YARDSALE Reviews 

69
•
TrustScore 3 uit 5

3,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I would leave zero stars if I could. Appalling service. My daughter placed an order in July and it has still not arrived. No response to enquiries either. Avoid at the moment and consider their pr... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Would genuinely leave 0 if I could. Paid £5.99 for delivery within 1-3 days it took 13 to arrive. They literally will never reply to an email so don’t even bother if something is wrong with your order... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’ve purchased plenty of quality products from yardsale over the years, all of their clothes are durable enough to skate in and their skateboard decks ride well. any items I’ve ever had issues with ha... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I love my shorts. I nearly didn’t buy them as the site had xl listed as 32” and I had to go back and forwards a few times to find out that they would stretch up to a 44”. However, this work... Toon meer

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

3,2

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

69 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 20% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,2

Alle reviews

(69)

23 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Would genuinely leave 0 if I could

Would genuinely leave 0 if I could. Paid £5.99 for delivery within 1-3 days it took 13 to arrive. They literally will never reply to an email so don’t even bother if something is wrong with your order.

13 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I would leave zero stars if I could

I would leave zero stars if I could. Appalling service. My daughter placed an order in July and it has still not arrived. No response to enquiries either. Avoid at the moment and consider their profile on Companies House before you place an order.

17 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Same

Same, same old staff... placed the order two week ago, with the next day delivery. No result. Customer service is not responding.

You guys can't say " we are busy, it's this time of the year" are't you?

Fix that, it's very, very annoying

16 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bad customer service and shipping

Previously I had a bad experience where I ordered shorts and was sent the wrong size without any help from customer service on email or Instagram. Due to not hearing back I ended up ordering another pair of the same ones to hopefully get my size only to be sent the wrong color this time. Additionally I paid for next day shipping on both occasions only for it to arrive a week later.

30 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

missing items!

I’ve bought a lot from Yardsale over the years (2 caps, a beanie, 3 shorts, jeans, 2 shirts, 2 t-shirts, 4 pullovers, 1 hoodie and 6 zip hoodies), so this is not coming from someone who ordered once and is just complaining. I genuinely like the brand and the quality of most items is usually very good.

Unfortunately, the way orders and customer support are handled is unacceptable.

In my last three orders, there was always one item missing from the parcel. The worst part is that Yardsale never informed me beforehand that the item wasn’t included. You only realize after receiving the package that something you paid for was simply never shipped.

Trying to resolve this with support is extremely frustrating. Emails often go completely unanswered. The only way to sometimes get a response is by messaging them on Instagram and hoping they reply. Even then, you often have to chase them for weeks across multiple platforms just to get a refund for something they never sent in the first place.

Right now I am still waiting for a refund for a jacket that never arrived. On Instagram they repeatedly told me they would send an email “today”, but that email never came. Now they have stopped responding again.

It’s a shame because the clothing itself is good, but the ordering experience has become extremely unreliable. I would strongly advise against ordering from them unless you are willing to risk paying for items that may never be shipped and then spending weeks chasing customer support, with no guarantee that you will get your money back.

16 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I love my shorts

I love my shorts.

I nearly didn’t buy them as the site had xl listed as 32” and I had to go back and forwards a few times to find out that they would stretch up to a 44”.

However, this worked in my favour - when I finally ordered the shorts, I stupidly pressed S rather than XL - yardsale saw this and double checked with me.

So I guess the feedback is - excellent customer service, but maybe some clearer sizing info needed?

22 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

NOT A RELIABLE BRAND

NOT A RELIABLE BRAND, AVOID!!! i made an online order almost 3 weeks ago. it said it would be delivered in 3-5 working days. its been 16 days and i still KNOW NOTHING about it. i keep sending emails asking about it, but i got cero replies so far. i reached out on instagram and they said they would get back to me in the next 24 hours and guess what: NO ANSWER STILL. they have my money, i dont have what i ordered (which was a present btw) and i still dont have an answer or a refund.

7 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’ve purchased plenty of quality…

I’ve purchased plenty of quality products from yardsale over the years, all of their clothes are durable enough to skate in and their skateboard decks ride well. any items I’ve ever had issues with have been dealt with quickly and have been replaced or refunded within a few days, would highly recommend this website

20 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I paid for shipping and handling at…

I paid for shipping and handling at time of purchase to be hit with almost $40 extra charges at time of delivery because I’m in Canada. No warning ahead of time, just a check box on the shipping label to bill the receiver for any additional charges. Also took 3 weeks to arrive -18 days to arrive at customs and then only 3 days to get to me.

20 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrendous customer service

Horrendous customer service. Wouldn’t accept my return because it didn’t get sent back in the same packing. Now won’t refund me or return the hoodie. Avoid at all costs!

13 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo YARDSALE

Antwoord van YARDSALE

We’re sorry to hear about your experience. Your return was received without the original product packaging, which is required under our returns policy for a full refund. As a result, we initially offered store credit. Following your request, we then issued a full refund for the item. We always aim to handle returns fairly and transparently.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

beware

Ordered with next day delivery nearly 2 weeks ago. Tracking says no parcel has yet been passed to the courier. Have emailed but no response, even though website says they reply in 2-3 days. So far, they have my money but I have nothing and no one's answering. Beware.

30 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo YARDSALE

Antwoord van YARDSALE

We’re sorry for the delay of communication, our customer service teams can be overloaded this time of year. One item in your order was unfortunately out of stock, which caused the hold-up.

Once we were in touch, we offered an alternative or a full refund, and the order was refunded in full when you chose not to proceed.

We apologise for the frustration caused and are working to improve our response times.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

AVOID

AVOID - SCAM COMPANY

THEY DON’T SEND THE CLOTHES AND THEN DON’T RESPOND TO EMAILS

ABSOLUTELY DISGUSTING CUSTOMER SERVICE - PAID £115 AND OVER 3 WEEKS AGO AND NOTHING HAS ARRIVED AND THEY WONT RESOND TO EMAILS SO CANT GET A REFUND!!! THIEVES !

28 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo YARDSALE

Antwoord van YARDSALE

We’re sorry for the delay of communication, our customer service teams can be overloaded this time of year. One item in your order was unfortunately out of stock, which caused the hold-up. They have since reached out to you and offered resolution for your order.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer