Tilamani leginssit olivat liian isot,Paketista puuttui lähetys lista.Ongelma postin kanssa kun sain uuden help lähetys koodin posti to paketin uudestaan postista haettavaksi.Turhaa juksemista .Enkä vi... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Tilamani leginssit olivat liian isot,Paketista puuttui lähetys lista.Ongelma postin kanssa kun sain uuden help lähetys koodin posti to paketin uudestaan postista haettavaksi.Turhaa juksemista .Enkä vi... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Järjettömän hyvä valikoima isommille kehoille. Kokoarvio osui kaikesta juuri oikein, eikä palautuksia ole tarvinut tehdä. Tilaus on mutkatonta ja ilmoitus tilauksen muutoksista on sujuvaa. Laatu vaiku... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Kerrankin on tehty isokokoisille kauniita vaatteita hyvät leikkaukset vaatteissa ei mitään säkkejä kuosit kivoissa väreissä ja valinnan varaa on. Myös hinta on kohtuullinen toivoisin kuitenkin... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Ihanaa kun kokoja riittää. Harmi kun pitää tilata verkkokaupan kautta!!! Aivan kotini lähellä on zizzin myymälä, mutta miksi ihmeessä ette voi ottaa myymälöihin kaikkia kokoja , siis 3 xl tuotteita. T... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Geschreven door het bedrijf

Kløvermarken 29, 7190, Billund, Denemarken
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Bij Trustpilot draait alles om menselijke content. Dit bedrijf kan echter ook onze AI-ondersteunde tool gebruiken die ze helpt bij het schrijven van hun reacties.
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Laaja valikoima vaatteita, jotka näyttävät kauniilta ja istuvat isolle keholle. Vähän ylihinnoiteltu laatuun nähden, mutta alennuksia on usein. Plussaa mukavista ja käytännöllisistä ominaisuuksista, esim hameessa taskut ja piilotettu joustovyötärö.

Antwoord van Zizzi
Ihania mekkoja! Nopea toimitus. Helppo myös palauttaa ne, jotka eivät istuneet.

Antwoord van Zizzi
Ostaminen ja palautus helppoa. Nopea toimitus.

Antwoord van Zizzi
Tilasin netistä Zizziltä uimapuvun, ensimmäinen tilaukseni joten pientä jännitystä tuotteen sopivuus/istuvuus, mittatataulukkoa käytin.
Uimapuku vastasi kokoa, oli kuvan kaltainen ja tosi istuva. Olen erittäin tyytyväinen ostokseeni.

Antwoord van Zizzi
Sivusto on selkeä ja siellä on helppo liikkua ja etsiä tuotteita.

Antwoord van Zizzi
Tilatut tuotteet tulivat melko nopeasti. Palautus liian suurista housuista onnistui loistavasti myymälässä ja Raision Myllyn myymälässä on loistava myyjä, joka auttoi tilaamaan uuden tuotteen.

Antwoord van Zizzi
Verkkosivut ovat selkeät ja kaikissa tuotteissa on hyvin tietoa sekä monia kuvia tuotteesta. Tuotemitat ovat hyvin paikkansa pitäviä ja näin ollen helppo löytää oma koko valikosta. Zizzillä on hyvät palautuskäytännöt, jos ei tuote sopinutkaan omalle vartalolle. Sekä maksutavat ovat monipuoliset, vaikkakin pieni miinus siitä että otetaan lisämaksu esim.klarnan käytöstä. Maksuaika varmasti nykypäivänä on monelle pelastus niin voi huoletta sovittaa ensin ennen kuin tarvitsee maksaa ja jos onkin vielä tarve palauttaa niin ei tule turhaa rahansiirtoa edestakaisin.

Antwoord van Zizzi
Tuotteet olleet laadukkaita palautus onnistuu hyvin ilman lisäkuluja. Turun ja Oulun myymälöiden asiakaspalvelu loistava.

Antwoord van Zizzi
Olen jo vuosia ollut Zizzin asiakas ja kaikki on toiminut aina moitteettomasti. Vain kerran olen saanut väärän tuotteen kaikista niistä kymmenistä ja kymmenistä tilauksista, joita olen tehnyt. Tuolloinkin palautus ja hyvitykseen liittyneet asiat toimivat mallikkaasti. Olen myös tarvittaessa aina saanut pikaisesti tuen kautta apua, jos kysyttävää on tullut. Voin vain suositella!

Antwoord van Zizzi
Helpot palautukset, nopeat toimitukset. Kokoja on usein ale-tuotteissakin runsaasti jäljellä. Verkkokaupassa kaikki on selkeästi jäsennelty ja tuotteita voi hakea myös tyylin mukaan, mikä on kiva, kun muissa verkkokaupoissa en ole samantapaista mahdollisuutta nähnyt tai löytänyt.

Antwoord van Zizzi
Kun on tullut kiloja lisää iän myötä, täältä löytyy hyviä vaatteita isoillekin naisille. Housujen pituuksia saisi olla myös lyhyemmille naisille. Tilatut tuotteet tulevat suhteellisen nopeasti, maksuvaihtoehtoja saisi olla enemmän. Tuotteet ovat laadukkaita.

Antwoord van Zizzi
Kun olen löytänyt oikean koon , kaikki siunaus hyvin . Teillä hyvä valikoima , kun vaan liike olisi Kou volassa

Antwoord van Zizzi

Antwoord van Zizzi
Nopea tilauksen toimitus ja ystävällinen asiakaspalvelu liikkeessä.

Antwoord van Zizzi
Olen todennut, että kaikki Zizzin vaatteet on päästävä kokeilemaan päälle ennenkuin tekee ostopäätöksen. Tästä johtuen en tee nettiostoksia. Vaikka koko olisi sopiva, päälle vedettäessä jotkut vaatteet ei vaan "toimi".
Liikkeessä käydessä ei aina ole jotain mielekästä ja taas toisinaan niitä on niin paljon, että joutuu karsimaan :) harmillisesti omalla paikkakunnalla ei Zizzin liikettä ole, lähimpään reilut 200km.
Mutta yleisesti ottaen löytyy paljon vaatteita joita tulee pidettyä viimeiseen asti.

Antwoord van Zizzi
Vaatteet on niin kauniita isokokoisemmillekin naisille.
Löytyy vaihtoehtoja niin monia.
Monipuolinen. Muodikas.
Zizzi arvostaa kaikkia naisia!

Antwoord van Zizzi
Myymälässä Kuopion Matkuksessa oli hyvä ja ystävällinen myyjä, katsoi sopivan koon. Helsinkiläisenä teen ostokset verkossa joten hän helpotti valintaa. Isoja kokoja on vaikea löytää mutta teiltä niitä saa ja tyyliini sopivia. Tarjouskirjeitä tule turhan tiheään minun tarpeisiini.

Antwoord van Zizzi
Verkkokaupan valikoiman selaaminen hieman hankalaa suodatinten vuoksi, kokovalinnasta huolimatta näytti tuotteet joissa ko koko loppunut. Nopea toimitus, helppo palautus myymälään jossa aivan ihana asiakaspalvelu.

Antwoord van Zizzi
Mielestäni mukavat ja käytännölliset vaatteet plus koolle. Kaipaisin ehkä enemmän väriä, tunikoita ja alennuksia.

Antwoord van Zizzi
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.