Väldigt oseriösa, de ger ett intryck av att vara i framkant osv. man när man blir ny kund får man 10% rabatt. Men sen visar det sig att det bara gäller ett fåtal produkter som jag i alla fall inte är... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
Returnerade ett par badtofflor då de inte passade. Deras bedömare skriver att de var slitna och retur nekas. Skriver till dem (flera gånger) att det är omöjligt då jag bara haft på mig dem ca 10 seku... Toon meer
Jag blir uppriktigt förvånad över alla negativa omdömen här om att leveranser och returer inte fungerar. Kanske har företaget tagit tag i det nu? Min upplevelse är helt den motsatta iallafall. Har ald... Toon meer
Helt värdelöst. Kvaliteten på brallorna är sämst. Man måste ringa och reklamera. Då måste man fotografera brallorna för att visa felen. Sen skickar dom två gånger i rad en retursedel på mail som jag... Toon meer
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Køb af falske sko, Adidas er ligeglad
Compré un par de zapatos de goma en España que resultaron ser falsos. Pero a la página de chat en español de Adidas no le importaba que la tienda vendiera zapatos falsos. Esperaba que Adidas estuviera muy interesada en saber quién y dónde se pueden comprar copias de sus zapatillas (por eso guardé las zapatillas), lamentablemente sin motivo alguno, así que esa debe ser una buena razón para los precios de Adidas. Había esperado apoyo para detener las ventas de copias, realmente no lo creo ahora
Så dåligt
Så dåligt! Varan jag beställde kom aldrig fast jag betalat. Sen blev jag så illa bemött av kundtjänst!
Otroligt missnöjd!
Otroligt missnöjd! Fick aldrig varan jag beställt och betalat för. Dessutom extremt otrevligt bemött på kundservice. Kommer inte handla från adidas igen!
Kund"tjänsten" är under all kritik.
Kund"tjänsten" är under all kritik.
Ett par av skornajag köpte var felsydda. Fick leta bra länge innan jag hittade ett nummer de gick att nå dem på. Det ena numret på hemsidan saknade abonnent.
Efte att ha fått en mailadress att skicka reklammationen till, gjorde jag det. Jag förklarade problemet, att skorna är obrukbara och att jag ville ha nya likadana skor eller pengarna tillbaka.
Efter en vecka fick jag svar.Erbjöds att så orroligt generöst få behålla skorna, och få en värdekod. Den som svarar har använt google translate och det är allt annat än snyggt att svara med så bristfälligt språk.
Jag svarar IGEN att jag vill ha nya skor eller pengarna tillbaka, inget annat.
En vecka går utan svar och jag skriver och påminner.
Får då tillbaka IGEN, att jag kan få behålla skorna och få en rabattkod. Skrivet på samma google translate-språk.
Jag blev förbannad och svarade med en fråga om de ens läst mitt svar. Pengarna tillbaka eller nya skor. Det är de skyldiga till enligt svensk lag. Avslutade också med att ge dem en vecka på sig att lösa nya skor eller återbetalning eller så får ARN ta över. Och, att jag förväntar mig bättre bemötande från en kundtjänst på ett så stort företag.
Då gick det tydligen bra att återbetala...
Återstår att se om de faktiskt gör återbetalningen också. Gör de inte det inom rimlig tid så tar jag gärna ärendet vidare. Snacka om att dålig kundservice svärtar ner ett varumärke. Handlar aldrig mer där.
Kundservicen per mail suger
Helt otroligt dålig kundservice som verkar använda Google translate. Har hört att många sitter i Indien och sköter den skriftliga kundservicen. Gjorde en retur och fick maila och maila för att få min faktura på Klarna redigerad.
De fattar verkligen INTE vad man skriver i mailen. Adidas borde ha råd att ha en seriös och bra kundtjänst.
Jag beställde ett par skor på adidas…
Jag beställde ett par skor på adidas hemsida och var jättenöjd! Efter ca 1 vecka började de tre strecken gå av på ena skon. Jag kontaktar kundservice som erbjuder mig 15 procent rabatt om jag behåller deras defekta skor eller 25 procent rabatt om jag skulle vilja lämna tillbaks de. Jag lämnade självklart tillbaks skorna då de inte uppfyllde deras krav och fick ingen rabattkod alls. Jag köpte skorna med 30 procent rabattkod som jag fick genom en förmån på jobbet och de kunde inte ens ge tillbaks det. Sen var deras kundservice väldigt väldigt dåliga på att hjälpa mig och ignorerade saker jag skrev, det var nästan som att skriva till en robot. Handla inte här för det kommer jag verkligen aldrig göra igen. Tack!!!
Hade jag kunnat ge om 0 stjärnor hade…
Hade jag kunnat ge om 0 stjärnor hade jag gjort detta. Adidas är helt usla, dom kräver mig just nu på pengar på ett par skor jag skickat tillbaka, Jag har spårningskvitton men de säger att det är fel kvitto, fast på detta står det exakt samma nummer som på ordernummer. Helt fruktansvärda att ha med att göra, kommer ALDRIG köpa något mer från dom.
Jag kommer aldrig handla av adidas.se…
Jag kommer aldrig handla av adidas.se igen. Dom lät mig inte returnera en order för att något blev fel när jag fyllde i mailen när jag beställde. Dom var helt ovilliga att hjälpa till. Värdelös kundtjänst. Sjukt oseriöst.
Painful flaws with checkout, communication, and delivery
Adidas might have tried hard to create a good online shopping experience. But despite their efforts, they have unfortunately gotten it wrong with their Checkout. It's a confusing mess, not really connected to confirmations, communications and deliveries. Two times I've tried to buy stuff from adidas. First time I chose Apple Pay and standard delivery. My stuff was returned because I was never notified of the delivery. Second time I paid with Klarna, and adidas did not even register my order and send me confirmations. When I called adidas support they could not find my order despite me giving them the Klarna's adidas-order reference. Both Klarna and Apple Pay are two of my most beloved payment methods. They always work, except in this case.
Otroligt lång leveranstid!
Jag la en beställning hos adidas 5 april på 2 varor, den ena varan kom fram 20 april och den andra i ett annat paket 21 april alltså 15-16 dagar efter att jag la beställningen. Den beställningen som jag mottog 21 april behövde jag byta storlek på så jag gjorde det direkt via deras hemsida. Idag (5 maj) fick jag ett sms om att adidas har beställt en leverans av postnord, det har alltså tagit dom två veckor att ens skicka iväg paketet denna gången. Vem vet när det kommer fram?? Så fruktansvärt dåligt! Det skulle vara en födelsedagspresent till min dotter men trots att jag då la första beställningen 3 veckor innan hennes födelsedag så har hon än idag inte fått den.
Har fått mina saker i relativt god tid…
Har fått mina saker i relativt god tid till hyfsat pris.
Helt fel produkt.
Beställde två par skor och en spray för att skydda skorna. Fick det ena paret skor i ett paket och dom var rätt. Det andra paketet innehållande det andra paret skor + spray kom två dagar senare bara det att det var HELT FEL skor i och ingen spray. Nu är dessutom dom skorna jag faktiskt beställde slutsålda. Så inte bara att någon på adidas packat helt åt helv***e fel vara - jag kan inte ens få rätt vara. Detta är tredje gången adidas skickat helt fel produkt. Aldrig mer adidas online.
Dessutom imponerande att packa en produkt i ett paket ämnat för två produkter och lägga ner följesedeln som säger att det ska vara två produkter i paketet utan att höja ett ögonbryn innan man skickar.
Bra utbud.
Bra utbud på det som är till ordinariepris. Hyfsat snabb leverans med Postnord (som blandar och ger) på 3 dagar.
Borde vara fraktfritt från första produkt.
Jag beställde ett par skor för flera…
Jag beställde ett par skor för flera veckor sedan. Inget har dykt upp och inget svar från kundservice. Men pengarna har de dragit. Katastrof!!!
Rekommenderas av mig.
Första gången jag handlat här. Hittade massor av varor till mycket bra priser! Supersnabb leverans. Beställde tisdag kväll och fick det hemlevererat på torsdagen. Inget att klaga på.
Handlar aldrig med Klarna 🤮
Very happy with the price and delivery…
Very happy with the price and delivery time:))
Same cost 2x here in the local shop...
#Glazersout
Jag tänker inte köpa några av era produkter fram till ni avslutar alla avtal och förehavanden ni har med familjen Glazer. Jag kommer att handla hos Nike fram till dess.
bra upplevelser på köp/retur
bra upplevelser på köp/retur
kvalitet när något sämre jämfört med andra märke med samma pris
lite längre leveranstid än andra företag
Hade gett 0 stjärnor om man kunde
Hade gett 0 stjärnor om man kunde. Fick hem leverans utan retursedel (adidas hade glömt lägga i en i paketet), och när jag ringer kundservice och frågar vad jag ska göra säger de att jag då får skriva ut en själv. Jag talar om för dom att jag inte har tillgång till en skrivare och dom ojar sig i telefon men säger att de tyvärr inte kan göra något för deras kontor är utomlands. Sämst kundservice jag någonsin varit med om.
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.







