Yarden Reviews 

627
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,4

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

ordering was easy but product was delivered in crushed box which caused some damage to the (olive) tree. I've ordered several times before and everything was great. Hoping this was an isolated inciden... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lots of help figuring out what to buy from Yarden. The only problem I had was with Federal Express. They were careless in handling, paid no attention to clearly marked "THIS IS UP" instructions.

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great selection of plants and very reasonable pricing. The only issue I found is when the item arrives most of the soil is not around the roots. I belive it is is from transportation. The items i have... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

When asked what I wanted for Mother’s Day this year, my answer: a lemon tree. I have never purchased a citrus tree before and my experience with Yarden was most satisfactory. Admittedly, I was w... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord



Contactgegevens

4,4

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

627 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Bij Trustpilot draait alles om menselijke content. Dit bedrijf kan echter ook onze AI-ondersteunde tool gebruiken die ze helpt bij het schrijven van hun reacties.

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,4

Alle reviews

(627)

276 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Loving my little lemon tree

Ordering was very easy and the price was competitive. It was delivered in a timely manner and packaged with care. I was pleasantly surprised by how healthy my tree looked. It was full of fragrant blooms and already had 2 lemons starting to grow. I just wish that it included tips on how to best care for it.
* Edit- Customer service is also amazing! They read my review and emailed me all the information I need to care for my tree. Now I may just need to get another one.

8 april 2026
Logo Yarden

Antwoord van Yarden

What a wonderful review thank you so much! We will reach out to you directly.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Purchased a lemon tree for my new all…

Purchased a lemon tree for my new all seasons room and product received in excellent condition and packaging was superb..

9 april 2026
Logo Yarden

Antwoord van Yarden

We're happy to hear that the lemon tree arrived in excellent condition with superb packaging for your all-seasons room! We appreciate your positive feedback.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great tree arrived in good condition…

Great tree arrived in good condition and on time will not hesitate to recommend your company. Thanks again, Joe Varallo.

6 april 2026
Logo Yarden

Antwoord van Yarden

We're happy to hear that the tree arrived in good condition and on time. We appreciate your recommendation and thank you for your positive feedback.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Broken tree

The tree came in completely broken and when asked for refund they are telling me 5 to 7 business days for their team to get back to me. I honestly ordered from many different companies and never had such a horrible experience

6 april 2026
Logo Yarden

Antwoord van Yarden

Thank you for your feedback, and we apologize that you were disappointed with the Kaffir Lime tree. We are glad you contacted us about a refund, and it has been completed. Your feedback means a lot to us. We hope you will give us another chance.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My plant ☘️ was packaged carefully

My plant ☘️ was packaged carefully. No flaw's! Thank you so much. Respectfully, Martin krietzer

6 april 2026
Logo Yarden

Antwoord van Yarden

We're so happy to hear that your plant arrived in perfect condition and was packaged with care. Thank you for your positive feedback; we appreciate it!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Healthy Lemon Bush

The lemon arrived bushy and green with fruits and blossoms. Delivery was went smoothly.
The tree was packaged with care, which was evident.

2 april 2026
Logo Yarden

Antwoord van Yarden

We're happy to hear that the lemon tree arrived in good condition, with fruits and blossoms, and that the delivery went smoothly. We appreciate your positive feedback regarding the packaging.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Lacking information for care

I never received a confirmation email for my purchase but received and email to review my purchase within days of buying. My tree wasn't expected to arrive for a couple weeks so this review email was premature. The tree did arrive on time and looks good although the exterior box was crushed. There are no care instructions included with the tree.

23 maart 2026
Logo Yarden

Antwoord van Yarden

Thank you for your feedback. We have reached out to you directly.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The tree was dead when it arrived

The tree was dead when it arrived. It was completely withered and several branches had been broken off. The shipping container was big enough, but it looked as if the tree had been shaken or bounced around enough that the tops of the branches broke. I have ordered several trees online and I know how to plant them. I heeled this one in for several days and nurtured it every way I know how, but it never revived. It was shipped a long way, and came with no planting instructions.

23 maart 2026
Logo Yarden

Antwoord van Yarden

We are so sorry your tree did not arrive in the condition you expected! We have submitted a replacement and it should be shipping out to you next week. We want every Yarden tree to arrive healthy and ready to thrive, and we appreciate your patience while we make this right. Please do not hesitate to reach out if you have any questions in the meantime!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very well packaged and arrived looking…

Very well packaged and arrived looking strong and vibrant

29 maart 2026
Logo Yarden

Antwoord van Yarden

We're happy to hear that your order arrived in excellent condition and that you're pleased with its vibrant appearance. Thanks for your feedback.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love my lemon tree!

29 maart 2026
Logo Yarden

Antwoord van Yarden

There is nothing quite like having your own lemon tree, and we are so glad yours has found a happy home with you! Thank you for brightening our day with your review.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Dwarf Key Lime Tree

The tree was full and beautiful. Exactly what I wanted. Fuller than most trees from other nurseries. In the event that I need another tree, I will consider Yarden. I wish I could upload a photo.

26 maart 2026
Logo Yarden

Antwoord van Yarden

What a wonderful compliment! We take a lot of pride in sending out full, healthy trees, and it means so much to hear that yours exceeded your expectations. We would have loved to see a photo! Whenever you are ready for your next tree, we will be here. Thank you for choosing Yarden!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Product arrived in great condition

Product arrived in great condition! It was for my husband for our 4th wedding anniversary the flower/fruit one!

27 maart 2026
Logo Yarden

Antwoord van Yarden

Happy 4th anniversary to you and your husband! What a thoughtful and unique gift. We are so glad your tree arrived in perfect condition and hope it brings you both joy for many years to come. Thank you for celebrating such a special occasion with a Yarden tree!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

It was quick and simple to order

It was quick and simple to order. Receirved my Meyer lemon tree quickly and in great shape. The tree is thryving. Can't wait until I taste the lemons. FYI-Yarden does stay in contact. Just might have to check if they are in your junk emails.

26 maart 2026
Logo Yarden

Antwoord van Yarden

We are so happy to hear your Meyer lemon tree arrived quickly and is already thriving! The day you taste your first homegrown lemon is going to be so rewarding. We appreciate you!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Experience Start To Finish

Wanted a nice lemon tree for the back yard. Honestly I was apprehensive about what condition it would be in when it was delivered. But Yarden came through and the delivered tree was in perfect shape and of great quality. From purchase to delivery was seamless and I will most definitely make more purchases from them going forward.

26 maart 2026
Logo Yarden

Antwoord van Yarden

We completely understand the apprehension of ordering a live tree online, so it means the world to us that we were able to put those worries to rest! We work hard to make sure every tree arrives in the best possible condition, and we are thrilled yours came through in perfect shape. Thank you for trusting us, and we look forward to being your go-to source for more trees down the road!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The Meyer Lemon Bush came in perfect…

The Meyer Lemon Bush came in perfect condition. It has been two weeks and the tree is doing great. It is holding its original buds and new buds starting to form. I highly recomend this product.
Nick Facendola

22 maart 2026
Logo Yarden

Antwoord van Yarden

Thank you so much for this wonderful update! We're thrilled to hear your Meyer Lemon Bush arrived in perfect condition and is already thriving two weeks in. New buds forming is such an exciting sign — you're off to a great start. We appreciate the recommendation and wish you many seasons of beautiful blooms and delicious lemons ahead!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Came quick and our grapefruit trees…

Came quick and our grapefruit trees look good.

17 maart 2026
Logo Yarden

Antwoord van Yarden

We're happy to hear that your grapefruit trees arrived quickly and in good condition. Thank you for your positive feedback; we appreciate it.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I sent a Meyer lemon to my cousin

I sent a Meyer lemon to my cousin, she said it arrived in good condition and was very happy with it.
Ordering went smooth, delivery was timely, and I will use Yarden again. Thank you!

23 maart 2026
Logo Yarden

Antwoord van Yarden

We're happy to hear that the Meyer lemon arrived in good condition and your cousin was pleased! We appreciate your kind words regarding the smooth ordering process and timely delivery. Thank you for your support!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

came way before the date they told me

Came way before the date they told me. Looking healthy! Would suggest care instructions inside. Also not sure what the bag of soil or rocks is for. I have not opened it up yet. Also would love a catalog. Thank you we are very happy with it.

22 maart 2026
Logo Yarden

Antwoord van Yarden

Thank you for your feedback. We will reach out to you directly.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer