September.

Thank you and take care.

Rob

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Kai was very helpful and replied to my…

Kai was very helpful and replied to my query by return which was really good. She explained procedure and gave me the correct lead through which to return the items on the order number I was having problems with using Wallis portal. I am very grateful for her assistance.

17 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wallis

Antwoord van Wallis

Hello Helen, thank you for taking the time to leave a review regarding your recent experience with our brand.

I am so glad to hear Kai was very helpful and replied to your query about your return in a prompt manner.

Take care - Devon

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer