aava swim Reviews 

83
•
TrustScore 2 uit 5

2,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Ich habe mir drei Bikinis bestellt, wollte sie aber zurückgeben, weil sie viel zu knapp ausfielen. Ich habe sie auf eigene Kosten zurückgeschickt, aber jetzt erheben sie 30 € wegen angeblicher Hygien... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Vollkommen unorganisiert und nicht zu empfehlen. Ich habe wochenlange auf meine Badeanzug gewartet, Dann kam er endlich. Gefällt mir aber nicht so gut, dass ich ihn behalten möchte. - Rückgabe wird m... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered a swimsuit in two sizes to try from aava and when the suits arrived I wasn't expecting the adorable presentation of their packaging. The suits were carefully wrapped and placed in a small wo... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Definitely avoid! Spent just short of 200 quid on a swimsuit and bikini and they never arrived. I reached out many times via email and messaged on Instagram but never got a response. I really wouldn’t... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Badmodewinkel

Geschreven door het bedrijf

Looking after our planet and its people by changing the tide of the fashion industry with sustainable and ethical production practices. After all, there's no planet B. Who's with us?!


Contactgegevens

2,2

Slecht

TrustScore 2 uit 5

83 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,2

Alle reviews

(83)

1 review in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Never received my item and no response…

Never received my item and no response on message even they read it. Seems like lots of people had same experience on their instagram account review !

9 juli 2020
Review zonder uitnodiging
Logo aava swim

Antwoord van aava swim

Hi Beibei,

We're really sorry you had such a poor experience with us. Due to the global pandemic there were issues with shipping and delivery to certain countries due to lack of transportation and reduced work force.

I can not find any emails from you, however I can see that your order was cancelled and refunded on the 9th of July.

I hope this solution was satisfactory for you however if you have any other issues please to not hesitate to contact us as we would love to make it up to you now that both our EU and US warehouse are back up and running as normal.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

UPDATE: got a refund finally.

UPDATE: I HAVE NOW RECEIVED A REFUND. Even though I never got my order, money is now finally safe. I placed my order in April and still haven't received my order. Aava Swim won't make a refund.. but keep just sending me messages that the items are being send this week. I have informed them that I don't want my orders anymore and I have asked them to return my money. So I just have to accept my stupidity of ordering from Aava. Do not be as stupid as I was.

6 juli 2020
Review zonder uitnodiging
Logo aava swim

Antwoord van aava swim

Hi Hanna,

We're really sorry you had such a poor experience with us. Due to the global pandemic there were issues with shipping and delivery to certain countries due to lack of transportation and reduced work force.

I have looked into your order more closely and can see that you ordered from our US warehouse on April 27th and the was in transit since then and faced severe delays due to Covid-19. I have checked the tracking for your order and can see that it arrived in Finland and is currently in customs pending payment of customs charges.

I also want to extend an apology on behalf of the customer experience team for our delayed response. We have since expanded our small team and are doing our best to respond to each and every customer.

I can see as you mentioned in your review that your order was cancelled and refunded. I hope this solution was satisfactory for you however if you have any other issues please to not hesitate to contact us as we would love to make it up to you now that both our EU and US warehouse are back up and running as normal.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don’t risk using this company.

Be wary of ordering through this company as I found myself with over £20 of additional customs duty to pay. Took a very long time to come too.

2 juli 2020
Review zonder uitnodiging
Logo aava swim

Antwoord van aava swim

Hi Susie,

I am sorry to hear that your order has been charged with a customs fee!

We recently opened our German warehouse in June so that our lovely European customers could avoid steep customs fees for items coming from the US.

For our customers that were faced with a customs charge we offered to reimburse you for this inconvenience. We would like to extend this to you as obviously the customs charge that you were faced with was due to the original order that you placed from our US warehouse finally being delivered to you after long delays due to Covid-19.

Unfortunately we can not find any correspondence or your order from just your first name so if you would like this then please send us an email to hi@aavaswim.com with your order number and a photo of your customs charge receipt and we will happily refund this to the payment method you used at check out.

If you have any further questions please don't hesitate to reach out to us.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer